Citroen C4 Picasso I C4 Gr.Picasso 2.0HDi Equilibre Pack Navi MCP Reviews

Citroen C4 Picasso 2009-2009
Engine l.:
2.0 l
Power:
100 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
12.5 sec
Avg. fuel consumption:
6.1 l
Recommends
Reviews: 5 -1
Average score: 4.0
Write review

Reviews (6)

Citroen C4 Picasso I 1.6HDi Impress Pack MCP, 2008y

2017-04-19
Tikrai nebijokite Automatiniu dėžių nes tikrai laiko gerai,svarbu laiku prižiūrėti ir neisivaizdoti kad vairuojat BMW tada tikrai laikys. Graži,patogi,labai ekonomiška,talpi tiek vidui tiek bagažinėje,dėže per tris metukus kaip pirkau veikia gerai taip ir dabar veikia be problemų ir remontu,varikli irgi netvarkiau tik tepalai filtrai ir žvakes,važiuokle karta per metus pasitvarkau nes daug važiuoju bet tikrai nėra brangi.
Galėtu būti staigesne vaziojan iš vietos bet kada pripranti tai ir nepastebi. Ka nors blogo kol kas neturiu ką ir pasakyti apie Autuomata ir Varikli 80.KW.

Masina gražiai atrodanti, patraukli, talpi nemaža bagažinę vairuojasi patogiai aukštai sedisi matomumas geras, kas liečia remonto tai kol kas per tris metus nieko rimto nebuvo automatine dėže veikia idealiai nes nupirkau tvarkinga ir priziuriu kaip dera taip kad dėžes jų nėra problematiškos kaip kiti rašo nusiperka pigius lavonelius poto skundžiasi,kas liečia varikli tai tikrai geras nekaprizingas ir traukos per akis kiti žmones rašo 100.kw geresnis bet kad tie 100.kw lygiai taip pat genda kaip ir šie reikia laiku prižiūrėt masina ir tada masina jum tikrai tarnaus,galėtu būti staigesne iš vietos judant o šiaip tai viskas normos lygyje,važiuokle neproblematiska labai minkštai vaziojasi,kėbulas ruditi nelinkęs aišku jai baseine laikisit tai surudis.Zodziu man gera nes priziuriu graži ir patraukli masina be dideliu problemų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C4 Picasso I 1.6VTi SX, 2010y

2015-09-20
Erdvus viduj, patogus. Galima pereiti is preikio i galines sedynes neiseinant laukan be jokiu problemu. Patgios sedynes, sakyciau beveik kaip naminiai foteliai. Labai geras varikliukas, lyg ir 120 arkliu, bet traukia gerai ir netriuksmauja daugiau nei reikia.
Rida nedidele tai problemu praktiskai nebuvo, tik kad gliniai amortizatoriai teket truputi pradejo. Dar smulkmena, bet visvien nemalonu - praputimo deflektoriaus dazai lupasi, patys is saves. Gerai, kad dazai juodi, o po jais juodas plastikas, tai taip smarkiai i akis nekrinta, bet vis tiek negerai.

Namiskiams citroenas labai patiko.
Bet kas nepatiko tai vaziuokles triuksmo izoliacija. Padangos gaudzia labai ikyriai. , tiek vasarines, tiek ir ziemines. Ant kai kuriu tipu kelio dangos apskritai beda, as tokio reikalo nu tikrai nebuciau tikejesis.
Taip pat nepatiko galine pakaba. Pakankamai stipriai trankosi, kai kurias duobes praeina minkstai, bet kartais tirkai grubiai trinkteli.
Planuoju greitu laiku keist masina ir citroeno jau nebeimsiu. Kai sediesi i masina - malonu, komfortabilu, bet tereikia pravaziuot biski ir deja komfortas prapuola.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C4 Picasso I 1.6THP Equilibre Pack MCP, 2009y

2015-03-15
Cia ne automatas, cia mechanine deze su elektroiniu valdymu, kuris adaptuojasi prie vairuotojo valdymo! Jei kokia savaite vazineji ramiai, tai problemu su perjunginejimu nera. Jei tik pavazinesi nervingai, su staigiais greitejimais ir grubiais stabdymais, pradeda kiek gliucint - perjungia su tokiu lyg trinktelejimu, ypac is pirmos i antra. Vazinekit su sita masina lygiai ir vienodai ir bus jums laimingas vaziavimas.
Per eksploatavimo laika, 7 menesiu intensyvaus vairavimo islindo dvi bedos - teko keisti rato stabilizatoriaus stoike (servise sake, kad pas mus ne keliai, ko kryptys.. viskas del to), kita beda, paleidus masina nepasildyta, atsirado birzgiantis garsas variklyje arba turbinoj, kuris praeina pasildzius varikli (servise nustate, kad tiesiog kiek atsilaisvino vienas varztas, turbina prie variklio laikantis).

Nusprendziau palikti atsiliepima apie citroena. Emiau metu senumo, pagal dylerio pasakojima, juo veziojo buhalterija darbiniais klausimais.
Egzempliorius vertas demesio, prisukes jau 10000 km. Per kiek laiko vairuoju, pora kartu daviau gazo ismegint - dideliu greiciu jokiu problemu. Trasoje eina lygiai, lenkimui 156 arkliu uztenka, kaip tokiam svoriui pusantros tonos.
Ziema persiaviau spygliuotas, pasalinio triuksmo nuo zieminiu padangu (turejau tokia beda su ankstesne kita masina), jokio nera. Taip pat ramiai osia kaip ir su vasarinem.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C4 Picasso I 1.6VTi SX Pack, 2008y

2015-01-28
Labai gera apzvalga. Priekinis stiklas tikrai brangus, bet vat uztat koks vaizdas atsiveria. Vietos labai daug, sedynes nuostabios, reguliavimo galimybiu uztenka visur patogiai isitaisyti. Su isrinktu salonu galima praktiskai visa namu turta vezioti. Apie kitus miniveno variantus nezinau, bet as sita savo masina labai patenkintas, vairavimas vienas malonumas.
Kietokas plastikas, bet kol kas dar niekas negirgzda. Nepatogu isimti akumuliatoriu. Pirkau masina 86000 prisukusia, keiciau is esmes tik einamuosius reikalus. Dabar prisukta 123000. Brangus priekinis stiklas, kai reikejo keisti. O visa kita tvarkoj, kad tik tokios bedos.

Pirma man prancuziska masina. Iki jos turejau visus vokiecius. Visada imdavau dyzelius del ekonomiskumo. Teko derint lengasias ir mikrus. Uzkniso. Ziurinejau variantus nuo 5-os mazdos iki c8 ir peugeot-807, apsistojau ties citroenu.
Patiko is pradziu jo isorinis vaizas - grazu. Dar specai patarimu apdalino, tai taip ir nusprendziau.
Emiau dujos-benzas, olandiskas idiegimas.
Nustebino kuro islaidos - ziema mieste be ribojimu - 11 litru, duju litrui pusantro daugiau. Vaziuoklei skirtumo jokio. Benzas reikalingas tik sildymui arba iki degalines davaziuot. Ekonomiskai tirkai apsimoka. Aptarnavimas benzo tikrai pigesnis nei dyzelio.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C4 Picasso I 1.6THP Equilibre Exclusive Navi MCP, 2009y

2015-01-26
Unikalus dizainas isorej ir viduj. Aisku labai jaucias, kad specifinis, toks megejams, bet man labai patinka. Kiek aktyvus, tiek ir pasyvus saugumas. Patikrinti dziaugiuosi, kad neteko, remiuosi ekspertu isvadom. Talpumas masinos nerealus. Pravazumas miestui ir ziema ir vasara - labai padorus. Esu tik viena karta srtiges ir tai per savo ziopluma kaime slapiam minkstam grunte.
Svarbiausia - karstu metu laiku klimato kontroles tikrai neuztenka palaikyti komfortui. I pietus kur nors su tokia jau nenuvaziuosi. Tris kartus buvo gedimai variklyje - masina nesena, noretusi tiketis daugiau patikimumo. I stikliniu laikiklius netelpa dideles mcdonalds stiklines - tik puslitriniai buteliukai arba kavos puodeliai popieriniai. Nera usb ir bluetooth prieigos kad pajungti telefona.

Patiko sita masina del savo kosminio dizaino. Milziniski langai, atskiri kreslai kiekvienam, su sava reguliavimo sistema, patogi vairuotojo vieta.
Renkantis galvojau ir apie Grand Picasso, bet apsvarsciau, kaqd parkuojantis geriau trumpesne masina, tai ir paemiau sita.
Pries tai vazinejau su nedidele lengvaja, tai persedes ant citroeno maniau labai jausis gabaritai, bet is tikro nepasirode jis didziulis.
Automobilis pralenke lukescius - labai dinamiskas turbo variklis, is pradziu pavaru deze kazkokia neiprasta atrode, iskart nustatyta dinamiskam vairavimui, todel eda kuro pas mane mieste 11 l. Trasoj 90 km/h vaziuojant sunaudojo 5.5 pagal kompo parodymus. Kas masinai 1.5 tonos svorio labai neblogai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C4 Picasso I 1.6VTi My Way, 2011y

2015-01-08
Praejo jau trys metai kaip naudojuosi, o mane vis dar dziugina jos dizainas ir komfortas, nors salonas pas mane pats paprasciausias - kai seima su vaikais, tai navarotai salone nebutu labai apgalvotas zingsnis. Didelis priekinis stiklas paperka, erdvus salonas - vaikai ten begioja. Uztenka ir bagazines pilnai visokiems vaikiskiems reikalams - vezimukams, dviratukams, rogutems.
Tiesa sakant su trukumais man nepasiseke - neislendu is servisu. Ziemos metu pradejo nebekilt apsukos - iki 1500 maksimum. Tuo metu dar buvo garantija, tai sutvarke. Per tris metus stabilizatoriaus stoikes keistos tris kartus!!! Labai daznai isgaruoja antifrizas, neaisku kur. Prisukus 26000 pilnas amortizatoriu keitimas. kaip tokiam dideliam priekiniam stiklui, labai mazas plovimo skyscio bakelis - apie 4 l.

Vazinejau pries tai su ford focus. Seima tapo didesne ir nusprendziau pradeti ieskotis naujos masinos. Citroena emem balta, as mechanika labiau megstu, automatas man nelabai. Teko ismeginti renkantis masina citroeno automata, tai mane isgazdino kazkiek hibridas, nepatiko, kaip jis persijungineja.
Ir taip susikloste, kad emem 1.6 benzina. Negaliu nepamineti, kad kiek gailiuosi, nes mechanika su 1.6 kazkiek tupoka, neuztenka galios ir 6-os pavaros - kazkaip tas viskas pakankamai keistai kaip tokiai sunkiai masinai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2009 - 2009 (2009)