Honda CR-V I 2.0 L 4WD Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 108 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 10.5 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (9)
Honda CR-V I 2.0 L 4WD, 2001y
Patvarus auto variklis paprastas ir kantrus ne kaip Pezo ar Opel dyzeliai.
Honda CR-V I 2.0 L 4WD, 2000y
Geras variantas norint patikimo kasdieninio kažkiek universalesnio automobilio. Einami remontai išties pigūs, patvarumas aukštas, gana minkštai dirba pakaba, bei tuo pačiu yra gana stabili kelyje.
Variklis gana vangokas, bet judejimui su eismu užtenka. Turint kūrybinę/inžinerinę gyslelę galima uždėti vtec variklio galvutę ir taip stipriai pagyvinti variklį aukštuose sūkiuose. Tačiau per tiek naudojimo metų šie varikliai yra linkę vartoti tepalą, kas iš esmės yra praktiškai nesutvarkoma, nes blokas dėl unikalaus gilzių dizaino nėra gilzuojamas. Paprasčiau yra dapilti tepalo jei vartoja iki 1l per 1000km.
Variklį galima maitinti dujomis. Tačiau jei mišinys yra liesesnis tai vožtuvų lizdai yra linkę sėsti greičiau. Bet kadangi vožtuvai reguliuojasi paprastai, tai galima nemažai nuvažiuoti kol susės tiek, kol nebus iš ko jų sureguliuoti. Dujų sanaudos Vilniaus mieste 12-14l per piką ir 10-12l užmiestyje priklausomai nuo greičio.
Pakaba labai patvari, per metus laiko teko keisti tik priekinio stabilizatoriaus antgalius su įvorėmis. Visa kita dar ir dabar laikosi gerai, nors teko ir bekele pavažinėti.
Stabdžiai yra pakankami tokiam kėbului, jei tvarkingi stabdo tikrai gerai.
Dėžė yra nekaprizinga, dažniausiai viskas su jomis būna gerai (mechanika). Galinis diferencialas būna skleidžia garsus kai priekis prasisuka ar apsisukinėjant, bet dažniausiai supylus gamintojo rekomenduojamą alyvą garsai dingsta. Galiniai pusašiai nors ir ploni, tačiau nelinkę birėti. Kardanas gali sukelti galvos skausmo, nes jo kryžmės dažnai būna išdilusios. Tokiu atveju rekomenduotina jį vežti į Klaipėdoje esančią "Mersana", nes kitur remonto kainos nelogiškos.
Mašinos pravažumas tikrai neblogas jei galinis diferencialas dirba kaip priklauso. Vienintelės vietos kur sunkiau įveikiama - stačios smėlėtos įkalnės. Jose trūksta palėtintos pavaros ir galinis diferencialas per daug praslidinėja.
Salonas padarytas gana pigiai, garso izoliacijos stipriai per mažai. Tačiau jame tikrai daug vietos.
Kėbulas yra kita ydinga mašinos vieta. Per tiek metų dažnai jis būna stipriai papuvęs, todėl rekomenduotina palisti po mašina ir pažiūrėti kaip atrodo probleminės vietos - slenksčiai, pakabos tvirtinimo vietos (dažnai neatsisuka suvediminiai varžtai).
Einami gedimai: tepalus vartojantis variklis, kardano kryžmės, vairo kolonėlė, vairuotojo lango pakelėjas. Visi kiti remontai tokie pat paprasti ir pigūs kaip Civico.
Honda CR-V I 2.0 Rvi 4WD, 1999y
Pravažiuota daugiau kaip 200 000 km per daugiau kaip 12 metų. Pravažiuota daug ir ekploatuota nemažai ir bekelia. Ką galiu pasakyti - paprasta, tvirta, pravaži, turinti galios auto. Kėbulas atsparus rūdims, tačiau per tiek laiko visgo rūdžių jau ant kėbulo yra, ir skylučių taip pat, slenksčius reikia pervirinti, salonas paprastas, medžiagos tvirtos, nebarška, viduje tiek priekyje tiek galia vietos pilnai užtenka. Trūksta garso izoliacijos. Važiuojan žvyrkleiu ar šiaip blogu keliu labai gerai sugeria kelio nelygumus (sakyčiau išskirtinai gerai), gali važiuoti nestabdymas. Pakaba tvirta - keletą kartų keista traukių antgaliai, stabilizatoriai - pakaba patvari, vairo kolonėlė rūpesčių nekėlė. 4x4 - manau optimalus variantas miestui/bekeliai - prasikasus priekiui, galas kabina - galas pajungiamas galiniame reduktoriuje dėka frikcinių diskų tokių, kurie niekada neperkais, neperdegs kaip movos kai kuriuose SUV, auto ratai didieli, aukšti, prošvaita auto didelė, auto lengva (1350 kg) - pravažumas tikrai puikus. Kas sus 4x4 sistemos remontu - neseniai teko pakeisti kardano kryžmes, galiniam reduktoriuje nors reikia keisti tepalą kas 40 t. km. - dar nekeičiau, nes ten varžtas tepalo išleidimo nuo pirkimo kažkos jau sudirbtas, nepavyko atsukti - taip ir važinėju ir 4x4 dar vis veikia, nors ant slidaus kelio jaučiasi tampymas - matyt jau neadekvačiai reaguoja. Silpnoka sankaba - mėgstatnti parūkti. Pavarų dėžės atbulinis bėgis (mechanika) toks garsas nekoks įjungus ir judant (ir paskitas tas pats). Variklis - 2.0 benzinas, 94 kw. Galios per akis, bet kuro (dujų) ima apie 12 mišriu. Teko jau pakeisti variklį, nes dėl dujų vožtuvų įdėklai išsidėvėjo - minkšto metalo galva - reikia dažnai reguliuoti vožtuvų tarpelius ir pageidautina dėtis lašelinę, kuri kažkiek pristabdo galvos dėvėjimąsi.
Honda CR-V I 2.0 L 4WD, 2001y
Gai ir juokingai pasirodys, bet pats didziausias sitos masinos privalumas man - pavaru svirties padetis. Labai patogiai padaryta. Tam, kad persesti is vairuotojo, i gretima keleivio sedyne, koju nereik uzkelti ant priekinio stiklo - tiesiog persedi ir viskas! Ir rankine ten gali pasidet jei reikia. Vienu zodziu tokia svarbi vairuotojui erdve neuzimta kazkokia ten tumbacka.
Masina ideali kompanijoms, piknikams, tiems, kas nemegsta ziureti po kapotu.
Honda CR-V I 2.0 L 4WD, 2001y
Kai kilo klausimas, kokia masina pirkti, ziurinejau daug variantu ir remiantis kaina ir masinos dizainu, apsistojau ties Honda CR-V. Masina ir ne per didele, ir kartu visureigis, labai universali - tinka ir seimai, ir kelionems, ir krovinius vezti, ir bekele pravaziuoti. Kai gyvai pamaciau, man dar labiau jos formos patiko. Man asmeniskai labai prie sirdies jos isvaizda.
Honda CR-V I 2.0 Rvi 4WD, 1997y
Masina pirkau 2010 metu rudeni. Patinka man jos kebulas. Vazineju su ja i miska grybaut ir i kaima - vaziuoja masina ten kur jai liepsi, problemu jokiu, usklimpus ar uzstrigus dar niekur nebuvo. Sliauzia bekele kaip traktorius.
Apie hondas girdejau atiliepimu, kad per salcius sunkiai uzsiveda. As kol kas su ta beda nesusiduriau. As pastaciau signalizacija su apsildymu ir jokiu bedu su uzvedimu nera, nors ir salciu buvo nemazu, o masina stovi pas mane lauke.
Masina aisku labai erdvi, bet vat apdailos medziagos - barska kaip ziguliuose (turejau kazkada ir tokius). Reikia kazka su triuksmo izoliacija daryti.
Sedynes taip pat nelabai - toli vaziuoti pavargsti. Na o su visu kitu lyg ir tvarka.
Honda CR-V I 2.0 Rvi 4WD, 1997y
Per keturis metus, kiek sita masina turiu - nei karto nepasigailejau. Masina jauciasi kaip specialiai sukurta prastiesm keliams, duobems, vaziavimams i kaima ir i gamta, nuo sniego nevalytiems keliams, kamsciu apvaziavimams ir parkavimams ant bordiuro.
Man pasitaike nusipirkti sita masina isoriskai priziureta, nedauzta, bet vaziuokle deja jau buvo pavargusi, tai per pirmus menesius teko investuot i ja. Dabar neseniai dariau diagnostika - visakas daugiau maziau tvarkoje, smulkmenos tik sen bei ten.
Honda CR-V I 2.0 Rvi 4WD, 1998y
Gera darbine masina su gera vaziuokle, beveik kaip pas lengvaja masina, deka Accordo preikines pakabos.
Puikus salono turis ir galimybe traspormuoti pagal poreiki - vezti keleivius ar krovinius. Paspausti su sita masina labai netgi pavyksta, bet is karto kuro sanaudos pasoka iki 15 litru ir tepalo iki 400 g tukstanciui km.
Honda CR-V I 2.0 L 4WD, 1999y
auto turiu 3metai, problemu dar neturejau didokos kuro sanaudos, apie 10l 100km, idetos dujos, kuriu vidutiniskai ima 12l, telpa tik mazas duju balionas vietoj atsarginio rato apie 30 l, vaziuojant virs 100 jauciamas uzimas, lyg truktu dar vienos pavaros, pravazumo uztenka jei nelendi i gilesnius dumblynus