Ford Explorer II Highclass Reviews

Ford Explorer 1995-1997
Engine l.:
4.0 l
Power:
115 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
12.7 sec
Avg. fuel consumption:
13.9 l
Recommends
Reviews: 2 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (2)

Ford Explorer II , 1995y

2020-04-17
patvarus,patikimas.Nebrangios dalys.
korozija.

Eksplotuoju jau 5 metus. Turiu 2 tų pačių metų. Darbinį ir paradinį. Dujų sąnaudos 16-18 litrš. Velkant sunkias priekabas iki 22ltr. Dašnai tenka važiuot iki Liuksemburgo, tada bamais susiligina su benzinu.Turiu linginį ir spiruoklinį. Linginis geriau susitvarko su gulinčiais policininkais,taip pat lekiant bekelia. Tik jam reikalingi originalus amortizatoriai,kazka taikant labai suprastejavaziavimo kokybe.Kebulas rudit pradeda nuo galines kaires puses.Buna su trim skirtingom automatinem dezem.Dvi is ju Japoniskos.Jos svelniau jungia begius.Automobilis tikrai geras,bet prieziuros reikalauja.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford Explorer II 4.0, 2000y

2016-03-16
Dėl nepopuliarumo pas mus - puikus kainos / kokybės santykis. Erdvus, komfortiškas. Pagal dydį, svorį - pakankamai ekonomiškas. Geras pravažumas
Rudys, rudys, rudys. Neprakiškas variantas su 2 durimis. Neprakiškas 2wd variantas.

Automobilis suprantama ne Audi/VW mylėtojams. Jis kitoks - didelis, masyvus, su normaliu ne žoliapjovės kubatūros varikliu. Visi turėti Exploreriai buvo su 4.0 sohc varikliu, ~150-152kw.
Variklis, pakaba, elektra - viskas paprasta, nėra per daug kam sugesti. Dauguma mazgų lengvai pasiekiami (na žvakių pakeitimas tik nemalonu procedūra). Dėl didelės masės važiuoja minkštai, siūbuoja, kaip ir dauguma amerikonu. Tiesa teko turėti ir varianta su lingėmis gale - ten atvirkščiai, komforto 0, viskas šokinėja, kratosi ir barška.
Standartinis Explorer turi populiariausius privalumus - kondicionierius, autopilotas, visi elektriniai langai. Dažniausiai - odinis salonas.
4 durų variante vietos salone tiek vairuotojui, tiek keleiviams ir priekyje ir gale daug. Didelės daiktadėžės. Didelė bagažinė. 2 durų variante ant galinės sėdynės pateikti labai nepatogu, nevykes sprendimas.
Kėbulas megsta rudyti. Rėmas masyvus, tad jam rudys ne tokios baisios.
Su dalimis didelių problemų nėra. Informacijos remonto klausimas lietuvių kalba rasti nepavyks, tačiau šis automobilis populiarus jav kaip pas mus golfai, tad ten forumuose informacijos pilna.
Pravažumas geras - tai tikras visureigis, ne Honda CRV ar Santa Fe. Galima rinktis iš automatinio 2wd/4wd rėžimo, bei dvieju 4wd rėžimų priklausomai nuo eismo salygų.
Kuro sanaudos. Kas tikisi 13ltr - tai taip tikrai nebus. Sanaudų vidurkis ~20ltr (LPG). Užmiestyje apsukos nedidelės, nevargina. Traukos deja ne stebūklai (kaip važiuoja ohc su 115kw turbūt geriau net neįsivaizduoti). Jei yra galimybė - geriausia pirkti su 5,4ltr varikliu, tačiau jų pas mus praktiškai nėra..

Didelis privalumas - kaina. Kadangi automobilis pas mus nepopuliarus, jo kaina taip pat atitinkamai maža.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1995 - 1997 (1995, 1996, 1997)