Ford Focus II 1.8 TDCi Gold X Reviews
- Engine l.:
- 1.8 l
- Power:
- 85 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 10.8 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.2 l
Reviews (10)
Ford Focus II 1.4 Amber X, 2009y
Automobili turiu 2 metus, nuvaziuotas atstumas 50 000 km., atlikti tik einamieji darbai - tepalu keitimai, stabdziu kaladeles.
Ford Focus II 2.0 Platinium X, 2006y
Pirkau iš Ford atstovo Kaune 2006. Benzinas1,6l. Mechaninė greičių dėžė.
Per visą eksploatacijos laiką nuvažiuota 124.000 km. daugiausia mieste (apie. 90 proc.).
Nuo pirkimo dienos "gyvena" lauke, lengvai užsiveda esant žemai temperatūrai.
Gedimai- Pakeistas akumuliatorius( garantinis),
lašėjo stiklo apiplovimo bakelis( garantinis)
Nulūžo laidai išeinantys į bagažinės spynelę ir numerių apšvietimą.
Pastovus tepalų keitimas 10000-15000 km
Nuo 80000 į autorizuotą servisą nebevažiuoju-pigesnis variantas pas pažįstamus meistrus
Pakeista 115000km paskirstymo diržai, kaladėlės seilenblokai, reguliuotas kelis kartus rankinis stabdis.
Rūdijimo procesas vyksta lėtai-arkose. Po gauto smūgio į galą- perdažytas užpakalinis bamberis ir tuo pačiu arkos.
vidus -n.y. komforto net nespėju pajusti, gal jo ir nereikia-kai vienu atsikvėpimu nuvažiuoji 15km. Gal jo ir nereikia?Radijas ir kompaktinis grotuvas veikia
šildomos sėdynės veikia be sutrikimų, kondicionierius taip pat
kuro sąnaudos- mieste iki 8-9, užmiestyje-7, nelakstant mažiau
Ford Focus II 2.0 Platinium X, 2006y
Pirkau 2008 metais, rida tuo metu buvo 80000 km. Nuo to laiko kai pirkau, prisukau 230000 km. Per ta laika masina nei karto nepavede. Viskas ka keiciau, tai tik del susidevejimo, keista del gedimo tik pakabos detales. Pakabos vidutikiskai uztenka 150000 km. Salenblokai, galiniai amortizatoriai, priekiniai amortizatoriai ir stabilizatoriaus stoikes anksciau kiek iseina is rikiuotes, kaip ir priekiniai guoliai - apie 100000.
Ford Focus II 2.0 Platinium X, 2007y
Pirkom masina 2014 metais. Rida tada buvo 74000 km. Renkantis man sita masina labai patiko - salonas svarus, kebulas sveikas, jokio ibrezimo ar rudziu.
per puse metu pravaziavau 15000, keiciau galines kaladeles, salono filtra, oro filtra, tepalus. Masina man labai patinka, viskas patogu, plastikas salone kokybiskas ir is spalvos grazus. Vairas odnis. Bagazine didele.
Ford Focus II 1.4 Trend +, 2007y
Vyras seniai norejo fordo. Pagaliau nupirkom. Ford focus 2. Tiesa, su nemaza rida. Bet masina realiai tu pinigu verta, kiek mes uz ja sumokejom.
Detales ir komplektacijos dalys pakankamai brangios, bet tiesa sakant su sita masina remontas yra pakankamai retas reikalas. Per metus, kiek ta masina turim, keitem dirza variklio ir viskas.
Salonas masinos didelis, komfortiskas. Peciukas dirba puikiausiai - ziema gali nors plikas vairuoti - vis viena nesalta.
Bet kartais vis tik pateisina savo varda - fokusu buna - tai rodo paneles ekranas mazus skaicius, kai realiai jie dideli, tai namo palydi ijungtais zibintais :)
Apskritai masina mes labai patenkinti ir planuojam keisti i trecia fokusa - naujesni ir dar geresni varianta.
Ford Focus II 1.6 TDCi Ghia, 2005y
Automobilis ispanisko surinkimo. Eksploatuotas iki manes buvo Vokietijoje, pirkau pries metus. Pries tai turejau masina Akcenta - palyginus sitas automobilis zymiai komfortabilesnis. Rida siam momentui jo jau pakankamai solidi, kas buvo pakeista is detaliu tai tik einamieji reikalai.
Pakaba masinos minksta, stabilumas puikus. Na ir patinka man dyzelinio variklio garsas.
Ford Focus II 2.0 Trend, 2007y
Turiu masina nuo 2007, pirkau nauja is salono. Praktiskai viskas tenkina.
Kyla siokiu tokiu klausimu del pavaru dezes. Tiuksmauja ar tai veleno guolis ar tai smagratis.
Del eksploatacijos klaustuku nera. Savalaike TA visas problemas pasalina. Vazineju dar su ta pacia sankaba, nei karto diskai nekeisti. Galiu tik pasidziaugti, kad tepalo nevalgo ir niekada nevalge. Aisku as motoro ir nesistengiu plesyti iki ribos.
Apskritai masina patebkintas. Simtu procentu verta tu pinigu.
Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Ghia, 2006y
Pas mane komplektacija Ghia su papildomais paketais. Pirkau automobili pas oficialu atstova, ten iki siol ir technini aptarnavima visa gaunu.
Puikus europietiskas automobilis golf-klases. Masinos techninis aptarnavimas nera sudetingas ir nera brangus, masina labai patogi, patikima.
Salonas itin erdvus, didele bagazine - as dar isemiau nereikalinga atsargini rata (vietoj jo ta maziuka veziojuosi atsargai) ir isemiau putoplasto penala.
Ford Focus II 1.4 Amber X, 2007y
Labas
turėjau darbinį fokusą. 1.6 TDCI karavanas.
Šiaip jei ne dizainas - automobilis pasaka.
Talpus, erdvus, paprasta važiuoklė ir labai ekonomiškas.
Kuro sąnaudos:
Mieste 6l/100Km
Užmiestyje: 4.5l/100Km (90km/h)
Užmiestyje: 6.3l/100Km (130km/h)
mišrus: 4.8l/100km.
Bake tilpdavo 45Litrai, o su pilnu baku nuvažiuodavau ~1000Km.
Kiek kietokos sėdynės, važiuoklė irgi ne iš minkštųjų. Šildomos priekinės sėdynės (šildymas kelių padėčių). Galinės sėdynės susilanksto "į grindis" ir gaunamas vientisas pagrindas, kas patogu transportuoti didesnius krovinius. Vidaus apdaila visutinės klasės. Važiuojant žvyrkeliu pabarškėdavo.
Jei reikia darbinio arklio tai mano manymu tai tik šis auto.
Tiesa, prie variklio nesu lindęs tai nežinau jų patvarumo.
Ford Focus II 1.6 TDCi Ambiente, 2005y
Gal neblogas automobilis pagal metus, kaina ir kokybe.
Papuole nusipirkti neblogos komplektacijos, su sony akustika. Vaziuokle kietoka, bet nebrangi. Salonas neberska. Turejau problemu su turbina, jos tepimo vamzdelis su sietuku, kuris uzsikimso ir turbina negavus tepimo subyrejo kapitaliai. Remontas atsiejo 1500 lt. tai patariu tik nusipirkus iskart lupt lauk ta sieteli. Reikia nuolat patikrinti ar nera apsiburbuliave nesudegusiu dyzeliu purkstukai, nes del to i varikli patenka kieti suodziai, kurie uzkemsa ta sieteli ir turbina nulinksta.
O siaip ekonomiskas automobilis. Man su ijungtu kondicionierium jis imdavo iki 5 litru dyzelio. Aisku i situos variklius nepapilsi atveztinio kuro.