Ford Focus II CC 2.0 Titanium Reviews

Ford Focus 2008-2010
Engine l.:
2.0 l
Power:
107 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.3 sec
Avg. fuel consumption:
7.5 l
Recommends
Reviews: 10 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (10)

Ford Focus II 1.4 Amber X, 2009y

2020-10-29
Ekonomiskas ( vidurkis 5,5 L, 1,6 variklis, 80 kw ), pigus remontas, automobilis erdvus, gera komplektacija, sildomas priekinis stiklas - didelis privalumas, galingas peciukas, greitai pavyksta nupusti uzrasojusius langus, patvarus ir pati transporto priemone lyginant metus, pakankamai geros kainos.
Vienintelis ir pats didziausias trukumas- garso izoliacija. Garso izoliacija sakyciau labai prasta.

Automobili turiu 2 metus, nuvaziuotas atstumas 50 000 km., atlikti tik einamieji darbai - tepalu keitimai, stabdziu kaladeles.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 2.0 Platinium X, 2006y

2016-05-28
kantrus ir patikimas vidutiniškai talpus konstrukcija nėra sudėtinga- automobilis elementarus ir į kosmines technologijas nepretenduoja
kuro sąnaudos vidutinės didelio remonto sąnaudų įvertinti negaliu - nesusidūriau. Klausimas iškyla ar verta tokio amžiaus auotmobilį kapitaliai remontuoti?

Pirkau iš Ford atstovo Kaune 2006. Benzinas1,6l. Mechaninė greičių dėžė.
Per visą eksploatacijos laiką nuvažiuota 124.000 km. daugiausia mieste (apie. 90 proc.).
Nuo pirkimo dienos "gyvena" lauke, lengvai užsiveda esant žemai temperatūrai.
Gedimai- Pakeistas akumuliatorius( garantinis),
lašėjo stiklo apiplovimo bakelis( garantinis)
Nulūžo laidai išeinantys į bagažinės spynelę ir numerių apšvietimą.
Pastovus tepalų keitimas 10000-15000 km
Nuo 80000 į autorizuotą servisą nebevažiuoju-pigesnis variantas pas pažįstamus meistrus
Pakeista 115000km paskirstymo diržai, kaladėlės seilenblokai, reguliuotas kelis kartus rankinis stabdis.
Rūdijimo procesas vyksta lėtai-arkose. Po gauto smūgio į galą- perdažytas užpakalinis bamberis ir tuo pačiu arkos.
vidus -n.y. komforto net nespėju pajusti, gal jo ir nereikia-kai vienu atsikvėpimu nuvažiuoji 15km. Gal jo ir nereikia?Radijas ir kompaktinis grotuvas veikia
šildomos sėdynės veikia be sutrikimų, kondicionierius taip pat
kuro sąnaudos- mieste iki 8-9, užmiestyje-7, nelakstant mažiau

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 2.0 Platinium X, 2006y

2015-08-30
Kaip savo klasei masina erdvi. Patogi ergonomika. talpi bagazine. Masina sunki, ustikrintai stovi kelyje. Galima paciam isirengti daugybe papildomu opciju jei truksta. Beveikm visada rasit laidus tam. Ekonomiska ir malonu. Puikus valdymas. Triju rezimu vairas. Galine pakaba prisitaikanti prie varavimo. Praktiskai vos ne vokiskas automobilis. Projektuotas ir daugiau nei 95 proc. detaliu vokiskos ( TRW, Lemforder, Ate ir t.t.) Nors sako nuo surinkimo vietos daug priklauso.
Lakinis kebulo padengimas prastokas. Dazai ekoligiski, nezinau is ko sudaryti, bet byra ir trupa kaip sausainis. Noretusi, kad masina butu aukstesne. Nors tada masinos stabilumas ir valdymas nukentetu ko gero. Kapoto atidarymas raktu - gal ir padaryta del saugumo, bet nepatogu. Brangios originalios detales. Bet galima imti neoriginalias zinomu firmu - bus ekonomiskiau.

Pirkau 2008 metais, rida tuo metu buvo 80000 km. Nuo to laiko kai pirkau, prisukau 230000 km. Per ta laika masina nei karto nepavede. Viskas ka keiciau, tai tik del susidevejimo, keista del gedimo tik pakabos detales. Pakabos vidutikiskai uztenka 150000 km. Salenblokai, galiniai amortizatoriai, priekiniai amortizatoriai ir stabilizatoriaus stoikes anksciau kiek iseina is rikiuotes, kaip ir priekiniai guoliai - apie 100000.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 2.0 Platinium X, 2007y

2015-08-19
Griezta isvaizda, nieko pasalinio nereikalingo neprideta. Variklis tokiai masinai pats tas, as pats ne lenktynininkas, bet dziugina uztikrinta trauka. Trys rezimai stiprintuvo (sport, standart, komfort). Neblogas matomumas. Pastikas netriuksmauja ir nera birzgejimo. Nedideles kuro sanaudos esant protingam vairavimui. Uztikrintai eina net per apledejusi kelia. Galingas peciukas, stiklai nerasoja jokiu oru. Puikus kondicionierius, salona atvesina praktiskai iskart. Pakankamai erdvus, simpatiskas salonas.
Garso izoliacija silpnoka. Kapotas atsidaro tik raktu. CD receiveris be usb. Kreivu keliu vaziuojant tyliai cypauja dureliu sandarinimo gumos, is galo girdizi plastiko traskejimas. Lengvai braizosi dazai (pas mane tamsiai melyna emale).

Pirkom masina 2014 metais. Rida tada buvo 74000 km. Renkantis man sita masina labai patiko - salonas svarus, kebulas sveikas, jokio ibrezimo ar rudziu.
per puse metu pravaziavau 15000, keiciau galines kaladeles, salono filtra, oro filtra, tepalus. Masina man labai patinka, viskas patogu, plastikas salone kokybiskas ir is spalvos grazus. Vairas odnis. Bagazine didele.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 1.4 Trend +, 2007y

2015-07-29
Komfortabilumas, patogumas, nesunkiai gaunamos ir prieinamu kainu detales (ypac jei imti neoriginaliu gamintoju analogus). Salone silta. Sedynes patogios. Tolimoms kelionems tinka ideliai.
Padarem tokia isvada, kad prastos padangos kartu su arkom - skrendi kaip lektuvu - salone triuksmas. Pakeitem padangas normaliom - ir viskas issisprende - salone tyla :)

Vyras seniai norejo fordo. Pagaliau nupirkom. Ford focus 2. Tiesa, su nemaza rida. Bet masina realiai tu pinigu verta, kiek mes uz ja sumokejom.
Detales ir komplektacijos dalys pakankamai brangios, bet tiesa sakant su sita masina remontas yra pakankamai retas reikalas. Per metus, kiek ta masina turim, keitem dirza variklio ir viskas.
Salonas masinos didelis, komfortiskas. Peciukas dirba puikiausiai - ziema gali nors plikas vairuoti - vis viena nesalta.
Bet kartais vis tik pateisina savo varda - fokusu buna - tai rodo paneles ekranas mazus skaicius, kai realiai jie dideli, tai namo palydi ijungtais zibintais :)
Apskritai masina mes labai patenkinti ir planuojam keisti i trecia fokusa - naujesni ir dar geresni varianta.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 1.6 TDCi Ghia, 2005y

2015-03-28
1. Kuro sanaudos - trasoj 4.5 litro 100 km, mieste 6 litrai 100 km. 2. Dinamika 3. Labai kokybiskas salonas, plastikas minkstas, labai sudetinga butu ji subraizyti. 4. Labai talpus salonas. Gale trise vaziuoti labai net komfortabilu. 5. Neperkaista, nors dizeliams tas budinga (vasara gerai) 6. isorinis vaizdas
Dyzeliams tai cia budingas atvejis - ziema kai temperatura krinta zemiau 15 laipsniu, salona tenka labai ilgai sildyti, sedet masinoje salta. Prasta arku garso izoliacija. Detales brangokos.

Automobilis ispanisko surinkimo. Eksploatuotas iki manes buvo Vokietijoje, pirkau pries metus. Pries tai turejau masina Akcenta - palyginus sitas automobilis zymiai komfortabilesnis. Rida siam momentui jo jau pakankamai solidi, kas buvo pakeista is detaliu tai tik einamieji reikalai.
Pakaba masinos minksta, stabilumas puikus. Na ir patinka man dyzelinio variklio garsas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 2.0 Trend, 2007y

2015-03-23
Masina manevringa. Kaip dyzeliui trauka gera, aisku jei motoras bent 2.0 litro. Techninio aptarnavimo kainos, palyginus su kitom markem, sakyciau tokios per viduriuka. Klimato kontrole - puikus daiktas. Variklis pakankamai ekonomiskas - trasoj galima sutilpti i 6.5 litro 100 km. Zieminis paketas (ivairus pasildymai) - irgi labai gerai.
Klirensas but gerai aukstesnis. Bet tas gydoma istatant pneumatine pakaba. Nera sildymo valytuvu ramybes busenos zonoj - prisala. Salonas masinos erdvus. Truksta apatines nugaros dalies atramos sedynese. Nugara ilgesnese kelionese pavargsta.

Turiu masina nuo 2007, pirkau nauja is salono. Praktiskai viskas tenkina.
Kyla siokiu tokiu klausimu del pavaru dezes. Tiuksmauja ar tai veleno guolis ar tai smagratis.
Del eksploatacijos klaustuku nera. Savalaike TA visas problemas pasalina. Vazineju dar su ta pacia sankaba, nei karto diskai nekeisti. Galiu tik pasidziaugti, kad tepalo nevalgo ir niekada nevalge. Aisku as motoro ir nesistengiu plesyti iki ribos.
Apskritai masina patebkintas. Simtu procentu verta tu pinigu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Ghia, 2006y

2015-01-04
Ko gero patys pagrindiniai fokuso privalumai - jo lengvas ir paklusnus valdymas bei patrauklus dizainas. Sitos masinos vairavimas teikia dideli malonuma. Ypac smgiai masina rieda keliuose su staigesniais posukiais - vaziuoja jais stabiliai, kaip begiais. Puikus variklis. Grandinine pavaru sistema. Jokiu rupesciu, vaziuoja puikiai.
Automobilis sunkus. Zinoma, tai padidina kebulo kietuma, bet kartu ir padidina kuro sanaudas. Klirensas fokuso mazokas. Taip, greitkeliu vaziuojant jo uztenka ir nedidelis klirensas pagerina masinos valdyma ir stabiluma, bet kai iskyla reikalas pravaziuoti per koki zvyrkeli, tai jau vaziuoti reikia labai atsargiai. Kapoto uzraktas tikrai nevykes - daznai stringa, karta teko keisti ir bijau kad tai nebuvo paskutinis kartas. Del didelio masinos svorio pakaba gauna dideles apkrovas ir po 100 tukst. km greiciausiai pareikalaus remonto.

Pas mane komplektacija Ghia su papildomais paketais. Pirkau automobili pas oficialu atstova, ten iki siol ir technini aptarnavima visa gaunu.
Puikus europietiskas automobilis golf-klases. Masinos techninis aptarnavimas nera sudetingas ir nera brangus, masina labai patogi, patikima.
Salonas itin erdvus, didele bagazine - as dar isemiau nereikalinga atsargini rata (vietoj jo ta maziuka veziojuosi atsargai) ir isemiau putoplasto penala.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 1.4 Amber X, 2007y

2012-10-28
Erdvus, labai ekonomiškas
Pasenęs dizainas, nelabai kokia audio sistema. Pakankamai kietas automobilis.

Labas

turėjau darbinį fokusą. 1.6 TDCI karavanas.
Šiaip jei ne dizainas - automobilis pasaka.
Talpus, erdvus, paprasta važiuoklė ir labai ekonomiškas.
Kuro sąnaudos:
Mieste 6l/100Km
Užmiestyje: 4.5l/100Km (90km/h)
Užmiestyje: 6.3l/100Km (130km/h)
mišrus: 4.8l/100km.
Bake tilpdavo 45Litrai, o su pilnu baku nuvažiuodavau ~1000Km.
Kiek kietokos sėdynės, važiuoklė irgi ne iš minkštųjų. Šildomos priekinės sėdynės (šildymas kelių padėčių). Galinės sėdynės susilanksto "į grindis" ir gaunamas vientisas pagrindas, kas patogu transportuoti didesnius krovinius. Vidaus apdaila visutinės klasės. Važiuojant žvyrkeliu pabarškėdavo.
Jei reikia darbinio arklio tai mano manymu tai tik šis auto.

Tiesa, prie variklio nesu lindęs tai nežinau jų patvarumo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Focus II 1.6 TDCi Ambiente, 2005y

2012-09-12
Gera akustika, ekonomiskas, pigi vaziuokle, erdvus, sildomas priekinis stiklas.
Turbinos tepimo sistema, purkstuku prakladkes.

Gal neblogas automobilis pagal metus, kaina ir kokybe.

Papuole nusipirkti neblogos komplektacijos, su sony akustika. Vaziuokle kietoka, bet nebrangi. Salonas neberska. Turejau problemu su turbina, jos tepimo vamzdelis su sietuku, kuris uzsikimso ir turbina negavus tepimo subyrejo kapitaliai. Remontas atsiejo 1500 lt. tai patariu tik nusipirkus iskart lupt lauk ta sieteli. Reikia nuolat patikrinti ar nera apsiburbuliave nesudegusiu dyzeliu purkstukai, nes del to i varikli patenka kieti suodziai, kurie uzkemsa ta sieteli ir turbina nulinksta.

O siaip ekonomiskas automobilis. Man su ijungtu kondicionierium jis imdavo iki 5 litru dyzelio. Aisku i situos variklius nepapilsi atveztinio kuro.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2008 - 2010 (2008, 2009, 2010)