Citroen C3 II 1.0VTi Attraction Reviews

Citroen C3 2013
Engine l.:
1.0 l
Power:
50 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
16.2 sec
Avg. fuel consumption:
4.3 l
Recommends
Reviews: 6 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (6)

Citroen C3 II 1.4 Seduction, 2010y

2015-08-17
Labai idomus kebulo dizainas. Aisku cia megejams, kitam nepaaiskinsi, kad tavo masina grazi, bet mano nuomone bendras vaizdas tikrai labai neblogas kaip tokios klases automobiliui. Gerai valdoma masna. Salonas komfortabilus, malonu tiek ilgai tiek trumpai kelionei. Ilgam vaziuojat nera nuovargio nei varuotojui, nei kelieiviams, nors cia tokia ne visai kelionine masina, keik suprantu labiau miestui skirta. Labai kokybiskas surinkimas (mano rinkta Prancuzijoj). Talpi bagazine, gera ergonomika.
Per zemas priekinis "ziurstas", kaip musu keliams, Bet ziurisi uztat labai graziai. Veidrodeliu apsildymas nekoks.

Pirkau galima sakyti atsitiktinai, ziurejau vietoj jos skoda, bet ten daug zmoniu ja domejosi. Tai psitaike pamatyt sita masina, pirkau, dabar jau tris metus turiu ir nei karto nepasigailejau tokio pirkinio.
Vazinetis tenka ir mieste ir uzmiestyje, visus metus laikau kieme grynam ore, taigi masina macius irsilto ir salto.
Prie minus 30 uzsiveda be jokiu problemu.
Per tuos kelis metus keiciau tik tepalus ir perdegusiu lempuciu pora ir viskas.
Buvau maloniai nustebintas pakabos patikimumo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 II 1.4VTi Exclusive, 2010y

2015-08-13
Ilgose kelinese per 8oo km ant karto, tai visiskai nepavargsti, kaip namie ant fotelio pries telika pasedejes jautiesi. Mechanika sitoj auto sekminga, patogi. Labai vykusi mechanine pavaru deze. Eksploatuojama puikiai, prie -30 ziema salone malonu. Tepalo neryja, benzo irgi normaliai.
Remontas, remontas ir dar karta remontas. Pagrindine porblema - amortizatoriai. Ne musu keiams matyt skirta, nezinau kaip is tikro, bet itariu prancuziski keliai geresni, jei toias auto gamina. Tokie amortizatoriai mano galva tik veidrodinio lygumo keliams. Oficialiu atstovu servisuose taiyt masina, tai kanos kosmines, jei zinot kas gerai taiso, tikrai sutaupysit paprastam servise taisydami. kiek suprandu del sukomponavimo specifikos remontuojamas sunkiai. Dalys jei originalios tai labai brangios. Neitin isvystytas tinklas analogisku detaliu gamintoju. Jei yra analogu, tai ne visoms detalems. Stiklus, amortizatorius, zvakes ir dar daug ko kito teko pirkti originaliu is citroeno gamyklu.

Trys metai eksploatavimo, daug tiek teigiau, tiek neigiamu momentu pasitaike.
Vaizdas masinos puikus. Vairuoti patogus. Manevringas be proto, nes kvapa uzgniauzia. Komfortas salono irgi pagirtinas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 II 1.4 Attraction, 2010y

2015-08-07
Pinai atspindi penketo ivertinima kas liecia kainos ir kokybes sanyki. Masina grynai moteriska mano akim ziurint, mazute ir ekonomiska. Salonas aptogus, erdves daugiau maziau pakanka, gale sedintiems irgi padori situacija, niekas nesiskunde, bet jau trise gale sedeti tiketina bus ankstoka.
Sofu aisku su ita masina nepaveziosi. Bet bendrai paemus erdves uztenka tiek salone, tiek ir bagazinej. Galingumo be abejo kiek mazoka, bet kaip miesto masinai pilnai pakanka. Kas liecia gedimus/remontus, tai viskas tik palaniniai reikalai ir smulkmenos, su didelem problemom susidurti neteko.

Tai mano pirmas automobilis. Kai rinkausi, i prancuziskas masinas apskritai ir neziurejau, bet pasitaike uzmatyti nebloga varianta, su maza rida, uz priimtina kaina.
Vienintelis dalykas, kas interjere glumina, tai avarinis mygtukas, ji mano nuomone reik pakeisti vietom su duru blokavimo mygtuku, arciau vairuotojo, nes siaip tai reik toli tiestis iki jo.
Masinai jau keli metai, bet niekas niekur nebarska, negirgzda. Stebina kuro sanaudos - 8-9 litrai mieste, kai kamsciu praktiskai nera. O be sito tai masina mane pilnai tenkina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 II 1.4VTi Exclusive, 2010y

2015-07-27
Labai gerai masina valdoma staigiuose posukiuose ir esant slidziam keliui. Greitai pasyla ziema, galima vazineti be striukes ar palto. Vidutiniskai kuro sunaudoja 6.5 litro kai vidutinis greitis 42km/h, turint galvoj pastvius kamscius. Greitgely isibegeja iki 161 km (pase maksimalus greitis nurodyta 135 km), net ir esant tokiam greiciui pakankamai stabiliai rieda ir lengvai valdoma. Parkuojasi i maziausias skylutes, jos gabaritai tik nedideli. Ideali moteriska masina. Vairuoti tikras malonumas.
Gedimu kol kas nebuvo, bet.. Masina labai zema, ir aisku is to isplaukia, kad pravazumas jos menkas. Miesto keliams masina ideali, bet vat ten, kur keliai prastesni, masinos jau darosi gaila. Daznai karterio apsaugom yra teke kabinti net gulinti policininka.

Masinyte panasi i boruze. Lukescius pateisina.
Pakankamai talpi, su didziule (cia lyginant su pacios masinos gabaritais) bagazine, i kuria lengvai telpa trys ratai (ketvirtas eina i salona, tai bedos nera).
Kondicionierius nei karto nera gedes, o turint omeny sitos vasaros orus, tai jau didelis pliusas, nes sukosi vesinimo rezime pastoviai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 II 1.4VTi Selection MAP, 2011y

2015-02-14
Interjeras Dinamika Isorinis dizainas Islaikymo ir aptarnavimo kastai Pirkimo kaina Automato sportinis rezimas
Vis tik kiek edri kurui (nors cia gal mano kalte del vairavimo stiliaus, ne pacios auto). Automata butina pasildyti. As asmeniskai priprates prie labiau visokiu funkcionalumu prikistu masinu, bet nieko esminio netruksta, ko reikia tas yra. Nera variklio temperaturos skales. Jei saltas, zenkliukas dega melynai, jei perkaites, knygelej parasyta, kad lyg turi buti raudonas, bet man nepasitaike. Ne patys patogiausi keleiviu kreslai - auksta pagalve, tai keleivis priekyje rezultate beveik gulom vaziuoja.

Beveik metus vazineju sita masina. Pravaziuota 20000 - as labiau nei patenkintas.
Vazineju daugiausiai mieste, reciau i kaima isriedu. Kamsciuose tenka pasedet.
Plente teko ismeginti tuos 170 km/h, kur pase parasyta - lengvai ir tvarkingai. Manau kad komplektacija 120 arkliu ir automatas tai butent tai, ko sitai masinai reikia.
Masina maza ir dinamiska, cia pats tas ko reikia mieste. Masina ir nuo sviesoforo raut greitai gali, ir tarp dvieju juostu isipaisyt, jei reikia.
Prie -30 uzsiveda taip pat sekmingai, kaip ir prie plius 30.
Keturiu padalu automatas prancuzuose jau daug metu statomas, jokiu siurprizu su juo nera.
Apkritai masina eina kaip laikrodis, jokiu rimtu gedimu nebuvo,

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 II 1.4VTi Selection MAP, 2011y

2015-02-05
Priparkuoti galima bet kurioj vietoj, tuo atzvilgiu masina labai patogi. Minkstai rieda, esant dideliam greiciui gerai laiko kelia. Bendrai tai komfortiska masina. Tokios masinos alternatyvos su geresnem charakteristikom, jau bus zymiau brangesnes. Apskritai tai masina sita suteikia daug malonumo vairuojant.
Nelabai efektyvi pavaru deze vaziuojant miesto salygomis. Del to ryskus kuro sanaudu padidejimas mieste kaip tokiai masinai. Gali uti, kad kas ismano, moketu sureguliuoti automata, kad maziau rytu, bet as vazineju taip kaip yra, taip ir aprasau.

Automobilis pasakiskai patogus mieste. Bet aktyviai vazinejant miesto salygom, kuro ryja nemazai. Bet cia ant automato. Dezute tam reikalui per daug problematiska ir apgalvojanti ir veda prie bereikalingu kuro sanaudu. Labiau komfortisko vaziavimo salygom, tarkim uzmiesty, tikrai labai mazai ryta - 6.2 litrus. Galima ir i maziau susispaust, jei labai sekti kaip vaziuoji.
Vaziuojant mieste, spaudziant gaza startuoja neiskart, susimasto, o paskui jau sportiskai sauna. Persijungus ant 4 pavaros labai laisvai vaziuoja ir labai tampa jautri gazo pedalui. Bet miesto vaziavimo nemegsta, kaip ir visos masinos, jei saviapgaule neuzsiiminet..
Klimatas silpnesnis nei Mondeo, bet is principo susitvarko.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost