Ford Galaxy III 2.0 TDCi Platin.X (Titan.) MPS6 Reviews

Ford Galaxy 2010
Engine l.:
2.0 l
Power:
120 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
10.4 sec
Avg. fuel consumption:
6.0 l
Recommends
Reviews: 4 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (4)

Ford Galaxy III 2.0 TDCi Trend, 2008y

2021-02-26
Erdvumas, patogus vairavimas, 6 pavaros, šildomi stiklai, puiki garso izoliacija, automobilis, skirtas šeimai su vaikais arba 6X dydžio vairuotojui, plačios ir didelės durys, labai patogus kelionėse, puiki panorama.
Neekonomiškas eksploatuojant miesto sąlygomis. Nėra numatytas atsarginis ratas ir vieta jam. Labai sudėtingas priėjimas prie akumuliatoriaus norint jį ištraukti pakrovimui arba pakeitimui. Milžiniškas stiklas "gerai" gaudo kelio akmenis. Plačiai atsidarančios durys palieka mažai vietos automobilių aikštelėse.

9 metus "atvažinėjau" Toyota Avensis Labai puikus automobilis, bet paseno morališkai. Be to mano ūgis beveik 2 metrai ir svoris apie 150 kg. Vietos jame tokiam žmogui buvo per mažai. Ilgesnėse kelionėse nebejausdavau kojų. Reikėjo didesnio, erdvaus, patogaus. Po kelių apžiūrėjimų liko du: Ford S Max ir Ford Galaxy. Pirmasis patogus, bet norėjosi dar erdvesnio. Įsigijau Ford Galaxy. Pavažiavau ir pasijutau, lyg būčiau laive. Važiuoja laisvai, tyliai, per nelygumus palinguoja, vietos įspūdingai daug, labai patogu. Prieš apiforminant pirkimą, pardavusi įmonė, kuri prekiauja automobiliais, leido pasitikrinti jo būklę pasirinktame servise. Ten buvo pakeistos pradėjusios korėti amortizatoriaus gumos. Patikrinau automobilio ridą. Jokių priekaištų. Tech.apžiūra ir registracija praeita be problemų. Po įsigijimo buvo pakeisti visi skysčiai, filtrai. Pirma kelionė prie jūros su vaikais ir anūkais, kurie siautė trečioje eilėje. Vietos užteko visiems. Eksploatuoju metus. Per šalčius išlindo pirmos problemos. Prie - 14 neužvedžiau. Klaida mano. Aš važinėjau daugiausia trumpais atstumais, nusodinau akumuliatorių. Atidarant kapotą nutrūko troselis. Gerai, kad liko atidarytas. Teko keisti. Prieiti ir išimti akumuliatorių - problematiška. Tam reikia nusiardyti oro filtrą, jį ištraukti ir tik tada prieisi prie akumuliatoriaus. Ištraukti ar įdėti pakrautą atgal be galo sunku. Kliūna tai ten, tai šen. Tam inžinieriui rankas reikia nukapoti. Po kelių dienų užsidegė lemputė "akumuliatorius". Serviso diagnozė - mirė generatorius. Tai, greičiausiai, ir buvo mano akumuliatoriaus nusėdimo priežastis. Per metus pakeistos 2 perdegusios lemputės - gabaritų ir numerio apšvietimo. Kitų gedimų kol kas nepastebėjau. Trūkumų, aišku, yra. Be minėtų didžiausias tas, kad nėra numatyto atsarginio rato, nei vietos jam. Važiuoji ir bijai.Kitas - neekonomiškas eksploatuojant mieste (iki 9 litrų dyzelino/100km). Nors važiuojant dideliu atstumu "valgo" apie 6 litrus/100km. Tokiai mašinai visai neblogai. Trečias trūkumas - labai didelis stiklas. Remontuojamame kelyje pravažiuojanti mašina "atskraidino" akmenėlį. Gerai, kad baigėsi sėkmingai - neradau jokių pažeidimų. Labai patinka šildomi stiklai (žiemą nereikia grandyti ledo), 6 pavaros, ko anksčiau neturėjau. Važinėti dideliais greičiais ne mėgėjas, bet vienoje vietoje išbandžiau išspausti 140 - kaip per sviestą ir dar vietos liko. Šiaip leistino greičio neviršiju. 26 metus vairuoju be baudų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Galaxy III 1.8 TDCi Ambiente, 2008y

2015-09-04
Komfortabilumas salone, puki garso izoliacija, vaziuojant net dideliu greiciu gali masinoj normaliai kalbetis, ar muzikos negarsit. Sedynes labai patogios, kas gerai jau minetose ilgose kelionese. Masina ekonomiska, bet cia matyt kaip dyzelis. Gera dinamika, tolygi eiga, didziule erdve salono viduje, kokybiski zibintai, kokybiska salono apdaila, ypac priekyje plastikas minkstas, iskaitant ir dureliu apdaila.
Freono tekejimas is klimato kontroles sistemos. Sutaisyt pavyko nesunkiai. Dideliu problemu nebuvo. Dabar masinos rida 38000 km, tai kol kas lenda tik smulkmenos. Ausinimo skyscio temperaturos daviklis streikuoja - tai rodo temperatura, tai ne. Bandysiu keisti savarankiskai. Didziulis priekinis stiklas gaudo akmenukus - jau du pagavau, viena mieste, kita trasoj. Cia aisku ne masinos beda, o keliu tarnybu problemos, kad keliu neutvarko.

Automobiliu tiesiog negaliu atsidziaugti, komfortabilesnio neteko vairuoti. Apdaila - super, plastikas salone pilkos spalvos - mano svajone (negaliu pakesti juodo). Automobilis lengvai valdomas, puiki dinamika, gera garso izoliacija, pukios zibintu sviesos - halogenai. Minusus matau tik du - masina zemoku klirensu ir nera atsarginio rato anei vietos, kur ji padet.
Masina komfortabili ilgoms kelionems, teko susukt 1100 km - net nugara neskaudejo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Galaxy III 1.8 TDCi Trend, 2008y

2015-07-20
Geras matomumas per langus. Garso izoliacija tokia, kad galima praktiskai be pastangu bendrauti su keleiviais trecioj eilej. Gera vaziuokles kokybe, masina kelyje laikos stabiliai. Neblogai isipaiso i posukius, net jei greitis didesnis. Lengvai isibegeja iki 160 km/h, kazkiek bukas pirmoj ir antroj pavaroj. Nuo trecios pavaros labai gerai isigreiteja. Lenkime problemu nekyla. Mieste kuro sunaudoja iki 10 litru, trasoj, 7-8 litrai.
Didelis priekinio stiklo plotas matomumui gal ir gerai, bet labai daznai pasitaiko pagaut akmenukus. Stikla karta jau keiciau. Po 58 tukt km ridos reikalinga keisti stabdziu diskus, keistas sankabos smagratis (sudetingas darbas). Salono filtras labai daznai uzsikemsa, realiai keist tenka kas 10-15 tukt km. Bagazines dureles smarkiai apsinesa purvu ir dulkem - nepatogu atidarinet be pirstiniu. Jei purvas greit dziusta, tai nuplovimui nuo galinio stiklo daug skyzcio susinaudoja.

Bendrai paemus automobiliu patenkintas. Didelis talpus salonas, patogi ir naudinga transformacija. Nepaisant mano paties nemenku gabaritu - 187-120 - masinoje jauciuosi patogiai. Patogiai ir laisvai iseda ir keleiviai antoj ir trecioj eilej. Trecioj eilej gali vaziuoti ir keleiviai su tokiais kaip mano gabaritais, bet cia jau gal kiek ankstoka ir be to, truputi krato jei kelias nelygus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Galaxy III 2.0 TDCi Trend, 2007y

2015-05-17
Toks automobilis reikalingas daugumai seimu, ypac jei siekiam didinti gimstatuma :) Tikrai jei seimoje daug vaiku, tai labai rekomenduociau apie sita masina pagalvoti - cia tam reikaui daug opciju pritaikyta, masina tikrai patogi.
Problemos kaip ir pas visus, kas apie Galaxy raso. Prastai atsidaro/uzsidaro langu stiklai vairuotojo puseje. Labai trukdo matomumui priekinio stiklo remas vaitruotojo puseje. Du kartus buvau servise su ismustu cekiu "variklis" - isrinko puse masinos, nieko nerado, bet pinigu paimti nepamirso.. Greitai susidevejo galines stabdziu kaladeles. Karta rudeni masina buvo neuzsivedus. Masina zemoka. Buvo sugadintos klimato kontroles vamzdeliai po masina. Masina didele, informacijos parkuojantis nepakanka. Variklis silpnokas, zemesnese pavarose buna gesta, tenka pagazuot papildomai, lenkiant jungti zemesnes pavaras. Paciam teko isigyti atsargini maziuka rata. Buvo perdegus stabdziu lepmute. Prastas kelio matomumas vairuotojui is desines (pades mirtinos zonos daviklis). Visu smulkmenu neverta aprasineti. Bendras ivertinimas teigiamas, as mansina patenkintas, bet iki vokisku masinu kokybes nedatraukia.

Rida masnos 36000 km. Dideliu problemu nera ir tikiuosi nebus. Teko lankytis oficialiuose atstovu servisuose, tai noretus, kad jie demesingiau ir atsakingiau i klientus ziuretu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost