Honda Civic V 1.3 LSi Reviews
- Engine l.:
- 1.3 l
- Power:
- 55 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 11.3 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (16)
Honda Civic V 1.5 LSi, 1995y
Turėjau tokį automobilį 3 technikines. Per tiek laiko jokių neįprastų remonto arbų nebuvo išskyrus rūdis, kurio niekada netrūko. Variklis neužmušamas. Pas mane buvo automatas, bet ir dėžė puikiai tarnavo, tik profilaktiskai keičiau dėžės tepalus su filtru. Automobilis dinamiškas, ekonomiškas ir gerai atrodantis kaip tokių metų. Labai kieta pakaba tai nelabai malonu važiuoti kažkur toliau ir aišku kaip visų japonų tuo metu, plonos skardos tai viskas girdisi ir šiaip skraba net jei viskas tvarkinga. Pirkčiau dar kartą, jei neturėčiau vaikų
Honda Civic V 1.5 LSi aut, 1994y
3 metus jau turiu ši Civika, per šį laiką teko pakeisti tik stabdžių kolodkes ir tepalus :) Automobilis nuolat eksplotuojamas ant žvyrkelio, bet problemų neturi visiškai.
Honda Civic V 1.6 VTi, 1991y
Kiek galios ?
Honda Civic V 1.5 LSi, 1994y
Superinis automobilis, labai ekonomiškas ir turi daug galios.
15 metų važinėjau ir nebuvau servise. Tobula mašina :)
Honda Civic V 1.5 DXi aut, 1991y
Šešis metus važinėjau ir nebuvau autoservise. Automatinė pavarų dėžė dirbo tyliai ir be trugdžių. Elektronikos labai mažai. Dėl užsivedimų problemų nebuvo. Laikui bėgant norisi naujesnės, nes morališkai jau pasenusi. Neturi jokių mandrybių ir lengvai eksplotuojama.
Honda Civic V 1.3i, 1995y
Turėjau šią mašina neilgai, bet man ji įsirėžė į atmintį.
Apie kuro sąnaudas, tai nelabai ką ir rastumėt su tokia kaina, valgo ramiai važiuojant mieste 6 max 6,5 l/100.
Bet ši mašina mane pakerėjo savo šmaikštumu, jos 1,3 motoriukas daro stebuklus. Antra pavara pasiekia 100 km/h ir labai stabiliai laikosi ant kelio. trumpoje tiesiojoje 318 bmw iki trečio bėgio laikytu už saves.
Honda Civic V 1.5 LSi, 1995y
Turėjau honda civic 1,5 benzina 74kW Dx komplektacija. Buvo atveztas is vokietijos, bet i vokietija is JAV. Pirkau nuo tralo, jis nesikure, veliau paaiskejo kad vikliui galas.. Ziedai sudile, uzkurus dumino.. Tai pradejau ieskoti kito variklio, labai sunkiai bet pavyko rat is dauzto tokio automobilio uz 700 litu, pakeitimas 200lt, plius dirzu keitimas apie 400litu. Na auto pakeitus varikli buvo tikrai fainas. Variklis trauke puikiai..benzino sanaudos apie 7ltr/100 km. Kadangi auto turejau nuo 2007 iki 2010 metu, tada dar benzas buvo pigus, o kai pabrango gaudavau pigiau..tad kisenes nedraske. Kas nepatiko tai prasta apdailos medzigu kokybe ir rudijimas. Labaiusiai tires arkomis, nupuvop jos, bet pavirinau, padaziau ir vel atrode puikiai. Vaziuokle remontavau tik karta ir tai nedaug, pavedes nebuvo. Variklis is dauztos auto buvo tikrai labai geras, buvo beges tik 160000 km. Baendrai paemus tai labai puikus automobilis, jaunatviskas, paprastas, gerai traukia ir ekonomiskas. Apie duju montavima net minties nebuvo. Dziaugiausi siuo automobiliu, bet kadangi buvo coupe ir man prieike daugiau vietos teko parduoti..
2007 metai mokejau 1400 euru, idejau apie 2000 lietu ir pardaviau 2010 , metais uz 3500 litu. Dziaugiuosi kad apturejau sita masina, tikrai geri ispudziai:) Sekmes perkant?, tikrai rekomenduoju:)
Honda Civic V 1.6 ESi, 1992y
Automobilis super, turejau viena su 66 kw, tai cia pirmoji mano honda civic, po to D16Z6 su 92 kw. Sita paskutinioji buvo super del traukos, man jos pakako pilnai. Patogumo nereikia tiketis, nes tai vidutines klases auto, erdvi viduje (isbandyta dviese ant galines sedynes)matomumas geras, stiklai dideli, stabili ir panasiai. galima vardinti labai daug pliusu. Remontuojasi irgi paprastai viskas, kaip pas ziguli, trys detales: akumas, variklis ir transmisija. O ir dizainas jos dar visai nepasenes.
Honda Civic V 1.6 ESi, 1992y
labiausiai stebina sio automobilio variklio galia ir skleidziamas garsas isijungus vtec sistema. Tai buvo mano pirmasis atmobilis, kuris paliko dydziausia ispudi, antrasis turejo toki pat varikli, tik buvo coupe modelis.Kaip tokio galingumo automobiliui vidutines kuro sanaudos 7l/100km. Salonas pakankamai erdvus ir patogus. Automobilis yra menevringas, todel maloniausia vazineti mieste. dydziausias automobilio minusas yra plona skarda, kuria greitai paveikia korozija,ypac galines arkas. Labai sunku rasti toki automobili, kuris nebutu paveiktas korozijos. Varikliai patvarus, bet labai sunku rasti toki nedeginanti tepalo varikli, nes toki automobili dazniausiai renkasi jaunimas. Interjero detales nera labai kokybiskos, sedynes labai arti zemes. Erzino, kad atlenkus sedyne, ji neatsistato I buvusia padeti. Kokybiska elektrine dalis, viskas veikdavo ir buvo sveika, peciukas labai gerai ir greitai sildo ziemos metu, kuriasi taipat. Automobilis turi prasta garso izoliacija, ilgose kelionese lb vargina. zodziu, jei norite galingo ekonomisko, patvaraus, nedidelio ir pigiai islaikomo automobilios, tai puikiai tik sis.
Honda Civic V 1.5, 1993y
Pusantru metu vazinejau ir jokiu problemu. Ivairiu skysciu teprase papildyti. Kai technikine reikejo pravaryti vienintele vaziuokles beda buvo vienas sarnyras. Patvari ir puiki miesto masina. Kuro sanaudos nera dideles. Geras variantas jaunimui - ir pigu, ir eksplotacija nebrangi. O kadangi masina nesudetinga tai ir paciam nesunku pasikrapstyti.
Honda Civic V 1.5, 1994y
Pigus remontas, pigios detalės, jei sugęsta kažkas, kitą dieną jau veikia(girdėjau kad civicuose gyvena nykštukai kurie per naktį tvarkosi). Kuro sąnaudos nedidelės, motoras neužmušamas.Pigus remontas, pigios detalės, jei sugęsta kažkas, kitą dieną jau veikia(girdėjau kad civicuose gyvena nykštukai kurie per naktį tvarkosi). Kuro sąnaudos nedidelės, motoras neužmušamas.
Honda Civic V 1.3, 1994y
Seip geras auto tik kad labai surudyja, turiu 1met vaziokle bilda bet vazinet galima, variklis idealus jokiu problemu. Bloga garso izoliacija girdisi viskas. bet kaip uz tokia kaina tai gan geras auto nebrangios dalys, viska nesunkiai galima paciam pakeist. Mazas ekonomiskas, miesto automobilis.
Honda Civic V 1.5, 1991y
Automobilį apie pusę metų. Paliko gan gerą įspūdį. Automobilis yra tikrai pigus, tad kažko daug iš jo tikėtis nereikia. Automobilio variklis mane maloniai nustebino, pakankamai galingas ir dinamiškas, o kuro sanaudos buvo tikrai nedidelės, vidurkis ~ 6,5 l/100km. Variklis tarnavo puikiai, tepalų nerydavo, gedimų nepasitaikė.
Važiuoklė - gan kietoka, tačiau toks jau šis automobilis. Sėdima labai žemai, išpradžių gal kiek keistoka ir naktį priešais atvažiuojantys automobiliai akina.
Elektronika - langai, liukas, veidrodėliai veikė nepriekaištingai. Bet buvo bėda su laidais, jie oksidavosi ir buvo nustojęs veikti spidometras, teko pavalyti jungtis (švitriniu popierium). Prieš parduodant panašu, kad lamda zondas irgi pradėjo kvailioti. Perkant siulau kreipti papildomą dėmesį į elektroniką. Faros šviečia gan silpnai, lijant trumpos šviesos praktiškai bevertės. Sudėtinga keisti lemputes.
Kebulas - manau viena iš silpniausių vietų, labai rūdija visas kėbulas. Garso izoliacija labai prasta, girdisi viskas kas vyksta lauke, bet toks jau šis automobilis.
Rekomenduočiau šį automobilį tiem kas negali skirti daug pinigų automobiliui, nori pigaus remonto ir dinamiško variklio.
Honda Civic V 1.5, 1992y
Idealiausias auto ribotą biudžetą turinčiam jaunam žmogui. Kainos žemos, svarbiausia tiesiog gerai apžiūrėt ką perki- didžioji dalis būna gan smarkiai perpuvę. Maniškis civicas turi minimaliai rūdžių (papuolė variantas JAV rinkai) Didelis pliusas tokių metų mašinai- kondicionierius, autopilotas bei kitos smulkmenos, kurios buvo dedamos į JAV rinkai skirtus modelius.
Honda Civic V 1.3, 0y
Bendrai
Antras mano Civic. Turiu jį jau ketvirtus metus. Išlaikymas nėra brangus (tiek eksplotacija, tiek remontas). Tačiau ateina laikas, kai reikia daug ką keisti ir taip susidaro nemaža suma. Kaip ir visos Honda pasižymi ištvermingais varikliais bei pavarų dėžėmis. Pakaba išliks tvarkinga tik su salyga, kad žvyrkeliais ir duobėtais keliais bus važiuojama itin saikingai. Elektronika patikima - ypač 1,3l versijoje, kur jos beveik nėra. Kėbulas - amžina problema, nes rūdys lenda kad ir kaip būtų stengiamasi prižiūrėti. Todėl jį reikia reguliariai tvarkyti, neužleisti rudžių, kad jos kuo mažiau pažeistų metalą (kartais reikia pervirinti). Salonas - galima jį vadinti 2+2. Priekyje puikiai telpa ir 1,95 m keleivis. Tiesa tada gale vietos liks kojoms nedaug. Tačiau esant reikalui ir 4 suaugę telpa ir kelionė jiems nėra jau labai bloga. O komfortas - tai jau labai subjektyvus dalykas. Man asmeniškai jo užtenka.
Variklis
1,3l 16V variklis išvysto 55kW/75Ag - nedaug, bet mieste tikrai pakanka. Sąnaudos - priklauso nuo važiavimo. Kadangi tai karbiuratorinis variklis - jis mieste mėgsta srėbtelt. Šiap mieste mano sąnaudos 6,5-8l/100km (žiemą ir daugiau), užmiestyje (kai greitis 80-90km/h) - apie 4,5l/100km, autostradoje (greitis ~105km/h arba 3000aps./min) - 4,5-5l/100km. Variklis bendrai paėmus neužmušamas - dėl nekokybiško pakeitimo, po kelių šimtų kilometrų trūko pagrindinis (paskirstytojo) diržas. Tada servise pakeista vandens pompa, skriemuliai ir, aišku, diržas - variklis vėl kaip naujas. Dėl trūkimo nelinko nei vožtuvai, nei kas kitas nutiko. O variklis jau įveikęs >335 000 km.
Eksplotacija
Dalys nei pigios,nei brangios ir nesunkiai gaunamos. O kadangi mašina paprasta - galima ir pačiam paremontuoti. Turint pažįstamą meistrą - darbų kainos taip pat nesikandžios. Tiesa, mašina jau senoka, todėl nors ir dažnai sutinkama, kai kurių dalių, ypač kėbulo tampa sunku gauti. Tada reikia nusiteikti pervažiuoti nemažai sąvartynų ar dalimis ardomų mašinų aikštelių.
Geriausia pilti pusiau sintetinę normalią alyvą, nes buvau pakeitęs į sintetinę ir pasirodė, kad ji perskysta jau tokių metų motorui. Uždegimo žvakės - pagal katalogą ir tik vienkontaktes (buvau įdėjės Bosch keturkontaktes, nes tokias pasiūlė detalių parduotuvėje pagal mano variklio kodą).