Honda Accord V Aerodeck 2.0i ES Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 100 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 10.3 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (19)
Honda Accord V 2.0i, 1993y
Kėbulas nelabai rūdijantis, variklis neužmušamas, tepalų pakapsi, bet važiuoja be jokių rimtų gedimų, benzino vamzdeliai dažnai papuvę, tai palasa benzo,su dujom gerai draugauja,stabdziai pacypia,traukia labai gerai,ekonomiska,gerai ant kelio laikosi,malonu vairuoti,pas mane vietoj katalizo rezonatorius,tai lb tvirtas duslintuvas
Honda Accord V 2.0i, 1993y
Turiu automobilį apie 2 metus ir dar ilgai nežadu paleisti, nes tai tikrai patvarus, smagus auto, pigi eksplotacija, graži išvaizda, ekonomiškas. Per si laika teko remontuot galiniu stabdziu supportus, galines arkas ir slenkscius. Variklis labai patikimas, kol kas neteko nieko rementuoti. Gerai draugauja su dujom, sanaudos max 12l duju, daznai spaudziant.
Honda Accord V 1.8, 1995y
Važinėjausi kažkur metus laiko. Nors senutė Hondele buvo 1995m. tačiau riedėjo ir problemų turėjo vos vieną kitą. Važiavo praktiškai ant oro. Turėjau susidėjusi dujas tai mieste ~10-11dujų, žiemos metu ~13-15l, užmiesty ~9l/km. Fantastika. Vidus tikrai malonus, nebuvo tų navarotų, daug vietos. Rekomenduoju.
Honda Accord V 2.2i-16 ES, 1998y
Taigi, vairuoju Honda Accord (V kartos) 98-02 mėn Special Edition (SE) 2.2 litrų benzininį kupe. Gerus metus mano rankose ir nežadu dar ilgai jo atsikratyti.
IŠVAIZDA
Čia visad kaip kam. Asmeniškai, automobilis aiškiai matosi, kad yra 90-tųjų japonas. Ganėtinai, iš pirmo žvilgsnio, konservatyvus auto, kol neprieinama arčiau. Keli auto išlenkimai prideda jam to žavėsio dėl ko man patinka 90-tųjų japonai. Užsimetus 17" ratus su semi-slick sportinėm padangom vaizdas kardinaliai pasikeičia tik į gerąją pusę. Automobilis tampa pastebimu ir išskirtiniu gatvėse, retai kuris praeina neužmetęs žvilgsnio. Pridėkime tokių akcentų kaip drop'as 3-4cm ir autmobilis pasiruošęs parodai.
VARIKLIS
2.2 SOHC benzinas, 150 arklių su 110kw po varikliu. Hondai kūriant F serijos variklius šis buvo skaitomas kaip didysis tėvukas. Galios užtektinai miestui, lenkti gali taip pat drąsiai užmiestyje, tačiau reikia suprasti, kad accord skirti važiavimui, ne lenktyniavimui ir tai tik patvirtina faktas, kad tai sohc be jokios mylimos vtec technologijos. Nepaisant, galios užtektinai, o norintys daugiau gali drąsiai swapinti į h22 serijos variklį (labai dažna modifikacija). Kuro sąnaudos mane patį nustebino, ramus miesto važinėjimas įtelpa į 9 litrus vasarą, nesėdint kamščiuose. Aišku, kas taip ramiai gali vairuoti ilgą laiką:) Užmiestyje apie 7 litrai benzino. Apibendrinus - patikimas, manevringas, turintis pakankamai savyje galios variklis bet jokiu būdu ne lenktyninis.
VAŽIUOKLĖ
Su savo esama ekipuote ji gana kietoka bet jokiu būdu kaulų nelaužanti. Jaunas esu, dideliam komfortui nėra butinybės. Norintys komforto, pirma išbandyčiau pasivažinėti mieste ir nuspręsti pačiam ar jo užtenka. Asmeniškai, užtenka. Kalbant apie jos patikimumą - japoniška, o tai reiškia patikima. Metus vairuoju, o apart poros popirkiminių gumų pakeitimo jokių bėdų, nepageidaujamų garsų.
KITA
Turint šį auto metus teko keisti išmetimą nuo pat katilizatoriaus, kadangi tapo kiauras (metai daro savo), tačiau visą tai kainavo 150lt (eurais ~40). Taip pat pakeičiau visus dirželius, kas yra privaloma nusipirkus auto. Išviso apie 200 eurų įskaitant darbą. Beabėjo tepalai, filtrai ir panašūs dalykai kurie kainavo centus, net nepamenu kiek. Rudys yra visų senolių liga, teko patvarkyti galines arkas,o kadangi pats tvarkiausi, negaliu pasakyti tikslios sumos. Taip pat pastebėjau šį pavasarį lendančias rūdys ant priekinio kapoto. į tai taip pat atkreipkite dėmesį perkant.
Su elektronika priekaištų neturiu apart galinių abs daviklių. Mano 'kordui abu jie buvo mirę visiškai, jų vieno pakeitimas į naują apie 500ltl (~ 130 eurų už vieną). Šrotuose aišku galima pigiau rasti bet garantijų nėra, o jei ieškote tai tinka TIK nuo kupe ir karavanų varijantų. Girdėjau gandus, kad ir nuo rover 600 bet nesigilinau į tai ir pataupęs nusipirkau naujus.
Automobilio interjeras nepasižymi visa ko gausa bet viskas kas yra vietoje ir paprastai prieinama. Asmeninis auto turi odines sėdynes, durų pamušalą. Cruise controll, kondicionieriu, liuką, du puodukų laikyklius, nemažai vietos smulkiem daiktam. Ko daugiau reikia? Taip pat kaip kupe, labai erdvi, laisvai telpa suaugę galinėse sėdynėse ir nelabai jų vargina. Bagažinė taip pat labai talpi. Galima laisvai naudoti kaip kasdienį auto.
APIBENDRINUS
Auto išvaizdai nereikia didelių investicijų norint, kad atrodytu išskirtinai ir gražiai, traukia gerai ir linksmai, o jei prižiūrimas ir iškylusios problemos (jei tokių yra) sutvarkomos laiku tai jas sutvarkę galite ir pamiršti, kad tokių buvo. Nekalbu apie rūdis, kadangi čia kaip kokią pasiseks susirasti ir nuo jų, dėja, neišeis pabėgti. Mano atvėju apart porą vietų, kurias pašalinau, daugiau problemų nėra.. pakolkas. Pats automobilis yra malonus dirbti, konstrukcija paprasta ir lengvai prieinama išskyrus plastikines dalis. Jos trapios, tad atsargiai keičiant lemputes, nuimant/uždedant plastikines dalis. Garso izoliacija nėra prasčiausia iš japonų, tačiau tai lengvai galima patobulinti
Honda Accord V 2.0 (TDI) TD, 1996y
gerai kuriasi ziema, ir lb gerai sildo. nedauk ryja kuro. dalis pigios, niekad nepirkau naudotu nes nauju kaina maza. pas daugeli neveikia srs... kulisa laisveja del tepalo patenkancio is pavaru dezes per rieboksli. galinius suportus reikia isiardyti isivaliti ir sutepti kreipianciasias ivores.
Honda Accord V 2.0 (TDI) TD, 1997y
Maniškis visus metus važiavo be problemų, poto pradėjo birti visos silpnos vietos šitų mašinų, siurblys, kulisa, sankabos cilindriukai, lango pakėlėjas, mėgsta guminės šlangos susprogti. Mano egzempliorius kaip reta nepaliestas rūdžių, nors šitos mašinos laaabai mėgsta pūti, o ir ant maniškio jau pradeda pirmos rūdelės lysti. Kuro valgo sąlyginai nedaug, komfortiškas, nors salone daug triukšmo būna. Labai prastas salonas, plastmasės prastai surinktos, traška, lūžta, atsiklijuoja lubos. Važiuoklė pagaminta iš granito turbūt nes 2 metus nieko nekeičiau ir važiuoju puikiai toliau. Auto labai nemanevringas.
Šiaip automobilis kaip už tokią kainą yra neblogas variantas, tačiau nerekomenduočiau dėl to kad jis jau yra per senas, neišvengiama korozija.
Honda Accord V 1.8, 1996y
Turiu sia masina(1997) apie pusantru metu , tikrai esu patenkintas , problemu aisku yra kaip su moterim : didziausios problemos yra su tom italiskom BRC dujom megsta an zemu pavaru(1 ir 2)trukciot kai pakeli virs 2k viskas norma vel vaziuoja normaliai, bagazineje laiksoi dregme del duju skyles.
1.8iS 85kw Traukos truksta tik nezinau kodel netraukia bandziau aiskintis , bet sprendimo nerandu.
Su suportais ziema buna problemu kartais uzsala galiniai supportai. Skydelio liga ,tai kuro nerodo tai apsukas kartais rodo kartais ne ir greiciu taspats , per metus teko pakeist 2skydelius.
O siaip vaziuoja glotniai prilipes prie kelio.
REMONTAS-tikrai gan pigus palyginus su vokiskom audi,bmw tokiu metu.
Kebulo priekis vos ne kai 6gen accordu tikrai grazus ir taupus automobilis.
Tikrai gan mazai duju valgo 10l. uzmiesti 12l. mieste, kebulo isvazida kaip tokiu metu tikrai gera , kuro atzvilgiu vaziuoji kaip su gofu, erdvus salonas , garso izoliacija tikrai gera , (ne)brangios dalys , vaziuokles remonto kaina tikrai negazdino
Honda Accord V Aerodeck 2.0 LS, 1996y
Turėjau automobilį beveik dvejus metus, likau juo labai patenkintas. Važinėjau dujomis. Remontuojant važiuoklę kainos negąsdino. Net užpildžius kondicionierių, jis šaldė be problemų. Variklis turėjo traukos bėdą, pardaviau taip ir neišsiaiškinęs priežasties, nors bandžiau ne kartą. Kebulas jo labai silpna dalis, tačiau dugnas nebuvo net pradėjęs rudyti.
Honda Accord V Aerodeck 2.0 LS, 1996y
Apie universala 2.0 100kw. Teko patureti toki automobili, manau siu pliusu kuriuos isvardinsiu priezastis ta kad buvo pagamintas amerikos rinkai. Pakaba ledine, vaziuoja begalo minkstai, variklis kaip ir priklauso hondai, garso izoliacija tikrai nebloga, ant 190km/h vejai palyginus svilpia nedaug :), ir pagrindinis dalykas kebulas ledinis, net paciam buvo keista kebule nei vienos rudeles, slenksciai,arkos, dugnas, stabdziu vamzdeliai LEDINIAI, kaip is gamyklos. Salonas odinis, Ac, elektra pilna, bagazine tikrai talpi, zodziu likau patenkintas, tik kuro sanaudos truputuka kandziojosi . Beje dar ir suportas desinys pastrigdavo kaip ir ant daugumos akordu
Honda Accord V 2.0i-16 ES, 1995y
Turejau 96kw, garso izoliacijos buvo pakankamai, trauka buvo tikrai ispudinga, dauguma 110kw automobiliai net nepavydavo :)) pakaba laiko ispudingai, patvari begalo, arkos buvo tvarkytos taciau per pora meteliu rudys net nepradejo lysti, nepatiko tik siektiek problemeles su elektra, nors jos buvo smulkios taciau nervindavo, kartais laikrodis nerodydavo , bei peciukas tai pusdavo tai ne kaip uzeidavo jam . Visumoje labai patenkintas, duju kaip ir daug kas raso surydavo apie 12l mieste.
Honda Accord V 2.0i-16 ES, 1997y
Turejau 97 metu, pravaziavus 460 tukst kilometru, ir vis dar normaliai vaziuojanti, vesdavosi puikiai, trauka gera, ant kelio laikosi kaip prilipus, labai stabili posukiuose, garso izoliacija prasta, remontas paprastas, eksplotacija nebrangi, jei nori pats taisyti tai youtube pilna vaizdines medziagos, perkant butina apziureti dugna - nesvarbu ka sako pardavejas, pas mane slapia budavo po keleivio kilimeliu, per balas pavazinejus, taip pat buvo ispuve po galine sedyne - rekomenduociau pasikelt paziuret perkant. Stabdziu suportai stringa, todel veliau netolygiai devisi stabdziu diskai ir kaladeles, reikia patikrinti ar stabdziu vamzdeliai nesurudije, nes man prakiuro vaziuojant:) siaip patikima masina
su dujom labai gerai sutaria (1mos kartos buvo) mieste (Vilniuje per kamscius) ziema 15ltr. vasara 11-12, uzmiestyje apie 10-11 duju
Honda Accord V 2.2i-16 ES, 1995y
automobilis puikus jai priziurimas. degalu sanaudos kandziojos kol neisidejau 4kartos duju iranga. dabar su 10litru duju itelpu i 100km. vairuoti labai mmalonus sportiskas ir tuo paciu komfortiskas kaip tokiu metu auto. rudeliu atsiranda cia jau nepabegsi, bet viskas siais laikais sutvarkoma. varikliai patvarus bet tik tuomet jai tinkamai priziuresit nes jis reikalauja sintetinio tepalo.vriklio tepimas prastokas taigi jai ipili pusiau sintetinio tepalo ir pvz. -25ziema uzkurus pagazuosi tikimybe prasuks indeklus
Honda Accord V 2.2i-16 ES, 1994y
Gražus, patogus, talpus bei malonus vairuoti modelis. Dėl savo gabaritų kartais sukelia sunkumų parkuojantis užgrūstuose daugiabučių kiemuose, bet prie to reikia tiesiog priprasti. Tik pradėjęs vairuoti šį accordą iškart pastebėjau pliusą, kad daug vietos vairuotojui ir keleiviui. Žinant, kad kūpai dažniausiai ir būna kuriami turint omeny tik du keleivius, tai puikiai jaučiasi šitame accorde. Elektrines sėdynes bei šildomus veidrodėlius žymiu irgi pliusu. Kalbant apie ekomomiką, ir žinant, kad čia yra 110kw, sakyčiau viskas tvarkoje. Su ketvirtos kartos dujų įranga f22b5 variklis draugauja labai šauniai. Trasoje važiuojant normaliu tempu ~110kmh galima laisvai sutilpti į 10l dujų, mieste ~12l. Sąnaudos priklauso nuo kojos sunkumo tiesiog. Kaip ir kiekvieno gamintojo modeliai, šis accordas turi savų "perliukų" taip pat, kaip pvz priekinių stabdžių diskų keitimas. Kai ateis laikas juos keisti suprasite ką turėjau omeny. Visiems prieš perkant šį accordą patarčiau patikrinti keleivio bei vairuotojo pusės kilimo išorines puses bei zapaskės duobę ar nesijaučia drėgnumo ir ar nesimato akivaizdžiai vandens.
Honda Accord V 2.0 (TDI) TD, 1997y
Per pusę metų pravažiavęs 20.000km + važiuoklėje nekeičiau absoliučiai nieko išskyrus nekeistus nuo pirkimo stabdžių diskus (už 2 galinius, japoniškus sumokėjau ~150 Lt). Važiuoja maloniai ir patikimai, jeigu automobilis bus kapitaliai sutvarkytas, artimiausius metus kaži ar teks ką keisti jame. Susidūriau su vienintele problema - elektronika, sunkiausia buvo atrasti priežastis dėl ko automobilio variklis pradėjo trūkčioti, bet pakeitus pora daviklių (sumokėjau ~160 Lt) nesklandumai baigėsi. Variklio trauka patenkinama, nei mieste, nei trasoj jos netrūksta. Garso izoliacija prastoka, bet jei esate muzikos megėjas, nevažinėjate tylomis, iki 120-130km/h tas garso pralaidumas netrukdys. Jei planuojat pirkti šį automobilį, kaip ir kiekvieną hondą, žiūrėkite rūdžių po arkomis bei dugnu. Jei jų ten nerasite, tvarkingai eksplotuosite automobilį, pavyks ir išsaugoti sveiką kėbulą.
Honda Accord V 2.0i-16 S, 1994y
Bene pačius geriausius atsiminimus kelianti turėta mašina. Buvo su 2 kartos eco dujų įranga, važiavo visiškai nesiožiuodama, jokių šaudymų ir kitų problemų nebuvo, nors trauka buvo prastesnė negu perjungus ant benzino. Kaip tų metų mašina pasižymėjo gražiu salonu (nepalyginsi su to meto kirvio darbo VW ar kokios Toyota salonais). Itin patiko jos laikymasis ant kelio, tikslus valdymas, pavarų dėžės ir variklio darbas, vienu žodžiu tiesiog malonu riedėt.
Didžiausi nepatikę dalykai buvo itin didelis apsisukimo spindulys (tikra kančia parkuojantis aikštelėse)
, bei kone popierinės skardos. Labai smagiai puvo slenksčiai, galinės arkos. Taipogi nemėgau aukštos bagažinės padėties - prastas matomumas per galinį langą (prie to prisidejo ir spoileris)