Nissan Note 1.5 dCi Visia Reviews

Nissan Note 2010
Engine l.:
1.5 l
Power:
66 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
12.8 sec
Avg. fuel consumption:
4.2 l
Recommends
Reviews: 3 -1
Average score: 3.5
Write review

Reviews (4)

Nissan Note 1.6 Tekna aut, 2006y

2019-07-16
Pigi eksploatacija, retai genda, pakankamai komfortiškas, nemaža bagažinė.
Nelabai tinka dideliems greičiams autostradoje, nes didelės variklio apsukos.

Labai patikimas miesto automobilis. Per 4 metus į remontą investuota gal koks 150 eurų neskaitant padangų, tepalo ir filtrų keitimo (stabilizatoriaus traukės, lemputės, vairo šleifas). Automatinė greičių dėžė labai patikima, junginėja švelniai, vietoje paskirstymo dirželio - grandinė. Vienintelė didesnė kilusi problemėlė, - padilo vairo šleifas, dėl ko nebeveikė garso signalas ir kiti vairo mygtukai. Problema išsprendžiama už 8 dolerius parsisiunčiant iš Ali Ekspres naują vairo žgutą ir 1 - 2 val. savarankiško vairo ardymo. Kaip nedideliam automobiliui, pakankamai komfortiškas, aukštos lubos. Nors automobiliui jau 13 metų, ant kėbulo nesimato jokių rūdžių.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Nissan Note 1.4 Acenta, 2010y

2017-01-31
Talpus, gale vietos neįtikitinai daug, + esant galinės sėdynės galima pasūmti į priekį tuo pačiu padidinant bagažinę. Sedėt patogu tiems kurie mėgsta sėdėt aukštai, vos ne kaip minivene.
Nuvažiuota 60 000 vairas apsilupes kaip po 6 000 000, kaip ir pas visus kitus. Mieste 8-9 ltr. , dinamikos nekažką, bandant užvažiuot ant bordiuro ar į statesnį kalniuką atbulam sankaba "užkvimpa" visu gražumu. Kiek teko kalbėt valytuvų mechnizmas pakeistas vos ne pas visas, maniškėje taip pat. Pakaba nekokia, nors žvyrkelio praktiškai nemačius Kaina neattitinka kokybės, niekada tokios nepirksiu ir kitiems nerekomenduosiu. Už tą pačią kainą paėmiau keliais metais senesnią Octavią - atsidžiaugt negaliu. ko norėt Renault, taip taip Renault, argi ne jie Nissan nupirko?

Atvažinėjau 5 metus. Paimta nuo 0. Triukšmo lygis salone pakenčiamas. Elektronika negedo, pakaba keista.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Nissan Note 1.4 Acenta EU5, 2011y

2016-08-27
Patogi vairavime (kaip ir visos japoniškos), erdvus salonas, nebloga garso aparatūra, patvari (per 5 metus - apie 80000 km - gedimų nebuvo). Tiesiog kompaktiška bei patogi mašinytė. Aukštas klirensas, elektronika dirba tvarkingai - įmontuota laisvų rankų įranga, condition ir visa kita be problemų. Mažas apsisukimo radiusas.
1,4 benzino variklis netraukia absoliučiai, neaišku kur ten tos visos arklio jėgos. Kondicionerius keistas, jei oro srautas įungtas dalinai į kojas, dalinai į priekinį langą, tai kaskart įjungus degimą kondicionierius automatiškai įsijungia pats. jei oro srautą nukreipti kitaip, tada pats neįsijungia. Važiuoju ramiai, bet variklio apačia jau tepaluota. Nerašau apie kuro sąnaudas, nes variklis visiškai neveža, tad jau ir nesvarbu kiek jis ima to kuro. Vairas jau lupasi į šipulius, teko dėklą uždėti. Apdailos medžiagos nekokybiškos, kai kur apdaila trūkinėja, nusilupa dažu sluoksnis. Tai yra Nissan. O tai reiškia, kad tai ne Toyota. Skirtumas jaučiamas.

Paėmiau naują, gražią. vairuoju ją jau 5 metus. Paprastas, patogus automobiliukas, skirtas MIESTUI. Apibendrinant trūkumus ir privalumus, šį automobilį tikrai rekomenduočiau, jei reikalinas manevringas auto miestui. Tačiau turint omeny jo trūkumus lyginant su pvz. Toyota, manau, kad mūsų rinkoje naudotų Note kainos aukštokos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Nissan Note 1.6 Tekna aut, 2006y

2016-01-16
minkštumas, ekonomiškumas, sklandžiai, gražiai, tolygiai dirba automatas, nesijaučia šuolių, sportinis režimas, beraktė užvedimo sistema
pakankamai nepatogios galinės sėdynės, teko poliruoti priekines lempas

atrodo mažas, bet talpus, puikiausiai naudojam 4 asmenų šeimai kelionėms po Europą, pakankamai ekonomiškas, dinamiškas, patogus ir minkštas automobilis už prieinamą kainą (tik pavažiavus nustebino minkštumas ir gera erdvė). Kuro užtenka vidutiniškai 7 l. benzino, dalys nebrangios. (pvz. įvairios važiuoklės gumos apie 30 dar tada LT., spyruoklė šrote 60 Lt. dabar manau būtų per pusę, posparnis kiniškas 40 Lt.), brangiausiai kolkas- greičių dėžės trosas (iš atstovybės 140-170 eur., šrote 30 eur). Talpi bagažinė, jei susėda gale vaikai, visas "suolas" pasistumia į priekį- lygios grindys, telpa dideli lagaminai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost