Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive Reviews

Citroen C5 2008-2010
Engine l.:
2.0 l
Power:
103 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.7 sec
Avg. fuel consumption:
8.4 l
Recommends
Reviews: 16 -4
Average score: 3.5
Write review

Reviews (20)

Citroen C5 I 2.0HDi Exclusive, 2010y

2022-03-08
Komfortiškas, nepalyginamas su paprastu spyruokliniu automobiliu; Gražus; Modernus salonas; Gausi komplektacija už žemą kainą; Patvarus, elektronika negenda; Dinamiškas ir pakankamai galingas variklis;
Didelės kuro sąnaudos (8,2l/100km, 50/50 miestas/užmiestis); Lepus alyvai variklis (pradeda kalti kompenatoriai jeigu nekeičiami dažnai tepalai); Nemažai tipinių problemų (kapoto rankenėlės, valytuvų varikliai, langų pakėlimo trosai, amortizatoriai, purkštukų tarpinės ir laikikliai...), gerai, kad pigiai tvarkomos; Meistrai nesupranta šitų auto, bijo remontuoti;

Turiu jau ketverius metus šį auto. Iš gedimų pasitaikė jam būdingi: leido priekiniai amortizatoriai, vieną pasikeičiau nauju (190€), antrą restauravausi pats, jau treji metai laiko; nelaiko purkštukų tarpinė ir laikikliai, bet remontas paprastas ir pigus. Elektronika laiko, rimtai nebuvo sugedusi, nors komplektacijoje beveik viskas, kas gali būti (pilnai elektrinis šildomas su masažu salonas, xenon, navi, parktronikai...) apart paprastų einamų detalių kaip lemputės parktroniko jutikliai (pigūs iš ali laiko gerai). Deja, teko keisti automatinės dėžės hidrobloką (1000€), nes dėžė smūgiavo.
Pirkčiau antrą kartą.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 1.6HDi Attraction, 2008y

2021-06-20
Automobilis gan geras važiavimo fazėje. Komfortas superinis, važiamas lyg jaustusi laive plaukiant kiaurai keliais. Minkšta važiuoklė. Kuro sanaudų mažai ryja tiek mieste tiek užmiestyje. Originali garso aparatūra superinė muzikos mėgėjams.
Minusas: detalės brangios, ne visi mechanikai apsiima tvarkyti būtent citroenus nes kaipsakant prancūzų mašina, o norint surasti detalę reikia pusę mašinos išardyti, daug eur atiduosit mechanikams būtent už darbą. Ant taisymų daug eur sukišta per 5 metus važinėjimosi maždaug biudžeto minimum 4000 eur. Automobilio didžiausi minusai: turbinos greitai pareina, remontas brangus nuo 300-500e, naujos turbinos kainos išvis patyliu.. važiuoklė tvarkyta 4 kartus, buvo problemų ir su elektronika - į tai daugiausia eur buvo sukišta.. Sunkiųjų dalelių surinktuvas pastoviai užsikimšdavo.. Dar gan liudnokas minusas dėl pavarų dėžių, pavarų dėžės tepalų bakas mėgsta prakiurti, per 5 metus teko 2 kartus pavarų dėžę keisti, kompe šios klaidos nemeta dėl prakiurusio bako kas keisčiausia, vairo stiprintuvo tepalų bakas 1 kartą buvo prakiuręs, remontas brangus, antrifrizo bakas netgi taip pat mėgo būti kiauras.. Nerekomenduoju pirkti, nebent auto verta ne daugiau kaip 2000e, daugiau nesiūlyčiau mokėti.

Komfortas superinis.
Taisymas bei detalės brangu = riebus minusas.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0 HDi SX, 2003y

2019-03-19
Mažas kuro sunaudojimas, talpus. Ypač tinka tolimoms kelionėms.
Didelis posūkio spindulys. Prastas apžvalgos kampas. Reika turėti gerą ir nebrangų Citroen žinovą.

Geras kokybės ir kainos santykis. Palyginkit tų pačių metų Golf ir C5 kainas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.2 HDi SX Aut., 2002y

2018-07-13
hidraulinės važiuoklės plaukimas, pakankamai ekonomiškas.
Visas automobilis.

Šitą automobilį galite pirkt tik dviem atvėjais: A) Jūs neturite kur dėt pinigų ir galvojate kaip juos išmest. B) Jūs turite marias laiko ir labai daug pinigų, bet norėtumėt viską praleist vėjais. Jei atitinki kažkurį reikalavimą, butinai prieš pirkdamas paklausk savęs ,,Ar man šiandien sekasi?"
Prabėgo 260 000 km. Genda viskas iš eilės. Pakeičiau gal 50 % detalių, tačiau galų vistiek neina suvest, tad automobilis keliauja į laužyną. Hidraulinė važiuoklė maloni, tačiau turi gaut direktoriaus algą, kad pilnai susiremontuot, nepatikima ir metų bėgyje tikrai suges.. Kainos kosminės, o meistrus kurie apsiemą remontuot, gali skaičiuot ant pirštų. Citroen elektronika - tai magija. Autoelektrikai arba neapsiema, arba po dviejų dienų gražina nesutvarkyta.
Sakoma ,,pirkt mašina, tai kaip žaist loterijoj", tik šitoj loterijoj tu visada pralaimi.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I I Break 2.0HDi Exclusive, 2006y

2017-11-14
Pigus; Gražus; Pigus išlaikymas; Gera garso izoliacija
kaip ir visų prancuzų : stabilizatorių traukutės

Labai geras automobilis, mažai problemų. Nusipirkau tuomet susitvarkiau pilnai, sumokėjau pora šimtų ir tuomet du metus važinėjau be jokių problemų. Labai pravertė, kai važiuoji ten kur reikia pasikelti auto. Super automobilis sekantis vėl bus citroen c5

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I I Break 2.0HDi Exclusive, 2006y

2017-11-07
neturime automobili su pasisukanciomis lempomis kur tik vaira pasuksi yra begalo patogu
trukumu nera

Pigus draudimas, trauka gera, tik reik jau issipjauti DPF filtra

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.2 HDi Prestige Aut., 2003y

2017-10-12
nera
pati masina yra trukumu maisas

Kas mėnesį reikia atiduoti po 500 eurų už remontus. Visiškas chlamas. Genda viskas iš eilės

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I Break 2.0i 16v SX, 2001y

2017-01-31
Komfortas, nerudyja,
Didelės sanaudos, HPI įpurškimo sistema, brangus remontas

Sveiki, turėjau Citroena su HPI varikliu pats variklis 2,0 geras, bet įpurškimo sistema tai tikras galvos skausmas. Iš pradžių buvo viskas gerai, bet po pusmečio atsivėrė visos bėdos. Kuro slėgio reguliatorius kuris kainuoja apie 170€ parėjo, paskui aukšto spaudimo siurblys vėl apie 700€, dar vėliau siurblys bake numirė. Taip tai jo automobilis komfortiškas pakaba laikė be problemų, pats variklis tepalų nedegino. Elektronika irgi darė nesąmones tai langas atsidaro iš niekur nieko, arba užsidaro, prieš parduodant tai išvis galinis valytuvas kaip norėjo taip valė.Automobili rekomenduočiau pirkti tiems kas nori komforto, bet tik ne su HPI benzininiu varikliu. Ir gerai iškratyti visa elektronika prieš perkant.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0 HDi SX, 2003y

2016-09-04
Patogios sėdynės, gera komplektacija ekonomiškumas (savo klasėje), talpi bagažinė, puiki pakaba. Idealus tolimoms kelionėms.
Mieste nepatogus valdymas, parkavimas. Nenoriai keičia važiavimo kryptį. Prastas matomumas. Reikia meistrų, kurie ,,myli" Citroen.

Geras automobilis už savo kainą. Reikia rasti meistrus, kurie kokybiškai ir nebrangiai atliktų remonto ir techninio aptarnavimo darbus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive aut, 2008y

2016-03-03
Komfortas, garso izoliacija, talpumas, piedu gausa, patikimi varikliai. Kaina
Netinkamoje vietoje itvirtintas kavos laikiklis.

Niekada nesitikėjau, jog Citroen gali gaminti tokius gerus automobilius.
Vargu ar galima rasti geresnį kainos ir kokybės santykį. Automobilis labai konfortiškas, gera garso izoliacija. Benzininis variklis dirba puikiai. Eksplotacija nebrangi. Turiu 2,0 103KW benzina, kuris yra aukso viduriukas. Pavaru deze automatine, pavaros perjungiamos tiksliai. Vaziuokle pasaka, sugeriami visi pavirsiai. Kas maloniausia hidrauline vaziuokle labai patvari. Specialiai domejausi ar daznai reikia keisti sferas citroen autoservise. Atsakymas buvo paprastas. Ju teigimu is visu automobiliu tvarkomu pas juos vos 1 sfera per keleta menesiu, kai seniau sferu keitimas sudare puse atliekamu darbu. Todel nekeista, kad neteko invertuoti i vaziuokle nei euro.
Kiti privalumai: ytin patogios sedynes, daug vietos galia net aukstiem vyram. Galinis langas spec formos, todel pagazine labai talpi.
Automobilis atrodo puikiai, traukia aki ir stulbina mano keleivius. Automobilis turi mielu privalumu, kuriuos turi tik verslo klases automobiliai: kaip uzsilenkiantys veidrodeliai, palydincios lempos, salino apsvietima, savaime vakare uztemstantis galinis veidrodelis.
Kitas automobilis tikrai bus Citroen su hidrauline pakaba.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive, 2008y

2015-09-21
Kaina masinos zymiai mazesne palyginus su viduriniu klasiu BMV ir mersais. Turi ispudinga rinkini opciju. Visko nevardinsiu, bet ispudi daro erdvi bagazine, talpus salonas, kurio apdailoj praktiskai nera plastiko. Puiki klimato sistema, sviesos daviklis ir automatinis zibintu reguliavimas, puikus stabdziai. Dvipusis kebulo cinkavimas (kapotas aliuminio), jauciasi dazu kokybe (iki siol jokiu giliu ibrezimu ar nuskelimu priekiniam bamperyje ir kapote). Automatinis pastovus klirensas su galimybe pakelti kebula vaziuojant per sudetinga kelia ar esant kliutims iki 290 mm nuo kelio pavirsiaus.
Lietaus daviklis.. Gal pas ji yra ten kokie nustatymai, bet mano masinoj istikro net nervina paranojiskai greitas valytuvu darbas praktiskai per sausa stikla. Prisipazinsiu, kad daznai ji atjungiu. Dar kas erzina, tai mano ugiui ir komplektacijai kartais sedant uz vairo trinkteliu koja i stiklines laikiklio kampa ir jis demonstratyviai isvaziuoja is savo tuneliuko.

Pradesiu nuo to, kad vazineti man reikia daug ir ivairiais, kartu ir ne pacios geriausios kokybes keliais, tai masinos patvarumas yra tikrai man svarbus kriterijus. Pardavus BMV E36, pradejau ieskoti talpesnes masinos, praktiskos, komfortiskos, europietisko surinkimo. Prisiskaites forumu ir prisiklauses atsiliepimu apsistojau ties citroenu. Pirkau vokietijoje, is pirmojo masinos savininko. Puikus egzempliorius su 82 tukt rida, jokiu avariju neturejes.
Ka galiu pasakyti - vazinejuosi ketvirtus metus, be kasmetinio tepalu ir filtru keitimo, niekas itampos nekele. Vaziuoja masina lygiai, ergonimika padori, negirgzda. Dinamika ir kuro sanaudos atitinkamai pagal klase ir mase.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 1.8i 16V Attraction, 2008y

2015-07-11
Buvo atvejis, kad lietus, liutis tiesiog, kad virs kelio vandens koks iki keliu vienoj gilesnej vietoj, dzipai pakelese stovejo, vaziuoti nedriso, ar tuos gilesnius vandenis toli is aplinkui apvaziuodavo - ties ta bala kamstis susidare. Na ir ka, as privaziavau, masina pakeliau (pas mane pneumatine pakaba) tik viena padala, na ir vaziuoju - visi kamstyje per langus nustebe ziurejo, filmuot pradejo. As dar iki maksimalaus pakeliau masina, nemeluoju, puse masinos is isores vandeny - praplaukiau!!! ir tokiu panasiu nutikimu su sita masina ne vienas buvo!
Kol kas trukumu nera, ir pagarba sitos masinos kurejams!

Labai grazi masina. Jei nebuciau pirkes ir pasivazinejes, kad buna taip puikiai sukomplektuotu masinu - vazineju ir nesigailiu, i jokia kita masina keisti neplanuoju, na nebent i tokia pacia tik naujesne.
Labai jauciasi tolygumas vaziuojant, masina tiesiog plaukia. Vaziuojant minksta, nesidauzo, salone tylu net ir prie didesnio greicio. Ergonimika puiki. Rekia su sita masina pravaziuoti kokius 5-12 tukst km, tada suprasit apie ka kalbu. Gal ir anksciau suprasit :)
Pries tai turejau masinu beveik 20, prancuziska masina pirma karta, bet apie ja tik geriausi atsiliepimai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i HPi Exclusive, 2002y

2015-05-21
C5 masina labai komfortiska, galinej sedynej isvis super, visiems labai patika. tiesa is pradziu kazkaip ne visai pripratau prie sankabos ir stabdziu pedalu - man jos kazkaip lyg ne visai geroj vietoj isdestytos - reguliavau ir sedyne ir vaira - nepadejo, teko priprast.
Trukumu yra. Trasoje ryta 7-8 litrus, tai normaliai, o vat ziema mieste kamsciuose 16-17. cia jau daug. Dideliu techniniu problemu per pusantrus metus nebuvo. Keiciau generatoriaus dirza, (taip pat ir kondicionieriaus bei stiprintuvo), keiciau variklio pagalve, vairuotojo puses dureliu rankenele vidine, nes pats nulauziau (teko visa mechanizma keist, nes atskirai neparsiduoda).

Vazineju su masina pusantru metu. Rinkausi ilgai, teko amerikieciuose, vokieciuose, japonuose pasedet - na nera tu masinu salonose kazko tokio, na nezinau, gal sarmo truksta (aisku as nekalbu apie masinas, kuriu klase aukstesne nei c5). Viskas pakankamai griezta, aiskios linijos - todel tos masinos ir nepatiko. C5 kitas reikalas - vos isedus jauciasi komfortas.
Varklis vat nelabai patinka du litrai. Veikia tai puikiai, na tik kompas kartais barasi ant benzo, o pilu neste - pakrautas ar nepakrautas, tarukia kaip tankas, bet pavaras keiciant kazkaip tupina - isibegeji, perjungi ir.. lauki. Manau mazoka 2 litrai tokio svorio masinai. 1.8 isvis neisivaizduoju.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0 HDi X, 2002y

2015-02-10
Iskart nusipirkes isvaliau varikli ir perkraciau visa pakaba - tai mano giliu isitikinimu ir dave geru rezultatu - nezinai, kokia masina, ir kiek gerai priziureta perki - norisi paciam sutvarkyt ir pasitiket jau tada, kad siurprizu nebus. Per metus su trupuciu masina be jokiu priekaistu pravazinejo, nepaisant ridos virs 200000 km. Kebulas cinkuotas, per 10 metu nei vieno aprudijimo, nors dazu nuskilimu yra, bet po jais gelezis, o ne rudys. komfortas vairuotojui ir garso izoliacija - neikainojami.
problemu buvo su davikliais, kuriais masina prifarsiruota, kaip kaledine zasis obuoliais. Taciau po pakeitimo viskas tvarkingai veikia.

Pirkau masina galima sakyt pabandymui. Pinigu tuo metu daug nebuvo, o reikejo didelio automobilio, kad vezimelis sutilptu. Prisiskaites, prisiklauses, apsistojau ties citroenu c5. Daug girdejau is vairuotoju su stazu, kad citroenai nepatikimi, kad daznai luzta, genda tai sis tai tas. Bet man paciam, kiek yra teke vazineti ir su opeliu frontera ir su nisanu primera 12, ir galiu pasakyti, kad citroenas pats komfortabiliausias ir brutaliausia aparatas. Ir negenda jisai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i HPi Exclusive, 2002y

2014-11-26
Variklis sitoj masinoj tikrai greitai pasyla, kas labai svarbu ziema. Apie pakaba atskira kalba. Ziema karta teko ziede ant ledo uzlekt, bet protinga elektronika islygino jau gresianti uzmetima be jokio mano isikisimo. Automobilis tinka bet kokiems tikslams. Vidutines kuro sanaudos a95 benzino, nes pilu tik toki - apire 9 litrai. C5 masinoj parkavimosi davikliai pastoviai primena, kad planuoji vaziuoti atbuline eiga - cia kaip kam, privalumas ar erzinantis bereikalingas funkcionalumas.
Yra problemu su tepalo iseiga. Pilu sintetini kas 10000 km ir po to dar dapilu 2-3 litrus. Internete perskaiciau, kad cia normalu 2.0 varikliams po 80000 ridos. Dar rekomenduoja keisti i pusiau sintetini - pabandziau ir po 500 km nupyliau, nes pradejo zvanget hidrokompensatoriai. Teko keist tepala - padejo.

Pazystamas parvare sita masina man is vokietijos. Radom internete. Kas liecia vaziuokles dali, jos kolybe, tai ispudis geras, masina komfortiska, palyginus su anksciau turetom opel askona, opel astra, audi 100, peugeot406, skoda oktavia ir vw. Su vw vaziuojant, tai isvis ispudis, kad tanke sedi, tik ten privalumas, kad detales pigios.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2008 - 2010 (2008, 2009, 2010)