Mazda 6 II 2.0 CD Exclusive+ Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 103 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 10.7 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.6 l
Reviews (7)
Mazda 6 II 2.0 Exclusive+, 2008y
Vairuoju 2008 , naujesnio modelio sesetuke. Kadangi uzkietejes benzino gerbejas, tai idealus variantas 2,5 litro mechanika ( bent jau man ) Ir aisku jokiu budu amerikosas, tik europietiskas variantas. Atsiliepimas tik geras.
Variklis 2,5 litro visada ir visur isgelbes is bet kokios situacijos. Kebulas puikus, tikiuosi nesurudys, taip greitai kaip 2003 metu Mazda 6 . Elektronika dirba neblogai, sakyciau labia gerai. Automobilyje 8 originalios BOSE koloneles. Subas tikrai duoda efekta muzikos gerbejams, Buvo perdeges saugiklis zibintu apiplovimo, bet tai niekis, kainavo 0,5 lito...;). Per 3 metus pakeiciau po 1 ksenonine lempute, bet jos originalios irgi nera brangios apie 60 litu uz vnt. Variklio darbas be priekaistu, tepalus tikrina tik servisas kas 20000 km, dapilti nereikejo nei karto. Tiesa mano rida arteja prie 190000km !!!
Mazda 6 II 2.0 Exclusive+, 2008y
Tikiuosi niekas neisizeis, suradau masinoje dagiau minusu nei pliusu. Tas nereiskia, kad masina nepatinka, ar siaip kuom bloga - netgi atvirksciai, bet man atrodo, kad trukumus zinoti ir numatyt yra svarbiau. Privalumus kiekvienas ras sau, juos suzinoti visada malonu. Sekmes keliuose.
Mazda 6 II 2.0 CD Comfort, 2008y
Pas mane masina 2.0, benzinas, automatas, 2008 metu. Turiu sita masina penkti metai. Pries tai vazinejau su lanseiu 1.5 automatu - kai persedau ant 2.0 variklio, atrode pasaka, kaip lengvai ir greitai greiteja. Komplektacija sport plius liukas, bose muzika, aklu zonu monitoringo sistema. Nuo pat pradziu masina dziugino, o ir paskui nepaisant vaikisku nerimtu problemeliu, nusivilti neteko. Problemos atsirado po pusmecio, kai pradejo teketi radiatorius, dar po pusmecio eme byreti padangu slegio davikliai, periodiskai mesdavo klaida saugumo pagalviu, isklibdavo vairuotojo sedyne ir dar eile smulkmenu. Bet nepaisant to, visos tos smulkmenos nusibraukia del vairavimo malonumo.
Mazda 6 II 2.0 Sport, 2010y
Daug nerasysiu, bet masina vairuoju daznai, tai ispudi sioki toki esu susidares. Masina patikima, su rimtais remontais susidurti neteko. Per 70 tukst. km. keiciau tik susidevincias dalis.
Kuro sanaudos mieste 10-11, trasoje jei greitis 110 km/h, tada jau bus 6-7 litrai.
Automobiliu labai patenkintas, pardavineti nesiruosiu.
Mazda 6 II 2.0 Exclusive+ Activematic, 2010y
Mazda 6, 2.0 litrai, automatas, pirkta 2011 vasari. Siuo metu rida 105000 km. Per ta laika keiciau: akumuliatoriu - mire po metu, priekinius guolius, du kartus priekinius diskus (cia einamosios dalys, bet du kartus per tiek laiko jau daugoka), dar kazkas buvo su vairu, nebepamenu tiksliai. Pries tai turejau toyota avensis 2007 metu, pravaziavau su ja 18000 - per visa ta laika viena is abs davikliu, susidevincias dalis ir viskas!
Mazda 6 II 2.0 Exclusive, 2008y
Ilgai rinkausi tarp mazdos ir toyota kamri. Nugalejo galu gale mazda, nes pries tai turejau toyota avensis, ir ja nelabai patenkintas buvau, norejosi kita gamintoja isbandyti.
Mazda 6 II 2.5i Grand Touring aut, 2012y
Turiu pasakyti tiems, kas pergyvena ir nelabai nori pirkti kitu saliu surinkimo mazdas, kad mano masina japonisko surinkimo, ir tiesa sakant jinai tikrai nera super-duper. Tai kad manau su ta mintim galima ir kitu surinkimu imti. Masinos rida vos 10000 km, o jau atsirado girgzdejimai salone. Surinkimas visu situ masinu man atrodo dabar krites zemiau plintuso. Vienintelis geras dalykas likes sestoje mazdoje, tai jos dizainas.