Nissan Terrano II 3.0 Di Elegance aut Reviews
- Engine l.:
- 3.0 l
- Power:
- 113 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 14.0 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.1 l
Reviews (1)
Nissan Terrano II 2.7 TDi Elagance aut, 2000y
Turiu si automobili jau 15 metu. Variklis 2.7 dyzelinas, automatine greiciu deze, penkiu duru, septyniu vietu. Vienintelis mano turetas automobilis, kurio variklyje taisyti nereikejo absoliuciai nieko per tuos 15 metu ir 160 000km - jokio daviklio, jokios sklendes, jokios srauto matuokles ar papildomo aptarnavimo isskyrus alyva ir filtrus, nes dirzo ar grandines nera - viska suka dantraciai. Kuriasi kaip su efiru kaskart. Vienas dirzelis generatoriui su oro kondicionieriumi ir stiprintuvu ir tai be itempeju. Reduktorius su greiciu deze kas 60 000 nors is dezes visada isbegdavo tokia pati rozine alyva kaip ir budavo supilta. Labai gerai suprojektuotas traktorius. Visa gyvenima vazineju 4x4 ir cia vienintelis dzipukas kurio nepardaviau paraleliai turejes Pajerus, Landcruiserius ir Patrolus nes Terranas atlaike mano sunaus ir dukros egzamina kai jie mokesi vairuot ir gave teises pradejo juo vazinet. Labai neisvaizdus automobilis, siauras, aukstas ir su smailiu priekiu, taciau sedeti auksciau nei Patrole ar LandCruiser 100! Viduje vietos vidutinio kuno sudejimo zmonems tikrai uztenka, septyni suauge tikrai gali vaziuoti toli, placiu peciu zmones gali truputi but susispaude priekyje. Pakaba - amortizatoriai dar gamykliniai praejo TA 2021 ir devisi tik traukes ir stabilizatoriai su intervalais 4 metai. Pakaba kaip traktoriaus - kieta bet labai stabilus greitkelyje nors ir siauras. Su tinkamom dzipo padangom ir iputus 1.8 atmosferos kaip bekelei vaziuoja minkstai kaip dabartinis Hiluxas. Nors nepazistu nei vieno asmens kam sis automobilis butu grazus ar pastebimas, mano nepopuliaria bet pagrista patirtimi nuomone - pravazumas gamyklineje formoje geresnis nei pas Pajera ar Patrola del traktoriaus standarto plocio ir geros prosvaistes, gerai keliauja galinis tiltas ir nekabo ratai kaip LandCruiseri leidziantis per kelmus. Labai gera redukcija, greitkelyje geresnis nei Patrolas 3.0 ar Pajero 2.8 nes prie 130km/h 2400rpm ir is vietos vaziuoja geriau nei mineti Patrolai su Pajerais, lyginciau su 4.2 LandCruiseriu pacia dinamika (del svorio ir galios santykio). Jei butu portalinis perdavimas priekyje - butu isvis nesustabdomas. Automatiniai habai ismontuoti ir sudeti mechaniniai, nes automatiniai isdziuvo ir uzsirakino jau pries 10 metu. Paletintojas ir keturiu rezimas standartas kaip ir visur, nors 4h galima jungti net nesustojus. Labai geras variklis tampyti priekabas, elektroniniai rezimai greiciu dezes irgi veikia gerai o ne siaip sau ideti, snaige pastoviai begi laiko o S per kokiu 12 sekundziu gal net ir 100 pasiektu jei vejas pakeliui.
Sanaudos dideles, 14 su gerai pakrauta priekaba, 12 mieste, 10 misrus, 8 jei rajono keliais duonos su alum nulekt. Traska visos plastmases salone, nustojo veikti stoglangis ir galinis desinis langas. Visa kita - be klausimu. Pastaruoju metu zmones pradejo pastebeti si rariteta, nes ju liko labai mazai. Korozija griebia kaip vanduo popieriu, niekad antikorozinio nedariau bet visada laikiau siltame garaze ir ploviau reguliariai. Labai geri gamykliniai priesrukiniai zibintai (linzes). Kebulo dalys tampa problematiskos isigyti. Nepainioti su Terracanu nes Terranas dar tu laiku epas.
Masina yra kazkas tarp 4runner SURFo ir LandCruiserio 70. Pravazumas palygintinas su Hiluxu, net geresnis. Labai negrazi ir neisimintina. Dzipas projektuotas Japonu, dizainas Italiskas, surinkimas Ispanijoje, gal todel plastmases groja marsa.
Dabar turiu 2.4 Hiluxa bet Terrana dar pasilaikau nes neisvaizdus bet perliukas.