Honda CR-V II 2.0 LS Reviews

Honda CR-V 2002-2005
Engine l.:
2.0 l
Power:
110 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.0 sec
Avg. fuel consumption:
9.7 l
Recommends
Reviews: 9 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (9)

Honda CR-V II 2.0 ES, 2005y

2018-04-22
Patvarus negendantis vien pliusai !
Galetu but geresne garso izoliacija! daugiau trukumu neturi!

Turiu šį Honda CRV 2005 m. 2.0 mechanika . 2,5 metų ekspluotoju - jokių gedimų tik einami tai tepalai, filtrai, kaladėlės. nebuvo pavedęs! Vietos daug, patogus 4x4 . Vertas CRV !!!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES, 2003y

2016-12-14
visi. jei su dujom vazineji pigiau nei su dizeliu.
garso izoliacija,silpnas akumas 45a.h ,nors uzsiveda ir prie minus,26.zemai duslintuvas ,kuro bakas. nepatogus atlosai galvai.reik det spec.paduskas.

Mašina labai gera.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES, 2002y

2015-12-16
patikimumas,patvarumas, pravazumas ,lengvai valdoma,neturi erzinanciu gedimu,pakankamai erdvus.greit susyla ziema.
garso izoliacija galietu buti geresne,kuro sanaudos kiek didokos,daugiau trukumu nepastebeta ,,,,,,,,

automobili pirkome nauja,vaziniejam iki siol,per 11metu neturiejome juokiu rimtu gedimu,tai niera visureigis,bet pravazumo jam tikrai pakanka,keitem st,diskus,kaladieles,tepalus,filtrus,zvakes,ir dar kai kurias smulkmenas kuriu net nepamenu, masina neturi kazkokiu specifiniu gedimu kurie kartotusi,patikima patvari masina kuri nei karto nenuvyle.pakaba lb patvari nebijo prastu keliu.variklis su grandine patvarus ir patikimas nereikalaujantis daug prieziuros keiti tepalus ir vazioji,benzino sudegina mieste apie 11,uzmiestyje apie 8.l.istatem dujas pakanka mieste iki 13l.bendrai paemus tikrai vertas demesio auto,aisku jei tokio reikia.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES aut, 2005y

2015-09-27
Galines durys atsidaro kaip varteliai, o ne i virsu - labai patogu kraunant daiktus, nereikia saugoi galvos, nepatogiai lenktis. Atskirai atsidaro stiklas galiniu duru - is salono mygtuku arba rakteliu. Islankstomas staliukas bagazineje - niekad nenaudojau, bet vistiek malonu, kad yra. Vieta multimedijai, didelis ivairiu opciju su ekranais pasirinkimas.
Ne itin gera triuksmo izoliacija, ypac, kaip suprantu ta vieta silpna ratu arkose. Brangios originalios detales. Po zieminio plovimo kartais persuka desini veidrodeli 180 laipsniu kampu. Nepatogu sestis i masina - as 185 cm ugio, remiuosi galva i lubas, nors sedyne maksimaliai nuleista - cia gal del liuko lubose. Vairas reguliuojasi tik vienu aspektu - palenkimo - diapazono reguliacijos neuztenka. Nera galimybes reguliuoti sedyniu sildymo lygi, be to, sildoma tik pagalve, atlosas ne. Nera galimybes reguliuoti valytuvu darbo greiti, standartine mazo greicio programa veikia per greitai. Galinio stiklo valytumas maza plota apima. Zibintu plovimo skyscio padavimas suveikia kiekviena karta, kai plauni priekini stikla, jei ijungtos artimos ar tolimos sviesos - neimanoma atjungti sitos funkcijos, nebent isvis isjungiant sviesas - to rezultate greitai naudojasi plovimo skystis. Nemazos kuro sanaudos.

Masina gera, erdvi, labai universali. Variklio turio uztenka, istrukia is vosokiu pusniu ir pan. Vaziuoju su sita masina ir i darba ir i kaima, ir i keliones ilgesnes tinka, nes sedet salone patogu, aukstos lubos tam irgi pasitarnauja, nesijauti suspaustas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES Aut, 2003y

2015-08-28
As masina vairuoju gana ramiai, Rekia suprasti, kad sita masina nera sukurta tam, kad pirmas rautum uzsidegus zaliai sviesoforo sviesai, ar kad pravaziuotum visiskas bekeles. Sita masina pakankamai gerai ir uztikrintai jauciasi apsnigtuose ar aplutuose keliuose ir leidzia ramiai prisiparkuoti mieste - vat is esmes ir viskas, ko gero, ko masinai reikia.
Su masina sniege uzklimpes esu du kartus, bet cia jau kaip ir pats kaltas - aiksteleje nebuvo kur prisiparkuoti, tai staciau i pusni ir sedau ant dugno (padangos buvo demisezonines). Is didesniu gedimu buvo kompresoriaus keitimas ir kondicionieriaus radiatorius (cia jau pats prisiimu kalte, niekada kondicionavimo sistemos netikrinau, nevaliau).

Neseniai pardaviau tokia masina, nusprendziau aprasyti savo patirti. Is esmes po sitos masinos ispudis liko tik teigiamas. Mano akim ziurint, pats svarbiausias dalykas masinoje yra jos patikimumas. Masina visada uzsivesdavo ir nugabendavo mane is tasko a i taska b. Ant vienos rankos pirstu galiu suskaiciuoti, kiek kartu lankiausi autoservise neplanuotai.
Kuro sanaudos iseina mazdaug tokios, kad 58 litru bako man uztenka 500 km. Mano rekordas tusciom gatves pilna baka isvazineti per 590 km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES aut, 2006y

2015-04-05
Labai talpi bagazine, salonas transformuojamas, taigi ja galima padaryti dar talpesne ir is esmes naudoti kaip krovinine. Snieguotas kelias, nedideli supustymai sitai masinai visiskai ne problema. Automobilis labai patikimas. Nedideles detaliu ir techninio aptarnavimo kainos. Patogus salonas, nera "barzdos". Vienas didelis pliusas - nera tunelio ir grindys lygios tiek priekyje tiek gale.
Pavaru deze vos keturiu padalu. Nera galiniu sedyniu sildymo - pasigedo galiniai keleiviai. Nera sildymo priekiniam stikle valytuvu zonoj - ziema prisala. Gamykline magnetola moraliskai paseno dar 2006 metais - truksta padorios multimedijos sistemos.

Masina labai puiki. Salonas erdvus, galiniu vetu keleiviams isvis kaifas, reguliuojasi sedynes i kuria nori puse. Barazine didele, vien jau ko vertas joje islankstomas staliukas. Per galini langa isvis gali visokius ilgus daiktus patogiai krauti. Pirkau masina su 86000 rida, jautes, kad iki manes masina gerai priziureta buvo.
Kuro sanaudos panasiai nuo 9.5 iki 14 litru.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES Aut, 2004y

2015-01-15
Masina yra pakankamai auksta, daug vietos salone, tiek priekyje tiek ir gale. Ivairiose vietose yra nisos daiktams susideti. Galiniu sedyniu atsilosimo kampas reguliuojamas, be to smarkiai. Masina komfortabili, patogu ilgose kelionese, nepavargsti. Grazus optitroninis prietaisu skydelis (restailingo versijoje). Grazi ir pacios masinos isvaizda. Lyg ir visureigis, bet ne grubus.
Brangus Kasko draudimas. Dideles kuro sanaudos tiek mieste tiek trasoj (kaip tokio turio varikliui), mazas kuro bako turis. Originalioje gamyklineje magnetoloje nera mp3 grotuvo - issprendziau taip, kad per jungti pajungiau iPoda i bardacioka. Yra girgzdejimai salone kazkur ties vairuotojo sedyne, nors nepastovus. Kartais tie girgzdejimai atsiranda ir dingsta kitose vietose.

Kai pirkau masina, jos rida buvo 9700 per keturis metus (!). Jokiu dideliu remontu daryti man neteko, masina ganetinai patvari, nors su masina vaziuoju ne pernelyg atsargiai. Dziugina masinos pravazumas - pusnys, duobetas kelias, purvynai - visur praeina be dideliu problemu. Labai universali, vietos daug ir keleiviams ir kroviniams. Masina labai patenkintas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 LS, 2003y

2015-01-05
Patinka salonas - minimalus mygtuku ir kitu neitin reikalingu dalykeliu skaicius. Viskas, kas butina vairuojant automobili - patogiai po ranka. Kruva kiseneliu ir nisu daiktams susideti, staliukas. Masinos vidaus apdaila atrodo amzina - ne oda ir ne veliuras. Erdvi bagazine. Istvermingumas ir pravazumas sitos masinos aukstumoje. Uzsiveda ir syla greitai, net pacioje paprasciausioje komplektacijoje.
Per metus privazinejau beveik 70000, keiciau einamas detales - filtrus, tepalus, abieju stabilizatoriu kauliukus, galines spyruokles ir stoikes, nes negalejo ju atsukti - teko nupjauti. Arkos triuksmingos. Kuro bakas mazas, be to, jis zemai.

Turiu sita masina jau apie metus, as jai trecias savininkas. Pries tai savininkas buvo vokietis, o jei jau pragmatiskas vokietis vazineja su masina senesne nei triju metu, tai cia apie sita masina kai ka gero jau pasako. Surinkimas masinos europietiskas, UK - pats populiariausias ir patikimiausias variantas ziurint i kebula ir visa kita. Masina nepuva ir neryja tiek daug kuro kaip amerikietiskos masinos su savo 2.4 varikliais.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda CR-V II 2.0 ES, 2004y

2015-01-04
Puikus pravazumas, ilgaamziskumas ir agregatu patikimumas. Puikus matomumas is vairuotojo vietos. Daug erdves antroj sedyniu eilej.
Neitin ilgai laiko galines spyruokles. Jos kaip ir nebrangios, bet neleiskit be reikalo pinigu - darykit tarpines joms ir tada spyruokles taps amzinos, kebulas nebus atgat uzmestas.

Mano masinai jau 11 metu ir rida jau kaip reikiant - 310000 km. Varineju as su sita masina kur tik reikia, galima sakyti, kad jos visai negailiu, isnaudoju pilnai. Keiciau kelis kartus guolius, dar aisku kaip visada eiliniai reikalai kaip tepalas, filtrai, stabdziai, skysciai.
Kai masina jau pravaziavus gerus 200000 km, reik karta i 100000 km daryt kardano revizija, keisti kryzmes - sako, kad jos is esmes nekeiciamos, bet panasu, kad nusisnekama - viskas yra padaroma, jei randi geras rankas, kam masina patiketi. Vat ir viskas is rimtesniu islaidu! As manau, kad cia nedideles islaidos, kaip tokiai patogiai, greitai ir pravaziai masinai. Esu girdejes, kas situ masinu galines durys praseda - nesusiduriau pats nors va masina jau nenauja.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2002 - 2005 (2002, 2003, 2004, 2005)