Ford C-MAX I 2.0 Platinium X Reviews

Ford C-MAX 2007-2010
Engine l.:
2.0 l
Power:
107 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
9.8 sec
Avg. fuel consumption:
7.3 l
Recommends
Reviews: 8 -1
Average score: 4.5
Write review

Reviews (9)

Ford C-MAX I 1.6 TDCi FX Silver, 2003y

2018-11-02
pigi eksplotacija
jokiu

Vertas jau 5 mašina ir jokių problemų

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.8 TDCi Ambiente, 2007y

2017-05-05
Manevringas, talpus
Kiek brangokas remontas.

Ganėtinai smagus ir talpus automobilis. Puikiai tinka šeimai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.6 TDCi Amber X, 2010y

2015-10-17
Automobilis tieisog super. Labai talpus, tikrai labai ekonomiskas. Visa seima dziaugiasi - patogiai suseda, niekam neanksta, sedynes patogios, bagazui vietos uztenka. Muzikos garsas masinoje isvis virs visu pagyru. Dabar jei sugalvosiu keisti masina, tai tik i S-max.
Zinojau, ka perku. Trukumu, asmeniskai man, kaip ir nera. Vienintelis dalykas, kas ne visai tenkina, tai kad navigazija veikia tik europai - kai reikia i Rusija vaziuot - neuzkrauna.

Masina parvaryta is Vokietijos su 106000 km. rida. Masina tiesiog super. Vaziavau su seima i tolimas keliones ne karta ir tikrai neteko nusivilti.
Masina lengvai isibegeja, ekonomiska. Trasoje kuro sunaudoja 5 litrus esant VIDUTINIAM greiciui 100 km/h.
Vietos uztenka visiems, bagazine taip pat dziugina - sutilpo viskas ko reikejo atostogoms kempinge - palapine, staliukas, keturuios kedes, ir t.t.
Technine apziura darau kas 10000 km.
Buvo iskile problemu su suodziu filtru, ji teko salinti, perrase valdymo bloka ir pridejo 25 arklio jegas. Masina pradejo vaziuoti absoliuciai kitaip. Tiesiog turiu su kuo palyginti (turejau toki pat forda, bet 2003 m),

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.8 Trend CVT, 2007y

2015-09-30
Masina komfortabili, prestizine, kaip savo klasej. Gili "torpeda" sudaro sioki toki ispudi. Salono aukstis ir plotis nustebins kiekviena i sita masina isedusi.
Butinai keisiu padangas i aukstesni profili, kai tik nutrinsiu esamas, tai iskart. Dar planuoju kada pakelti klirensa kokius 3-5 cm pagalvem. Tiesa sakant jei buciau zinojes, su kokiom bedom susidursiu su sita masina, gal labiau ziureciau visureigio. Ziuriu i ju aukstas padangas ir pavydziu. Taigi minusai: zamas klirensas, kieta pakaba, komplektacija su zemo profilio padangom, vaziuojant tiesiai masina traukia i kaire, ima daug kuro mieste (10,5-11,5 litru 100 km), prasta garso izoliacija (jos visai nera).

Masina pirkau 4 metu senumo, 45000 ridos. Vazineju pagrinde tik darbas-namai-darbas. Kas del servisu, ka galiu, darau pats - nepasitikiu. Perku servise tik tepalus, filtrus, tada vaziuoju i garaza ir keiciu pats. Iki fordo turejau zigulius, tai pasiremontuot prates. Karta i duobe ikales gerai buvau, su asim bedas pats sutvarkiau.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.8 Ambiente, 2008y

2015-09-07
Salono erdvumas. Iseiti varuotojui per desines dureles jokiu problemu (nepaisant osteohondrozes). Gale ir i auskti ir i ploti ir iki atlosu vietos pakankamai. Plius salono transformacija. Prie viso to - nera problemu parkuojantis. Valdoma sita masina be kompromisu, vairas jauciamas puikiai. Eigos tolygumas gal ir ne etaloninis, bet tirkai geras. Benzino sanaudos 9-10 litru, trasoj galima susideti i 5.5. prie 80-90 km/h, bet cia jau stengiantis. Agregatu patikimumas dziugina, per 86000 km niekas nepareikalavo isikisimo. Pakaba gal silpnoka - kaip tik pries parduodant dave apie save zinot.
Pora kartu buvo nupuves galiniu numeriu pasvietimo zibintas. Nervina automatinis kondicionieriaus ijungimas. Nepasilus masinai pradejo kiek strigti pavaru deze. Apzvalga i prieki kiek apribota dvigubais remais. Mazokas soninis prilaikymas.

Labai sekminga masina. Is pradziu ziurinejau focus universal, bet dabar visiska nesigailiu. Pardavineti labai gaila buvo, nors jau buvau nupirkes nauja masina (ford kuga).
Kas liecia erdvuma viduje su tokiais kompaktiskais gabaritais, tai neradau sitai masinai vertos pamainos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 2.0 Trend, 2009y

2015-05-30
Vasara teko vykt i tolima kelione, tai maksas parode save is geriausios puses. Vairuoti masina tikrai malonu. Sita masina tikrai sukurta gyvenimui. Per karscius klimato kontrole veikia puikiai (dar ir atsargos paliko), gera garso izoliacija, komfortabili pakaba, bet kokie lenkimai be problemu (145 arkliu net labai uztenka), kur kelias leidzia, ejau iki 180-200 km/h. Optika puiki, todel net nakti vaziavau 150-170 km/h geru keliu. Prie tokiu greiciu kuro sanaudos kiek daugiau nei 13 litru.. Keleiviu sedynes dideliems atstumams pasirode patogios. Pasitarnavo sportinis vairo rezimas, ir apskritai visos opcijos tik padidina vairavimo malonuma. Va tik kruiz-kontrole nelabai tenka naudotis - ne musu keliams. Su remontu problemu nera - ka reikia paremontuoju pats, labiau sudetingose situacijose padeda pazistami servise.
Zemas klirensas. Del prasto benzino (as pyliau 92 vietoj rekomenduojamo 95), teko keisti benzino siurbli. Ir dar sia ziema pradejo uzsivedineti tik is antro karto - anksciau to nebuvo. Nezinau kol kas kame priezastis, gal cia amzius pradeda atsiliept.

Pirkau pries mazdaug keturis metus. Pries tai turejau nemazai masinu - korejieciu, prancuzu, japonu - visos savaip geros. Paskutine mazda3 atvazinejau 4 metus, bet nusibodo uzpakaliu asfalta braukti, bet to masina triuksminga, nors siaip patikima.
Nusprendziau rinktis aukstesne masina.
Sitoj masinoj daug visokiu opciju, daug maloniu jungikliu, o svarbiausia, viskas, iskaitant elektronika, veikia puikiai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.8 FX Silver / Silver X, 2005y

2015-03-18
Problemu nebuvo, vienintelis dalykas, jei kas perka sita masina daugiau nei penkiems metams, kas metus prisukant apie 20000, tai sita masina ne jums. Masina sita apskaiciuota penkiems metams su rida iki 80000 - variklis toks pas sitas masinas. Po 50000 pradeda labai zymiai est tepala.
Per penkis metus ka keiciau - priekiniu svirciu salenblokus, priekines atramas, termostata, poranki suluzusi, priekinius stabdziu diskus du kartus. Apskritai masina buvau patenkintas. Tepala reik keisti 10000, dar geriau kas 7000 tada garantuoju variklio sekminga darba iki 100000 ridos su minimalioms tepalo sanaudom. Ir - rekomenduoju dalyvauti serviso darbuose - nepalikti masinos bet kam, tada zinosit kas negerai ir kiek uz ka mokat.

Surinkimas vokiskas, eksploatavau nuo 2005 metu, rida 130000 km. Pyliau kura visada isimtinai tik lukoil 95 - viskas daugiau ar maziau neblogai, masina dideliu problemu nekele.
Kas pyle 92, teko ne karta girdet, pradeda ryt tepala nuo 30000 ridos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.8 Ambiente, 2007y

2015-03-06
Komfortabilios sedynes su soniniais prilaikymais, plius apatines nugaros dalies atrama. Puikus valdymas, tikslios vairo reakcijos, transformuojamas salonas, didele bagazine. Puikus automobilis vaziuot i kaima ar soda. Auksta pakaba, didziulis priekinis stiklas.
Sakyciau pakankamai zemas klirensas - del to ir pardaviau masina, iskeiciau i tiguana. Galinio sparno danga lupasi dviejose pusese - teko priklijuoti specialias juostas poliuretanines. Bet kai masinai metu nemazai, gal cia jau ir atleidziama.

Masina 2007 metu laidos, reistailingine, variklis 1.8, 12 arklio galiu.
Per visus eksploatavimo metus kiek as sita masina vairuoju - ju astuoni - ne karto jinai manes nepavede. Rida masinos 89000 km.
Per 8 metus problemu galima sakyti nebuvo - visi einamieji reikalai. Tik tiek pakeiciau - galinius pakabos kauliukus, priekiniu svirciu sulkines.
Neseniai masina sita pardaviau - gaila buvo skirtis.
Darem variklio diagnostika parduodami, tai visuose cilindruose spaudimas virs 13.5

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Ford C-MAX I 1.6 Amber X, 2007y

2013-01-04
Ekonomiskas, erdvus, talpus, geras matomumas, patogus tolimoms kelionems.
Nepamaisytu 6 begis. Priekins paneles plasmase nera auksciausios kokybes.

Jau keli menesiai kaip vairuoju 2006 Focus C-Max 1.6 tdci, 80 kw. Pravaziavau tik pora tukstanciu kilometru, galiu pasakyti kad automobilis tikrai ekonomiskas, vaziuojant 90km/h borto kompiuteris rodo 3.8l, 100km/h 4.1 litro. Mieste vazinejant trumpais atstumais 6.2l. Automobilis vaziuoja minkstai, lengva ilipti i masina, sedynes aukstai, lengva pasodinti vaika. Kol kas rudziu nera, bet speju kad fordai irgi linke rudyti. Pries tai turejau Fiesta 2004, tai po dvieju lietuvisku ziemu rudeles jau islindo.
Ko gero kaip ir Fiestai ir C-Maxui naujos dalys bus ne pigios.

Elektronika veikia be priekaistu, elektriniai veidrodeliai, langai, klima, autopilotas. Jautrus stabdziai.
Aplenkti masinas nera problemu.
Gerai apsviecia kelia priekiniai zibintai.

Kita masina noreciau pirkti ko gero S-Max.

Uz auto mokejau 14800lt, speju po dvieju metu kaina bus 7000lt :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2007 - 2010 (2007, 2008, 2009, 2010)