Citroen C4 Picasso I 1.6HDi Impress Pack MCP Reviews
- Engine l.:
- 1.6 l
- Power:
- 80 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 13.2 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.7 l
Reviews (6)
Citroen C4 Picasso I 1.6HDi Impress Pack MCP, 2008y
Masina gražiai atrodanti, patraukli, talpi nemaža bagažinę vairuojasi patogiai aukštai sedisi matomumas geras, kas liečia remonto tai kol kas per tris metus nieko rimto nebuvo automatine dėže veikia idealiai nes nupirkau tvarkinga ir priziuriu kaip dera taip kad dėžes jų nėra problematiškos kaip kiti rašo nusiperka pigius lavonelius poto skundžiasi,kas liečia varikli tai tikrai geras nekaprizingas ir traukos per akis kiti žmones rašo 100.kw geresnis bet kad tie 100.kw lygiai taip pat genda kaip ir šie reikia laiku prižiūrėt masina ir tada masina jum tikrai tarnaus,galėtu būti staigesne iš vietos judant o šiaip tai viskas normos lygyje,važiuokle neproblematiska labai minkštai vaziojasi,kėbulas ruditi nelinkęs aišku jai baseine laikisit tai surudis.Zodziu man gera nes priziuriu graži ir patraukli masina be dideliu problemų.
Citroen C4 Picasso I 1.6VTi SX, 2010y
Namiskiams citroenas labai patiko.
Bet kas nepatiko tai vaziuokles triuksmo izoliacija. Padangos gaudzia labai ikyriai. , tiek vasarines, tiek ir ziemines. Ant kai kuriu tipu kelio dangos apskritai beda, as tokio reikalo nu tikrai nebuciau tikejesis.
Taip pat nepatiko galine pakaba. Pakankamai stipriai trankosi, kai kurias duobes praeina minkstai, bet kartais tirkai grubiai trinkteli.
Planuoju greitu laiku keist masina ir citroeno jau nebeimsiu. Kai sediesi i masina - malonu, komfortabilu, bet tereikia pravaziuot biski ir deja komfortas prapuola.
Citroen C4 Picasso I 1.6THP Equilibre Pack MCP, 2009y
Nusprendziau palikti atsiliepima apie citroena. Emiau metu senumo, pagal dylerio pasakojima, juo veziojo buhalterija darbiniais klausimais.
Egzempliorius vertas demesio, prisukes jau 10000 km. Per kiek laiko vairuoju, pora kartu daviau gazo ismegint - dideliu greiciu jokiu problemu. Trasoje eina lygiai, lenkimui 156 arkliu uztenka, kaip tokiam svoriui pusantros tonos.
Ziema persiaviau spygliuotas, pasalinio triuksmo nuo zieminiu padangu (turejau tokia beda su ankstesne kita masina), jokio nera. Taip pat ramiai osia kaip ir su vasarinem.
Citroen C4 Picasso I 1.6VTi SX Pack, 2008y
Pirma man prancuziska masina. Iki jos turejau visus vokiecius. Visada imdavau dyzelius del ekonomiskumo. Teko derint lengasias ir mikrus. Uzkniso. Ziurinejau variantus nuo 5-os mazdos iki c8 ir peugeot-807, apsistojau ties citroenu.
Patiko is pradziu jo isorinis vaizas - grazu. Dar specai patarimu apdalino, tai taip ir nusprendziau.
Emiau dujos-benzas, olandiskas idiegimas.
Nustebino kuro islaidos - ziema mieste be ribojimu - 11 litru, duju litrui pusantro daugiau. Vaziuoklei skirtumo jokio. Benzas reikalingas tik sildymui arba iki degalines davaziuot. Ekonomiskai tirkai apsimoka. Aptarnavimas benzo tikrai pigesnis nei dyzelio.
Citroen C4 Picasso I 1.6THP Equilibre Exclusive Navi MCP, 2009y
Patiko sita masina del savo kosminio dizaino. Milziniski langai, atskiri kreslai kiekvienam, su sava reguliavimo sistema, patogi vairuotojo vieta.
Renkantis galvojau ir apie Grand Picasso, bet apsvarsciau, kaqd parkuojantis geriau trumpesne masina, tai ir paemiau sita.
Pries tai vazinejau su nedidele lengvaja, tai persedes ant citroeno maniau labai jausis gabaritai, bet is tikro nepasirode jis didziulis.
Automobilis pralenke lukescius - labai dinamiskas turbo variklis, is pradziu pavaru deze kazkokia neiprasta atrode, iskart nustatyta dinamiskam vairavimui, todel eda kuro pas mane mieste 11 l. Trasoj 90 km/h vaziuojant sunaudojo 5.5 pagal kompo parodymus. Kas masinai 1.5 tonos svorio labai neblogai.
Citroen C4 Picasso I 1.6VTi My Way, 2011y
Vazinejau pries tai su ford focus. Seima tapo didesne ir nusprendziau pradeti ieskotis naujos masinos. Citroena emem balta, as mechanika labiau megstu, automatas man nelabai. Teko ismeginti renkantis masina citroeno automata, tai mane isgazdino kazkiek hibridas, nepatiko, kaip jis persijungineja.
Ir taip susikloste, kad emem 1.6 benzina. Negaliu nepamineti, kad kiek gailiuosi, nes mechanika su 1.6 kazkiek tupoka, neuztenka galios ir 6-os pavaros - kazkaip tas viskas pakankamai keistai kaip tokiai sunkiai masinai.