Citroen C3 I 1.4HDi SX Pack Reviews

Citroen C3 2005-2009
Engine l.:
1.4 l
Power:
50 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
13.4 sec
Avg. fuel consumption:
4.4 l
Recommends
Reviews: 7 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (7)

Citroen C3 I 1.4HDi Impress Pack, 2008y

2015-07-28
Valdymas puikus, stovejimo aiksteleje, tai toks jausmas, kad vietoje sukasi. Kelyje stabilus ir esant didesniam greiciui, eina kaip per begius. Vairas pakankamai informatyvus, ir kiek teko susidurti, prancuziskos masinos daug labiau apgalvotos. Kondicionierius jokiu problemu nekele, netgi sia karsta vasara nei kamsciuose mieste, nei trasoje (2-3 valandos nepertraukiamo darbo maksimalaus saldymo rezime). Pakaba pakankamai imli, gerai sueina ir vezes ismustos ir iskilimai, teko ir per tramvajaus begius uzsieny vaziuoti - viskas normaliai, pernelyg nesijaucia. Elektronika patikima. Optika puiki, net ir be ksenono lempu.
Rimtesniu problemu kol kas nebuvo.

Automobilis isoriskai labai grazus (cia replika tiems, kam atrodo problematiska, kad jis is pigesniuju), surinktas labai kokybiskai, labai patikimas. Sita masina puikiai atlaike speiguota ziema ne garaze.
Automobilis siltas, komfortabilus. Tiesiog bravo sitam prancuzui!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 I 1.6i 16V Exclusive, 2007y

2015-07-07
Masina puikiai vairuojasi ir mieste ir trasoje, Benzino mieste ima apie 8 litrus, trasoj prie greicio 90-100 ima 5.5. litrus 95-to ties 120-140 km/h ima 7-8 litrus. Jei vaziuot greiciau, tai panasu ispila kura i vamzdi, o greiciau neina. Savo klasei tai pukus interjeras, eksterjeras, puiki ergonomika. Yra kas sako apie silpna pakaba situ masinu - as tai sakyciau, mokykites vazineti.. Dar sako dalys brangios - ieskokit pigiu analogu. Dar girdet apie sudetinga remonta - bet pasakykit, kokia siuolaikiska masina dabar dar galima taisyt paciam ant duobes?
Kol kad dideliu problemu nebuvo. Pirkau be TA, iskart veziau - nepraejo. Beveik neveike galiniai stabdziai, kai rankinis ijungtas. Servise sake, kad cia toks europietiskas standartas, kad galiniai silpnai stabdo.

Turiu pasakyti, kad tai mano pirma normali masina, todel galiu ja vadinti savo pirmu automobiliu, kuris vaziuoja taip, kaip suprojektuota gamintoju.
Pirma, ka mato vairuotojas isedes i auto - vairas, jis patogus, su stiprintuvu, tik kad plastikas - delnai prakaituoja net kai kondicionierius ijungtas.
Pavaros trumpos, 75 arkliu pilnai uztenka kad vazineti zemom apsukom ramiai. Po kokiu 3000 apsuku/min masina pradeda gana uztikrintai greiteti ir uztikrintai laikosi masinu sraute.
Pakaba minksta bet zema, 14 cm, o stogas aukstas, baze trumpa. Stabdant jauciasi toks kalimas nosimi staigus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 I 1.4 SX Senso Drive, 2004y

2015-07-03
Miestui labai patogus, manevringas automobilis, ir kuro ima nedaug. Visa vasara teko vazinet prastokais rajoniniais keliais, ir bekeles, ir purvo ir grioviu masina mate, tai va galiu pasakyti, kad pravazumas masinos puikus. (pas mane 15 radiusas ir stovejo geros demisezonines), tai kad tas argumentas, kad masina uzmiesciui netinkama, man irgi nepasitvirtino. tiesiog padangoms nereikia taupyti. Patinka man sita c3, gal net labiau nei mersas, nebeturiu, tai pasiilgstu ir kazkiek gailiuos, kad pardaviau.
Kai kuriu detaliu, jei uzsisakinet naujas ir originalias, tenka laukti koki menesi, kol atvez, bet palyginus islaidos nera dideles.

Masinyte tiesiog super! Vairuoti labai patogi. Visi mygtukai po ranka.
I bagazine telpa visi pirkiniai, vezimelis, esam sukise ir keturis balionus R16.
Gale vietos mazoka, jei priekines sedynes atgal atstumti, na bet jei priekiniai sedinys bus kuklesni, tai ir uoseviene 64 dydzio ir vaikiska sedyne ipaisyti galan galima (ne karta patikrinta).
Girdejau, kad matomumu sitoj masinoj skundziasi - pagal mane tai tkrai sitai masinai tas negalioja. Galiu palyginti su mersu a-klases, tai ten apzvalga gerokai prastesne.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 I 1.4 16V Freeze, 2004y

2015-03-29
Masina labai apsukri ir paklusni. Elektrvairas palyginus su hidro stiprintvu labai lengvas. Masina maza, bet palyginus labai talpi bagazine ir daiktadeze ir pats salonas. Tiesiog stebina. Variklio salone visai nesigirdi. Puiki garso izoliacija. Stabdziai puikus. Galingumas nedidelis (isibegeja per 18-20 sek), bet uztat labai ekonomiska. 5.5 litro simtui kilometru geru keliu mazdaug iseina. Ilgoj kelionej teko miegoti masinoj istiesus sedyne ir issimiegoti tikrai pavyko. Labai minkstos sedynes, komfortiskos, su individualiais porankiais. techninis aptarnavimas priimtinom kainom, galvojau bus blogiau. Metalas nerudyja. Masinai jau 9 metai, yra nuskelimas ant duru iki metalo, ir jau keletas metu, o toj vietoj nerudyja. Kainos kokybes santykis puikus. Sitokia masina galetu kainuoti ir brangiau. Puikiai tinka bet kokio amziaus moterims.
Mas asmeniskai mazas galingumas automobilio nera problema, tai minusu sitoj masinoj kaip ir nematau.

Anksciau vazinejau tik vokiskom masinom, o dabar suzaveta sita masina. Prancuzai gamina laai kokybiskai. Masina pirkau sau, bet ja vazineja dabar vyras. Pirkau tiesa sankant irgi is vyro. Tai kad neskaitau sitos masinos isimtinai moteriska.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 I 1.4 SX Senso Drive, 2004y

2015-03-03
Jaukus, is vidaus neatrodo sudetinga, ties interjeras, tiek eksterjeras nera gresmingas, is cia ir moteru simpatijos sitam auto. Gabaritai nedideli, bet viduj nera labai anksta. Parkuoti su tokiais gabaritais yra grynas malonumas, tiek ankstuose kiemuose, tiek uzztatytose aikstelese.
Su tokia rida jums greiciausiai jums teks remontuoti vairo kolonele (girdis triuksmas desnej pusej).Kolonele lengvai remontuojasi, taigi jei zinot geru meistru, ta situacija issprendziama. Dar reikejo keisti priekinius ir galinius stabdziu diskus, kaladeles. Tepalo ir filtro keitimas variklyje. Keistas oro ir salono filtras. Keistas akumuliatorius, lemputes. Perkant dar reiketu atkreipti demesi i kondicionieriaus veikima, ar keliasi stiklai, taip pat centrinio uzrakto veikima. jei bus galimybe, patikrinti ir abs sistemos veikima.

Pirkau masina zmonai, kad pasimokintu vairuoti.
Galima sakyti, kad masina yra isskirtinai moterims ir jaunoms merginoms. Masina komfortabili, traukia aki, ir tikrai mterims sukelianti susidomejima.
Bendrai paemus masina visai nebloga. 1.4 variklio pilnai uztenka.
Emem naudota, prasukusia 120000 km, iskart norisi parasyti, kad su tokia rida automobilis pareikalaus papildomu investiciju. Taigi kas rysis imti sita automobili, tai atrkeipkite demesi i kilometraza ir galite drasiai deretis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 I 1.4 HDi Furio, 2005y

2014-11-09
Pats svarbiausias dalykas yra kuro sanaudos - 1100 km pravaziuoju su vienu baku. Cia turint omeny kas koks 100 km is ju miesto vietovej. Ekonominis kreiserinis greitis 95 km/h - galima snibzdant kalbeti, skaityti ar filma ziureti - jokio triuksmo.
Masinos uzpakalis ziurisi visai vaikiskai (moterims atvirksciai patinka). priekinis bamperis toks zemas, kad apie vaziavima i miska, prie upes ar kaimiskus keliukus reiketu tiesiog pamirsti. Masina tikrai zemoka, galvoju, kaip cia ta problema spresti.

Masinoje viskas patiko.
Isorinis vaizdas - priekyje aki traukia grazios groteles radiatoriaus ir grieztos formos, neiprastas, bet grazus profilis.
Kebulo dalys minimaliai usztoja vaizda, apzvalga tikrai gera, stiklai dideli.
Puiki haloge niniu zibintu sviesa, ir tolima ir artima, netgo geresnis nei ksenonas.
Aukstos ir patogios sedynes, kojos netirpsta net vaziuojant 500 km ir daugiau be sustojimo.
Erdvus salonas ir aukstos lubos, patogios duru erdves, islipt/ilipt nera jokiu problemu. Mano 195 cm ugiui pilnas komfortas.
Minkstose galinese sedynese patogu miegoti. Hondoj, mazdoj, golfe miegot neimanoma, per kieta.
Bagazine labai talpi - kanistras 5l, instrumentai, autohemija, ir pilnas sportinis krepsys telpa be jokiu problemu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C3 I 1.4 HDi X, 2005y

2014-02-24
Kuro sanaudos, pigi eksploatacija, manevringumas, nebrangios dalys, paprasta remontuoti paciam, kainos ir kokybes viduriukas
neradau

Citroen 2005m 1,4hdi.
Kai pirkai ziurejau labai skeptiskai, bet pavairavus nuomone pasitaise. Pradzioje maniau kad tai iprastas keliu spuogas , bet jis turi savo charakteri, vaziuoja stabiliai, is vietos pajuda nesispardydamas ir lenkiant su keliaiviais galios uztenka. Zodziu vairuoju gana jaunatviskai ir nusivilti tikrai neteko.
Kas liecia kuro sdanaudas --super!! Vazineju pagrinde mieste ir kartais tenka pavaziuoti uzmiestije bendros kuro sanaudos apie 4.8l mieste-~~5.5-5.8 , uzmiestije 4.5l Taigi degalineje nesu daznas svecias ir kai tenka apsilankyti stipriai nepanikuoju.
Eksploatacija- turiu jau 2m ir keiciau tik pagrindinius dalykus Dirzas filtrai tepalai padangos:) buvo prakiurusi kuro slangute kuri kainavo 15lt ir meistrai paeme50lt reikejo pavirinti duslintuva- 20lt. ir tai pirkau lietuvoje vazineta 300000km. Mano manymu labai pigu.
Salono medziagos- na galetu buti geresnes, bet zinant to auto kaina, manau rastas aukso viduriukas, surinkimo kokybe normali.
Elektronika- Negaliu niekuom skustis, tik va kartais bagazines dankcio neina atidaryti, ten uzsinesa kontaktai, bet issprendziau problema pasidarydamas jungikli is vidaus-25lt:).
Gal kik kietoka vaziuokle, bet cia budinga mazoms masinoms.
Zodziu gal pasiseke tik man, bet as nematau problemu su situo auto, nors turejes mazalitraziu esu tikrai nemazai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2005 - 2009 (2005, 2006, 2007, 2008, 2009)