Hyundai XG 30 XG 2.5 Reviews
- Engine l.:
- 2.5 l
- Power:
- 124 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 9.1 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.7 l
Reviews (2)
Hyundai XG 30 XG 3.0, 2000y
Man labai patiko ši mašina. Vis tik tai limuzinas. Važiuoja labai maloniai. Beveik nesigirdi kaip veikia motoras. Maniske 2000m 3.0 138kw , su dujomis. 16ltr/100km. Aisku kai kurios detales brangios, bet yra tokiu kurios labai pigios. Isskirine savo groziu, ir gatvese sutikti kita tokia pacia labai labai reta. Ar pirkciau kita tokia pacia ? atsakau net negalvojes TAIP TAIP ir dar karta TAIP.
Hyundai XG 30 XG 3.0, 2000y
Kainos ir kokybės santykiu, manau praktiškai be konkurencijos, nes už +- 1500-2000 eurų, manau tokios klasės automobilio nėra. Interjero medžiagos, auto kuri aš turėjau rida, ant spidometro, buvo 202000 km, visos plastmasines detales buvo kaip naujos, migtukai-jungikliai ir t,t, viskas buvo ok, jokiu patrinimu, ar kitokiu nusidevejimo pozimiu, salonas kreminis dirbtines odos- minimalei patrinta vairotojo vieta, kitur ok. Elektronikos patikimumas- as jokiu problemu neturejau, bet ir tos elektronikos NEREIKALINGOS manau ten yra minimumas, net motoras V6, turi tik po viena LIAMDA ZONDA tik iki kataliku, o visa kita kas duoda papildoma malonuma vairavime pilnai funkcionoja, kas neveke tai tik prekiniu sediniu sildimas, bet as ir nesigilinau diel ko. Bendras patvarumas, manau 5+, nes teko pakeis zvakes ir ant ju buvo parasyta NGK KOREJA, gal tai originalas? nzn, 202000km??? kiek teko matyt zvakes NGK, nekur nebuvo parasyta KOREJA,motoras ar saltas ar siltas jokiu pasaliniu garsu neturejo, deze labai minkstai jungia visos pavaros, ir net kondikas veikiantis, tiesa sakant kondiko ir ausinimo radiatorei atrode kaip nauji; jokios oksidacijos o jem buvo jau po16metu. Kuro sanaudos manau yra lb.protingos vaziojant ant duju -16 litru meste, manau yra labai protingai tokios klases auto, nes pagal piniga tai yra kaip 8 dizelio. Ekspluatavimo kainos negasdina, oro matokle PIERBURG 80euro, zvakes NGK PLATINUM 10euro vnt, kolodeles 10-15euro, termostatas 10euro, pr.sarnirai 15euro, temperaturinis daviklis FAE 12euro. Visa vaziokle analogiska kaip Sonata, arba KIA Magentis, KIA Opirus. Pagrindine problema kebulas ypac galines arkos RUDIJA , dar yra beda prekinis traversas RUDIJA, traversa teko keist kaina nemaza 200euro savartine viena laime kad tinka angliskas. Kas liecia bendro mano ispudzio- uz tokia kaina tai SUPER CAR, tikrai nebuciu pardaves --tik diel rudziu ir pardaviau, bet butent sitas CARAS buvo parvaritas is Svedijos, manau is koki Italu kebulas bus geresnis. Jum patinka masinos su savo veidu??? -PIRKIT, tikrai patiks siuo auto vairavimas, SEKMES