Honda Prelude III 2.0 EX Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 80 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 10.5 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (2)
Honda Prelude III 2.0i-16 4WS, 1991y
Turėjau 1991 HP3 dohc 4ws ir Dual carb be 4ws.
Tokiam automobiliui kaip Prelude, tiek senai, tiek naujesniem modeliam, daugiausiai įtakos turi tai, kokio stovio ją įsigyji. Mano įsigytas dohc'as buvo pavargęs. Kėbulas taip pat ne pirmos jaunystės. Plius automobilis turėjęs ne vieną savininką. Kiekvieno savininko rankos buvo pridėta, tiek gerai, tiek blogai. Galėjau kažkiek su juo važinėti, bet labai greitai artėjo tas laikas, kada arba turiu kapitaliai ir pakankamai kokybiškai susitvarkyti kėbulą, kad būtų sveikas ne vienus metus, taip pat remontuoti/perrinkti/keisti motorą, kad nereiktų griaužti nagus, kada jis užges visam laikui. Arba perleisti kam nors kitam gelbėti šį modelį.
Trečiukų Lietuvoje yra daugiau, tačiau visi juos slepia, tausoja, saugoja. Tai yra visgi retas ir išskirtinis automobilis. Jei dar ir ryškios spalvos, tai gatvėse susidomėjimas garantuotas.
Man trauka pasirodė silpnoka, bet tai galėjo įtakoti ne paties geriausio stovio motoras. Manau, kad jo masei galingumas šiek tiek mažokas. Nors niutonų turi daugiau nei panašių metų civicėliai ir dėl to važiuoja smagiau, nors nuo civicėlio iš esmės gali pasikrauti iki tam tikro greičio. Dohc'o eksploatavimas brangesnis, nes priešingai nei karbiuratorių, šio variklio taip paprastai nerasi, gal ir visai nerasi. Gali būti priverstas pirkti visą antrą brangų preludą su tokiu pat varikliu, kad tvarkytumeisi sąvąjį. Preludui būtina laiku keisti viską, kas priklauso: diržus, tepalus, filtrus, kur tik kas bent kiek ne taip, ir tokiu atveju jis puikiai tarnaus ir niekad nepaves kely. Jei apsileisi, pats būsi kaltas.
Šiuo atveju tarp dohcinio preludo ir karbiuratorinių pagrindinis skirtumas ir yra motoro sistemos:
Dohco galingumas didesnis, sunkiau rasti variklio pakaitalą/dalis, lepesnis priežiūros klausimu.
Karbiuratorius būtina gerai sureguliuoti, kad dirbtų gerai, nebūtų per didelės kuro sąnaudos ir normali trauka, bet tam reikia patyrusio meistro ir tokį sunku rasti, kuris dar apsiimtų. Taip pat reikia dažniausiai keisti į naujus karbiuratorius arba valyti esamus.
Kuro sąnaudos abiejų sakyčiau ne mažiau 10 L mieste; karbiuratoriai, jei probleminiai, gali imti ir gerokai daugiau (man žiemą mieste teko vargti su 12-14L... )
Važiuoklė patvari, man per vieną technikinę reikėjo pasikeisti tik vieną šarnyrą. Vėlgi, jeigu laiku susitvarkysi abejotines/susidevėjusias vietas ir kokybiškom detalėm, viskas bus gerai. Tačiau tokius dalykus kaip stabdžių šlangutės ir panašūs reikalai jau greičiausiai teks siųstis iš lenkų ar dar toliau.
Kėbulo dalys Lietuvos ribose tik per ardomų automobilių skelbimus (jų būna vos keletas) arba pirkti dar vieną preludą, jei savąjį žadat ilgai branginti. Preludai rūdija, tačiau lėčiau ir mažiau nei civicai.
Komforto lygis man asmeniškai yra 10 balų arba kitaip - tiek HP3, tiek HP5 yra vienodai komfortiškos nepaisant metų skirtumo. Keliu plaukia, minkštai važiuoja, 4ws (visų vairuojamų ratų) sistema palengvina gyvenimą ir leidžia atsipalaiduoti manevruojant mieste nesukant galvos dėl gana didelių automobilio gabaritų. HP3 4ws sistema yra mechaninė ir negirdėjau ir nesusidūriau, kad ji gestų. Pas HP5 jau elektroninė, tad jau minusų yra.
Garso izoliacija gera. Neturėjau originalios aparatūros, negaliu pakomentuoti. HP5 org. aparatūra labai gerai geroja ir gan garsiai "išneša" žemus dažnius. Manau, kad HP3 turėtų būti panaši situacija.
Pirmą kartą atsisėdus už šio modelio gali būti sunkoka įvertinti priekio atstumą, ypač parkuojantis prie bordiurų ir pan. ar sukiojantis siaurose vietose. Tačiau tam dalinai padeda atverčiamos lempos (kaipgi gali nemėgti atverčiamų lempų). Kolkas nesusidūriau ir negirdėjau atsiliepimų, kad gestų'/strigtų HP3 atverčiamos lempos, priešingai nei tų pačių metų Mazdos323.
Salono apdaila maloni akiai, netgi liesti maloni, nepanaši į kažkokį plastmasės gabalą kaip kaikuriuose naujesniuose automobiliuose, lengvai valoma. Valant teisingom priemonėm ir dulkės mažai kimba. Sėdynės labai patogios, sakytum kaip fotelis, bet rekaras puikiai dirba posūkiuose. Aišku, kaip ir didžiojoje dalyje senesnių arba specifinių Hondų sėdėjimas labiau gulint ir žemai ir aukštiem žmonėm jau sunkiau tilpti, jei nemėgsta gulimoj padėty vairuot. Jei priekyje daug vietos, t.y. vairuotojas ir keleivis daug neužima, tai gale taip pat galima susitalpinti porai žmonių. Gale sėdėti vietos daugiau nei HP5, nes HP5 galinės sėdynės formos kaip fotelio, pūstos, ir užima daugiau vietos, o HP3 kaip Civic'o, ir patogu ir tilpt gali.
Bagažinė taip pat gerokai didesnė nei HP5. Galinės sėdynės atsilenkia. Platesnė "burna" tiek dedant daiktus į bagažinę, tiek per bagažinę į saloną, todėl lengviau viską dėti ir talpinti. Man R13-R14 ratlankiai su padangom tilpo į bagažinę be sėdynių atlenkimo.
Kartą paturėjęs gali užkibti ilgam, su nostalgija stebėti pravažiuojantį pro šalį ir slapta norėti vėl sėst už jo vairo
Honda Prelude III 2.0i-16 4WS, 1990y
Puikus automobilis kas megsta issiskirti is bendros mases automobiliu!!! Puikiai tarnauja musu keliais. Patvari vaziokle, elektros instaliacija, varykliai, puikiai veikia 4WS sistema kas zino tai, pigus aptarnavimas.