Mazda 3 I 2.0 CD Active + Reviews

Mazda 3 2008-2008
Engine l.:
2.0 l
Power:
105 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
9.9 sec
Avg. fuel consumption:
6.0 l
Recommends
Reviews: 11 -2
Average score: 4.0
Write review

Reviews (13)

Mazda 3 I 1.6 16V Exclusive, 2005y

2019-09-18
viskuo buvau patenkintas kaip groja muzika kaip vaziuja ,dideliu bedu neturejome
korozija

Nusipirkome is Vokietijos,
labai patiko garso izoliacija, minkstas vaziavimas, detaliu kainos nera dideles, vid.kuro apie 6.5litr. tai kam tas dizelis?:)
nereikia kesti pagrindinio dirzo, nes 1.6 benzininis variklis su grandine.per 12000km keitem tik smulkmenas, tepalus,filtrus,lemputes ir tt.,
gaila teko parduoti nes darbe dave darbine masina.
rekomenduoju iskarto padaryti antikorozini padengima.
imti is mazdos tik 1.6 arba 2.3 benzininius modelius.
gero naudojimo

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.4 Comfort, 2006y

2018-09-17
Patikimas Praktiškas Lengvai valdomas Malonus salonas ir išorės dizainas
Jeigu neapsaugota antikoroziniu rūdys garantuotos.

Tikrai patikimas automobilis. Salonas malonus ir kaip tokios klasės automobiliui kokybiškai surinktas. Važinėjau juo 9 metus pirkau 3 metų senumo. Vykdytas tik eksploatacinis remontas. Variklis nei karto nepavedė. Žinant kokie keliai Lietuvoje - pakaba juos kuo puikiausiai išlaikė. Reikia tik saugoti ją nuo rudžių - apipurkšti. Manevringa ir klauso vairo. Aišku galingumu nepasižymi, nebent US variantas su 2,3 L varikliu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.6 CD Comfort, 2006y

2018-03-06
visi
jokiu

Labai geri auto, ford dyzelio ekonomiški motorai, o kėbulas kad nerūdytų išsipusk antikorozinę apsaugą, o keėbulas laiko, plius geras dizainas ir salonas liuks auto

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.6 Active + aut, 2008y

2018-01-17
gal patvarus variklis per vairavimo laikotarpį nebuvo su varikliu rimtų bėdų.
rūdys, neekonomiška, "dėžė"

Vairuoju hečbeką prabėgo jau 200 k. Tikra puvena, ekonmiškumo jokio, 5serijos BMW ekonmiškesnis. Niekam niekad nerekomenduočiau

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.6 CD Top, 2006y

2017-04-27
Kuro sąnaudos, patraukli išvaizda, gan kokybiška gamyklinė garso aparatūra, kaina.
Rūdys, garso izoliacija, kieta važiuoklė, nepatogi ilgoje kelionėje.

Niekada nemačiau taip greit rūdijančio automobilio, rūdija viskas: arkos, slenksčiai, bagažinės dangtis ir t.t. Nuvarius į servisą, meistrai net nenoriai priima. O dėl ko lankytis servise visada atsiranda, tai oro srauto matuoklė(beje nepigi), tai kuro padavimas, tai išvis mistinės bėdos kurių neranda nei vienas meistras.
Džiugina kuro sąnaudos, trasoje pavykdavo su 4.5/100 km. pravažiuoti. Bet šiaip daugiau miesto mašina, nes ilguose kelionėse vargindavo.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 2.3 s Touring aut, 2007y

2017-02-21
Visumoje nuostabus automobilis. Geros kuro sąnaudos ~10l/100km. Ilgai tarnaujančios dalys - patarimas pirkti tik originalias. Tiesiog puikus automobilis. Rekomenduoju!
Prastoka garso izoliacija.

Pirkau iš JAV su 100k km rida. 2.3 automatas.

Variklis - galingas bei pakankamai ekonomiškas. Sąnaudos mieste 10-12, užmiestyje 8-9 dujų. Tepalą reikia keisti kas 10-12k km ir nebus jokių bedų.
Pavarų dėžė - labai gerai veikia, bėgius mėto švelniai bei greitai. Dėžės epalą patartina keisti kas 50k km.
Važiuoklė - ypatingai patvari, teko pakeisti galinį salenbloką ir amortizatorius, kurie atlaikė 160k km.
Kėbulas - labai gražus dizainas, gali pasitaikyti rūdžių bet norint galima pasidaryti antikorozinį ir to išvengti.
Elektronika - viskas veikia puikiai, gera audio sistema, labai patogus autopilotas ant vairo. Kartais perdega prikurkės saugiklis, 5min darbo ir pasikeiti.
Interjeras - aišku kaip pas japoną daug plastiko, bet labai viskas tvarkinga ir gražu.
Dalys bei remontas - jei remontuoti tai tik ORIGINALIOMIS detalėmis, kadangi laiko 2 kartus ilgiau nei bet kokios tos, kurios tinka nuo fokuso ir kitų automobilių.

Jei pirkti tai tik BENZINĄ (2.0 arba 2.3) ir tik AUTOMATĄ.
Kas sako kad dalys nelaiko ir rūdyja - nustokit pirkti daužtus ir sulipdytus iš kelių automobilių, kuriuos pardavinėja perekupai. Nereiks verkt ir skleist erezijų kad blogas automobilis.


Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.6 Active aut, 2007y

2015-11-05
Aisku labai grazus dizainas. Gerai valdoma. Beproblemis variklis. Pavaru deze paprasta ir patikima, nebijo prabuksavimu, ne taip, kaip pavyzdziui su variatorium. Daug pakabos elementu tinka nuo fokuso ir kainuojs pigiau nei originalios, o skirtumas bus tik uzrase ant dezutes. Kuro sanaudos mieste kamsciuose prie ijungto kondicionieriaus 10.5, trasoje atitinkamai 7.5 litro.
Ko gero pats didziausias trukumas yra tai, kad masina labai zema, faktiskai aukstis yra tik 150 mm, todel apie zieminiu provezu sturmavima ar vaziavima per smeli reiketu pamirsti. Triuksmo izoliacija praktiskai jokia ir plastikas salone pagirgzda, bet sitie dalykai pataisomi. Originalios detales brangios.

Bendrai paemus masina palieka teigiama ispudi. Jeigu sulyginti su kitom tos pacios klases masinom, tai mazdos sakyciau toks labiau draiveriskas charakteris. Nebloga dinamika kaip tokio turio variklio, lengvas valdymas. Imti naudota pilnai apsimoka, masinos patvarios. Techninis aptarnavimas problemu nesukelia. Patikimumas automobilio priklauso tik nuo vairuotojo - jei gerai priziureti, tarnaus ilgai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 2.3 s Touring aut, 2008y

2015-10-13
Visom prasmem patikima masina, detales atsargines sakyciau nebrangios, analogisku detaliu pilna, kokybe ju irgi neprasta, taigi galima dar labiau sutaupyti, reikia tik pasidometi. Taupo ne tik pinigus, bet ir laika bei nervus.
Nezinau kiek cia minusas, bet prie sitos markes kazkaip labai ipranti, apie kitas masinas net negalvoji, kazkoks jau ne visai sveikas prisirisimas gaunasi, pas mus seimoj jau keturios mazdos.

Pas mane masina 2.0, benzinas, automatas 2008 metu.
Pirkau su 120000 rida, galvojau gal be reikalo, bet rinkausi atodziai. Sita masina pas mane jau keturiolikta, tai yra su kuo sulyginti. patikimesnes masinos as kol kas nemaciau. Butent 2.0 variklis ir automatine pavaru deze. Klirensas tai jau atsargumo klausimas, pravaziuoju su ja visur kur ir kitos tos pacios klases masinos, nors prisiklauses buvau atsiliepimu, kad pilvu braukysiu pastoviai.
Masina realiai taupo laika ir pinigus, tik reikia laikytis elementarios taisykles kas 10000km keisti tepalus ir tik originalius. Visa kita informacija galima internete rasti, kaip masina priziureti.
Vaziuokle labai labai istverminga. Automatine pavaru deze ziema labai gelbeja, realiai protingas ir pats patkimiausias automatas, jei tik tepalas jame sviesus. Siam momentui rida 230000 km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 2.0 Top, 2007y

2015-09-20
Masina labai arsi (mechanika, 2.0), patikima, ekonomiska, malonus salonas, echanika ir dar priekiniai varantys - ziemos praktiskai ir nejauti. Masina jau nenauja, bet yra tik viena vieta dureliu vidinej pusej, kur danga nelygi, lyg ir pradeda rudyt. Variklio darbo praktiskai nesigirdi. Buvo toks atevjis, kai labai zemam kelyje patekau i liuti, susidare rimtas potvynis, nusprendziau nepabijoti ir pravaziuoti - vaziuojant girdejosi, kaip i dureles vanduo pliuskena, o salone nei laso!
Priekines stoikes pakankamai placios, uzstoja vaizda, bet jau dabar atrodo pripratau, nebetrukdo, o ir del saugimo taip geriau. Vaziuojant per balas, purslai labai trankosi i dugna. Dar galiniai purvasargiai nepraktiski ziema - ant ju sniegas prilimpa ir juos deformuoja. Nu ir didziausias minusas, kad sita masina ne dzipas :(

Masina vairuoju kasdien, siai dienai rida 192000 km. Vazineti tenka ir prastokais keliais, karta ikritau i liuka su priekiniu kairiu ratu, truko tik amortizatorius, nusprendziau uz viena pakeisti visus keturis, kartu ir visokias gumytes, stabilizatorius ir stabdziu kaladeles. Dar yra prireike keisti akumuliatoriu, bet nesiskudziu, originalus atlaike sesis metus. Paskutinius metus pries akumuliatoriaus ketima, jau jei lauke -20, uzsivesdavo sunkiau, bet vis vien is pirmo karto.
Masina patenkintas visu simtu proc.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.6 Active aut, 2007y

2015-05-27
Kuro sanaudos labai ekonomiskai iseina. Nepaisant to ir palyginus nedidelio variklio turio, masina pakankamai dinamiska. Interjeras labai patogus, viskas savose vietose. Vietos aisku ne kaip dzipe, bet jauku ir tikrai ne anksta. Techninis aptarnavimas atsieina nebrangiai, detales irgi pigios, ypac jei paieskoti neoriginaliu. Na ir aisku masinos isorinis dizainas labai patrauklus.
Masina kaprizinga kuro kokybei. Lako danga silpnoka, yra vietu kur jau pradeda gesti. Triuksmo izoliacija prasta, bet sako galima pataisyt izoliuojant papildomai salona. Zibintu stiklai trukineja jei ziema labai salta, dar savo teorijos nepatikrinau, bet itariu, kad cia jei plovykloje vandens patenka, taip atsitinka.

Cia mano pirma masina. Seniai norejau apie ja atsiliepima parasyti.
Ilgai svajojau apie tokia masina ir po isigijimo nepasigailejau. Pirkau naudota su 92000 rida. Po pilnos diagnostikos masina pasirode visiskai tvarkinga, vazinejames jau pusantru metu ir esam patenkinti. Sniegingoms ziemoms masina kiek zemoka, bet apskritai tai nera pavedusi nei trasoj nei kaimo keliukuose. Masina lengvai iveikia 1500 km atstuma per karta. Vazinejames ir dziaugiames.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 2.3 s Touring aut, 2008y

2015-03-25
Patikimumas, lengvas ir paklusnus valdymas, automatine pavaru deze tiesiog super, elektriniai abs pagalbininkai, dvc, rvm ir taip toliau ziemos periodu labai gelbeja. Sistemu veikimo logika aukstumoj, ziema nei karto nebuksavau, visada pats, automatas labai adekvatus ir paklusnus. Dizainas sakyciau puikus, demesio kelyje tikrai sulauksite. Tinka sitai masinai labai daug kurios detales, bet geriausiai aisku laiko originalios - ekonomija cia tokia abejotina gautusi. Tiek vairuotojo, tiek keleiviu saugumas labai aukstam lygyje.
Silpnoka lako danga, bet tas irgi issprendziama padengus lako stiprikliu. Priekinis bamperis butu geriai bent kokiais 2 cm aukstesnis, bet kai yra kaip yra, tai tiesa sakant labiau privercia disciplinuotai vairuoti.

Paemiau sita masina naudota, neplanuotai, tiesiog neblogas variantas pasitaike. Bet kuri naudota masina yra kate maise. Bet man skaitau pasiseke, issirinkes nesigailiu. Manes patikimumas sitos masinos (2.0, benzinas, automatas 2008) tiesiog stebina. Triuksmo izoliacija silpnoka, bet tas jauciasi tik prastesniais keliais vaziuojant. Jei reikalinga, galima tvarkyti servise ta reikala - tik pinigu klausimas. Visais kitais atzvilgiais masina super. Turejau daug masinu, bet geresnes, patikimesnes, kol kas negaleciau pamineti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 1.6 Active + aut, 2008y

2014-12-25
Salonas pakankamai erdvus. Salono ir torpedos dizainas malonus akiai. Plastika priziureti nesudetinga, pakankamai lengvai valosi, ibrezimu ar demiu nelieka. Salono medziagines dalys neblogai pasiduoda valymui, vienintelis minusas, kad per visa mano ekspluatacijos laika prasitryne odine vairo dangos medziaga, gal del to, kad ranka laikau visada toje pacioje vietoje, net kai vaira issukineju. Pats vairas lengvas. Masina gerai elgias kelyje, paklusni, toks jausmas, kad prilimpa prie kelio, jauciasi stabilumas.
Silpna lako danga. Zemas klirensas, priekis juntamai zemesnis nei masinos galas - jau reikia labai atsargiai vaziuoti, jei kokios kliutys ar nelygumai kelyje. Kei kelias uzsnigtas ar yra sniego kose, net ir esant antibuksavimo sistemai vis tik uzsikasa. Silpnas peciukas. Greiteja taip isitempes, lenkimus pastaruoju metu rimtai apgalvoju. Salone kiek triuksminga, bet cia jau jeigu labai kabinetis. Per visa eksploatavimo laika rimtu gedimu nebuvo, tik einamasis techninis aptarnavimas.

Bendrai ziurint masina gera, vikri, kaip pirmam mano automobiliui visai netgi neblogai. Ne vienus metus ja vazinejaus, ispudziai teigiami.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mazda 3 I 2.0 Top, 2007y

2013-02-05
patikimas, smagiai valdomas
dideles kuro sąnaudos, korozija, pigios interiero detales.

Šeimoje turime dvi mazda 3 ir abidvi yra 2007 m . Pirmąją įsigijom su 1.6(77kw) varikliu iš salono. Penkis metus ja turime ir jokių problemų neturėjome . Važiuoklė dar nebuvo tvarkyta, nors visą laiką buvo važinėjama kauno gatvėmis. Antra įsigijome taip pat iš salono bet panaudotą (2.0 sport 110kw). Kolkas ir su ja jokių didesnių problemų nėra apart kelių rūdelių kurios jau lenda.
Didžiausi šių mazdų trūkumai , mano manymu, yra dideles kuro sąnaudos , pigios interiero medžiagos ir rūdys. O darant reziume , mazda 3 tikrai yra puikus , patikimas automobilis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2008 - 2008 (2008)