Mazda 3 I 2.3 s Touring Reviews
- Engine l.:
- 2.3 l
- Power:
- 118 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- -
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (13)
Mazda 3 I 1.6 16V Exclusive, 2005y
Nusipirkome is Vokietijos,
labai patiko garso izoliacija, minkstas vaziavimas, detaliu kainos nera dideles, vid.kuro apie 6.5litr. tai kam tas dizelis?:)
nereikia kesti pagrindinio dirzo, nes 1.6 benzininis variklis su grandine.per 12000km keitem tik smulkmenas, tepalus,filtrus,lemputes ir tt.,
gaila teko parduoti nes darbe dave darbine masina.
rekomenduoju iskarto padaryti antikorozini padengima.
imti is mazdos tik 1.6 arba 2.3 benzininius modelius.
gero naudojimo
Mazda 3 I 1.4 Comfort, 2006y
Tikrai patikimas automobilis. Salonas malonus ir kaip tokios klasės automobiliui kokybiškai surinktas. Važinėjau juo 9 metus pirkau 3 metų senumo. Vykdytas tik eksploatacinis remontas. Variklis nei karto nepavedė. Žinant kokie keliai Lietuvoje - pakaba juos kuo puikiausiai išlaikė. Reikia tik saugoti ją nuo rudžių - apipurkšti. Manevringa ir klauso vairo. Aišku galingumu nepasižymi, nebent US variantas su 2,3 L varikliu.
Mazda 3 I 1.6 CD Comfort, 2006y
Labai geri auto, ford dyzelio ekonomiški motorai, o kėbulas kad nerūdytų išsipusk antikorozinę apsaugą, o keėbulas laiko, plius geras dizainas ir salonas liuks auto
Mazda 3 I 1.6 Active + aut, 2008y
Vairuoju hečbeką prabėgo jau 200 k. Tikra puvena, ekonmiškumo jokio, 5serijos BMW ekonmiškesnis. Niekam niekad nerekomenduočiau
Mazda 3 I 1.6 CD Top, 2006y
Niekada nemačiau taip greit rūdijančio automobilio, rūdija viskas: arkos, slenksčiai, bagažinės dangtis ir t.t. Nuvarius į servisą, meistrai net nenoriai priima. O dėl ko lankytis servise visada atsiranda, tai oro srauto matuoklė(beje nepigi), tai kuro padavimas, tai išvis mistinės bėdos kurių neranda nei vienas meistras.
Džiugina kuro sąnaudos, trasoje pavykdavo su 4.5/100 km. pravažiuoti. Bet šiaip daugiau miesto mašina, nes ilguose kelionėse vargindavo.
Mazda 3 I 2.3 s Touring aut, 2007y
Pirkau iš JAV su 100k km rida. 2.3 automatas.
Variklis - galingas bei pakankamai ekonomiškas. Sąnaudos mieste 10-12, užmiestyje 8-9 dujų. Tepalą reikia keisti kas 10-12k km ir nebus jokių bedų.
Pavarų dėžė - labai gerai veikia, bėgius mėto švelniai bei greitai. Dėžės epalą patartina keisti kas 50k km.
Važiuoklė - ypatingai patvari, teko pakeisti galinį salenbloką ir amortizatorius, kurie atlaikė 160k km.
Kėbulas - labai gražus dizainas, gali pasitaikyti rūdžių bet norint galima pasidaryti antikorozinį ir to išvengti.
Elektronika - viskas veikia puikiai, gera audio sistema, labai patogus autopilotas ant vairo. Kartais perdega prikurkės saugiklis, 5min darbo ir pasikeiti.
Interjeras - aišku kaip pas japoną daug plastiko, bet labai viskas tvarkinga ir gražu.
Dalys bei remontas - jei remontuoti tai tik ORIGINALIOMIS detalėmis, kadangi laiko 2 kartus ilgiau nei bet kokios tos, kurios tinka nuo fokuso ir kitų automobilių.
Jei pirkti tai tik BENZINĄ (2.0 arba 2.3) ir tik AUTOMATĄ.
Kas sako kad dalys nelaiko ir rūdyja - nustokit pirkti daužtus ir sulipdytus iš kelių automobilių, kuriuos pardavinėja perekupai. Nereiks verkt ir skleist erezijų kad blogas automobilis.
Mazda 3 I 1.6 Active aut, 2007y
Bendrai paemus masina palieka teigiama ispudi. Jeigu sulyginti su kitom tos pacios klases masinom, tai mazdos sakyciau toks labiau draiveriskas charakteris. Nebloga dinamika kaip tokio turio variklio, lengvas valdymas. Imti naudota pilnai apsimoka, masinos patvarios. Techninis aptarnavimas problemu nesukelia. Patikimumas automobilio priklauso tik nuo vairuotojo - jei gerai priziureti, tarnaus ilgai.
Mazda 3 I 2.3 s Touring aut, 2008y
Pas mane masina 2.0, benzinas, automatas 2008 metu.
Pirkau su 120000 rida, galvojau gal be reikalo, bet rinkausi atodziai. Sita masina pas mane jau keturiolikta, tai yra su kuo sulyginti. patikimesnes masinos as kol kas nemaciau. Butent 2.0 variklis ir automatine pavaru deze. Klirensas tai jau atsargumo klausimas, pravaziuoju su ja visur kur ir kitos tos pacios klases masinos, nors prisiklauses buvau atsiliepimu, kad pilvu braukysiu pastoviai.
Masina realiai taupo laika ir pinigus, tik reikia laikytis elementarios taisykles kas 10000km keisti tepalus ir tik originalius. Visa kita informacija galima internete rasti, kaip masina priziureti.
Vaziuokle labai labai istverminga. Automatine pavaru deze ziema labai gelbeja, realiai protingas ir pats patkimiausias automatas, jei tik tepalas jame sviesus. Siam momentui rida 230000 km.
Mazda 3 I 2.0 Top, 2007y
Masina vairuoju kasdien, siai dienai rida 192000 km. Vazineti tenka ir prastokais keliais, karta ikritau i liuka su priekiniu kairiu ratu, truko tik amortizatorius, nusprendziau uz viena pakeisti visus keturis, kartu ir visokias gumytes, stabilizatorius ir stabdziu kaladeles. Dar yra prireike keisti akumuliatoriu, bet nesiskudziu, originalus atlaike sesis metus. Paskutinius metus pries akumuliatoriaus ketima, jau jei lauke -20, uzsivesdavo sunkiau, bet vis vien is pirmo karto.
Masina patenkintas visu simtu proc.
Mazda 3 I 1.6 Active aut, 2007y
Cia mano pirma masina. Seniai norejau apie ja atsiliepima parasyti.
Ilgai svajojau apie tokia masina ir po isigijimo nepasigailejau. Pirkau naudota su 92000 rida. Po pilnos diagnostikos masina pasirode visiskai tvarkinga, vazinejames jau pusantru metu ir esam patenkinti. Sniegingoms ziemoms masina kiek zemoka, bet apskritai tai nera pavedusi nei trasoj nei kaimo keliukuose. Masina lengvai iveikia 1500 km atstuma per karta. Vazinejames ir dziaugiames.
Mazda 3 I 2.3 s Touring aut, 2008y
Paemiau sita masina naudota, neplanuotai, tiesiog neblogas variantas pasitaike. Bet kuri naudota masina yra kate maise. Bet man skaitau pasiseke, issirinkes nesigailiu. Manes patikimumas sitos masinos (2.0, benzinas, automatas 2008) tiesiog stebina. Triuksmo izoliacija silpnoka, bet tas jauciasi tik prastesniais keliais vaziuojant. Jei reikalinga, galima tvarkyti servise ta reikala - tik pinigu klausimas. Visais kitais atzvilgiais masina super. Turejau daug masinu, bet geresnes, patikimesnes, kol kas negaleciau pamineti.
Mazda 3 I 1.6 Active + aut, 2008y
Bendrai ziurint masina gera, vikri, kaip pirmam mano automobiliui visai netgi neblogai. Ne vienus metus ja vazinejaus, ispudziai teigiami.
Mazda 3 I 2.0 Top, 2007y
Šeimoje turime dvi mazda 3 ir abidvi yra 2007 m . Pirmąją įsigijom su 1.6(77kw) varikliu iš salono. Penkis metus ja turime ir jokių problemų neturėjome . Važiuoklė dar nebuvo tvarkyta, nors visą laiką buvo važinėjama kauno gatvėmis. Antra įsigijome taip pat iš salono bet panaudotą (2.0 sport 110kw). Kolkas ir su ja jokių didesnių problemų nėra apart kelių rūdelių kurios jau lenda.
Didžiausi šių mazdų trūkumai , mano manymu, yra dideles kuro sąnaudos , pigios interiero medžiagos ir rūdys. O darant reziume , mazda 3 tikrai yra puikus , patikimas automobilis.