Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi High/Elegance Reviews

Hyundai Santa Fe 2004-2006
Engine l.:
2.0 l
Power:
82 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
13.7 sec
Avg. fuel consumption:
-
Recommends
Reviews: 8 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (8)

Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi High/Elegance, 2004y

2016-09-07
nera blogu masinu ira tik blogi vairuotojai
trukumas mano akimis gal tik vienas tai isvaizda,dizainerei galejo kazkiek labiau vyriskesne sukurt :) bet tai is esmes ne beda svarbu patikimumas

Puiki mašina, važinėju jau penkti metai ir apart tepalu ir reikalingu filtru nieko per daug ir nedariau,nezinau bet sakyciau kainos ir masinos santykis puikus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.7 V6 Elegance, 2006y

2015-08-18
Labai kokybiska salono apdaila. Oda labai gera, aspskritai salone daug maloniau sedeti, kai jauti, kad aplink visur paliesti malonu, o be to ir nenusitrina, nenusiraizo, netrukineja niekas niekur - nereikia saugoti ir pergyventi, kad kur ko neuzkabintum - vis tik visureigis, neskirta sita masina pedantams (mano nuomone). Masinoje puiki triuksmo izoliacija. Kainos/kokybes santykis puikus. Masina vis dar su originaliu akumuliatoriumi! Didelis patikimumas esant sudetingoms ekspluatacijos salygoms.
Keturiu padalu automatas. Neitin ispudinga dinamika. Pakaba silpnoka. O taip viskas gerai, niekas nesugedo.

Su sita masina atvazinejom visa seima penkis metus. Teko ir ilgu kelioniu su ja tureti, ir mieste daug privazineta. Masina kokybiska, dar niekada nera pavedusi. Masinos tikrai negailejom, ir saltyje jinai stovejo, ir per kalnus serpantinais vaziavom, ir bekeles iveikinejom, kamsciuose zulinom. Masina tikrai tvirta, jokiu gedimu nebuvo. Servise tik einamie techniniai aptarnavimai.
Dabar jau metas parduoti, o gaila.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.7 V6 Elegance, 2006y

2015-06-07
Erdvus salonas, gerso apdailos medziagos, didele bagazine, masina ergonomiska. Labai geras pravazumas, masina auksta, visokias nepatogias kliutis lengvai iveikia. Variklio galios uztenka. Status kalnai ne beda.
Problemos pastovios. Vos ne kas savaite perdega lemputes - gabaritai, artimos sviesos, priesrukiniai zibintai, bet cia viskas smulkmenos, nors ir nemalonios. Pati didziausia problema, kuri tikrai gadina ispudi apie sita masina, ivyksta ziemos metu - nuo salono sildymo skyla priekinis stiklas. Per pusantru metu kiek turiu sita masina ir per 45000 ridos, jau antra stikla pakeiciau. Neturiu supratimo, kaip sita problema spresti, kokia cia iseiti galima sugalvoti.

Bendras ispudis nuo sitos masinos susidare tikrai geras. Net per isplauta lietaus zvyrkeli istrauke i kalna. Karta yra teke i labai statu kalna - 40-50 laispsniu ivaziuoti - iveike be problemu, nors vaziavom issigande. Salonas platus, komfortabilus, viskas sekmingose vietose patogiai isdestyta. Esant dideliam greiciui gerai laiko kelia, nepersitempia. Bet turi sita masina ir trukumu, kurie deja gadina nuotaika.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2001y

2015-05-26
Iskart vos nusipirkes isbandziau masina trasoj - puikiai laikosi kelyje, mase masinos labai didele, todel masina stabili, nekeicia vaziavimo trajektorijos, kai yra isilgines asfalto bangos, vezes ar kai stiprus soninis vejas. Kai greitis apie 110-150 - kuro ima kazkur 9.5-10 litru, mieste 11-12. Vairuojama lengvai, vairo taisyti praktiskai nereikia, net jei greitis didelis. variklio galios pilnai uztenka greitiems lenkimams.
Kiek triuksmingas variklis ir pavaru deze-tiptronikas staigaus isibegejimo rezime. Su variklio triuksmais dalinai ispresta - pakeiciau variklio tepalus, pradejo veikti minksciau ir stabiliau (buvo hidrokompensatoriaus triuksmas del nepakankamo spaudimo tepalu sistemoj). Automatine pavaru deze del savo adaptyvumo pastoviai keicia veikimo programa - vaziuoji leciau, pavaros tingiai junginejasi, jei vazineji arsiai - automatas tampa staigesnis. Bet prie sito gali priprasti. Apsisukimo radiusas palyginus su mano ankstesnem masinom didokas. Greiciams virs 80 km/h valytuvus geriau keisti i tuos su spoileriais, nes iprasti nustoja dirbti del stipraus oro srauto.

Masina issirinkau parekomenduotas pazystamo. Nustebino, kad uz tokia prieinama kaina gali visai nebloga masina gauti. Plius nedideles atsarginiu daliu kainos, o ir masinos korejietiskos sako patikimos.
Del komplektacijos ilgai nesvarsciau, pagrindinis kriterijus buvo priekiniai varantys, nes vazineju daugiausiai mieste, kondicionierius ir automatine pavaru deze.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2003y

2015-02-01
Pats pagrindinis privalumas masinos - atsargines dalis gauti ner jokiu problemu o ir kainos ju zmoniskos. Skaiciavos su pazistamu saltkalviu, kad pilnas variklio remontas ne taip jau brangiai iseis, palyginus su kitom panasiom masinom. Apie pakaba isvis tyliu - puikus reikalas.
Sunku aprasinet trukumus. Man masinoje viskas patinka. Gal tik dizainas ne visai.. bet vis tik - sita masina sugalvota buvo jau senokai, o atrodo dar ir dabar visai padoriai, tai kad gal ir nera ko skustis.

Vazineju su sita masina metus. Pries tai jiani buvo tarnybine masina, jos negailejo, kankino kas kaip mokejo. Bet - pribaigt jos jiems nepavyko tiesa pasakius. Taigi gavau as sita mazina gerai pabraizyta, bet be gyvybei pavojingu zaizdu. Restauravau pakaba ir masina puikiai vaziuoja. Laksto kaip sluota :)
Mieste ima 12-13 litru (cia turint omeny kad as pastoviai keturiais varanciais vaziuoju). Apie variklio kapitalini remonta svarstau, bet dar neapsisprendziu. Kebulas nesupuves, nesurudyjes.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2001y

2015-01-10
Vaziavimas sita masina labai komfortiskas. Patinka pakabos minkstumas, ypac trasoj, supuojasi ramiai kairen desnen, keleiviai greit prisnusta :) Is vietos greitejimas praktiskai tenkina, aplenkti is esmes beveik visus gali, jei gaza agresyviai dugnan spausti, na aisku tik ne sportines masinas. Bet trasoje tai labai arsi masina - greitai lenkia, labai manevringa, paklusni. Santykinai zema masinos geometrija duoda stabiluma posukiuose. Rimtose bekelese sitos masinos nebandziau, bet visoks ten sneigas, purvas, molis, ledas sitai masinai ne problema.
Rimtu problemu is technines puses su sita masina kaip ir nebuvo. Tik karta reikejo keisti laisvos eigos davikli, kazkokia ten klaida isimete, dar kazkokiu nezymiu smulkmenu buvo. Kazkur apie 50000 ridos keitem amortizatorius, nes pradejo teketi truputi, o visa kita tik planiniai darbai - lemputes, standziai, skysciai - viskas palyginus nebrangiai atsieina.

Vazineju su sita masina jau daugiau nei penki metai ir vis dar patenkintas. Tiesa prisukau is viso tik 67000. Emiau euripietiska versija, parvaryta is Sveicarijos, joje Kruiz sistema yra, i baka net 70 litru telpa. Idomus dalykas, kad 92 benzinu vaziuoja net geriau nei 95. Kuro sunaudoja proto ribose.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.7 GLS 4WD, 2003y

2014-11-25
Pirmas ispudis - masina lengva ir staigi, persedau i ja is bmv 735 e-32, kuri svere beveik dvi tonas ir susidariau ispudi, kad vairuoju zaislini automobiliuka. Nelabai gerai laiko kelia, o ir aerodinamines savybes nepernelyg ispudingos. Bet va paskui pagavau save galvojant, kad cia gi visureigis, o ne F1 bolidas ir nusprendziau masina isbandyti bekelej. Nepaisant to, kad varantys priekiniai ratai, kalniukus ir nusileidimus iveikia puikiai, ne blogiau nei visateisis dzipas, ir per smeli vaziuot galima, jei atsargiai.
Problemu buvo nedaug. Buvo sugedes katalizatorius, servise brangiai uzsiprase uz keitima, tai as pas pazistama i garaza nuvariau, ispjove katalizatoriu, pastate gesintuva, labai pigiai atsiejo. Bet yra minusas - pastoviai dega klaidos lempute prietaisu skydelyje ir kuro sanaudos dabar papildomai 0.5-1 litras. Dar reikejo remontuoti pakaba, tai pasidziaugiau, kad kainos prieinamos.

Pas mane masina 2.4, benzinas, automatas 2003.
Iki sitos masinos vazinejau isimtinai tik vokieciais - turejau bmv, mersa ir audi. Apie korejietiskas masinas prisiklauses buvau neigiamu atsiliepimu is seniau. Bet va pasitaike sekmingas atsitiktinumas isigyti santa fe uz nedidele kaina - ir turiu. Pirmas ispudis buvo nelabai, nes ankstesnis savininkas matos masina nelabai priziurejo, bet keli nuvaziavimai i plovykla, salno valymas, einamuju detaliu keitimas, pastaciau biksenonus, dvd magnetola ir masina atgijo - jos jau nepazinti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2001y

2013-10-03
Patikimas, geras pravazumas, ekonomiskas.
Prastos plasmases, garzo izoliacija, audio sistema.

Automobilis tikrai nera prastas. Dar turiu jy nesenai, pravaziavau vos 5000km. Svarbu yra keisti Dirzus ir guolius ir Hidraulini itempeja (deja nevisi vadybininkai zino kad jis yeina i komplekta, taciau keiciant jy atrasite) Visas dirzu ir guoliu kompletas apie 650lt pakeitimas apie 300lt, verta investuoti. Po paskutinio keitimo buvo praeja 60000km ir keista pagal gamintojo reikalavimus kas 60000km, vienas is guoliu jau buvo sausas, kitas jau klibejo, bei dirzai buvo pasitryne, tad nereikia atigelioti sios proceduros. Vaziuokle patvari! Bendradarbis pirko nauja 2005 metais is salono per 140000km eksploatavima keite tik dirzus su guoliais bei tepalus ir zinoma stabdziu, daugiau nieko. Plius jis medziotojas ir sake nei karto neteko jam kviestis pagalbos kad istemtu is misko. Garzo izoliacija prasta, girdisi padangos. Audio aparatura prasta. Panele labai blizga nuo saules. Nesireguliuoja sildomu sedyniu intensyvumas, vienu mygtuku sildosi ir veidrodeliai is galinis stiklas, apsinesa priekines lempos (reikia poliruoti). Interjiero plastmases gana kietos, prastokos kokybes, bet visumoje malonus automobilis. Mano turimas prabeges 260000km tiek variklis tiek pavaru deze svaru nei vieno laso tepaliuko pro sona, uzkaista iki darbines temperaturos labai greitai. Kuro sanaudos 100% uzmiestis pencininko rezimu su Cruise Control 90km/h 7,37l/km, normaliai vaziuojant 110, 120km/h 8,6ltr. Daugiau miesto keliu 10.3ltr Benzino. Manau labai ekonomiskas SUV.

Daliu kainos nera dideles, tik reikia uzsisakyti.
Automobilio kaina tikrai verta! uz 10000-15000tl SUV su tokiu pravazumu ir patikimumu, ekonomija sunku kur rasti. Beje sie 2.4 4clil 107kw varikliai labai gerai bendrauja su duju yranga.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2004 - 2006 (2004, 2005, 2006)