Land Rover Range Rover II 3.9 Reviews
- Engine l.:
- 3.9 l
- Power:
- 134 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 10.5 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (5)
Land Rover Range Rover II 4.6 HSE, 1997y
Manasis pagamintas 1997 komplektacija 4.6 HSE VOGUE. Važinėju juo jau 10 metų ir nežadu atsisakyti. Tas komentatorius kur rašo kad nerekomenduoja - prirašė daug paistalų. 1. Skyrstymo dėžės - dar kitaip razdatkės- vienodos ir automatui ir neautomatui. Tepalo karteris razdatkės ir greičiu dėžės- atskiri. Razdatkės gamintojas- labai rimta firma BORGWARNER, pavara viduje- Morzės grandine. Dirba labai tyliai ir patikimai. Visos bėdos per tepalo nekeitimą ir didžiules perkrovas. Beje, tokios konstrukcijos razdatkės dabar paplitusios labai ir kitų gamintojų visureigiuose. Kiek teko matyti, trūkusi grandinė jokių žalų greičių dėžėms nepridarė.
2. 4.6 ir 4.0 varikliai identiškos konstrukcijos, tik 4.0 stūmoklio eiga mažesnė. Variklis tikrai nesudėtingas ir viskuom labai artimas amerikonų BUICKui . Didžiulis pliusas - paskirstymo velenėlis vienas, stovi bloko viduryje ir jį suka ne diržas o irgi Morzės grandinė. Pagrindinė problema - jei subinrankiai remontavo ir primozojo hermetiko be proto ir saiko. Atitrūkę hermetiko sliekai aušinimo sistemoje užkemša garo nuvedimo štuceriuką kur yra radiatoriaus viršuje, o tai sutrikdo skysčio cirkuliaciją ir pradeda pūsti antfrizą per plėtimosi bakelį ir dažniausiai būna variklio perkaitinimo priežastis. Beje- praktitškai visų variklio varžtų sriegiai - coliniai !!! Turėkite tai omenyje ir neišmėtykite originalių varžtų - europoje įprasti metriniai sriegiai netinka !!! BMW 2.5 dyzelis - silpnokas tokiai mašinai. Ypač kai atsisėdi po 4.6 V8. Bet jei vairuotojas ramaus būdo- gal ir nieko...
3. Automatai ZF 4HP22 arba 4HP24. Labai patikimi agregatai. Tik kaip ir viską reikia tinkamai prižiūrėti.
4. Orinė pakaba- konfortas ir patogumas. Pagalvės santykinai nebrangios ir labai paprastai pakeičiamos. Nepigu - kompresoriaus remontas kai jis išdyla ir nebetenka našumo. Anksčiau šrotuose kompresorių pasitaikydavo nebrangiai, db - jau ir šrotai užkėlė kainas. Kartais nusikrato kėbulo padėties daviklis. Pakeisti galima ir dėvėtu, bet reikia atkalibruot kėbulo padėtį. Nekalibravus gali nelygiai mašina stovėt.
5. Elektros sistema. Tie kas nelabai gaudotės elektroj - geriau nagų nekiškit. Taip pat ir neturėdami schemų. Nuo žiguliuko šitas aparatas nuėjo labai toli ir savo elektros sistemų kiekiu tapo artimesnis kosminiams palydovams. Suprantant elektrą ir turint schemas - pasitaisau viską ir problemų neturiu.
6. Tiltai ir važiuoklė. Laiko kapitališkai. Minimumas šarnyrų ir sailentblokų. Išbelst tokią važiuoklę reikia neeilinio bukumo.
7. Kėbulas ir rėmas. Viskas puiku, plius tikrai geras antikorozinis paruošimas. O jeigu dar patys nepatingėsite prieš žiemos druskas prapukšt kokiu Dinitrolu, tai laikys ilgai ilgai...
Land Rover Range Rover II 2.5 DSE, 1998y
Iš agregatų silpniausia vieta variklis! Nesiūlau pirkt jai neturėsite atitinkamo serviso būtent šitai mašinai.
Land Rover Range Rover II 2.5 DSE, 1999y
Labai rimtas ir patikimas automobilis. Jeigu buvo pirktas tvarkingas ir pirktas prižiūrėtas jokių problemų nesukels.
Automatinė pavarų dėžė veikia sklandziai ir švelniai, labai rimta ir patvari. Remontas pigesnis nei mechaninės.
Važiuoklė paprasta, be jokių sudėtingų ir byrančių mazgų.
Orinės važiuoklės darbas stebina važiuojant tiek gerais keliais tiek mišku, labai gerai sugeria visas duobes.
Problemos atsiranda tik tada, kai yra neprižiūrima. Oro kompresorius turi remontinius gumyčių komplektus kurie išsprendžia daugelį problemų.
Pravažumas po purvynus labai geras. Variklio priežiūra paprasta, galios pakankamai. Patikimesnis nei Discovery TD5.
Važinėjau ne vienus metus, siūlau pirkti tiem, kas nori megautis patogiu važiavimu bet kokiu keliu.
Land Rover Range Rover II 2.5 DSE, 1998y
automobilis paprastas kaip dvi kapeikos bet nupirkes bmw koncernas land roveri sita modeli sugadino niekam nerekomenduoju jei norit range rover pirkit tik pirmos kartos arba trecios ir naujasnius gamintus nuo 1994 iki 2002 aplenk didžiausios problemos razdatkej nes ten stovi grandine kuri išsitampo jeigu jos laiku nepakeisit sugadinsit automata o ji nera pigi jei deze mechanine pliusas tas kad grandinei issitampius jos nesugadins nukentes tik pravazumas nezmoniskai daug gedimu su elektronika jei jis nebuvo miletas taipogi orine pakaba jei nepriziureta geriau deti spiruokles auto bus sugadintas bet bent jau galvos neskaudes dyzelis megsta perkaist del neprotingai sukonstruoto radijatoriaus ji reikia gerai nuorint kitaip teks tvarkyti varikli peciuko radijatorius taipogi nuo senatves pradeda leist o ji pakeist nera paprasta nepirkit lend roverio peciuko radijatoriaus nes jis kainuoja nesveikus pinigus o identisks yra peugeot605 arba citroen xm sutaupysit kruva pinigu automatas ryja beproto daug kuro net ir dizelinis modelis bekelej nemanau kad pakaks ir 20l mieste 16l na automagistralei su 12l gal ir issiversit žodžiu jei nesi fanatas geriau nekišk nagu prie šito modeliuko
Land Rover Range Rover II 4.0 SP, 1999y
Turejau 4 metus , kuro valgo 24l. pravazumas nezmoniskas lyginant su kitais visureigiais, elektronikos gedimai veda is proto , ipatingai kompas kuris suslampa po keleivio sedyne geras malonus vaziavimui nes minkstas. Jei kas turite pinigu kurui ir remontui tai rekomenduoju