Honda Civic VIII 1.8 LX Coupe aut Reviews

No photo
Engine l.:
1.8 l
Power:
103 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
-
Avg. fuel consumption:
-
Recommends
Reviews: 10 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (10)

Honda Civic VIII 1.3 IMA Hybrid MX, 2006y

2020-12-31
Negenda
Baterija IMA

Bateriją privaloma senam keisti, o tai 1000 eurų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 1.3 IMA Hybrid MXB, 2008y

2020-05-17
Patogi, komfortiška,ekonomiška, patikima, pakankamai išvaizdi,laikosi kaina.
Tik triukšmas,prasta izoliacija

Trumpai tariant auto su kuriuo pamiršti servizo adresus

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 1.3 IMA Hybrid MXB, 2009y

2019-12-11
Gera apdaila ,ekonomiškas ,pigi eksploatacija .
Trūkumų nėra.

Super automobilis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 2.2i-CTDi Comfort, 2008y

2018-09-17
Ekonomine, man mieste 6.2l rodo. Isvaizda (man asmeniskai). Gan jaukus, patvari, pigus, manevringas.
Medziagos prastos, jausmas tarsi automobilis is skardos 0.5mm ir plosmasinis visas. Komforto truksta, korozija, rudziu atsiranda jau ant 300tukst. Km 2008m.

Mano antras automobilis, tad negaliu palygint su kitais. Bet susidarę savo nuomonę. Automobilis gan ekonominis ir išvaizdus net šiais laikais auto gerai atrodo, kiek kėbulas, tiek salonas, jokių priekaištų. Trauka mieste pilnai užtenka, jokių problemų su varikliu nebuvo pravažinėjau su juo 4 metus ir dar sunus vazineja pus antru metu ant 320 tukst km. ridos. Is minusu tai tepalus pradejo ryt su laiku. Del komforto prastoka, labai kieta, garso izoliacija kaip ir pas visus japonus prasta, blogiau normos. Elektronikos problemu irgi nera.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 2.0 TypeR, 2008y

2017-12-05
Neuzmusamas k20 variklis ir stipri vaziuokle, kebulas taip pat gan patvarus lietuviskom ziemom taciau nera neiveikiamas. Labai erdvus salonas, net ir gale sedintiems keleiviams, didele bagazine (atlenkus galines sedynes galima veztis dviracius). Vienas pagrindiniu privalumu variklio ir ismetimo garsas
gan auksta sedejimo pozicija, kuro sanaudos gan dideles, nes tai atmosferinis variklis (13L mieste vaziuojant su srautu karts nuo karto paspaudziant), prastas matomumas vaziuojant atgal.

Važinėju ne pirmus metus, tiek agresyviai tiek kasdieniškai ramiai. Kėbulas gana patrauklus, atrodo daug geriau nei standartinis civicas. Kalbant apie type R tai ju yra mažiau nei vw golf gti gatvėse tai priduoda truputi retumo šiai mašinai ir išskirtinumo. Taip pat pirkdamas rinkausi tarp GTI ir R, daugiau paskaitinejas ir pasidomejas likau prie hondos, kadangi golfai turi visokiausiu problemyciu kurios manes netraukia, bei labai daug automobiliu su auto dezem. Ilgiau paieskojes radau sau tinkama varianta (honda) ir visiskai nenusivyliau. Nes ji lyginant su konkurentais norintiem vaziuoti entuziastiskai yra daug smagesne, del standesnes vaziuokles, zemesnio svorio centro, aukstu sukiu motoro kuris labai nepyksta kai yra smaugiamas. Vienintelis minusas butu tiem kurie nori cipuot masinas, tai civicas ne jiems, nes cia nera turbinos. O norint isgauti didesne galia teks investuoti kurkas daugiau nei tik remapas. Vienintelis dalykas ko man pritruko sioje masinoje tai blokuojamo priekinio diferencialo (LSD).

Si automobili rekomenduociau entuziastui megstanciam paklusnia ir gerai valdoma automobili, o norintiems pasipuikuoti pries paneles bei draugus rinksciausi kitos markes automobili.

Del remontu kainos negaliu komentuoti dar neteko keisti jokiu mazgu per 3 metus vazinejimo apart keliu gumu ir pns.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 2.2i-CTDi Comfort, 2006y

2016-01-17
Greitis, kuro sąnaudos, didelė bagažinė, gale keleiviams ( dideliems žmonėms) vietos pakankamai.
Vienintelis tai minusas praktiškume tai spoileris ant galinio stiklo matomumo atžvilgiu. Bet paskui išmokstama matyti :-)

Honda Civik 2.2 ITDCI variklis. Super automobilis! Šešis metus išsivažinėjau kiekvieną dieną ir kiekvieną akimirką džiaugiausi komfortu, kuro ąnaudomis, netgi per tuos 6 metus keičiau tik stabdžių kaladėles ir laiku kuro ir tepalų filtrus. Su šiuo kompaktišku auomobiliu buvau nuvažiavusi ir į Ispaniją.
Pardaviau, bet po metų nusipirkau vėl tokį patį ir jei keisiu, tai turėtų atsirasti geriau už Honda Civik būtent 2.2 ITDCI.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 2.0 TypeR, 2008y

2015-06-15
Patikimas sportinis automobilis, nepuola rūdys nors nuolat stovi lauke, praktiškai jokių gedimų - nuvažiavęs jau 150 000, o keista tik valytuvų varikliukas, pavarų svirties apdaila, ir airbag'o daviklis. Su vairo kolonėle jokių problemų. Gera akceleracija. Geras stabilumas ir valdymas. Smagus vairuoti vingiuotuose keliuose
Labai kieta važiuoklė, todėl netinka, jei kasdien tenka važinėti šunkeliais. Žema, todėl jeigu mėgstate parkuotis prie borduorių, kol atsiremia priekinė padanga irgi ne jums :). Prasta garso izoliacija.

Geras patikimas automobilis mėgstantiems hečbekus ir sportinį vairavimą. Kuro sąnaudos mieste sukant iki redline - 12 l -12,5 l. Užmiestyje 7-10 l priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir greičio. Tiesa, sportinės sėdynės kai kuriems gali pasirodyti kiek per ankštos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 1.4 Comfort, 2006y

2013-01-21
2.2 diesel Icdt-i ekonomiskiausias ir galingiausias
nėra

Turiu toki 2.2diesel versija vazineju jau 2 metus ir kuro sanaudos iki siol stebina, ziema mieste su pasildimais max 5ltr/100km o draugo jaunesnis 2 metais tik kad benzas 1.4 100km/iki 8-9ltr ziema sunaudoja... Beto maniskis traukia dvigubai geriau;) Per tuos 2 metus pakeiciau tepalus filtrus ir kaladeles, visa kita pukiai tarnauja iki siol

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 1.4 Comfort, 2006y

2012-09-23
Graziausias siai dienai is sios klases automobiliu. Patikima vaziuokle. Labai talpus ir super ekonomiskas 1.4l benzininis variklis. Labai malonus vairuoti.
Ribotas matomumas per galini stikla, pagrindine liga - vairo kolonele. Labai brangus pakeitimas, todel pries pirkdami, butinai ja tikrinkite.

Turiu 2006 1.4 benzinini Civic. Nezinau, kaip su kitais varikliais, bet sis sildo salona pakankamai gerai.Elektronika, kaip ir visu japonu absoliuciai jokiu problemu nekelia, galite nesibaiminti.Teko padeti draugei nusipirkti toki pati Civic, tai is 5 apziuretu, tik vienas buvo su sveika vairo kolonele. Pries pirkdami pravaziuokite ir paklausykite ar nebarska. Nauja kainuoja su pakeitimu netoli 5000 lt. Daugiau galit nieko neziureti, pakaba patikima, remontas nebrangus. Na, tik kokio permusto ir kreivo nenusipirkite :) Jei pavyks rasti tvarkinga, dziaugsites ilgai, o ir dizainas dar ilgai ilgai nepasens. Pakaba kietoka, tas tiesa, bet tai tipinis japonas, visos jos kietokos. Bet, kaip kazkas rase pries mane atsiliepima, gerame kelyje stovi ant kelio, kaip ikaltas, tikrai malonu toki vairuoti.Ir dar: 1.4 benzininio sanaudos kuro tokios pacios, kaip ir dyzelio, todel pries rinkdamiesi tarp benzininio ir dyzelinio, gerai pagalvokite, dyzelinio tikrai islaikymas ir aptarnavimas bus brangesnis. Tai tiek, sekmes isigyjant labai grazu automobili !

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Civic VIII 1.8 Comfort, 0y

2012-08-17
Patikimas, mažos kūro sąnaudos. Pakankami galingas. Maloiai vairuojasi, tiesa gerame kelyje. Gražus. Puikios salono transformacijos galimybės.
Prasta garso izoliacija. Ilgai šyla žiema. Kieta važiuoklė.

Puikus automobilis. Patikimas. Turiu nuo 2006m. Pirkau Lietuvoje. 2012.08 m. jau 180 000km rida. Per tą laiką pakeistos priekinių stabilizatorių gumos ( 140000km) Priekinis amortizatorius iš keleivio pusės (160000km). Deja teko perdažyti pagal garantiją stogą, nes tarpinė virš priekinio stiklo nutrinė dažus. Bet tai yra ankstesnių Civikų beda.
Kūro sąnaudos: 6-7 trasoje, 7-8 mieste.
Nors tech. aptarnavimas turi būti atliekamas kas 20 000, greitai ir toli važiuojant reikia pripilti po litrą alyvos kas 10000-15000.
Ypač malonu vairuoti gerame kelyje, puikiai stovi kelyje. Deja blogame kelyje važiuoklė kietoka. Žiema ilgai šyla salonas. Ribotas matomumas gale.
Puikios salono transformacijos galimybės. Galinę sedinę galima pakelti statmenai.
Priekyje bamperio apačioje einantį dekorativinė apdailą yra pakankamai žemai, tad reikia saugotis bordiurų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost