Mazda 323 V F F 1.8 GLX aut Reviews
- Engine l.:
- 1.8 l
- Power:
- 76 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- -
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (5)
Mazda 323 V F F 1.9 GT, 1992y
Šį automobilį nusipirkau labai atsitiktinai. Dėl pinigų stygiaus ieškojau bet ko, kas būtų ne universalas, už maždaug 1000e, būtų su technikine, benzas ir idealu - su dujom. Skelbimuose užmačiau vieną "atverstaakę" su 1.8 varikliu, šviežia TA ir be dujų.
Pirminės apžiūros metu, kuri vyko arti patamsio, pasirodė, kad mašina gana lavonas. Sena, neaiškiai veikianti, tačiau labai įdomi. Ir kainavo 600e. Nemažai svarsčiau, bet nutariau surizikuot, nes per daug įdomus variantas. Iki tol apie mazdas visiškai nieko nesidomėjau ir nebuvau turėjęs.
Važiuojant su ja į Vilnių jau pajutau, kad ji traukia, bet reikia duot normaliai apsukų. Praėjo kelios savaitės, apsitvarkiau smulkmenas ir pramokau su ja važiuot. Supratau, kad jei važiuoti paprastai - automobilis ir yra paprastas. Bet jei duodi bent 4000 apsukų - jis atgyja. Jis pradeda važiuot. Pasijaučia dinamika ir lengvumas. Ir tas labai man pradėjo patikti. Realiai - LABAI.
Ir dabar kartais tenka pavažinėt su žmonos salonine Toyota Yaris, po to persėst į savo mazdikę ir iš pradžių būna lėvas jausmas, kad vėl sėdi kledare ir mirties kapsulėj, bet pravažiavus dugnais supranti, kad už tai ją ir pamilai. Ir kad joks naujas automatas neperteiks to 92 metų raketos jausmo.
Ir nors trūkumų skiltyje punktų daug daugiau nei privalumų - jis man per daug smagiai važiuoja, kad parinčiaus dėl problemų. Tiesiog manajam variantui jau eina paskutiniai mėnesiai, todėl taip ramiai juo ir džiaugiuosi paskutines minutes :)
Mazda 323 V F F 1.6 GLX, 1989y
Turejau 6 tokius automobilius, ka galiu pasakyti tai kad 5 is ju likau visiskai patenkintas, tuo veninteliu nepatenkintas tik del to kad visiskai sukirmyjo, nepaisant to atitarnavo savo tech bukle puikiai, na o visumoje vazinejau tikrai gana pigiai detales tikrai pigios, pakaba tarnauja tikrai gerai, apiea varikli tik teigiami atsiliepimai (beabejo buvo vienas kuris tepaliuka padegindavo, bet ir km nemazai buvo pravaziaves) su 2 efkemes netgi technikine praejau savo eiga gan nedaug patvarkes :) kaip ir kitu minetos pagrindines bedos yra rudys :) beabejo komforto bei garso izoliacijos tikrai truksta, bet kaip pirma masina manau nieko geresnio nera
Mazda 323 V F F 1.8 GRSi, 1991y
zveris ne masina!turejau tokias 2.ir dbr dar turiu viena.varikliai tikrai patvarus,vaziuokle taip pat ir pigios vaziuokles dalys,
vienintelis minusas rudija kebulas,pagrinde slenksciai!
Mazda 323 V F F 1.8 GRSi, 1991y
Turejau 1.8 benzinas/dujos kuro sanaudos dujomis siekdavo tik iki 10l. veriklis tepalu nei laso nedegindavo, vaziuokle tikrai patvari. Tik kad surudijo dugnas, slenksciai, bet y 3golfa tikrai nekeisciau tiek del "komforto" tiek del japonisko variklio.
Mazda 323 V F F 1.6 GLX, 1991y
Vairuoju ji nuo 2007 metu.
Sita 323F man ne kaip transportas, o kaip hobby. Automobilis nestipriai 2 kartus buvo trenktas prekiu. Taip pat pakeiciau visas duris, nes man jas lankste neatsargiai vairuojant. Dabar planuose daug pakeitimu ir tt. Dabar pakeiciau nedaug (H&R spiruokles, Kayaba Amortikai - suzemino avto iki 12 cm nuo dugno iki zemes) ir masina tarnauja puikiai. Varykliui keisti tepalus geriau kas 7000-8000 km. Per ta atstuma suvartuoja 1 litra tepalo
Apie standartini automobili pasakysiu taip - reikia ieskoti neuzmusto automobilio. Po to ji dalinai isardyti patikrinti visus mazgus, jei reikia pervirinti, surinkti, ir dziaugtis, nes per ta laika pakeiciau tik priekinius sarnirus, visus amortikus, spiruokles (bet tai buvo mano noras, o ne defektai) Be to, kiekvienais metais reika ardyti ir perinkti priekinius suportus.