Hyundai Trajet 2.0 CRDi GLS aut Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 83 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 16.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.4 l
Reviews (3)
Hyundai Trajet 2.0 CRDi GLS, 2005y
Auto geras, gal su pavarų dėže kiek pažaidi, bet kai pripranti viskas gerai. Kai pirkau reikėjo pakeisti atraminį guolį, toliau eigoje po metų tvarkiau aukšto slėgio pompą perinkimas su darbu 80 eur. Dar veliau purkstukus sutvarkiau su darbu 150 eur, kuro sanaudos vasara mazesnes, ziema didesnes. rudziu dar nemaciau po 1.5 metu. pradziai atrode kietokas,bet keleiviai kalba kad visai nekieta. Meistrai tvarke trukumus sake kad kopijuota viskas beveik nuo japonu.
Hyundai Trajet 2.0 GLS, 2000y
Automobį turiu 4 mėn. Nors salonas 10 cm siauresnis nei Kraisler Vojager, vietos tikrai pakanka netgi neatidarius durelių iš vairuotojo vietos nueiti į keleivio vietą. Atstumas nuo rankinio stabdžio iki bagažinės dangčio - 202 cm. Bagažinės dangčio amortizatoriai tikrai puikūs ir tvirtai laiko net važiuojant su atidarytu dangčiu. Matomumas geras. Vairavimas visai normalus ir su apsisukimu gatvėse didelės bėdos nėra. Beje vairą galima vienu pirštu sukinėti. Anksčiau turėjau vieną po kito 3 Renault Espace. Jie yra panašūs pagal dydį, bet komplektacija prastesnė ir varikliai silpniau traukia nei Hundai Trajet.
Hyundai Trajet 2.0 CRDi GLS, 2004y
Sveiki.Vairuojam šį automobilį jau 3 metai.Pravaziuota apie 40000 km.,atlaike savaites kelione po Europa,Norvegija . Eksploatuojamas kasdien,bet nedideliais atstumais (zmona i darba,vaikai po mokyklas).Pirktas ne pats pigiausias skelbimuose,tad stovis buvo ir yra puikus.Odinis salonas labai gerai atrodo.visiskai nesimato nusidevejimo.Sakyciau patikimas automobilis.Kuriasi tiek žiema,tiek vasara gerai.Gryzes iš Prancūzijos,tad nesupuves,tik matyt,kad perekupo bamperiai perdazyti šviežiai buvę,o tai,kad neveikia nei viena pakaitinmo zvake pastebejau gal tik prie -10,nes visada kuresi kaip benzas.Po miesta trintis biski griozdas toks,bet patogus laipioti,gale vietos ik valiai.Net vaziuojant 7 žmonėm vietos sočiai,o išėmus antros ir trečios eilės sėdynes-erdvė didžiulė.Labai praktiškas,talpus,patvarus automobilis.Nupirkęs pakeičiai diržus (apie 800 lt),tepalus ir viskas. Technikine tiek pirmą ,tiek antrą praėjo iš karto.Važiuoklė gera ir paprasta .Keitęs esu tik stabilizatoriaus traukutes po 30 lt.Variklis tikrai geras-nei barska nei tepalais lieja,dirba graziai.buvo pradejąs ožiuotis,bet kompu nutryne klaidas ir teko keisti kuro slėgio daviklį,kurį įdėjau nuo Mercedes Benz 2,7 cdi,nes originalo tuo metu negavau, o šito reikėjo tik fyškę kitą prilituoti (80 lt viso).Kuro sistema Bosch.Kuro sanaudos trinantis po miestą 9-10 l/100. Žiemą važinėjant trumpais atstumais nespėja prišilti. Vasarą kiek geriau,nes yra du kondicionieriai-priekyje ir gale.Esminis šių automobilių trūkumas yra pavarų dėžė.Pavaros jungiasi sunkokai,reikia labai jausti,nes kitaip jungiant per jėgą galima sugadinti pavarų dėžę.Man taip pat reikejo remontuoti dėžę. Neįsijungė 4 pavara. Kainavo su išėmimu apie 700 lt.Dalių gauti įmanoma.Blogiausiu atveju naujų. Man keitė sinchronizatorių,meistrai turėjo dėvėtą.Tuo pačiu ir sankabą pakeitė (sankaba paparasta,komplektas kainavo 390lt). Tai tiek.