Honda Prelude V 2.0i S Reviews

Honda Prelude 1997-1998
Engine l.:
2.0 l
Power:
98 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
9.2 sec
Avg. fuel consumption:
-
Recommends
Reviews: 5 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (5)

Honda Prelude V 2.2i VTI, 1999y

2017-01-19
Dailus kupė kėbulas, gera trauka, puikus valdymas.
Tinkamai prižiūrint techninių trūkumų neturi, išskyrus garso izoliacija silpnoka. Dažnai matau korozijos židinius pas kitus tokius pačius automobilius ant galinių arkų.

Sveiki,
Eksploatuoju automobilį jau septintus metus, eksploatuosiu iki tol, kol nenukris ratai. Puikus modelis, nemanau, kad egzistuoja pasaulyje tobulų nesidėvinčių automobilių, todėl ir šis turi minorinių minusų. Kuro sanaudos, kaip šiais laikais - didokos, nors, ekslploatuoju (visus 7 metus) su tiesioginėm dujom - visiškai jokių problemų. Įrengta lašalinė, kuri į lašina alyvą į cilindro degimo kamerą. Vožtuvus teko reguliuot jau 3 kartus. Variklio skyriaus bėdų nebuvo visiškai jokių. Pats per tuos 7 metus nuvažiavau 63k. Keičiau sankaba - tiesiog susidėvejo. Arkas prižiūriu, jokių problemų neturėjau, išskyrus - teko tvarkyt, kai pardavėjas prieš pat parduodant neįvertino 4ws ir įlenkė galinę arką. Niekuom nedengiau specialiai, į metus nusiimu apsaugines kantų gumas ir išsivalau iki "labai švaru" statuso. Gumas jau keičiau, kainuoja nepigiai ir pirkt yra tik pas oficialų atstovą. Susidėvėjo spynelės kontaktai, kuriuos taip pat pasikeičiau. Daugiau visiškai jokių investicijų nepareikalavo.
Su pakaba didesnių problemų neturėjau, išskyrus - nusidėvejo galinių amortizatorių viršutinės atraminės gumos, kurias sunkiai, tačiau radau.
Pakaba tenka tvarkyt kas 2,5-3 metus, mūsų keliais važinėjant visko pasitaiko, todėl nenuostabu, kad kartais reikia pasikeist vieną kitą šarnyrą, traukę ar sailentbloką.

Automobilis paprastas, jokių nereikalingų funkcijų, tvarkant viskas suprantama. Pats vairuoju fully stock 1997m., H22A5 (136kW), 4ws Vti modelį, mechanine pavarų dėže, jokių modų. Kuro sanaudos mieste ~ 12-13 dujų. Benzino ~10-11l.

Rekomenduočiau ieškantiems prieš perkant įdėmiai apžiūrėt ir įvertint prieš tai buvusio savininko automobilio ekploatavimo supratimą, t.y. paklaust, kas kiek keisdavo alyvą, kokią keisdavo, kur pirkdavo (kad nebūtų iš kokių baltarusiškų bačkų, tą gali keist ir kas 2k - vistiek variklis mirs), ar turėjo autoįvykių ir kokių. Nevisuomet patys pigiausi skelbime esantys būna lygiaverčiai būkle brangesniems.

Netinka, turint vaikų, naudoti kaip šeimamobilį - tiesiog nepatogu. Tai automobilis dviem.

Pirkdamas netikėjau, kad ekploatuosiu tiek laiko. Eksploatuodamas supratau ir pripratau prie reguliarios automobilio priežiūros. Trejas technines apžiūras praėjo be jokių didesnių problemų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Prelude V 2.0 L, 1999y

2016-11-21
Išvaizda, važiuokle, kuro sąnaudos jei su dujom tikrai pigiai gaunas.
Brangios dalys, sunku jas rast. galinių arkų apačias svarbu pažiūrėt prieš perkant.

Sveiki, turėjau Honda Prelude 5gen.1999 metų 2,0l 98kw mechana. Mašina paliko labai gerus įspudžius, nors teko vairuot nemažai mašinų. Rimtų gedimų neturėjo, betj ei ir turi tai detalių reiks paieškot. Buvau sulankstes galini tilta (per savo žiopluma) Tai teko ilgokai paieškot kol radau. Priekio detales gan brangios, ypač lempos. Bet mašina visumoi buvo tobula, važiuot 2 žonėm komforto į valias, Butent šis modelis reikalauja priežiuros.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Prelude V 2.2 Vti, 1997y

2014-02-04
Kokybiskas variklis, labai gera trauka, jaukus salonas, vaziuojant posukiais net ir didesniais greiciais, labai stabiliai stovi ant kelio, geri stabdziai, kokybiska elektronikas, garso izoliacija.
galines arkos, daznos pakabos problemos.

Siuo metu vairuoju preliuda su vti h22a4 varikliu, kilovatu yra 147kw todel trauka yra labai gera, tiek trasoj tiek po miesta vazinet yra labai patogu ir gan komfortiska, nes salonas yra gan kokybiskai surinktas ir yra siokia tokia garso ir vibro izoliacija. Vizualiai masina man yra labai isvaizdi ir viskas butu labai gerai jei ne didziausias ju trukumas-galines arkos, kurios labai daznai paveikiamos korozijos. Turejau ir 2.0l 98kw preliuda kurio trauka irgi buvo nebloga, taciau siulyciau, ieskantiems preliudo, labiau orentuotis ties 2.2 litro varikliais, nes asmeniskai mano abu jie buvo su tiesioginem dujom, ir kas keisciausia 2.2 litro variklis valgo net maziau duju, tai 10-11 litru/100km ir vaziuoja aishku geriau. Siuo metu naudotu daliu rast jau galima, nes srotuose nemazai ardo tokio tipo preliudu, nes pries dvejus metus ieskant priekiniu zibintu uztrukau gal puse metu, tokiu atveju aisku ir zibintu kaina buvo labai didele. Nauju kebulo daliu gaut, jei kreiptis ne i veho, tai praktishkai neimanoma, nieks net neuzsakineja tokiai masinai, todel galite pamirsti. visa esanti elektroinka masinoje veikia puikiai, kiek preliuda turejas, elektronikos stityje nesu susidures su gedimais. Varikliai tiek 2.0 tiek 2.2 yra labai geri, jokiu problemu irgi nesu turejas, tik tai kad nuo senumo susidevejo rebokslis, kuris leido tepala.
Pakaba - net jei pakaba ne sportine, tai jis kelyja ir stabilus ir gan minkstas, taciau su pakaba kovojau daznai, tai vairo kaloneles traukes antgaliai, sarnyrai, galinio stabilizatoriaus traukes,,, daznai kasnors bildedavo, ir tai labai man nepatikdavo.. :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Prelude V 2.2 Vti, 1997y

2014-01-27
Variklis. Praktiškai jeigu turi nenuvaikytą ir prižiūrėtą hondą - gali pamiršti apie remontus variklio skyriuje. Šio H22A5 atveju tai taip pat galioja. 4WS sistema(vairuojasi visi keturi ratai). Labai padidina manevringumą ir malonumą vairuoti. Išvaizda, bei salonas. Pigi eksploatacija. Santykinai ekonomiškas variklis, žinant jo galią.
Labai priklauso kaip buvo prižiūrėta mašina, bet iš principo 5gen preludams dar vis galioja visų hondų liga - korozija. Labai mažai vietos gale. Nekokia garso izoliacija.

Turiu honda prelude 5gen 2.2VTi su h22a5 varikliu. Ant popieriaus 136kw, bet praktiškai kiek daugiau, dėka šalto oro paėmimo ir custom išmetimo koliko. Viskas labai priklauso nuo buvusio(-ių) savininko(-ų), tad kalbėsiu grynai iš savo varpinės. Su varikliu visiškai jokių bėdų, nes visdėlto Honda. Traukia labai smagiai, o kai prie 5.5k rpm įsijungia VTECas, prasideda tikri smagumynai, kurie baigiasi netoli 8k rpm. Antru bėgiu ~110km/h.. i'm just sayin. Kaip ir dauguma hondų, ši pradeda "važiuoti" tik nuo 3-4k rpm, tad iki tol, mašina būna kiek buka. Nors kokia čia ir bėda, kai gali žaisti iki pat 8k rpm :)) Nevažinėkit su VTECinėm hondom ant 2k rpm, būkit žmonės, pagailėkit jų :)

4WS. a.k.a Dieviškas išmislas.. Pirmą kart pavažiavus su 4ws nesupratau kas darosi, mašina tiesiog "apsižergia" posūkį ir atrodo, kad sukasi vietoje. Žiauriai didelis pliusas lyginant su paprastomis, tik priekiu vairuojamomis, mašinomis. 4WS nesveikai padidina manevringumą ir malonumą vairuoti, nes imant posūkį labai gerai jaučiasi, kai mašina tiesiog tyčiojasi iš posūkio ir jį išima be menkiausių problemų.

Išvaizda - na čia kaip kam. Vieni šiaušis piestu ir sakys, kad apvalesnės formos valdo, kitiems kampuotumas gražu, bet man asmeniškai šie penktukai labai gražūs, nes kitu atveju tokio neturėčiau. Jų lietuvoje palyginus yra labai mažai, tad geriau išlaikytas ir prižiūrėtas 5gen preludas visada atkreipia dėmesį gatvėje.

Visos benzininės hondos gerai draugauja su tiesioginėmis(4 kartos) dujomis, tik labai svarbu įstatyti tepalinę, kuri saugo vožtuvus. Be tepalinės po kurio laiko gali būti liūdnos žinios, žinant, kad dujos yra sausas kuras ir, kad hondos varikliai labai mėgsta apsukas. Apie sąnaudas negaliu pasakyti daug, nes nelabai jų ir stebiu. Užmiestyje benzino, važiuojant ~110km/h ryja berods ~7-7.5l. Mieste gal kokius 11-12l. Dujų +2 litrai prie visko.

Minusas 1 papasakos apie galą, bet užtat priekyje vietos daug. Pas visus hondos kūpus tokia pat situacija, kai daugiausia galvota apie sėdinčius priekyje. Priekyje sėdėti patogu, viskas lengvai pasiekiama.

Mano atveju kėbulas praktiškai be rūdžių.

Veliūrinis baltas salonas visai patogus ir gražus. Jeigu būtų oda, būtų kiek lengviau įlipti ir išlipti, bet nieko tokio vėl, juk čia classic honda su savo žemagrindėm mašinom :)

Minusas 1, kad gale labai mažai vietos. Iš bėdos kokius 50km keleiviai gal ir išgyventu. Praktiškai galas tik kokiam nedideliam vaikui, arba krepšiams nusimesti. Na, nuo pat pradžių preliudai buvo kuriami kaip sportiniai kupė, tad taip ir turėtu būti.
Minusas 2, kad nekokia garso įzoliacija. Uždarant duris barška skardos. Tą bėdą reiktu pasitvarkyti kiekvienam, išklijuojant duris iš vidaus su izoliacinėm medžiagom.

Apibendrinant: Neužmušamas galingas variklis, į du žmones orientuotas kėbulas ir salonas(chebrovėžiu preliudas nebus niekad), gera išvaizda, didelis malonumas vairuoti turint 4WS sistemą, nebrangi eksploatacija.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Prelude V 2.0i S, 1998y

2013-12-24
Gražus, išskirtinis, galingas, ganėtinai mažos kuro sąnaudos, patvarus, tikrai neliksit nepastebėti. Didelis vairavimo malonumas. Puikus pasirinkimas studentams. Nemažai vietos salone (neskaitant galinių sėdynių)
Nežinau ar tokių yra. Neprižiūrėtiems bliudams nebent korozija. Minusas tai ar ne - bet 4 žmonės iki Palangos iš Panevėžio nenuvažiuosit. Daiktai į bagažinę tilps, bet keleiviai dėl vietos stygiaus ant galinių sėdynių bus mirę dar neprivažiavus Šiaulių.

Sveiki, turiu 1998 m. HP5. Tikrai geras, gražus, nepatenkantis į pilką masę automobilis. Jei dabar vėl ieškočiau coupe automobilio pagal kainos/kokybės , sportiškumo/ekonomiškumo kriterijus, tikrai tikrai nemanau, kad rasčiau kažką geriau. Važinėjant normaliai, ne chuliganiškai, bet ir ne kaip senukas prie mirties, vidutinės sąnaudos laisvai gali būti vos 8-8.5 litrai mieste. Dujų pora litrų daugiau. Dėl dujų, bent mano 2.0i , draugauja gerai su jom, svarbu , kad būtų tiesioginės. Variklis, tikrai patvarus ir nekeliantis kažkokių rimtų problemų viską keičiant laiku kaip ir priklauso. Asmeniškai dabar ieškočiau 2.2... daugiau galios, kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Tačiau, tai visiškai nereiškia, kad 2.0 blogas pasirinkimas. Atrodo tik 98 kw, bet važiuoja tikrai greitai.. Kas nori, Panevėžys-Vilnius įrodysiu :) . Pakaba nėra minkšta bet nėra ir kieta. Visgi, tai automobilis orientuotas į azartiškesnį vairavimą, tad čia atleidžiama. Vidaus apdailos medžiagos geros. Tačiau ridai augant, nenustebkit jei po truputį, po truputį pradės plyšti vairuotojo sėdynė. Kita vertus, tai sutvarkomi dalykai, o ir pačios sėdynės tikrai patogios. Patogus prietaisų išdėstymas. Labai patogiai įmontuota bėgių svirtis, o patys bėgiai jungiasi labai smagiai. Tačiau, yra vienas BET, šį automobilį patarčiau naudoti kaip dvivietį. Galinė sėdynė tikrai juokinga ir ten vietos užtektų nebent vaikui arba labai plonai manekenei (pageidautina blondinė) kurią galima būtų sulankstyti kaip lagaminą. Bagažinė gana didelė kaip coupe tipo automobiliui. Vienintelė bėda, kuri garantuotai bus apžiūrint neprižiūrėtą automobilį - korozija. Netikėkit pasakom, kad niekada nieko nebuvo daryta ir nėra rūdžių. Korozijos nebus tik kruopščiai prižiūrint ir mylint automobilį. Bendrai viską įvertinus savo HONDA vertina 8.5/10

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1997 - 1998 (1997, 1998)