Mitsubishi Space Runner II 2.0 Cool Reviews

Mitsubishi Space Runner 1999-2002
Engine l.:
2.0 l
Power:
100 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
11.0 sec
Avg. fuel consumption:
9.2 l
Recommends
Reviews: 1 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (1)

Mitsubishi Space Runner II 2.0 Cool, 2001y

2016-06-20
Patogus interjeras, aukštas įsėdimas, manevringas mieste, geras pravažumas.
Kaip ir visų japoniškų automobilių silpniausia vieta- korozija.

Šaunus automobilis vyresnio amžiaus, stambesnio sudėjimo žmonėms. Aukštas įsėdimas, erdvus, manevringas, labai galingu varikliu. Beje į tuos modelius varikliai buvo dedami dviejų tipų- paprasti pilno įpurškimo ir tiesioginio įpurškimo (GDI- gasoline direct injection), tai jei žmogus esate praktiškas ir mėgstate važiuoti pigiau (t. y. dujomis) neapsigaukite įsigiję su GDI varikliu- jis "nesidujina". Dujinasi Space Runneriai su 2 litrų (100kW) varikliais 4G63. Beje šis variklis tai legenda- gaminamas nuo 1982 metų iki dabar, buvo dedamas į Lancer-ius, Galant-us, Pajero, Eclipse-s ir daug kitų modelių. Šį variklis mėgstamas autosporto atstovų, jis perdirbinėjamas, didinama jo galia (net iki 1000 AJ :) ).
Variklis patogus, protinga komponuote- labai geras priėjimas prie agregatų- generatoriaus, starterio, kolektorių. Vienu žodžiu- žmogus mėgstantis pasikrapštyti pats, tikrai bus patenkintas patogiu išdėstymu. Kuro sąnaudos nėra mažos- mieste virš 11 litrų /100 km, užmiestyje virš 7 L/ 100 km, na nėr ko norėti- automobilis stambesnis ir sunkesnis už minivenus pvz. Renault Scenic ar Space Star tad ir kuro naudojimas didesnis, nors jei važinėsite mieste "neagresyviai" ir šiek tiek didesniais variklio apsisukimais pvz. važiuojant 50 km/h trečia pavara man pavyksta tilpti į 10 L/100 km. Kėbulo konstrukcija- kaip keturiais varomais ratais automobilių- paliktos vietos užpakalinių ratų diferencialui ir kardanui, matyt paveldėjo iš savo keturių varomų ratų pirmtakų RVR. Salonas erdvus, užpakalinės sėdynės reguliuojamos bet užpakalyje patogiau važiuoti dviem. Interjeras žinoma skonio dalykas, bet man pavyzdžiui labai patinka kad pavarų perjungimo svirtis įtaisyta panelės konsolėje (kaip Citroen Xara Picasso) ir tarp priekinių sėdynių yra platus tarpas, kuriuo, reikalui esant važiuojant automobiliui keleivis gali praeiti iš priekio į užpakalį ir atvirkščiai. Remontas- chmm...... na taip, kadangi automobilis pakankamai retas jei lyginti su mūsų keliais važinėjančius Renault , Citroen ar Ford minivenus tai ir atsarginių dalių jam įsigyti sudėtingiau arba brangesnės. O kai kurių, pavyzdžiui duslintuvo dalių Lietuvoje niekas net nesiūlo. Daug kas tinka nuo artimiausio giminaičio Space wagon.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1999 - 2002 (1999, 2000, 2001, 2002)