Mazda 6 I 2.0 Active Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 108 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 9.9 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.2 l
Reviews (15)
Mazda 6 I 2.0 CD Exclusive, 2005y
Turiu 89 kw 2.0 dyzeliuką universalą. Puikus automobilis. Džiaugiuosi nuo pat jo pirkimo. Kolkas pravaževęs apie 14 000 km su juo ir rimtų gedimų nebuvo, nors mašina ir ne pirmos jaunystės. Kadangi buvo pirkta parvarytą iš vokietijos , tai kebulas nebuvo labai surudyjęs. Tačiau bet kokiu atvėju, patariu įdėmiai žiūrėti dugną bei arkas, nes jos stipriai rudyja, o vienos arkos remontas siekia 100 eurų. Šiaip eksplotacija jos tikrai nėra brangi, dalys pigesnės už audi A4, A6, BMW 5 tų pačių metų. Variklis labai gyvas, o ir bagažinė talpi. Vietos gale sėdintems apstu net atstūmūs priekines sedynes. Sedynės kokybiškos ir patogios, tik sidabro spalvos plastmasė galėtų būti kokybiškesnė. Taip pat saugus automobilis, nes turi krūvą oro pagalvių. Puikiai tinka kelių vaikų šeimai.
Mazda 6 I 2.0 CD Comfort, 2005y
Puikus kainos ir kokybės santykis.
Mazda 6 I 2.0 CD Exclusive, 2002y
Turiu mazda 6 2.0 100 kw diesel. Esu patenkintas pilnai viskuo ka jame radau. variklis jei gyvas tikrai pakankamai ekonomiskas pagal tai koki sukimo momenta isvysto. Aisku 2-as golfukas ekonomiskesnis bet su mazda tikrai nereikia atsidaryti duru vaziuojant kad siek tiek pasispirti kojai papildomai. Variklis laikys simta metu tik reikia ji priziureti, kesti tinkamus tepalus, filtrus, pilti gera kura ir t.t.
Vaziuokles patikima ir minksta.
Elektronikos automobilyje nemazai, idiegtos sistemos nei karto nesustreikavo. Teik ABS tiek DSC tiek SRS sistemose nebuvo jokiu klaidu. Kita elektornika signalizacija, langai ir pan. taip pat niekad nekele jokiu rupesciu
Mazda 6 I 2.3i aut, 2005y
Pas mane masina 2.0, benzinas, automatas, 2004 metu.
Masina labai komfortiska. Is isores atrodo visai nedidele, bet kai tik i salona atsiseda, visi nustemba, kiek viduje daug vietos - tikrai komfortabilu ir tolimesnems kelionems, sedi nesusigrude net jei keleiviai nesmulkus. Bagazine irgi labai didele, tas dziugina, gali daug daiktu prisikrauti, nereikia pergyventi kas tilps kas ne. Ziema silta salone, kas yra labai didelis pliusas, kol nesusiduri su saltom masinom, gali nesuprasti to nepatogumo.
Vairavimas labai malonus, man patinka, kartais tiesiog be priezasties isvaziuoju pasivazineti.
Mazda 6 I 1.8 Exclusive, 2008y
Na ka galiu pasakyti - pinai tinkama naudoti masina. Turi tavo uztarnauta ivaizdi, kelyje atpazistama ir gerbiama. tokia beveik su uzmoju i sportiskuma.
Klirensas masinos mazokas, tas tiesa. Plastikiniai bamperiai ir slenksciai pakankamai trapus, o ta sudejus kartu su zemu klirensu - jau nera geras derinys. Automatiniam rezime prastai veikia valytuvai. Ziema prisala zibintu plovikliai, , del to perdega saugiklis. Gamykline garso sistema galetu buti geresne. Labai gaila, kad nera bardacioko vesinimo. Trasoje galetu buti arsesne. Oficialiu atstovu remontas ir detales brangios.
Mazda 6 I 2.0 Exclusive aut, 2005y
Masina nebloga, bet tiesa sakant is isores jinai ziurisi geriau, nei yra is tikruju.
Turiu jau kelis metus, gedimu rimtu nebuvo, bet vat kad labai patenkintas masina buciau tai tikrai negaliu pasakyti - visokios esmines ir nelabai esmines smulkmenos islenda, kas neduoda sitos masinos labai gera laikyti. Vaziavimo funkcija atlieka, skustis negali, kuro suryja padoriai, labai negenda, bet esu turejes ir kitu masinu, tai pvz. citroenas c5 - visom prasmem geresnis - komfortiskas, ergonomiskas, turtingesne komplektacija (uz praktiskai tuos pacius pinigus).
Mazda 6 I 1.8 Comfort, 2005y
Automobilis geras, bet cia tik jeigu planuojat vazineti gerais keliais. Nuvaziavus nuo asfalto, per gruntinius kelius, jau prasideda problemos - vaziuoji isitempes, lauki, kada bamperiu kabinsi ar dugnu brauksi.
Variklis 1.8 silpnokas, be to, labai megsta nepigu tepala.
Pats metalas masinos labai plonas, nors dazu/lako danga patenkinama.
Isedimas i masina patogus, sedynes geros, salone vietos uztenka.
Artimos sviesos pasibaisetinos, nakti praktiskai nieko nematyti. Benzino sanaudos tenkina - 7-9 litrai 100 km. Didele bagazine.
Mazda 6 I 2.0 Active, 2007y
Pirkau sita masina 2008 metais, vienu metu senumo. Viena is paskutiniuju iki restailinimo. Pilna komplektacija, ksenonai ir t.t. I tolimas keliones apie 5000 km jau turbut kokius septynis kartus visa seima vaziavom - labai patinka su sita masina keliauti. Greiti su ja esu isbandes iki 200 km/h ir ka galiu pasakyti, tai kad pradedant 170 km/h masina kelia pradeda laikyti labai gerai.
Mazda 6 I 2.0 CD Active Plus, 2008y
Turiu sita masina jau ilgiau nei pusmeti. Pries isigyjant daug kas gasdino, kad dyzelis bus triuksmingas, maziau arsus. Bet pasirode viskas atvirksciai. Kai tik uzvedi, tai taip, kiek barska, ir barska ant 1-2 pavaros. Bet kai isvaziuoji i trasa, o ir mieste judant - masina labai tyli. Ypac trasoj prie greicio didesnio nei 90 - variklio praktiskai nesigirdi. Ramiai kalbetis salone galima ir prie didelio greicio. Girdejau, kad pas dyzelius geresne triuksmo izoliacija. Dar girdet, kas pas dyzeli maziau apsuku.
Trasoj kuro sanaudos jei vaziuot 120 km/h - bus apie 4.5-5 litrai. Sunkiai suvokiami skaiciai! Ilguose atstumuose visiskai nepavargsti. O plius ir apie kura galvoti nereikia;)
Dar norisi pazymeti masinos elgesi lenkimuose - jokiu problemu! svarbiausia save sekti, kad greicio nevirsytum...
Uzsiveda masina gerai, dar nera iskile bedu.
Mazda 6 I 2.0 CD Comfort, 2003y
turiu sia mazdute jau du metus lakstau po visa lietuva jokiu problemu nebuvo variklis geras patikimas(nors liaudyje skalndo gandai kad sudas sitas dyzelinis variklis(nereikia pirkti sudroztos ir nereiks sakyti kad mazda sudas :) ))
tik reikia pilti normalius tepalus pagal specifikacija o ne tokius kokius pats susigalvoji kad reikia jai. dirzu keitimas vos ne trigubai pigesnis nei audi ar vw.
vaziuokle patikima 50000km prasukta LT per du metus vaziuokles remontui isleista 300lt juokas ne pinigai. patogi ir mieste palakstyti (100kw lengvas kebulas daro savo)ir ilgoje kelioneje. patogios sedynes + ekomoniska 4iese vaziuojant trasa 120-140km/h iki 6ltr maks. vaziuojant 120km/h paspaudus gaza galios tikrai netruksta ir aplenkti fura be jokiu problemu galima
ziema dyzeliukas susyla labai greitai tai ne tdi kai turi vaziuoti i darba per aplinkui kad bent biski pasiltu variklis
pas mane gan gera komplektacija tai nieko is komforto irangos netruksta. ziema nekarta suveike stabilumo sistemos. valdymas ant vairo autopilotas ir audio puikiai suderintas net nereikia ziureti ka spausti kad perjungti daina ar kita radio stoti.
siaip galetu buti minkstesne vaziuokle nors cia ne BMW5 garso izoliacija silpnoka bet tai kompensuoja puikia audio sistema.(jai BOSE tai ir stiprekas ir bosas yra+6koloneles)
siuolaikiskas dizainas ne vokietis. klima veikia puikiai valdymas lengvas paprastas greitas.
korozija vienas is pagrindiniu minusu bet realiai pagalvojus ar isedes i masina tu matai ta korozija ar nuo jos tau blogiau masina vaziuos? ka sutaupai ant dirzu keitimo gali isleisti ant detaliu perdazymo jai tau reikia ir planuoji su ta masina vazineti iki pensijos.
Mazda 6 I 2.0 16V Touring, 2004y
Automobilis, kuris niekada vizualiai nepasens. Patikimas, paprastas. Salonas (panele,medziagos) tikrai puikios. Didelis oro pagalviu skaicius automobilyje suteikia saugumo, bei automobilio vairavimas kelyje,puikios ergonomijos. Puikus elektronikos isdestymas,multifunkcinis vairas, audio sistema, borto kompiuteris, bei klimato valdymas, viskas po ranka. Ieskantiems mazda 6 rekomenduoji tik benzininiu varikliu, 1.8 2.0 arba 3.0. Vazineju su 2.0 benzinu, variklis dirba labai tyliai. Automobilyje imontuota BRC sequent24 duju iranga(2300lt). Varikliukas dirba kaip laikrodis, nedreba, nesijaucia jokio skirtumo tarp benzino ir duju. Sanaudos duju mieste (Kaune) 12l/100km, uzmestyje 9l /100km. Norintiems isigyti mazda 6rekomenduociau pasikelti servise antkeltuvo ir perziureti dugna, ar labai smarkiai apnestas korozijos, nera kiaurymiu vaziuokles, variklio traverso vietoje. Jeigu automobilio dugnas nedaug pagautas korozijos, investave 400lt (antikorozinei dangai) vaziaves vaziuosite. Siaip mazda 6 rekomenduoju 110% , sis automobilis nenuvils.
Mazda 6 I 2.3 Top / Sport, 2007y
Na šis automobilis iš amerikos. Europines versijos niekam nerekomenduociau.Patikimas, komfortiskas, gražus, automobilis. Kuro sanaudos mieste 15L duju trasoje 12L duju. Nebrangios detalės. Remontas paprastas ir nebrangus. Variklio garsas labai smagus ausei, trauka taip pat nuostabi. Dėžės kokybiškos retai gendančios. Gera garso aparatūra.Neridyja (nes amerikonas)
Mazda 6 I 2.3i aut, 2006y
Šį automobilį turiu jau 4 metus ir į jį galima sakyti nesu įdėjęs nė lito į remontą neskaitant (tepalus; filtrus; kaladėles), ir įsidėjau BRC dujų įranga... Na minusiukas toks kad manoji valgo daugiau degalų anei nurodyta... dujų valgo 11-12 ar tai būtų trasa ar mieste, tas pats ir benzino jei važinėčiau juo... Dėl garso įzoliacijos verkiat tokiam amžiui tai ne kliūtis galima ta garso įzoliacija susitvarkyti su įvairiom priemonem (dangom klijuojamom)...
Mazda 6 I 2.0 CD Comfort, 2005y
Ji nėra pati komfortiškiausia mašina, bet žinant kainą ir eksploaticijos kaštus ji turėtų būti bestselleris Lietuvoje. Visiškai netinka žmonėms, kurie geriau pirks 20 metu senumo prabangų mercedes, nei 7 metų senumo barškutį (Mazda6).Teko pakeisti jau 3 purkštukus, ketvirtas greičiausiai bus keičiamas ne už ilgo. Jei tikėti odometru, mašinos rida virš 200 000 km.
Mazda 6 I 2.0 CD Exclusive, 2003y
Turiu mazda 6 jau puse metu o dar neinvestavau ne vieno lito viskas gerai. Tačiau pastebėjau, jog automobilio garso izoliacija kiek prastoka. girdisi kelio nelygumai, eismo triuksmas. Sunkoka su ja parkuotis, reikia kelis kartus persistatyti, kol pataikai pasistatyt kieme. Mašina ekonomiška, talpi ir nebrangiai remontuojama.