Mazda 3 II 2.0 Sport aut Reviews

Mazda 3 2010-2011
Engine l.:
2.0 l
Power:
110 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.6 sec
Avg. fuel consumption:
7.6 l
Recommends
Reviews: 7 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (7)

Mazda 3 II 2.2 CD High-Line, 2010y

2016-08-21
ekonomiškas ir galingas variklis, 6 bėgių pavarų dėžė, auto pilotas
nepatogi langų apiplovimo bakelio padėtis

Automobilis patikimas ir galingas, kiek metų važinėjam praktiškai nereikalaujantis išlaidų. keičiamos tik nusidėvinčios dalys pvz. kaladėles ir valytuvai, bei tepalai ir filtrai. važiuoja stabiliai, važiuoklė nebarška, posūkiuose abejonių nekelia.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 II 2.0 Exclusive+ aut, 2010y

2015-10-17
Per ta laika kiek turiu masina, tokie ispudziai: Variklis puikus. 150 arkliu uztenka judeti mieste ir trasoje greiciais iki 140 - jei daugiau, tada jau reikia stipriai masina benzinu serti. Valdymas labai tikslus, siaurais kalnu keliukais ismeginta, gerai supranti, kokiu kampu vaira sukti ir ka toliau daryti. Stabdziai puikus, kibus, pedalas labai jautrus, manau zieminiais batais nebebus taip paprasta su tuo tvarkytis. Vidine apdaila - daug minksto plastiko ir maloniu liesti rankeneliu bei jungikliu. Visos padetys tikslios ir suprantamos. Torpeda ir vairas kiek perkrauti mygtukais, bet pripratimo periodas neilgas ir toliau jau viskas einasi automatiskai. Kuro sanaudos mieste kamsciuose su ijungtu klimatu pas mane 10.5 litru. be kamsciu bus maziau nei 10, nors ir nevaziuoju kaip pensininkas. Trasoje 140 km/h su ijungtu klimatu 7.7 litro. Pavaru deze dirba nepastebimai, persijungineja minkstai net jei neapsilusi.
Su gedimais kol kas nesusiduriau. Minusas sioks toks yra - silpna ratu arku triuksmo izoliacija - jei vaziuoji dideliu greiciu, uzimas salone girdini, muzika reikia pasigarsinti :) Pakaba musu keliams gal kiek kietoka.

Pirkome masina, kad butu pagrindine seimoje tiek trumpiems tiek ilgesniems atstumams. Perziurejom daug variantu, apie rinkimosi kancias nepasakosiu, apsistojom ties mazda 3 2.0 AT komplektacija Touring plius. Pirkom masina pusiau per pazystamus is pagyvenusio vokiecio, kas duoda vilties tiketis saziningo ridos skaiciavimo ir protingos ekspluatavimo istorijos. Per lygiai tris metus masina buvo prisukus 14000 km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 II 1.6 Comfort EU5, 2011y

2015-09-12
Laksto masina pakankamai arsiai, nors ir pats silpniausias variklis. Isigreiteja per trumpa laika, maksimumas ka bandem - 180 km/h. Isorinis vaizdas, dizainas, salono apdaila - viskas padoriam lygyje. Plastikas minkstas, pagirgzdejimu vienu momentu buvo, bet dabar kazkur prapuole ir nieko nebesigirdi, del ko labai dziaugiuosi. Benzino valgo vidutiniskai - mieste mazdaug 8-9, trasoje 6-7 litrai. Bednras ispudis del sitos masinos - puikus. Kokybe vis tik auksto lygio, turiu su kuo palyginti.
Kiek laiko ekspluatuojam, problemu nekilo jokiu. Triuksmo izoliacija nelabai, kiekvienas akmenukas girdisi. Bet man tiesa sakant nelabai trukdo, as ir taip megstu muzika garsiai klausyti :)

Pirkau masina pagal savo skoni ir supratima. Mazda man patinka jau labai seniai. Rinkausi is vw jetta ir trecios mazdos - daug kuo nugalejo sita masina, bet labiausiai savo patraukliu dizainu.
Puse metu vazinejame, problemu praktiskai ir nera. Cia jeigu neskaityti poros kartu kai bordiurus banperiu priekiniu kabinau. Pirvazinejom jau 15000 km - viskas tvarkoje, neseniai diagnostika pravedem. Kazdien duobetais keliais vazinejames ir zvyrkelio nemazai tenka, o pakaba tvarkoje - tikrai nustebino. Kaladeles po 1 mm nusitrynusios - irgi labai neblogai. Na ir is principo viskas - masina puikiam stovyje.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 II 1.6 Comfort EU5, 2011y

2015-09-07
Labai geras masinos valdymas - labai tiksliai ir nuspejamai vairuojasi. Dinamika kaip 1.6 variklio su automatine deze labai dziugina. Tarp kitko pavaru deze adaptyvi - prisitaiko prie vairavimo stiliaus. Kuro vidutiniskai ima apie 10 litru. Labai talpi bagazine. jei sudeti galines sedynes, tilps kas tik nori - ir instrumentai ir kopecios.
Trukumu nerandu. Daug kas raso kad masina zema. Tai kad butent deka to masina taip klasiskai vairuojasi. Norite aukstesnes, imkit CX5, tik jinai brangesne..

Pas mane masina 1.6, benzinas, automatas 2012m. Siai dienai rida 100000.
Ka jau spejau pakeisti priekines kaladeles, dvi galines stabilizatoriaus stoikes. Ir tai viskas.
Labai daznai su sita masina i tolimas keliones tenka vaziuoti. Ilgai vaziuojant nugara nepavargsta, sedynes labai komfortiskos. Labai patiko sviesos. Zibintai linziniai, be to jungiat tolimas sviesas, isijungia tik atskiras apatinis skyrius, artimosios sviesos taip pat pasilieka. Su tolimom sviesom gali vaziuoti 120 km/h kaip diena.
Kol kas viskas patinka, labai patikimas aparatas. Buvau ziema per zpeiga -25 lauke palikes - labai malonu is ryto sedet mazinoj su sildoma sedyne ir ziureti kaip kaimynai akumuliatorius isimineja ir namo nesa krauti - mano uzsivede is pirmo karto!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 II 2.0 Sport aut, 2012y

2015-06-05
Geras valdymas, salonas komfortabilus, vietos viduje labai daug, sedi zemai. Labai patrauklus isorinis dizainas - man asmeniskai tiek patinka, kad as visus minusus sitos masinos nurasau. Japoniskas surinkimas.
Su techniniais nesklandumais nesusiduriau, bet minusu vis tik yra. Priekinis bamperis kabina statistiskai visutini miestietiska bordiura. Isvada tokia, kad parkuotis ant saligatvio galima tik uzpakaliu - sita as per velai susivokiau. Pakaba kietoka. Jauti uzpakaliu visus gulincius policininkus kelyje. Karterio apsauga butina. Nezinau kaip reikes ziema atsikasineti. Masina aiskiai ne bekelei sukurta. Lako danga labai plona, bet opcija "apsauga nuo korozijos" su savo uzduotim susitvarko. Svarbiausia, kad gelezis tvarkoj butu. Masina vagiu demesi traukia - man buvo kapota atidare - nezinau, gal planavo akumuliatoriu isimti. Rezultate nieko nepaeme, bet kapote nuo lauztuvo ilenkimas liko. Brangus kasko draudimas, cia gal del to, kad vagis domina. Automatas prastai reaguoja i "kick-down", bet miestui pakanka. Ramiai surenka 160-180 km/h Variklis 1.6, 105 arkliai - silpnokas.

Cia musu pirma mazina seimoje. Dirbanciam jaunam zmogui masina puikiai tinka. Puikus dizainas, neblogi vaziuokles duomenys. Gerai laiko kelia dideliu greiciu ir posukiuose. Vairavimui masina jautri, paklusni. Bet masina ne be sauksto deguto, aprasau prie minusu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 II 2.0 Exclusive+ aut, 2010y

2015-05-09
Patinka motoro garsas, kai eini i lenkima ir ispaudi pedala i dugna. Visiems rekomenduoju imti masina, tuo labiau kad kaina jo palyginus priimtina. Su detalemis problemu nera, dauguma tinka ir nuo kitu markiu automobiliu.
Automobili turim jau du metus, didele dali to laiko vazineja zmona. problemu per ekspluatavimo laika jokiu nekilo. Siuo metu odometre 45000 km. Galiu pasakyti, kad masina patikima, svarbiausia technine apziura laiku atlikti. Su pries tai tureta trecia mazda irgi jokiu bedu nebuvo, pirkau ja triju metu senumo, pats keturis su ja atvazinejau ir keiciau tik tepalus ir zvakes.

Masina 1.6, benzinas, automatas 2010 metu. Iki tol irgi tureau trecia mazda senam kebule. Ispudziai nuo sitos masinos patys geriausi. Po savo senesnes mazdos i jokias kitokias net neziurejau ir dabar nusipirkes tikrai nesigailiu. Vienintelis sitos masinos minusas yra prasta dugno triuksmo izoliacija. Nors gamintojai teige, kad naujesnej trecios mazdos versijoj sita problema pasalinta, as tiesa sakant to nepastebejau. Kiekvienas akmenukas, kuris i dugna trinkteli, puikiai girdisi. 4 pavaros yra mazoka, ko gero del sito ir didokos kuro sanaudos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 II 1.6 Comfort, 2014y

2015-02-25
Gerai skaito flesiuka magnetola. Garsas neblogas. Klirensas masinos aukstesnis nei ankstesnej versijoj. Pavaru perjungimas tikslus. Ziema statau padangas nuo qasquai 17-tas, klirensas dar padideja dviem centimetrais nuo 16.5 iki 18.5cm. tepalo filtrai tinka nuo quashquai ir nuo vabalo mazdai. suspaudimo lygmuo 10, todel laisvai galima pilti 92 benzina. Triuksmo izoliacija sitoj laidoj tapo kiek geresne. Vaziuojant 90-100 km/h greiciu suryja 6.3 litrus benzino, mieste 7.4 litrus.
Pravaziavus 7000 km kazkas pradejo barsketi kairej priekinej stoikej. Is pradziu keitem atramini guoli - nepadejo, po menesio pakeitem ir guoli ir stoike priekine kaire - irgi nepadejo. Teko keist visa pakaba ir dabar jau vazineju ramiai. Vat tokia japoniska kokybe. Pravaziavus 16000 pradejo radijas sunkiai bangas gaudyti. Mieste gaudo gerai tik 3-4 stotis. Ties 19000 km pradejo girgzdeti vairuotojo sedyne.

Elegantiskas automobilis. Hecbekas siaip sau, o sita labai patraukli. Man daug grazesne nei pirmos laidos. Turejau mazda 2006 laidos, su ja pravaziavau 150000km.
Is esmes masina maloni, gerai jautiesi vairuodamas, tik kad visokiu nesklandumu su ja islenna, o masina praktiskai nauja.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2010 - 2011 (2010, 2011)