Honda Accord VIII 2.0 Elegance Reviews

Honda Accord 2011
Engine l.:
2.0 l
Power:
115 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
9.4 sec
Avg. fuel consumption:
6.9 l
Recommends
Reviews: 6 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (6)

Honda Accord VIII 2.4 Executive aut, 2008y

2015-08-13
Su optika problemu nera - nei karto nekeiciau, lemputes dar gamyklines. Tepalus ryja priklausomai nuo vaziavimo stiliaus :) Sitai masinai cia normalu - neissigaskit ir bagazinej veziokites litiuka. Valdoma masina pasakiskai, ypac jei lyginti su tos pacios klases masinom, o ne kokia BMV 5
Is didesniu trukumu - masina zema. Ziema visos pusnys mano. Vienu zodziu pilvo trynimas. Masina triuksminga. Buvo nesklandumus su signalizacija gamykline, bet servise sutvarke, dideles bedos nebuvo. Nera normalaus atsarginio rato. Prasta automatine pavaru deze.

Siam momentui su masina pravaziuota 92000 km - nei daug nei mazai. Per ta laika kiek masina naudoju, ispudziai sekantys:
Akumuliatorius prastas. 45 amp/val, antrais metais, dvi is eiles saltos ziemos eme pavedineti. Pavyko padidinti iki 52 amp/val - jau nepalyginamai geriau.
Neseniai isistaciau signalizacija su uzvedimu - labai geras daiktas ar per karscius ar per salcius - pasildei ar atvesinai, sedai ir nuvaziavai.
Masina pilnos komplektacijos, su liuku ir t.t. - liukas negenda, kaip neretai kam pasitaiko. Apdaila su sustiprinta garso izoliacija, bet kaip biznis klases (salyginai) masina, vis tik kiek per triuksminga.
Labai kvailas maziukas atsarginis ratas - dabar veziojuose tikra atsargini rata.
Automatine pavaru deze gero ispudzio nepalieka. Normaliai veikia tik sport rezime. Rezime auto - stabdo, nors ir 201 arkliai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Accord VIII 2.4 S aut, 2012y

2015-06-02
Masinos stabdziai labai geri - puikiai vykdo savo funkcija, tas ypac pasijaucia, kai reik nepatogioj situacijoj pristabdyt ar is didelio greicio - labai patikimas reikalas. Vairo irgi klauso isskirtinai tiksliai. Teko ismegint greiti iki 200 km/h - pradziugino - greiti isvystyt neuztrunka, jausmas superinis su sita masina pralekti - tiesiog prisispaudzia prie zemes, labai stabiliai laikosi kelyje. Cia tiems, kas skundziasi, kad masina zema - rekomenduoju ja greitkelyje ismeginti - suprasit, kam to reikia. O jei kam to nereikia, tai tiesiog gal apie kitokia masina galima pagalvoti.
Buvo reikalas, kad pagirgzdedavo vaias ant posukiu, bet ta sutvarke servise be dideliu problemu. Masina ne sodininkams. Per duobetus kelius su ja nelabai. O be to, ir vietos viduje ne itin. Mano tevai, sesdami i masina pastoviai galva dauzo. O siaip kol kas priekaistu jokiu.

Is principo masina verta uz ja prasomu pinigu. Kol kas su ja vazineju neseniai, bet viskuo esu pilnai patenkintas.
Masina labai vikri. Pakankamai tyli. Garso izoliacija gera, kazkiek gidetis pradeda salone, kai greitis virsija 130 km - iki to, kas liecia triuksma, tai salone visiskas komfortas. Ir apskritai masina komfortiska. Gale gal kiek maziau vietos, bet priekyje viskas tvarkoj.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Accord VIII 2.4 Executive aut, 2010y

2015-05-29
Geros benzino sanaudos - mieste apie 12 litru simtui km., uzmiestyje iki 9 litru, gal ir maziau, neprisiruosiu niekaip rimciau paskaiciuoti. Bagazine labai didele. Vienu zodziu masina puiki kaip savo klasei ir kaio uz tokia kaina. Ziema ekspluatacija labai komfortabili. Salonas labai greitai pasyla. Gerai syla sedynes. Per salcius uzsiveda be oziavimosi. Vasara per karscius irgi jokiu problemu, kondicionierius sekmingai susitvarko.
Per visa eksploatavimo laika problemu didesniu nebuvo. Atejus laikui keiciu tepalus ir filtrus ir tiek. Teiesa pora kartu teko kebula paremontuoti, bet cia jau vairuotojo, o ne automobilio problema. Klirenso aisku noretusi didesnio. Realiai kaip ir normaliai, bet po varikliu masina zemiausia - kabini ne priekiniu bamperiu, o variklio apsaugom - nuo apsaugos iki asfalto - 10-12 cm vizualiai (liniuote nematavau), del to sniego provezos tai ne sitos masinos stihija, visa laime, kad aliuminio apsauga kokybiska - is pradziu sirdis apmirdavo, kai ka rimciau uzkabindavau - dabar apsipratau.

Pirkau sita masina parekomenduotas sunaus. Iki tol turejau vokiecius - mersa ir audi a4.
Puiki masinos ergonomika, nuostabiai valdoma, patrauklus dizainas. Gal kiek prastesnis matomumas, bet cia gal palyginus su mersu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Accord VIII 2.4 Executive Nav aut, 2008y

2015-05-20
Labai gera vairuotojo vietos ergonomika - sedynes patogios, geras matomumas, viskas po ranka. Masina labai lengva vairuoti - matyt labai vykusiai suderintas gazo pedalas su variklio valdymo bloku. Greitejimas neblogas, tolygus (lenkiant kartais neuztenka tokio staigesnio rovimo). Labai tikslus ir is nepapratimo net sakyciau per staigus stabdziai. Vairas labai astriai reaguoja i pasukimus, geras elektrostiprntuvas ir jokiu problemu su asim. Puiki sedyniu odos kokybe - minksta, iskilimu praktiskai nera, nors visi vairuotojai virs 90 kg, lengvai valosi. Patikima pakaba. Sviesos tiesiog pasaka, tikrai puikus ksenonai. Gerai laiko kelia, kurso stabilumo sistemai tik pagyrimai - per sniega i posukius gazuojant - baugu, bet linksma (nepriimkit kaip rekomendacijos). Gal kiek truksta tik apsukrumo sitai masinai. Dizaino kurejams pagarba.
Masina zemoka. Nepatogu sestis i galines sedynes. Mazai vietos kojoms sedintiems gale. Garso sistema ne per puikiausia - koloneles priekinese ir galinese durelese traska. Akumuliatorius silpnas. Truksta priekinio stiklo sildymo ties valytuvais. Truksta lemputes, kad zinot antifrizo lygi bakelyje. Nervina per ankstyvas priminimas pildyta tepalus (kai lygis per viduriuka), tepalu ryja nemazai. Kuro ima 13.5 mieste. Numeriu pasvietimo lemputes pastoviai perdega. Masinos neperkraunu, bet per kelis metus nusedo galines spyruokles. Per karscius bagazinej putoplastas, kuriame domkratas guli - lydosi, limpa ir saldziai smirdi. Kaip pasitaiko liuku turetojams - stoge virs vairuotojo puses atsirado duobute - cia gal nuo vaziavimo dideliu greiciu su atidarytu liuku taip issilanksto ar kazka. Klimato kontrole su karsciais pratsokai susitvarko - reik nustatyt kokius 17-18 laipsniu, kad normaliai jaustumeis salone. Priekinis stiklas minkstas - braizos. Lietaus daviklis isijungia per velai, o nustatytas jautriausiam rezime. Isjungiant varikli neissijungia automatiskai artimos sviesos - dukart buvau palikes, nes zumerio neisgirdau.

Vazinejam sita masina su visa seima. Turim jau kelis metus - ilgiausiai, kiek esu turejes masina, jinai pas mane jau desimta, tai kaip ir yra su kuo palyginti. Kol kas parduoti ir nesiruosiu :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Accord VIII 2.0 S aut, 2011y

2015-04-30
Masina vizualiai labai gerai atrodo, ko gero daro sipudi brangesnes, nei is tikruju yra. Apdailos medziagos salone jauciasi kokybiskos. Variklio galios masinai uztenka, trasoj vaziuot malonu, lenkimai sirdi dziugina. Del akumuliatoriaus - dvi saltos ziemos atlaikytos - nera buve, kad neuzsivestu, bet kai jau stipriai paspaudzia saltis, vis veina jaucias, kad gal kiek silpnokas akumas. Buvo atvejis, kai pora dienu saltyje -25 pastovejo - su pastangom, bet uzsivede.
Pirma sitos masinos problema - labai brangios detales. Gerai jei niekas negenda, bet jau jeigu ka keisti, tai reik but pasiruosus pinigine pavirkdyt. Antra problema - masina labai zema. Aukstis tik 150 mm nuo asfalto. Ziema vaziuoju kaip sniego valytuvas. Kaip spresti nezinau. Gal reik padangu aukstesniu ieskot. Trecia problema - labai dideles kuro sanaudos - 14 litru kai variklis tik 2.0 - cia jau per daug. Ketvirta problema - salonas ankstas. O ir isest/islipt procesas pakankamai apsunkintas - nera taip, kad isokai/issokai. Ypac galinese sedynese.

Kai nusipirkau sita masina, dziaugiausi nepaisant to, kad norejau septintos kartos automobilio. Pirkau juoda, nors buvo kas rekomendao ieskot baltos, nes atseit ziema su ja praktiskiau. Del juodos nesigailiu - ziurisi labai gerai. O kas del plovimo - na taip, plauti tenka :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Honda Accord VIII 2.4 Executive aut, 2010y

2015-03-05
Kas liecia dizaina isorini, mano manymu tarp sedanu sunkiai ka geresnio rasi - masina isskirtine savo isvaizda, nepasimeta sraute. Salono dizainas irgi neblogas, plastikas minkstas ir elastingas, atskiri elementai, detales is kietesnio plastko, surinkimas kokybiskas, bet braizodi palene lengvai. Lubu medziaga labai minksta ir patraukti, bet tepli. Sedyniu oda gera, pacios sedynes minktos, patogios, sedi kaip ilietas. Vietos virs galvos nedaug, bet man su 185 ugiu uztenka. Isigreiteja masina gerai, lenkimai praktiskai bet kuriu masinu vyksta uztikrintai. Tepalu per daug neryja.
Gale vietos nedaug, bet veziau pazystama ilgesnej kelionej 190 ugio - nesiskunde. Gale kojoms vietos galėtu buti daugiau. 5 padalu pavaru deze kiek tupoka, vis tik automatas, bet sportiniam rezime jau rauna kaip reikalas, arsiai reaguoja i pedalo paspaudima. Nezinau kiek cia minusas, bet vairas labai jautrus. Jei greitis iki 100 km/h, jau reikia labai atsargiai elgtis, jei kelias provezuotas, bet va jei greitis virs 100 km/h - vaziuoja kaip begiais. Pakaba kietoka, nors per daug netrukdo.

2,4 Executive AT pirkau masina su 40000 rida.
Bendras ispudis, kad masina labai subalansuota ziurint is mano kaip vartotojo puses. Kazko labai isskirtinio apie pasakyti kaip ir negali, bet viskas, kas reikalinga joje yra ir visos tos funkcijos ir galimybes - geros kokybes. Kazkas isskirtinesnio ko gero jau butu aukstesnes kainos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost