Mitsubishi Eclipse II 2.0 GS-T Spyder Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 154 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 6.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (5)
Mitsubishi Eclipse II 2.0 GS-T, 1998y
Sveiki, turiu Eclipse GS 1998 metų 107KW automobilį. Važinėju jau metus ir galiu tik pagirti šį automobilį, žinau kaip visi keikia mitsubishi dėl rūdžių, tačiau šis automobilis pilnai cinkuotas, aš asmeniškai neradau nei vienos rūdies kėbule. Važiuoklė patvari, tačiau kieta. Labai patogus ir stabilus važiuojant dideliais greičiais ir imant posūkius dideliais greičiais. Tačiau turi mažą pasukamumą, todėl aikštelei reikia papildomai padirbėti. Pas mane buvo įdiegtos Diego G3 dujos. Tiesioginės 4 kartos dujos, su kuriom trasoje ryja 8 litrus duju, kadangi dujos dar yra itin pigu tai dėl kuro sąnaudų nesiskundžiu, tačiau benzinu važiuoti brangoka.. Gale vietos nėra, na bet dviems vietos belenkiek. Vairavau automatą, tačiau galiu pagirti jo pakantumą ir dar iki šiol jis man nėra pavedęs. 107KW variklis turi ne 4g63 o 420A variklį, kuris yra silpnesnis, tačiau daug pakantesnis, bėgius galima mušinėti kad ir prie 6500 apsukų nebijant kad kažkas nutiks varikliui. Žiemą su ja problemų nėra, tik reikia daugiau benzinu pavažinėti, kad yra ganėtinai brangu.
Mitsubishi Eclipse II 2000 GS-16V, 1996y
Turėjau apie tris metus šį automobilį, trečias savininkas Lietuvoj. Likau labai patenkintas šiuo smagiu ir akį traukiančiu automobiliu. Pirkau kaip pirmą automobilį ir nenusivyliau. Smagiai važiuoja, yra ekonomiškas, traukia akį, retas automobilis, palyginus galingas. Gražus variklio garsas. Susidūriau su sunkumais ieškant detalių ir variklio užkaitimu (iki šiol nežinau priežasties). Geras pravažumas, užklimpus iš sniego pusnies arba miško keliukų galima nesunkiai išvažiuoti. Remontas nėra brangus.
Mitsubishi Eclipse II 2000 GS-16V Klima, 1996y
Vairuoju jau vienerius metus eclipse galiu pasakyti kad investiciju tikrai nereikalauja kuro sanaudos nesikandzioja stiprei.Variklis lepus megsta kokybiskus tepalus ir prieziura, bet ta manau zino kiekvienas kas susidure su 4g63 varikliu. Kebulas turi vos pora rudeliu kaip sako jog japonai puna tai galeciau paneigti automobiliui 20metu o dar iki siol blizga kaip katik is gamyklos zinoma reikia ja priziureti.Vaziuokle patikima jaigu zinoma vazinejant kaimo keliais ar zvyrkeliais su r20 placiais ratais tai gali vaziuokle keisti kas puse metu, bet vazinejant su mazesnio diametro ratais ir gerais keliais i vaziuokle ranku kisti isvis nereikes.Didziausia beda ju laisvos eigos kai salta uzsikuri nedirba palaikai gazo pedala 10sec viskas dirba nepriekaistingai.Perkant tikrinti ar salta dirba ant laisvu apsuku ar necypia skriemulys.Dar butu gerai palyst po masina pasiziureti ar neispuves dugnas ir kad zapaskes vietoi nebutu vandens.
Mitsubishi Eclipse II 2.0 GS-T, 1997y
Sveiki, norejau pasidalinti mintimis apie savo tureta 2G eclipse GST. Automobili turejau beveik 3-ejus metus, juo buvau labai patenkintas, nes tai isskirtines isvaizdos automobilis. Problema budavo su salono detalem kurios barskedavo ir traskedavo, ypac ziema kol pasildavo variklis. Ekonomiskumu nepasizymi nors keleta kartu ir teko mieste tilpti i 9l, o sheip vidurkis buvo 15l mieste. Remonto kastai palyginti nedideli ir proto ribose, stabdziu kaladeles japoniskos iki 100lt priekiniai amortizatriai iki 250lt uz viena. Kas liecia varikio galios didinima, tai Lietuvoje detaliu praktiskai nera, o jei ir atsiranda tai kainos neatitinka realybes. Priekiniu suportu problema ta, kad jie silpnokai stabdo, geriausia pasikeiti nuo sigmos 3.0. Taiva apibendrinant galiuu pasakyti jei ateityje bus galimybe ir pavyks rasti koki pusiau gyva GSX tai bus malonu leisti vakarus prie jo :)
Mitsubishi Eclipse II 2000 GS-16V Klima, 1996y
Turbut kai pasirode pirmoji dalis greiti ir isiute ne vienam buvo svajone iskilusi patureti eclipse taigi po keletos metu issipildziau is savaja ir nusipirkau ja. Pardaviau gal pries 3 metus bet gal dar atsiranda norinciu pirkti ja ir bus naudinga siokia tokia nuomuone buvusio turetojo. Dabar ju kainos labai mazos, bet kai pirkau laike kainas nemazas dar jos na as uz ja sumokejau 12500lt kai teko parduoti krizei isibegejus teko parduoti uz dvigubai pigiau. Na dabar siek tiek apie pati automobili turejau GS modeli su 2Ga bamberiais, nors mano skoniui kur kas grazesni 2Gb. Su mitsubishi varikliu 4g63. Masina siek tiek turi smagumo ir galima truputi palakstyti su ja. Labai puiki isvaizda dar net siu dienu kaikuriu markiu modeliai nera tokie grazus kaip si senute jau galima sakyti eclipse. Kiek man aiskino savininkas ir po to is dokumentu issiaiskinau pradzioje ji buvo vokietijoje, tuomet atsirado italijoje ir tada atkeliavo i lietuva. Pakliuvo turbut neuzdrostas variklis nes bedu su juo nebuvo tik su kaikuriomis mechaninemis dalimis tai butu 2 kartus sudege generatorius taciau kitas naudotas kainuoja 100-150lt ir tinka is pirmos kartos eclipses ir starteris buvo sudeges tai irgi apie 100-150lt kainuoja. Detaliu kainos nera baisios tikrai keiciau visu ratu stabdziu kaladeles uz kurias sumokejau 80-90lt tiksliai nebepamenu. Masina pakankamai minksta ir puikiai jautiesi kai i tave atsukta panele. Kebulas nerudijo kaip suprantu cinkuotas, vaziuokle taipat puiki, nieko netvarkiau joje, net parduodant buvo tikrinama TA centre ir vaziuokle vis dar standi buvo. Degalu sanaudos labai priklauso kaip spaudziam pedala. Uzmiestyje vaziuojant iki 100km/h kuro sanaudos siekia 7.5-8l benzino, tuo tarpu mieste jau pencininko rezima ijungus galima sutilpti i 10l, na o jeigu uzeina noras truputi padurniuoti tai pasiema ir 15l.
Siek tiek nuvyle garso izoliacija gale, nes vaziuojant kokiu zvirkeliu girdisi kaip dauzosi akmenukai i posparnius. Na ir vietos nebuvimas gale ten isitaisyti tikrai nepatogu. Dviese sedeti labai patogu vietos daug.
Reziumuojant tai uz dabartine kaina kokia jis kainuoja puikus automobilis jei esi jaunas zmogus neturi seimos merginu zvilgsniu ir demesio susilaukimas garantuotas.
Pardavimo priezastis buvo labai sparciai kylancios kuro kainos, nes tikrai noreciau dar karteli nusipirki tokia, bet jei vel pirkciau tai rinkciausi tik GS-T arba GSX modeli jie kur kas smagiau vaziuoja.