Mazda 323 VI F F 1.5 Reviews
- Engine l.:
- 1.5 l
- Power:
- 66 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 11.9 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (14)
Mazda 323 VI F F 1.5, 1995y
Gera trauka, variklis nepatikimas, degina tepalą, valgo gana nedaug. Šiaip jei gera variantą pirkt, patarčiau
Mazda 323 VI F F 1.5, 1995y
Turiu sita mazda jau gan ilgai,ir asmeniskai nesiskundziu,ant kelio stovi labai gerai,kebulas megsta parudyt,kaip 1.5 doch traukia tikrai neblogai,jei ieskote automobilio ekspolotuoti mieste,tai tikrai siulyciau.
Mazda 323 VI F F 2.0 V6 GT, 1996y
Eina gerai, tik padraskant padyla vožtuvų gumelės ir pradeda mėgti tepaliuką.
Rūdija kaip pasiutus, viskas, suportai, durelių apačios, dugnas, sparnai ir apie langus, pradeda lyti į vidų.
Kuro sąnaudos kaip tokio motoro juokingos tiek mieste, trąsoj tuo labiau, grąžiai važiuojant galima sutilpti į 7ltr/100km.
Važiuoklė patvari, gumos japoniškos kantrios, laiko ilgai. Originalių detalių kainos kosminės, bet visada galima rasti pigių alternatyvų.
Bagažinė maža, bet sėdynes atlenkus, galima ne vieną bulvių maišą įsimesti.
Visi keturi diskai, 5 skylių, išskirtinis dalykas, kaip galima atskirti nuo kitų F'kių. Motoras Xedos, diskai guoliai irgi.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1996y
Turiu mazda 323f, 1.5 variklis, ir tikrai esu labai patenkintas. Pigus remontas, vaziuokle patikima. Detaliu pasirinkimas platus, nereikia lakstyti visame mieste ir ieskoti atitinkamos detales. Elektronikos mazai, kas sukelia dar maziau problemu. Manevringas auto, toks jausmas, lyg butu prikalta prie kelio. Mieste vazinejant, gal kiek ir kietoka, zinant lietuvos kelius. Variklis biski megsta tepaliuko pavalgyt, bet tai ne problema tikrinant tepalo lygi, ir laiku juos keiciant. Is minusu tai butu, jog visu siu mazdu liga susibraizantys priekiniai stikliai, kas buna kartais pablogina matomuma per veidrodelius, ir zinoma kebulas. Labai nenorejau japono, nes senesni japonai labai megsta rudyti, po ziemos islindo kelios pavirsutines rudys, bet dugnas galima sakyti sveikas. Salonas patogus, gale gal kiek ir mazai vietos, zinoma priklauso nuo zmogaus ugio. Salono medziagu kokybe pusetina, su laiku pradeda trasketi brasketi salone. Kaip pirma auto, esu tikrai patenkintas. Rekomenduoju.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1994y
Turiu sita auto virs metu, bet tikrai nenuvyle viskas veikia gerai kuro sanaudos padorios apie 7l/100km vaziuokle patvari nors ir kietoka.Vienintelis minusas dar tai sankaba.Kai ateis laikas keist tai teks paplonint pinigine :)
Mazda 323 VI F F 1.5, 1998y
Važinėjau su efkute 4 metelius ir pramyniau 100k km. Ji buvo mano kaip ir pirmoji nuosava mašinytė. Per juos pakeičiau visą važiuoklę. Kas kainavo mano manymu daug. Kas kart nuvažiavus i serviza padedavau minimaliai po 300lt. o per metus vaziuodavau tikrai ne 2 kartus. Kad detalių kainos pigios iš savo patirties negaliu to pasakyti. Pats automobiliukas tikrai fainas. Važiuoja gerai, nera nei per kietas nei per minkstas. Plastmases salone nebarkėjo nei žiemą nei vasarą. Net ir pajungus 500 watu bosavika. Varikliukas kad ir mažas bet miesto salygomis jo per akis. Labai patiko sėdynes. turėjo gera šoninį prilaikyma, taipogi jos buvo ir patogios. Nepatiko miesto salygomis kuro sanaudos - 11l/100km. Trasoje jos ženkliai pagražėjo ~ 6l/100km. Rūdys ghmm... Mašina paėmiau tiesiai nuo tralo iš italijos. Automobilis buvo švarus. Nieko nedariau nieko nepurskiau ir po 4 metų lietuvos keliais jos neiškilo.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1995y
Gerai tarnauja, keičiamos detalės vidutiniškų kainų, važiuoklė nebyra, per metus pakeičiama tik pora detalių. Vežant keleivius variklis per silpnas, trauka mažoka ir pakankamai didelės kuro sąnaudos. Atsirando rudžių su metais ant kapoto, bet arkos gražios. Kelyje auto manevringa, stabili, nesunku valdyti bet kokiomis sąlygomis. Šių auto liga - susibraižę šoniniai langai dėl darinėjimo. Bet viską susumavus tikrai geras auto jaunam žmogui.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1995y
į servisą dažnai varyti nereika, detalės nėra brangios, variklis dirba gražiai, važinėjant ramiai, ganėtinai ekonomiškas į 6-7ltr galima sutilpti užmiestyje. dėvisi tepaliniai žiedai, tad šaltas padūmija, bet dėl to bėdu nebuvo, tepalų lygį karts nuo karto verta pasitikrinti. iš esmės tikrai patvarus automobilis, o rudyja mažiau nei hondos.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1997y
Puikus patvarus gan ekonomiskas automobilis, turejau 3 metus per ta laika pakeiciau prekinius amortizatorius po 85 lt uz vnt plius apsaugos po 10 lt, kaires puses sarnira 23 lt, stabilizatoriaus traukes visas 4 apie 23-24 lt uz vnt uz japoniskus, galini guoli 105 lt, zvakiu laidai 125 lt, stabilizatoriu tvirtinimo prie kebulo gumas, 4 vnt po 5 lt. Stabdziutrinkeliu, tepalu ir panasaus neskaiciosiu. Per 3 metus remontams isejo iki 600 lt, skaitau labai nedaug, per metus pravaziodavau apie 20000 km. Nupirkes pats padariau antikorozija tai bedu su rudim nedurejau
Mazda 323 VI F F 1.5, 1997y
Patikimas automobilis jei yra prižiūrimas. Dalinai patvari važiuoklė ir nėra labai brangi. Patikima per 5 metus teko keisti tik savaime dylančias detales. Rūdyti mėgsta ir garso izoliacija silpnoka. Amortizatoriai dažnai nelaiko. 1.5 variklis silpnokas dėlto kuro suvartojimas gal didelis.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1995y
Pakankamai grazus automobilis, nors rudyja kaip ir dauguma. Smagiai vaziuoja, tik manau dazna problema yra
susideveje tepaliniai ziedai, del ko man ir nesinori kad tai butu automobilyje. Kaip supratau dazna problema yra vairuojo puses lango atidarymo mygtukas. Pakaba kazkokia silpna. Bet siaip kaip pradedanciam tai labai geras automobilis.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1995y
Automobilis su siela, taip galima pavadinti si grazu, aptakiu formu, manevringa automobili. Turejau du metus laiko, per ta laika teko keisti tepalus, filtrus, garlavina nes buvo nutrukusi, karta truko variklio dirzas, apsieita be didesniu investiciju, pasirodo sis variklis nelanksto voztuvu. Garso izoliacija geresne negu Hondose, netaip girdisi pasaliniai garsai, sakyciau, ju net nesigirdi, varikliukas dirba isties tyliai, net nesigirdi, kartais pagalvoju, gal net uzgeso. Labai dinamiskas variklis mieste, ganetinai ekonomiskas. Lengvai valdomas ir gerai laikosi kelyje.Patogios sedynes su soniniu prilaikymu, ganetinai nebrangios dalys. Didziausias minusas kogero, kad megsta rudyti, bet cia jau visu senesniu japonu dalia. O siaip net nekeisciau tokio masiniuko i koki trecia guoli ar bulka vadinama Audi-80.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1994y
Važiuoklė gana patvarti, tik gan garsoka, kėbulas mėgsta parudyti, per 4 metus elektronikos / variklio gedimų nepasitaikė.
Mazda 323 VI F F 1.5, 1996y
Važiuoja patikimai. Dauguma valgo tepalą (padūmija, kai šaltas motoras), bet nedaug ir neprogresuoja, t.y. galima važiuoti neremontuojant, tik reikia neužmišti tikrinti tepalo lygį.
Sportinis dizainas (ranką pridėjo vienas iš Porsche dizainerių).
Variklis 1,5: apie 7 L/100 km vidutiniškai.
Eksplotacija nėra brangi.