Citroen C5 II 1.6HDi Attraction Reviews

Citroen C5 2010
Engine l.:
1.6 l
Power:
82 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
11.6 sec
Avg. fuel consumption:
5.0 l
Recommends
Reviews: 6 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (6)

Citroen C5 II 1.6VTi Selection MCP, 2011y

2015-11-01
Per eksploatacijos laika teko techniniam aptarnavimui ivairiose vietose ta masina pristatyt - niekur nei eiliu, nei uzlaikumu su laiku, nei problemu del remonto. Plius, masina emiau be istatyto displejaus. Yra masinoj toks skyrelis raktams - ten labai patogu laikyti iPhone telefona su zemelapiais :) Ant torpedos priklijavau lipduka ir pritaisiau radaru detektoriu - daug vietos. Labai gera transporto priemone ivairiems keliams - nori i miska, nori prie upes - sedai ir nuvaziavai. Gerai dirba stabilizavimo sistema.
Reikia pilti benzino, o benzinas kainuoja pinigus. Pinigus reikia uzdirbti, tenka i darba eiti. Kartais labai norisi ispausti greicio pedala iki dugno ir paklausyti kaip skamba sitas neidealus variklis. O skamba jis gerai. Noretusi dar daugiau arkliu. Pasiilgstu masinos, kai bunu komandiruotese. Patinka pakelti ir nuleisti pakaba, kai zmonos stovedamas laukiu. Ai, ir dar - noriu keturiu varanciu.

Masina labai patiko. Is pradziu susizavejau isvaizda, paskui internete pasiskaiciau apie pakaba ir t.t. Apskritai Citroeno marke man asocijuojasi su filmais apie Fantomasa :)
Nieko ipatingo is masinos nelaukiau, nes kaip ir priimta geriausiais gamintojais laikyti vokiecius. Gal del to mane sita masina dabar dar labiau dziugina. Per visa laika kiek ta masina turiu, nebuvo nei vieno gedimo, isskyrus viena - buvo pratekejes elementas hidraulines pakabos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 II 1.6VTi Attraction MCP, 2014y

2015-10-29
Masinos aukstis 210 mm - tokio nera nei pas viena is sedanu. Klirensas pastovus 150 mm ir nepriklauso nuo to, kiek masina pakrauta. Gali buti penki keleiviai, plius bagazas. Salone nesigirdi, kas kalbama masinos isorej, garso izoliacija tikrai labai gera. Biksenonai su posukiais - tiesiog klase. Sedynes tieisog super, jokiu priekaistu, sedet tikrai labai patogu. Prietaisu skydelis minkstas, jokio trenksmo, jokiu girgzdesiu. Durys sunkios, maloniai uzsidaro. Gruntiniams keliams - ideali tyla salone. Sportinis pakabos rezimas nuima visus staigumus, vairavimas tikslus. Masina patogi tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Vanduo vesinamas paneles daiktadezej.
Radiusas 18, asfalto sudurimai ant tiltu jauciasi kietai varant zemyn prekine asis, galine gan normaliai. Nera stikliniu laikikliu prie vairuotojo. Bet as kavos uz vairo negeriu, tai man tas minusas nelabai trukdo.

Labai grazus automobilis. Neismuilintas dizainas. Komfortabilus is vidaus.
Variklis vokiskas
Pavaru deze japoniska
Pakaba be spyruokliu.
Surinkimas prancuziskas. Kaina automobilio, iskaitant visus jo turimus privalumus, tikrai nepalieka konkurentu. Beveik S klases, tik pigesnis vos ne tris kartus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 II 1.6VTi Seduction MCP, 2010y

2015-10-16
Komplektacija sakyciau prabangi kaip uz tokius pinigus. Per eksplotavimo laika nei viena opcija nesugedo. Lengvai pakeisciau sita sena masina i tokia pacia naujesne. Manau kad prancuziskos masinos nepakankamai ivertintos. Yra mitas, kad jos nepatikimos, daznai genda, bet man nepasitvirtino, Labai dziugina hidrauline pneumatine pakaba. Masina labai komfortiska.
Nepakankamai sita masina pritaikyta eksploatavimui ziemos metu musu salygom. Pavyzdziui priekinis stiklas be apsildymo. Siaip kitu dideliu trukumu kaip ir nera.

Geras komfortabilus sedanas. Gerai vaziuoja, gerai isibegeja, stabdo irgi gerai, neturiu priekaistu sitoj pusej.
Viduje salono sausa, silta ir tylu. Kartais prie to masinos komfotro taip pripranti, kad atrodo, jau net tingisi vaira sukioti ir ant stabdziu spausti - cia aisku kas kaip supranta sita dali - kaip pliusa ar minusa, bet realiai vairavimas tikrai malonus ir neapsunkintas, isitempus vairuot tikrai nereikia.
Gazuoti su tokia masina butu tikra kvailyste.
Aisku masina genda, kaip ir visi automobiliai, taciau remontas per kisene nekerta, remontuoti tikrai pigiau nei vokiskas tokios pat klases masinas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 II 2.0HDi Exclusive aut, 2011y

2015-08-18
Pakaba. Del jos, is esmes ir buvo issirinktas butent sis automobilis. Dideliu greiciu trasoje eina kaip begiais. Galima prisest zemiau, kad pakrauti ka nors ant stogo ar i bagazine, o galima kilsteleti, kad nekabinti niekur pilvu. Variklis. Dyzelis 2.0, trasoj ant 120 km/h pavyko isspausti 5.6 litrus simtui km. Mieste, misriam cikle apie 10 litru. Mirtinuose kamsciuose (kai stovi praktiskai visa laika) - kiek daugiau nei 12. Labai patogus masinos sildymo ijungimas su pulteliu - sedi i jau prisildyta masina - ziemai puikus dalykas. Pavaru deze. Priekaistu nera. Mieste geriausia jungti S rezima - masina tampa labiau jautri gazo pedalui. Garso izoliacija gera, esant greiciui arti 140, galima salone muzika tyliai klausytis. Bet gal kad as neturiu su kuo palyginti is masinu panasios klases.
Tiesa sakant minusai tai tik smulkmenos. Bet vis viena kartais erzina. Labai keistas salonas, neapgalvotas (iki tol turejau peugeot 308 - pretenziju nebuvo). Nera stikliniu laikikliu (porankiuose esantys nesiskaito - jie visiskai nepatogus). Mazos kisenes durelese - netelpa net 0.5 buteliukas. Keista klimato kontroles sistema - per kascius lyg ir pucia saltu oru, bet masinoj visviena karsta. Arba as nemoku nusireguliuoti, ar ten taip oro srautai ir numatyti. Prisala soniniai langai ziema - neina atidaryti. Tarp stiklo ir sandarinimo juosteles gumines - griovelis, ten patenka vanduo ir uzsala. Silikoninis tepalas nepadeda.

Puikus automobilis greitkeliui. Tam reikalui ir pirkau, gavau tai, ko man reikejo. Pirmas mano dyzelinis automobilis - nusivilti neteko.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 II 2.2HDi Exclusive aut, 2014y

2015-03-07
Idealus komfortas keleiviams. Labai neblogos galimybes prastuose keliuose ir bekelese (kaip sedanui). Idomi isorine isvaizda ir neitin didelis markes populiarumas. Intelektualios galimybes (zibintu automatizavimas, plovimo iranga, sviesos, klirensas, didelis kiekis protingai veikianciu davikliu) - tas nuima nuo vairuotojo atrsakomybe rupintis ivairiomis smulkmenomis.
Savotiska prancuziska ergonomika - viskas kaip ir vietoje randasi, ir pasiekti viska patogu, bet prie to isdestymo priprasti vis tik reikia laiko.

Keiciamas klirensas (hidro pakaba) iki 23 cm - vazuokles pajegumai isdauzytam gruntkelyje duos dziazo daugumai krossoveriu.
Nors sitos masinos judejimo stichija - trasa. Patogus "Kilometru rijikas" (kartais tenka susukti iki 800 km per diena). Puiki dinamika, auksciausio lygio komfortas (palyginus su panasios klases toyota karmi ir nissan tiana, kurias teko tureti).
Realus dyzelio sunaudojimas misriam cikle - apie 8 litrus.
Labai mielos servisines smulkmenos, pvz, kai sumazeja plovimo skyscio lygis, is pradziu ismusa ispejima ekrane, paskui isjungia zibintu plovima, na o pacioj pabaigoj uzdega lempute "servisas" (na, idiotams).
Analogiskai su parktronikais - koloneles cypia is tos puses kurioj kliutis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 II 2.0HDi Exclusive aut, 2012y

2015-01-05
Dyzelinis variklis ir automatine pavaru deze - verti auksciausiu pagyru. Kuro sanaudos, skaiciuojant vidurki is 50000 km - 7.2 litro simtui kilometru. Techninio aptarnavimo kainos proto ribose (pas oficialius dylerius). Pakabos komfortas - galiu priskirti prie pliusu ir prie minusu. Daugybe teigiamu emociju pas mane ir tokia pati kruva neigiamu pas keleivius, kuriuos uzsupa kelioneje sedint galinej sedynej. Didele bagazine. Puiki garso izoliacija. Galimybe pasildyti masina pries uzkuriant, su valdymo pulteliu. Taigi bendrai paemus, didelis, komfortabilus, tvirtai besilaikantis kelyje, ekonomiskas seimyninis automobilis.
Absliuciai nepatikima pakaba. Laukiau kaip tik restailintos versijos, galvojau, kad skaudulius, budingus naujam automobiliui, bus pasaline. Taigi, ties 18000 km, pasipyle (taip, ne lasejo, o pasipyle) priekine stoike desinej pusej. Pamaciau tepala po masina, tai i servisa davaziavau jau "ant pilvo". Po 42000 teko keisti galine stoike (cia masina kieme be judesio pastovejo kelias savaites - grizes radau ja zemiausioj padety ir bala po galiniu ratu).

Pas mane antras citroenas C5 is eiles - po pirmojo citroeno pardavimo nei minties nebuvo, kad pirkciau kitos markes automobili, 140000 km pravaziavau be rimtesniu remontu. Tikejausi to paties ir pirkdamas antra masina, bet..

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost