Honda Accord VII 2.4 Executive Reviews
- Engine l.:
- 2.4 l
- Power:
- 140 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.9 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.0 l
Reviews (13)
Honda Accord VII 2.0 Comfort, 2004y
Pirkau 2004 2.0 mechanika 124,000 km su pilna serviso istorija, pravažinėjau daugiau nei metus, keičiau tik stabdžių diskus su kaladėlėm ir alyva su filtrais. Mašina buvo su 18" ratais, valgydavo apie 11-12 litrų po miestą benzino, patogios sėdynės, nepavargsti ilgose kelionėse, važiavo smagiai, rudziu nebuvo, kas nuvyle tai kietokos apdailos medziagos vidui, siektiek barskedavo per nelygumus ir prasta garso izoliacija. Dabar vazinejuosi su 2009 metu 2.4 automatu, pirkau su 140,000 km, vazinejuosi daugiau nei pusmeti, po miesta valgo 11-12 litru benzino jei nera kamsciu(jei dideli kamsciai, iki 15 litru tada), trasoi 7-8 litrai, masina sunkesne, patogesnes sedynes, garso izoliacija geresne, medziagos kokybiskesnes ir vaziavimas malonesnis.
Honda Accord VII 2.4 Executive, 2003y
Tai sportinio charakterio auto. Skirtas mėgstantiems palakstyt, labai gerai tiktų turėjusiems legendinius 4-5-6gen civicus, kai dėl įvairių priežasčių tenka pirkti šeimyninį auto, bet galvoje dar liko Hondos dvasia ir daužymas į ribotuvą :) Ir po kapotu viskas beveik identiška.
Su juo sunku ir nepatogu ramiai važiuoti, gan aštriai reaguoja į gazo paspaudimą, kadangi variklis turi mažą sukimo momentą, todėl prastai traukia žemomis apsukomis, norint greičiau įsibėgėti reikia perjungti į žemesnę pavarą. Bet pasiekus ~4000 apsukų pradeda gražiai murkti, prispaudžia prie sėdynės ir lengvai aplenkia visokius čipuotus tdi :)
Variklio ypatybė, bet ne trūkumas - šiek tiek valgo tepalus. Nematau problemos kartą per savaitę pasižiūrėti lygį ir jei reikia - papildyti. Tepalams nėra lepus, galima pilti praktiškai bet kokią pigią sintetiką.
Geriau nepagailėti pinigų ir pirkti su 2.4 varikliu, kadangi 2.0 per silpnas ir eina su 5 bėgių mechanika, o 2.4 eina 6 bėgių ir valgo netgi mažiau už 2.0. Dyzeliai nėra blogi, bet kokia prasmė kratytis su brangiu dyzeliu kai gali nusipirkti vieną geriausių visų laikų variklių ir važiuoti greitai pigiau grybo.
Žiemą įšyla labai greitai.
Salono medžiagos kokybiškos, dizainas neblogas. Esant pliusinei temperatūrai niekas nebarška, bet prie šalčių kai kas ima barškėti. Garso kokybė gan nebloga. Vietos galiniams keleiviams pakanka, bet galėtų būti ir daugiau.
Komplektacija įdomi, nes yra dalykų kurių ne visada būna ir naujuose premium auto, bet nėra kai kurių dalykų kurie jau mums atrodo įprasti. Pvz., yra elektra nuo raktelio atsidarantis ir užsidarantis bagažinės dangtis, kritulių daviklis, dviejų zonų klima. Tačiau nėra borto kompiuterio (jis atsirado tik facelift modelyje), tik vienas langas automatinis.
Geras svorio pasiskirstymas, todėl labai gerai valdosi, tačiau yra ir kita medalio pusė - žiemą į slidų kalniuką sunku užvažiuoti, nes mažai svorio spaudžia priekinius ratus. Būtų galas varomas -būtų nuostabus auto.
Turėjau Type-S versiją, labai gražiai atrodė, važiuojant gatve susilieja su naujais lizinginiais auto, tačiau kai stovi vienas aikštelėje traukia aplinkinių dėmesį, kai kurie netgi fotografuoja :)
Pravažiavau 70k km, išmaišiau pusę Europos, nuo Olandijos iki Bosnijos, niekada neturėjau jokių problemų kelyje. Per visą laiką neskaitant eksploatacinių dalykų pakeičiau tik vidinę granatą ir vieną šarnyrą. Vienas geriausių mano turėtų auto, pardaviau tik todėl, kad jau morališkai atsibodo ir užsinorėjau komforto ir automato.
Auto netinka ieškantiems komforto, tačiau tinka norintiems vairavimo malonumo, bet nenorintiems BMW.
Jei kas galvojate pirkti naujesnės 8 kartos, tai neverta, nes važiuoja identiškai, skiriasi tik dizainas.
Honda Accord VII 3.0 V6 EX aut, 2003y
jau beveik desimt metu vairuoju 04 accord coupe ir esu labai laimingas
auto patvarus ir patikimas, ypac musu keliais, kurie siai dienai jau geresni, bet per 10 metu automobiliui teko nemazai isbandymu ir visus puikiai atlaike.
pakaba labai patvari (iki siol nei vienas salenblokas nejuda is vietos)
kaip 3.0 benzas su 240 AG variklis galima sakyti ekonomiskas, nes ramiai vazinejant mieste kuro sanaudos 10-12, o trasoj 8 (pasikartosiu rezimas nesedint ant pedalo)
eksploatavimo kaina gera, del daliu jokiu problemu, visos einamos randamos servisuose
reziume: dar neteko tureti tokio patikimo ir kartu galingo ir vadinkim taupaus automobilio, kuris per 10 metu visai nedraske kisenes :)
Honda Accord VII 2.4 Executive aut, 2007y
Pasidalinsiu savo, kaip Accord'o savininko ispudziais. Jau senokai buvau nusiziurejes septinta Accorda, dar senais laikais buvau uztikes sekliu nuotraukas tada dar gaminamo astuno Accordo - nepatiko kebulas.
Mano nuomone sitas automobilis - pats geriausias santykis tarp kainos, kokybes, vairavimo lengvumo ir malonumo :)
Gal jau ir noretusi naujesnes masinos ar ko nors idomesnio, bet kad nematau uz tokius pinigus jokios geresnes alternatyvos.
Honda Accord VII 2.4 LX aut, 2003y
Masina - ugnis! Reikia vaziuoti greitai - prasom! reikia vaziuoti labai greitai - lengvai!
Galines sedynes susideda ir gaunasi istisinis bagazines skyrius, net 190 cm ilgio.
Laba patogi masina, labai lengvai vairuojama prie bet kokio greicio. Tiek asfalta tiek zyrkeli laiko puikiai. Lenkiu net dzipus bo jokios zalos savo masinai. Bet va pakaba kieta.
Prisukau su ja daugiau nei 100000 km, pakeiciau tik priekines stoikes ir sailentbloku komplekta.
Honda Accord VII 2.4 Executive ACC aut, 2007y
Automobili turiu nuo 2011 metu pradzios. Per visus tuos metus nepasitaike jokio gedimo. Keiciau tik susidevincias dalis, ir tai nepasakyciau, kad greit susidevi.
Dizainas automobilio aukstumoje, labai reprezentatyvi masina, kaip uz tokia kaina.
Salonas erdvus, komfortabilus tiek keleiviams tiek vairuotojui. Bagazine didele.
Variklio galios pilnai uztenka, megejams paspaust pedala cia tikras dziaugsmas. Lenkimai be problemu, isigreiteja gerai.
Pavaru deze intuityvi, prisitaiko prie vairavimo stiliaus- veikia tiesiog puikiai.
Vienintelis minusas, kad pakaba kietoka, bet del savo konstrukcijos jinai yra praktiskai neuzmusama.
Visa technini aptarnavima masinoj atlieku pats. Perku tik originalias detales.
Honda Accord VII 2.0 Executive aut, 2007y
Automobilis tiesiog bomba. Japonai pasieke idealia variklio ir pavaru dezes simbioze. Nei vienas automobilis negali to, ka isdarineja Accord. Masinos isvaizda kelia pasitikejima, sudaro patikima ispudi. Butent septintas kebulas tapo ideliu variantu (cia nesiekiant izeisti kitu kebulu savininku). Naujesnis kebulas devintas irgi labai patiko, daug naujo ir gero padare amerikieciai, ypac pakaba, mak ferson musu keliams labai tinka.
Honda Accord VII 2.4 Executive aut, 2007y
Septintas Accord'as man visada labai patiko. Jis iki siol klasiskai ziurisi, idealios formos.
Vazineju daugiausiai mieste, kamsciai didziuliai, kuro tokiu atveju ryja 14 litru, bet as vairuoju ne ekonomiskai. Accordas provokuoja greitesniam vairavimui :)
Vienu zodziu masina super, patikima ir nebrangi eksploatuoti (viduriukas tarp korejietiksu ir vokisku).
Honda Accord VII 2.0 Comfort aut, 2005y
Pirkau masina ne nauja 2010 metais su 84000 rida. Pas mane jinai jau apie penkis metus. Bedu dideliu nebuvo, tik 2014 metais pradejo sunkiau uzsivedinet kol salta. Galvojau akumas numire - pirkau nauja, problema isliko. Isrinkau starteri, nuveziau i remonta - pasirodo sepeciai nudile praktiskai iki nulio, o ir varines saibos irgi. Tai cia per devynis masinos metus. Rezultate turiu nauja starteri ir nauja akuma (ir dabar dar sena veikianti atsargai).
Dar tuo paciu metu keiciau filtrus, tepalus dirzus - viskas pagal plana, viska pats garaze.
Honda Accord VII 2.2i-CTDi Executive, 2004y
Honda accord 2.4 v-tec, benzinas, automatas, type-s universalas.
Jei norite nusipirkti automobilį ir paskui nerasti nė vienos priežasties jį parduoti apart "atsibodo" tai šis kaip tik jums. Tai galima pasakyti aplamai apie visus honda automobilius kuriuos turėjau.
Pirkau prieš 4 metus, susimontavau lenkišką dujų įrangą. Nuo pirkimo nebuvo nė vienos didelės problemos, tik eksploatacinės išlaidos (stabdžių diskai, kaladėlės, kai kurios važiuoklės detalės.)
Variklis be jokių turbinų, su pagrindine grandine, ne diržu, tai problemų su dujomis nėra jokių. Teko pavargti tik sureguliuojant patį pirmą kartą (kokius penkis kartus mestrai vis pareguliuodavo kol problema išsisprendė, nes "mesdavo" variklio klaidą).
Honda Accord VII 2.2i-CTDi Executive, 2004y
Parašysiu apie savo taip mylimą automobilį Honda Accord.
Kadangi esu jaunas vaikinukas, mėgstantis iškylas, ieškojau talpaus automobilio. Už akių užkliuvo Honda accord, Mazda6, Opel Vectra, Volvo S60, Volvo V70, Ford mondeo, Saab 9-3. Į kėbulo tipa nekreipiau dėmesio.
Rinkau informacija apie visus automobilius. Pirkti neskubėjau, tad rinkausi kruopščiai.
Po puses metų paieškų Vokietijoje radome tikrą lobį. Tai buvo nupoliruotas, tvarkingas, su tikra rida (ridą įrodantys dokumentai), bei parduodamas pačio vokiečio. Kadangi suma, skiriama automobiliui, buvo per maža, teko pridėti kiek daugiau...
Įsigijau, parsivariau, ir jau džiaugiuosi daugiau negu metus.
Išvaizdus, didelis automobilis. Universalo išvaizda bent man tai labai patraukli. Mano Honda su R16 dydžio ratais. Su R17 gražiau, tačiau stipriai kenčia komfortas.
Automobilis puikiai valdomas.Išpaišo visus posukius ir didesniu greičiu. Apie sėdynės irgi tik geros nuomonės. Kadangi nenorėjau visai paprasto arba pilnos odos, tai rinkausi pusiau odinį saloną. Nepasigailėjau. Labai geros, komfortiškos sėdynės su šoniniu prilaikymu. Tikras malonumas ilgoje kelionėje. Kritulių jutiklis - maloni smulkmenėle. Visa elektra veikia automobilyje užtikrintai, be jokių nusiskundimų. Interjeras puikus. Salono medžiagų kokybė labai aukšta.
Dėl variklio. Dyzelinis tik vienas variantas. 2.2 I-CTDI. 350nm nuo 2000apsisukimų rėkte rėkia, kad tai "Honda". Trauka tikrai labai gera. Nebuvo nei karto, kad jos neužtekų. Svarbiausia rūpintis varikliu. Reiklus geriems tepalams. Būna problemų su grandine. Trūksta. Tad perkant reikia įsiklausyti, ar nėra pašalinių garsų. Taip pat būna problemų su išmetimo kolektoriumi. Būna skilimų ties virinimo siūlėmis.
Varikliai nebijo "Žalio" dyzelino. Dažnas variantas, tai generatoriaus dirželio įtempėjo guoliuko zyzimas. Bijoti to tikrai nereikia. Tikrai neužsikirs. Bakas 65litrų talpos. Vidurkis autostradoje apie 6-7litrus. Mišriu rėžimu su pilnu baku laisvai pravažiuoju 1000km.
Vienas didžiausių pliusų tai bagažinė. Dar ne vieną kartą nebuvo taip, kad kažkas į ją netilptu. Nulenkus sedynės, lygios grindys. Kadangi dvigubos bagažinės grindys, tai apačioje laikau atsarginį ratą ir komplektą raktų. Universalų pranašumas, kad galima atidaryti bagažinę ne tik mechaniškai, bet ir su pulteliu elektra. Tad su pilnais krepšiais einant iš parduotuvės nebereikia vargintis.
P.S. Sedanų bagažinė išties labai, labai maža.
Per visą eksploatavimo laiką aptikau tik vieną minusą:
1) Rūdis ties galinėmis arkomis, variklio antvožo vidinėje pusėje. (Visu accord'u liga)
Accordų problemos, manajame nepasitvirtinusios:
1)Grandinės kalenimas ir trūkimas;
2)Išmetimo kolektoriaus skilimas ties virinimo siūlėmis;
3)Sankaba
4)Problemos su automobiliais, kurie su navigacija (striginėja, genda magnetola);
5)Vairo stiprintuvo varvėjimas ir pašaliniai garsai.
Visa tai perkant būtina pasitikrinti
Honda Accord VII 2.0 Comfort, 2003y
Iki tol kol nebuvau įsigijęs Accordo, buvau ištikimas Vokiečių gamintojams (VW; Audi). Kai teko rinktis dešimties metų senumo automobilį (2002-2004), iš vokiškų nebuvo ką rinktis. Atsitiktinai atsisėdus į VII kartos Accordą, supratau, kad tai automobilis kurį noriu vairuoti. Įsigijus Hondą didelį įspūdį paliko vidaus apdailos kokybė, nors ir po tiekos metų, ji buvo kone idealiai išsilaikiusi. Kadangi prieš tai buvęs šeimininkas pirko ją iš salono LT, tai buvo žinoma visa jos istorija, kas ir gi labai imponavo.
Kelyje automobilis visiškai paklūsta Tavo valiai, t.y. labai manevringa, stabili, o kietesnė pakaba visiškai netrukdo jaustis komfortabiliai tiek mieste, tiek ilgesnėje kelionėje.
2.0 litrų variklio galios užtektinai užtenka esant reikalui dingti kam nors iš akių. iVtec'as turi šarmo, kuris tenkina mano važiavimo stilių, t.y. ramiai važiuojant kuro sąnaudos protingos, o norint "žemai paskraidyti" su išaugusiom kuro sąnaudom susitaikai lengvai:)Žiemą variklis labai greitai pasiekia darbinę temperatūrą, o apipūtimo sistema savo funkcijas atlieka nepriekaištingai.
Bagažinės talpumas taip pat patenkino šeimynos norus, tilpo viskas ko reikėjo.
Gale sedėti patogu tik dviems. trys telpa, bet labai jau susiglaudę. Priekyje vietos užtenka tiek keleiviui, tiek vairuotojui. Vairuotojui viskas išdėstyta patogiai. Mygtukų kiekis optimalus.
Elektros sistema veikia normaliai. tik greitai perdegė artimujų šviesų lemputės, pasirodo prastos firmos buvo įdėtos.
Pirkdamas žinojau, kad šių automobilių silpna vieta kėbulas. Silpniausia - galinės arkos. vieną jau teks perdažyti, bet prižiūrint automobilį kėbulo problemos neturi būti pagrindinės.
Su kai kurių detalių kainom susidūriau ir jos visiškai manęs neišgasdino - generatoriaus diržą su įtempėju, vandens pompą, tepalus (Castrol)ir tepalo filtrą įsigijau už nepilnus 600Lt.
Automobilio dizainas morališkai nepasenęs, puikiai įsipaišo tarp naujų modelių.
Sekantis automobilis bus tik naujesnis Accord'as
Honda Accord VII 2.2i-CTDi Executive, 2008y
Geras, patikimas- lėktuvas. Geras ilgom kelionėm, labai manevringas.
Smagus sportinis komfortabilus auto. Girdėjau genda kai jau baigia surudyti ~15-20 metų senumo. Per 130 000 buvau tik einamiems techniniams aptarnavimams nė vieno gedimo(pirktas naujas).
HONDA atsako ir pasibaigus garantiniam kviečia nemokamai tobulinti gamyklinius trūkumus. Nežinau nė vienos kitos tokios kompanijos. Brangios dalys nors genda ypač retai.
Prašo gero kuro pilstuko negeria :) Gaila kad nėra šildomo priekinio stiklo.