Citroen C5 I 2.0 HDi SX Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 81 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 11.3 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.6 l
Reviews (20)
Citroen C5 I 2.0HDi Exclusive, 2010y
Turiu jau ketverius metus šį auto. Iš gedimų pasitaikė jam būdingi: leido priekiniai amortizatoriai, vieną pasikeičiau nauju (190€), antrą restauravausi pats, jau treji metai laiko; nelaiko purkštukų tarpinė ir laikikliai, bet remontas paprastas ir pigus. Elektronika laiko, rimtai nebuvo sugedusi, nors komplektacijoje beveik viskas, kas gali būti (pilnai elektrinis šildomas su masažu salonas, xenon, navi, parktronikai...) apart paprastų einamų detalių kaip lemputės parktroniko jutikliai (pigūs iš ali laiko gerai). Deja, teko keisti automatinės dėžės hidrobloką (1000€), nes dėžė smūgiavo.
Pirkčiau antrą kartą.
Citroen C5 I 1.6HDi Attraction, 2008y
Komfortas superinis.
Taisymas bei detalės brangu = riebus minusas.
Citroen C5 I 2.0 HDi SX, 2003y
Geras kokybės ir kainos santykis. Palyginkit tų pačių metų Golf ir C5 kainas.
Citroen C5 I 2.2 HDi SX Aut., 2002y
Šitą automobilį galite pirkt tik dviem atvėjais: A) Jūs neturite kur dėt pinigų ir galvojate kaip juos išmest. B) Jūs turite marias laiko ir labai daug pinigų, bet norėtumėt viską praleist vėjais. Jei atitinki kažkurį reikalavimą, butinai prieš pirkdamas paklausk savęs ,,Ar man šiandien sekasi?"
Prabėgo 260 000 km. Genda viskas iš eilės. Pakeičiau gal 50 % detalių, tačiau galų vistiek neina suvest, tad automobilis keliauja į laužyną. Hidraulinė važiuoklė maloni, tačiau turi gaut direktoriaus algą, kad pilnai susiremontuot, nepatikima ir metų bėgyje tikrai suges.. Kainos kosminės, o meistrus kurie apsiemą remontuot, gali skaičiuot ant pirštų. Citroen elektronika - tai magija. Autoelektrikai arba neapsiema, arba po dviejų dienų gražina nesutvarkyta.
Sakoma ,,pirkt mašina, tai kaip žaist loterijoj", tik šitoj loterijoj tu visada pralaimi.
Citroen C5 I I Break 2.0HDi Exclusive, 2006y
Labai geras automobilis, mažai problemų. Nusipirkau tuomet susitvarkiau pilnai, sumokėjau pora šimtų ir tuomet du metus važinėjau be jokių problemų. Labai pravertė, kai važiuoji ten kur reikia pasikelti auto. Super automobilis sekantis vėl bus citroen c5
Citroen C5 I I Break 2.0HDi Exclusive, 2006y
Pigus draudimas, trauka gera, tik reik jau issipjauti DPF filtra
Citroen C5 I 2.2 HDi Prestige Aut., 2003y
Kas mėnesį reikia atiduoti po 500 eurų už remontus. Visiškas chlamas. Genda viskas iš eilės
Citroen C5 I Break 2.0i 16v SX, 2001y
Sveiki, turėjau Citroena su HPI varikliu pats variklis 2,0 geras, bet įpurškimo sistema tai tikras galvos skausmas. Iš pradžių buvo viskas gerai, bet po pusmečio atsivėrė visos bėdos. Kuro slėgio reguliatorius kuris kainuoja apie 170€ parėjo, paskui aukšto spaudimo siurblys vėl apie 700€, dar vėliau siurblys bake numirė. Taip tai jo automobilis komfortiškas pakaba laikė be problemų, pats variklis tepalų nedegino. Elektronika irgi darė nesąmones tai langas atsidaro iš niekur nieko, arba užsidaro, prieš parduodant tai išvis galinis valytuvas kaip norėjo taip valė.Automobili rekomenduočiau pirkti tiems kas nori komforto, bet tik ne su HPI benzininiu varikliu. Ir gerai iškratyti visa elektronika prieš perkant.
Citroen C5 I 2.0 HDi SX, 2003y
Geras automobilis už savo kainą. Reikia rasti meistrus, kurie kokybiškai ir nebrangiai atliktų remonto ir techninio aptarnavimo darbus.
Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive aut, 2008y
Niekada nesitikėjau, jog Citroen gali gaminti tokius gerus automobilius.
Vargu ar galima rasti geresnį kainos ir kokybės santykį. Automobilis labai konfortiškas, gera garso izoliacija. Benzininis variklis dirba puikiai. Eksplotacija nebrangi. Turiu 2,0 103KW benzina, kuris yra aukso viduriukas. Pavaru deze automatine, pavaros perjungiamos tiksliai. Vaziuokle pasaka, sugeriami visi pavirsiai. Kas maloniausia hidrauline vaziuokle labai patvari. Specialiai domejausi ar daznai reikia keisti sferas citroen autoservise. Atsakymas buvo paprastas. Ju teigimu is visu automobiliu tvarkomu pas juos vos 1 sfera per keleta menesiu, kai seniau sferu keitimas sudare puse atliekamu darbu. Todel nekeista, kad neteko invertuoti i vaziuokle nei euro.
Kiti privalumai: ytin patogios sedynes, daug vietos galia net aukstiem vyram. Galinis langas spec formos, todel pagazine labai talpi.
Automobilis atrodo puikiai, traukia aki ir stulbina mano keleivius. Automobilis turi mielu privalumu, kuriuos turi tik verslo klases automobiliai: kaip uzsilenkiantys veidrodeliai, palydincios lempos, salino apsvietima, savaime vakare uztemstantis galinis veidrodelis.
Kitas automobilis tikrai bus Citroen su hidrauline pakaba.
Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive, 2008y
Pradesiu nuo to, kad vazineti man reikia daug ir ivairiais, kartu ir ne pacios geriausios kokybes keliais, tai masinos patvarumas yra tikrai man svarbus kriterijus. Pardavus BMV E36, pradejau ieskoti talpesnes masinos, praktiskos, komfortiskos, europietisko surinkimo. Prisiskaites forumu ir prisiklauses atsiliepimu apsistojau ties citroenu. Pirkau vokietijoje, is pirmojo masinos savininko. Puikus egzempliorius su 82 tukt rida, jokiu avariju neturejes.
Ka galiu pasakyti - vazinejuosi ketvirtus metus, be kasmetinio tepalu ir filtru keitimo, niekas itampos nekele. Vaziuoja masina lygiai, ergonimika padori, negirgzda. Dinamika ir kuro sanaudos atitinkamai pagal klase ir mase.
Citroen C5 I 1.8i 16V Attraction, 2008y
Labai grazi masina. Jei nebuciau pirkes ir pasivazinejes, kad buna taip puikiai sukomplektuotu masinu - vazineju ir nesigailiu, i jokia kita masina keisti neplanuoju, na nebent i tokia pacia tik naujesne.
Labai jauciasi tolygumas vaziuojant, masina tiesiog plaukia. Vaziuojant minksta, nesidauzo, salone tylu net ir prie didesnio greicio. Ergonimika puiki. Rekia su sita masina pravaziuoti kokius 5-12 tukst km, tada suprasit apie ka kalbu. Gal ir anksciau suprasit :)
Pries tai turejau masinu beveik 20, prancuziska masina pirma karta, bet apie ja tik geriausi atsiliepimai.
Citroen C5 I 2.0i HPi Exclusive, 2002y
Vazineju su masina pusantru metu. Rinkausi ilgai, teko amerikieciuose, vokieciuose, japonuose pasedet - na nera tu masinu salonose kazko tokio, na nezinau, gal sarmo truksta (aisku as nekalbu apie masinas, kuriu klase aukstesne nei c5). Viskas pakankamai griezta, aiskios linijos - todel tos masinos ir nepatiko. C5 kitas reikalas - vos isedus jauciasi komfortas.
Varklis vat nelabai patinka du litrai. Veikia tai puikiai, na tik kompas kartais barasi ant benzo, o pilu neste - pakrautas ar nepakrautas, tarukia kaip tankas, bet pavaras keiciant kazkaip tupina - isibegeji, perjungi ir.. lauki. Manau mazoka 2 litrai tokio svorio masinai. 1.8 isvis neisivaizduoju.
Citroen C5 I 2.0 HDi X, 2002y
Pirkau masina galima sakyt pabandymui. Pinigu tuo metu daug nebuvo, o reikejo didelio automobilio, kad vezimelis sutilptu. Prisiskaites, prisiklauses, apsistojau ties citroenu c5. Daug girdejau is vairuotoju su stazu, kad citroenai nepatikimi, kad daznai luzta, genda tai sis tai tas. Bet man paciam, kiek yra teke vazineti ir su opeliu frontera ir su nisanu primera 12, ir galiu pasakyti, kad citroenas pats komfortabiliausias ir brutaliausia aparatas. Ir negenda jisai.
Citroen C5 I 2.0i HPi Exclusive, 2002y
Pazystamas parvare sita masina man is vokietijos. Radom internete. Kas liecia vaziuokles dali, jos kolybe, tai ispudis geras, masina komfortiska, palyginus su anksciau turetom opel askona, opel astra, audi 100, peugeot406, skoda oktavia ir vw. Su vw vaziuojant, tai isvis ispudis, kad tanke sedi, tik ten privalumas, kad detales pigios.