Ford Fusion 1.4 Trend X100 / FX Gold Reviews
- Engine l.:
- 1.4 l
- Power:
- 59 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 13.7 sec
- Avg. fuel consumption:
- 6.7 l
Reviews (6)
Ford Fusion 1.4 TDCi Amber X, 2008y
Neblogai rieda
Ford Fusion 1.6 Elegance, 2008y
Vairuoju šį automobilį jau +- 5 metai. Pirktas buvo 2008 iš salono, iki šiol jokių rimtų gedimų nebuvo. Tiktai lempučių, guolių ir t.t. pakeitimas kas susidėvi pas visas mašinas. Kuro sąnaudos tikrai normalios jeigu automobilis prižiūrėtas, patvarus kaip vilkas. Visokiausiais keliais teko važinėti, mieste, kaime, žvyrkeliais ir t.t. Be problemų. Kaip šeima vadina šį automobilį '' mini visureigis''. Pravaziuoja ir kelius kur standartinis automobilis nepravaziuos. Jei isvaizda automobilio nera svarbus faktorius, automobili rekomenduoju 100%. Patogus, pravazus, ekonomiskas, patvarus. Buvo mineta viename atsiliepime apie garso izoliacija. Taip, tikrai ji nera gera, gidisi aplinka, bet na cia mazas minusas. Asmeniskai klausau muzikos visada, tai neikiek netrugdo. Kuom fordai dar patinka man, nes turi AUX jungti. Per sio fordo AUX jungti veikia ir laisvu ranku sistema, nereikia nieko papildomo pirkti. Automobilis tiesiog super.
Ford Fusion 1.4 TDCi Ambiente, 2003y
Turime šį automobilį jau 3 metus. Rimčiausia investicija - teko keisti sankabos komplektą, tiesiog atėjo laikas, mašiniukas nebenorėjo važiuoti i įkalnes. Kartu su darbu atsiėjo apie 700 eurų. Gal brangoka, bet ilgam. Daugiau jokių gedimų nebuvo ir nėra. Gyvename užmiestyje, tenka pavažinėti prastais keliais. Bet mašinai, atrodo, nerūpi kokiu keliu važiuoti. Ji tiesiog važiuoja ir viskas. Automobilis aukštas ir lengvas, todėl nesunkiai pravažiuoja įvairius purvynus ir griovius (taip, mūsų šalyje būna ir griovių viduryje kelio, ypač kaimo vietovėse). Pakankamai ekonomiškas. Aišku su tokiu varikliuku, kurio, beje, visai per akis pakanka dinamiškam važiavimui, galėtų valgyti kuro kiek mažiau. O gaunasi vidutiniškai 5,5 - 6 l/100km. Gal jau pasireiškia amžius. Bet šiaip užsipylus pilną baką, o tai yra apie 35 litrus - apie degalus pamirštame beveik mėnesiui, nors važinėjame beveik kasdien.
Detalės pigios, bet jei reikia kažkokios retesnės - teks pasikankinti norint surasti. Nepopuliarus, kažkodėl, šis automobilis Lietuvos platybėse, todėl nadotų dalių nedaug. Arba dalimis tiesiog niekas neparduoda, nes automobiliai negenda. Gal ir taip. Dėl naujų detalių - jokių problemų. Jei nėra vietoje - galima užsakyti.
Elektronika negenda. Tiesiog nėra kam gesti, nėra jokių nereikalingų funkcijų, tik būtinosios. O jos visos veikia tiksliai ir nepriekaištingai.
Visai gražiai groja originali audio sistema. Sunku net buvo tikėtis tokio sodraus ir švaraus garso iš biudžetinio automobilio. Maloniai nustebino.
Šviesos prietaisai ilgaamžiai ir kokybiški. Automobiliui jau 15 metų, o žibintai neišblukę, nenusitrynę ir puikiai šviečia net su pigiausiomis lemputėmis.
Važiuoklė gan kieta. Bet tai paaiškinama tuo, kad automobilis aukštas. O dėl tokios važiuoklės posūkiuose ant kelio stovi užtikrintai, niekur neslysta.
Žiūrint iš šalies automobilis atrodo mažas, bet salone vietos netrūksta. 4 suaugę žmponės gali jame įsitaisyti komfortiškai. Sėdynės patogios. Priklausomai nuo komplektacijos būna ir šildomos, o tai labai praverčia žiemą.
Gal kiek nepatogus automobilis aukštam vairuotojui. Sėdynę atitraukus maksimaliai atgal reikia tiestis link vairo. Vairas neišsitraukia, reguliuojasi tik į viršų/apačią. Dėl to ilgoje kelionėje gali kiek pavargti nugara. Bet nepamirškime, kad tai biudžetinis automobilis, o ne liukso klasės limuzinas. Visi kiti valdymo įrankiai yra patogiai išdėstyti, viskas po ranka, nereikia blaškytis po saloną norint paspausti kokį nors mygtuką.
Kėbulas visiškai neveikiamas korozijos, niekas nepūva ir nerūdija net mūsų oro salygomis. Net druska ir chemija, kuria barstomi keliai, atrodo nedaro jokios įtakos nei šio automobilio kėbului, nei važiuoklės elementams.
Reziume: tvirtas, patikimas, ekonomiškas, investicijų ir priežiūros nereikalaujantis, galima sakyti, tobulas, automobilis praktiškam, savo laiką ir pinigus vertinančiam žmogui, kuriam automobilis yra automobilis, o ne prabangos elementas.
Ford Fusion 1.6 Elegance, 2006y
Vairuoju automobilius jau apie 30 metų. per metus nuvairuoju virš 50 tukst. km. Žodžiu kasdien už vairo. Pirkau šį forduką 2 m. su 36000 rida. Nieko gero iš jo nesitikėjau, bet atvažinėjau juo jau 9 metus. dabar jo rida siekia virš 300000. Pavažiuoti tenka ir žvirkeliu, tačiau važiuoklę teko remontuoti rimčiau tik nuvažiavus per 220000km. Variklio trauka ir dabar puiki, su elektronika niekada bėdų nebuvo. Rūdžių nėra,tačiau priekinių ratų pakeliami akmenukai labai nukapoja priekinių durelių dažus. Garso izoliacija prasta, girdisi kaip ūžia padangos, tačiau varilio garso didelio nėra. Ilgesnėse kelionėse nepavarksti, sėdynės gana patogios, sėdėsena aukša, todėl gana patogu. Nustebino savo patvarumu, servizuose labai retas svečias. Vokiečiai tai taip pat pastebėjo, įtraukė jį į patvariausių auto dešimtuką. Lietuvoje jis netapo populiarių, nes iš išvaidos dėmesio netraukia. Važinėju dar Nissan Qasquai, bet jis savo patvarumu po tokios ridos manau neprilygs šitam fordukui. Ši mašina mano lūkesčius viršijo keliskart.
Ford Fusion 1.4 TDCi Trend, 2003y
Automobiliui jau 15 metų, nusipirkęs buvau prieš 2 metus, metai savo atima, bet patvarumo šiame automobilyje netrūksta.
Gamyba ir surinkimas - Vokietijoje, tad dėl surinkimo kokybės nulis priekaištų. Mano automobilis prabuvęs 10 metų užsienį + 5 Lietuvoje - nulis korozijos, tad apie ja galima visiskai pamirsti. Komforto megejams abejotina ar patiks, plastikas kietas ir jo labai daug, bet kokybiskas kaip ir visos salono ir interjero detales ir medziagos, odinis vairas (ne visose komplektacijose), kai kuriose komplektacijose nera kondicioneriaus, kai kuriuose komplektacijose yra net priekinio sitklo el. sildymas, viduje gan erdvu patogu ir jauku, bet automobilis vis gi ne didelis, aukstaugiams gali sukelt tam tikru nepatogumu, vairuotojo puseje viska imanoma reguliuot individualiai, sedynes patogios ir patvarios, bagazine talpi, vaziuokle gan kietoka bet labai tvirta, garso izoliacijos kazkiek yra, bet kiekvieno skoniai komforto atzvilgiu yra skirtingi...
Teko buti ivairiose situacijose, ta pati bekele (aisku ne tokia kaip offroudininkams), nenukastas sniegas ir t.t - nesykio nepavede ir pats issitrauke is visur kur teko bebut, deka geros ratu bazes geometrijos ir gan ne mazos prosvaisos (16-18cm). Sedyniu koncepcija budinga visureigiams, susidaro ispudis kad sedi aukstai... Elektronikai jokiu priekaistu, visas lemputes imanoma paprastai pakeist paciam tiesiog sustojus kelyje esant reikalui... Per salcius uzsivezdavo is pirmo sykio - niekad nereikejo krokodilu pagalbos.
Labai ekonomiskas, bet pats ekonomiskiausias butu dyzelinis variantas (tiek 1.4 tiek 1.6), vidutiniskai sunaudoja +-5 litrai... Is benzino variantu pageidautinas tik 1.6, aisku jei pagrinde vazinejant mieste ir 1.4 uztektu, nepatartinas 1.2, maza to silpnokas bet ir apie ekonomija kalbos nebus...
Aisku be visu privalumu yra ir trukumai - vienas didziausias, kad sis auto nebegaminamas nuo 2012 metu, kitas minusas - visu detaliu kainos ne zemos ir jos nekris, tad nepageidautina pirkti nudeveta varianta, dyzelinis 1.4 variklis is vienos puses pats ekonomiskiausias, bet is kitos puses gali pasirodyti gan silpnokas, nors siam auto ir tokio uztenka...
Galima drasiai pasakyti, kad sis automobilis priklausytu tai kategorijai, kai gamino labai labai ilgam laikui, tad tikrai vertas demesio ir tinkamo objektyvaus ivertinimo, tik gaila, kad Lietuvoje mazai zinomas ir nesulaukes didesnio populiarumo visoje Europoje... Sis automobilis yra tikras universalas, tinka tiek pradedanciajam, tiek prof. vairuotojui, tiek seimos zmonems.
Ford Fusion 1.6 TDCi Elegance, 2006y
Daiktadėžė uošvienei.