Honda Civic VI 2.0iS TDS Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 77 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 11.0 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.3 l
Reviews (23)
Honda Civic VI 1.4i S, 1997y
Pirmas mano automobilis. 1995 m honda civic 1.4i 5 duru. Interjero plastmases vibruoja garsiai uzvestame auto, kelioneje Vilnius - Kaunas labai pavargo nugara, nepatogios sedynes. Greiciui pasiekus 120km/h variklis garsiai kriokia, atrodo isleks lauk pro kapota, ir nuvarius is Vilniaus iki kauno minant 120, koki 1litra tepalo suede :) Bet vazinejant mieste tai galios uztenka, tikrai gerai traukia, mieste normaliai vaziuojant 7litrai benzo / 100km. Vaziuokle patvari, geras manevringumas, i staigu posuki ant didelio greicio isipaisau puikiai nors ir padangos zviegia :) gerai laikosi ant kelio. Uz 100euru turbut visa vaziuokle persirinkt galima naujai. Bet tacka taip sukonstruota, kad vaziuokle net ir kinieciu detalemis, laikys ilgai. Jeigu norit pigaus neuzmusamo auto pigia eksplotacija, skirta veziot cementa ir kibirus i soda tai sitas auto kaip tik. Jei norit bent menkiausio komforto, tai galit apie ji pamirst. Beje garso izoliacija.... greiciui pasiekus 90km/h jau reikia su keleiviais rekt, nes nieko nesigirdi kas ka sneka, o jei dar radija ijungta tai is vis balaganas, po ilgos keliones busit su skaudancia nugara ir isuzta galva.
Honda Civic VI 1.5i VTEC, 1997y
Nuostabus variantas miestui ir netolimoms kelionėms.
Variklis labai ekonomiškas, važiuojant vidutiniu tempu mieste nesunkiai telpama į 8l, o užmiestyje 5.5l benzino. Galios užtenka normaliam važinėjimui per akis.
Pakaba patvari, mašina gana stabili kelyje.
Kėbulas dažnu atveju surūdijęs, taigi reikėtų gana atidžiai apžiūrėti problemines vietas - arkos, slenksčiai, pakabos tvirtinimo vietos (pagrinde gale).
Salonas pusė velnio, garso izoliacijos mažai, bet visa kita visai neblogai.
Išlaikymas labai pigus, devėtų detalių galima rasti lengvai ir pigiai.
Einami gedimai: vairo kolonėlė, variklis vartoja tepalus, kėbulas linkęs rūdyti, o toliau viskas kaip ir kituose automobiliuose.
Honda Civic VI 1.6i SR, 1999y
tai labai geras auto,dalys labai pigios tikrai paprastas an tiek kad pats gali atlikt remonta.jei lygimt tokiosklases su kokiu vokieciu tai kaina per pus pigiau ir pati eksplotacija daug paprastesne,tai tikrai liaudies masina.minimum pastangu maximum malonumo.
Honda Civic VI 1.5i VTEC LS, 1997y
Jaunatviskas bei sportiskas auto. Nuzeminus ir uzdejus grazesnius ratus labai skaniai ziurisi. Honda motorai turi suktis kartais iki ribotuvo nes jis kitu atveju nevalins. Tai tiesiog kartingas su stogu. D15Z6 variklis su 84kw ir 130nm gan neblogai sukasi ir penktu begiu ties 90km/h telpa i 5.5litro simtui kilometru uzmiestyje. Isbandyta.
Honda Civic VI 1.4i, 1995y
Honda CIVIC 1.4 55kw
Nusipirkau bjaurų ančiuką, kuris taip ir nevirto gulbe. Kadangi mašina grauže rudys (ir apmaudžiausia, kad saugumui nekritines, matomas vietas, to tarpu kai dugnas visiškai sveikas) nelabai investavau į ją. Pakaba jau visa pavargusi buvo, mašina ganėtinai nestabili žiema ir šlapiu asfaltu, bet įspūdingiausia, kad pakaba buvo visiškai originali, nors pravažiavus jau 200 000 km. Mano atveju, buvo matoma, kad dažyta iš galo, matyt daužta, dėl ko kėbulas prarado geometriją. Nekaip suvedimo padaryt normaliai negalėjau, visas padangas graužę man. Dėl to ir kuro snaudas turėjau apie 8-9 l vidutiniškai, nors važinėjau oj kaip neekonomiškai. Mašina labai komfortiškai jaučiasi mieste: lengva, vikri, pakaba (nors turėjau neveikiančia) tiesiog sukurta įveikinėti posūkius dideliu greičiu, a vat užmesti jau jaučiamas ir galios trukumas ir stabilumo stoka važiuojant dideliu greičiu ant nelygaus kelio, sakyčiau mano atveju tai buvo net pavojinga.
Mašina labai lengva prižiūrėti ir remontuot. Viskas prieinama ir logiškai sukomponuota. Pats net stūmoklių žiedus per vieną dieną pakeisi. Nereikia jokių specialių instrumentų, kad išardyt variklį. Mašina labai populiari, internete kiekvienam mazgui remonto instrukcija surast galima.
Salone komforto mažai, garso izoliacija prasta,apdailos elementai pigus, bet ergonomiški ir gražus, sėdynes ganėtinai patogios, žemos, arti grindų (nevežiokite tu, kuriems nugara skauda, jiems iš mašinos išlipt bus sunku :)). Viduje labai erdvu. Sulenkus sėdynes prikraut galima labai daug visko, čia Hetčąs nukonkuruoja Kupa. Kelio apžvalga tiesiog nuostabi, visada puikiai matai kas vyksta aplink tave. Žibintai šviečia labai padoriai. Turėjau problemų su smulkiai pabraižytu priekinių stiklų ( matyt jis nelabai ptvirtas), tai priešpriešai atvažiuojančios mašinos mane akino.
Mano nuomone geriausias Civicas iš visų ir pagal išvaizdą ir iš techninės pusės. Geras pasirinkimas pradedantiesiems vairuotojams. Ieškodami svarbiausiai žiūrėkit į kėbulo buklę, visą kitą galima sutvarkyt. Varikliai ganėtinai patvarus, renkantis čia jau galioja bendros taisyklės, kad nebūtu apsiteplaves, neskleistu jokių dūmų (ir garų esant šiltam orui). Antifrizo lygis nuo apsukų nešokinėtų, dirbant iš tepalo įpylimo angos jokių dūmų nesklistu. Keliant lietai apsukas neatsiradinėtu jokių papildomų vibracijų.
Honda Civic VI 1.4i S, 1996y
Vazineju jau tris metus, per ta laika pakeistos granatos, nes sudroziau su per didelio skersmens ratais , keisti stabdziu, diskai, kaladeles, rankinio trosas, reguliuotos dujos, voztuvu tarpeliai, dar keista duslintuvo dalis, nes surudijo, pakaboje keisti silentblokai, vienas sarnyras. Trumpai tariant - tvarkyta, tai kas devisi.
Mano automobilis yra su 4 kartos duju iranga, galima vazineti, kad ir pirmomis trimis pavaromis mieste,uzmiesti vistiek teima iki 9-10ltr duju :)
Dugnas, remas, slenksciai mano atveju - tikrai geros bukles, TA nieko nesako, bet galines arkos gadina visa masinos vaizda. Nera garso izoliacijos, variklis greitai susyla, prisildo salona, bet salta ziema greitai atvesta variklis ir salonas.
Sios kartos civic daliu pasirinkimas yra didelis, gyvas civic forumas, fb grupes, kur rasite ir patarimu ir reikiamu daliu, nerekomenduoju daliu ieskoti srotuose, nes ten pasitaiko ir ufonautu, arba tiesiog bando apgauti.. Pvz priekine geros bukles sake pirkau uz 15EUR (pigiau ir greiciau nei presuoti naujus silentblokus, ar vezti restrauruoti), radiatorius - 10 EUR, priekinis zibintas 6EUR.
Honda Civic VI 1.6 VTi, 1995y
Turiu Hecbeka, kai pirkau buvo 1.4 55kw, bet keiciau varikli i B16a SiR2 1.6 125kw vtec dohc Japonijos rinkai skirtas variklis. Dalys visos laiko labai gerai, net ir masina gainiojant, dalys gal ir brangesnes nei kokiu vokieciu (kalbu apie geru gamintoju NIPPARTS ir t.t.) Minusai tai tokie: bloga garso izoliacija, nera trauko mazom apsukom (iki 2.5k galima sakyt nevaziuoja.) Bet norit palakstyt mieste ar siaip kur daug posukiu, visad tenka laikyt prie aukstu apsuku.
Jei pirksit tai tikrai nepagailekit pinigu ir pasiimkit su b16 varikliu, nes pries tai turejes sohc, tai jie nifiga nevalina.
Honda Civic VI 1.4i S, 2000y
Masina gera. Miestui - tiesiog ideali. Kuro sanaudos mazos - kamsciuose 10-12, bet galima ir i 8 sutilpti, tik as gaza paspaust megstu. Trasoj - 6-8, kaip 1.4 varikliui visai gerai. Siaip masina, kaip su tokiu neitin galingu varikliu traukia visai gerai.
Honda Civic VI 1.4i S, 1997y
Cia mano pirma masina su automatine deze - tik isedus jau pirmas soka, bet stebetina - pripratau jau per pirmas 10 minuciu, kai masina parsivaryt reikejo.
Vairo stiprintuvas - aisku ne mersas, bet visai neblogais parametrais - minkstas, paklusnus.
Apskritai masina man labai patinka. Vazineju su ja intensyviai - ir i soda/kaima, ir i uzmiesti ir miesto kamsciuose - visur su ja gerai. ir kamstyje kencia ir 170 km isspaudia.
Honda Civic VI 1.5 LS, 1998y
IS pradziu savo honda nebuvau labai patenkintas, plius pirkau ja jau gerokai damusta. Bet paskui.. remontas, keitimai, plovimai ir rezultate turiu puikia mazina 130 arkliu. Pavaru deze keistoka automatine - iki 50 jungiasi normaliai, o po 5o - nebesijungia - kazkaip labai neipratsa, bent jau is pradziu.
Siaip masina labai patinka, noreciau tokios tik su mechanine pavaru deze, kad liudna nebutu. Kainos kokybes santykis geras. Jei svarstysit pirkti ir pasitaikys geras variantas - rekomenduoju imti.
Honda Civic VI 1.5i VTEC LS, 1996y
Masina as labai patenkinta. Asmeniskai man kazkiek truksta komforto (iki jos turejau toyota mark ir karina), Mano masinoj nera kondicionieriaus - cia didelis minusas. Garso izoliacija taip pat prastoka. Visa kita patinka. Masina pakankamai talpi - pamaininis padangu komplektas telpa i bakazine, salone pakankamai normalia telpa penki suauge (ne apkunus) ir vairuotojas (isbandyta!).
Honda Civic VI 1.4i S, 1998y
Nei is karto man sita masina patiko. Nusipirkus net isvaizda didelio sipudzio nedare, bet va kuo ilgiau vairuoju, tuo man jinai labiau patinka.
Masina pirkau 11 metu senumo. Kaip tokiam amziui jos stovis tikrai pavydetinas. Paklusniai vaziuoja sau keliu, uztikrintai isipaiso i posukius ir stabiliai laiko kelia, cia aisku jei proto ribose vairuoti.
Honda Civic VI 1.8 VTi, 1998y
1.8 VTi. Važinėju jau kuris laikas, tad galiu pasakyti apie šitą mašiną ir modelį tikrai daug. Remontas pigus, detalių galima rasti beveik visur ir pakankamai pigiai. Su elektra visai jokių problemų. Visos bėdos pradeda lįsti, jei automobilis buvo daužtas ar apleistas. Šitas kėbulas ne taip rūdyja, kaip kiti civic'ai. Tačiau, jei neprižiūrėsi, po kurio laiko lietuviškos žiemos suėda arkas ir slenksčius.
Variklis geras, patikimas. Ypač vertinama ilga greičių dėžė, kuri turi blokiruotę (LSD). Kuro sąnaudos pagal važiavimo stilių. Bakas ne 40, o 55 litrai. Važiuoklė paprasta, nesunku atlikti remonto darbus.
Honda Civic VI 1.4i S, 2000y
Labai puikus automobilis. Masina, kaip sakoma, dusiai. Puikus dizainas, valdoma masina lengvai. Dinamika, kaip motorui 1.4 - tikrai labai gera (10.4 iki simtines).
Salonas komfortabilus, patogu tiek priekyje, tiek galiniu sedyniu keleiviams. Galiu palyginti su Ford Focus, tai Hondos salonas tikrai erdvus. Jei priekines sedynes iki galo atstumti, tai gale visviena vietos pakankamai lieka, galima patogiai sedeti. Bagazine nera labai didele, bet jei reikalinga, galima atlenkti galines sedynes atlosa ir va jums prasom papildoma erdve bagazui.
Honda Civic VI 1.8 VTi, 1997y
Variklis žvėris - dirba be "užsikosėjimų". Važiuoklė vidutinio kietumo, bet diskomforto nesukelia. Jokių problemų su važiuokle niekada nebuvo. Po 15 metų eksploatacijos pirmą kartą teko keisti traukes ir šarnyrus. Kėbulas storos skardos (jaučiasi pagal kapoto dangčio svorį - gana sunkus), gerai prižiūrint rūdys "neįkimba". Interjeras puikus, kokybiškos medžiagos: mano mašinoje buvo veliūras ir dirbtinė oda bei dekoratyvinis plastikas. Elektronika dirbo be priekaištų, garsinis signalas niekada neleis užuomaršoms palikti į jungtas šviesas.
Trūmukai. Benzino suryja nemažai - kuo greičiau važiuoji, tuo greičiau tuštėja bakas. Bakas - 40 l talpos. Važiuojant 70 km/h greičiu su pilnu baku galima nuvažiuoti 600 km.
Salono garso izoliacija prastoka.