Chrysler Voyager III SE 2.4L Reviews

Chrysler Voyager 1996-1999
Engine l.:
2.4 l
Power:
111 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
12.4 sec
Avg. fuel consumption:
10.4 l
Recommends
Reviews: 11 -1
Average score: 4.0
Write review

Reviews (12)

Chrysler Voyager III SE 2.4L, 1996y

2017-10-07
konfortas muzika,peciukas greitai isildo
rudys kebulo variklio laidai puva

turejau 1999 3 l voeger. variklis tiesiog super suvazinejau per 3 metus 80000 km dideliu problem neturejau sanaudosmazdaug 14-15l. turejau caravana1997m 2.4 silpnokas variklis sanaudos14-15lpralekiau kaskur apie 30000 problem buvo tik su elektra biski turejau granta caravana 3,3 varikliu sanaudos 16-18l neblogas variklis biski sanaudos didokos pralekiau 15000 km irgi buvo problem su elektra puva laidai tabar vazineju su 3,8 l grantu caravan sanaudos tiesiog pasakiskos trasoje 10-11l mieste 13-14l ir vel problemeles laidai teip masinos man patinka vazineju daug ir toli tokiu investiciju dideliu ne viena masina nepareikalavo tvarkausi pats nes atsibodo meistrai jie tik kainas sukelia ir kaip reikalas nesutvarko pilnai konfortas

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III SE 3.3, 1995y

2017-06-28
patogus,pravazumas geras,talpus isemus sedynes.
remonto paslaugos suteikiamos ne visur,korozija.

Turiu chrysler vojadzer,senas bet vis vaziuoja,rudyja neblogai bet ko noret metai daro savo,trauka nebloga tik va kartais automatas sudurniuoja bet manau senam daiktui normalu,vaziuot tai tikrai malonu,pavaziaves jau i mazesne masina nesinori lipt,galetu but geresne garso izoliacija bet daugiau decibelu ir problemos nelieka,su dujom draugavo gerai tik dabar kazkas nutiko,manau sena iranga baige savo resursa nes daug metu niekas nieko nedare,dar apsisukimo spindulys nelabai koks bet priprantama,vaziuokle gera,gale linges tai super dalykas,su elektra kol kas bedu nebuvo,didziausia beda tai remontas, nes meisrai bijo kaip velnias kryziaus,( nu anokie tada ir meistrai pagalvojus),bent provincijoje tai tikra beda,siaip visumoje masina tankas ir kitos nenoreciau na nebent grand vojadzer,taip kad pirkit,vaziuokit ir neklausykit kas sako kad amerikonas blogai,nesamone,taip kad laimingo kelio amerikietisku auto fanams!!!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III SE 2.4L, 1998y

2015-08-31
Be viso kito tai patogus ir komfortiskas salonas, placios durys, kas gerai - ir keleiviams patogu isest, nes tu keleiviu ten telpa nemazai, gerai, kad nereikia kaip i kokia ola rangytis, ypac jei vyresni ar stambesniu gabaritu zmones. Durys ir bagazo pakrovimui gerai, ypac jei naudojama sedynes isemus kaip krovinine masina - visokiems nestandartiniu ismatavimu daiktams italpinti tikrai patogu. tarp kitko ir isvaizda sitos masinos nebloga, tikrai krinta i akis, nors gal ne prabangi bet isimintina, tokia gal net isskirtine.
Automobilis sitas yra is tokiu, kurie patys suluztu, jeigu juos priziureti. Kiek domejausi pries pirkdamas, neatrode, kad reikes daug vargti ir suinvestuot laiko ir pinigu vos nusipirgus. Ir tas pats man paciam ir pasitvirtino - kazkokie einamieji reikalai tai taip, bet dideliu gedimu nebuvo tai tikiuosi toliau gerai uzlaikant taip ir vazinesiuos. 30000 maziau nei per metus susukau ir viskas gerai.

Puiki masina, neapsiriksite, Vienintelis "bet" - kad 2.4 variklis silpnokas. Vis tik 1750 kg tuscias, plius trys ar keturi keleiviai, plius dar kiek bagazo ir va jau dvi tonos. Ir tik 150 arklio galiu, kad isjudint ir vezt visa ta turta.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III SE 2.4L, 1998y

2015-01-30
Ziema pakankamai gerai uzsiveda - bandem prie -30, tas tikrai dziugina. Salonas irgi siltas. Audio sistema taip pat pakankamai aukstam lygyje.
Priekine pakaba tikrai ne musu keliams. Ypac jei kur i prastesnius kelius tenka pavazdiuot. O masina tokiais gabaritais skaitau tokiuose keliuose ir turetu but naudojama - kokius krovinius kur toliau pametet ar pan. Ventiliatoriaus vesinimo daviklis yra idetas po priekiniu bamperiu. Turint minty, kiek pas mus ant keliu reagentu ispila, ati cia skatyk mirtis. Zibintai net europietisko standarto, labai prastai apsviecia kelia. Sedynes labai sunkios, jei jas reikalinga iskelti, paskui vel ikelti.

Didelei seimai automobilis tikrai tinkamas., bet kiek nuvilia ergonomika ir kokybe.
Labai zemai pasodinti bamperiai - tas pastoviai apie save primena parkujantis prie bordiuru. Sedynes "medines", man asmeniskai nera patogu, nors nedaznai tenka vaziuoti didelius atstumus.
Vairas nesireguliuoja - cia jau didelis minusas - kiek ten su sedyne gali prisireguliuoti. Kondicionierius tikrai sunkiai susitvarko esant karstam orui. Vat jums ir ilgu kelioniu automobilis.
Amerikietis, nors ir europietisko surinkimo, vis viena pasilieka amerikieciu.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III Grand Voyager 2.4 SE, 1999y

2015-01-23
Siaip tai automobilis puikus ilgesnems kelionems, taip pat daiktus pervezineti gerai, keleivius vezti ar atostogoms. Dideliu gedimu nepasitaike, kas dziugina. TAip pat jau minetas universalumas - kam darbuo tokio dydzio masinos reikia, tai naudos ir kaip seimos masina.
Mieste su sitais gabaritais sakyciau didokas, taciau situacija ne kritiska, prie tu gabaritu tiesa pasakius greitai ipranti. Na tik jei parkuotis reikia, gali but problematiksa kur nedaug vietos Siaip stengiuosi nesulaukti problemu, techninis aptarnavimas kaip priklauso turi but, kol nesugriuvo visiskai niekas netvarkoma.

Norejau miniveno - erdvus seimyniskas automobilis, plius, gerai ir darbui ir kelionems vasara. Toks sakyciau universalus variantas. Viska ko norejau, ta ir gavau sitam modeluje.
Gerai vaziuoja, minksta pakaba, komfortabilu.
bet bekele kokia tai su sita masina nerekomenduociau vazineti - klirensas jos zemokas. Momentaliai isirausia i minksta grunta. Atskasti ir istempti tikrai nera lengva, vis tik dvi tonos.
Dinamika gera, na bet ne lenktyninis bolidas, ta reik turet omeny.
Oficialiu atstovu servisuose taisyt brangu, bet nebutina pas juos vezt, jei zinot ka kas gerai ismano.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III SE 3.3, 1998y

2015-01-23
Dar patiko masinoj tai, kad greitai ir lengvai ne jokiu ipatingu igudziu ar irankiu ar techninio supratimo galima isimti galine sedyne ir vidurinius kreslus jei tik prireikia. Nedaug dar su sita masina vazinejau, bet ispudis kol kas tikrai neblogas.
Mazoka vietos bagazui. Kaip is tokios masinos galima butu tiketis daugiau. Na nebent salone arba ant stogo bagazine kelt. Dar is trukumu - neissijungia priekiniai valytuvai ir siurblys priekiniams stiklams. Tarp kitko neradau elekronikos schemos ir kitos dokumentacijos internete.

Pakankamai patikimas, erdvus, komfortobilus automobilis.
Butu geriau tik kad jis kuro maziau sunaudotu. Nera tragiska tikrai kaip tokiai masinai, bet vis viena jauciasi.
Minkstai riedanti masina, kelioneje tikrai malonu. Geras vaizdas apsidairyti tikrai gali kiek reikia - cia ir mieste sukiojantis gerai ir kas i kelione issiruosia ir pro langus pasidaityti nori.
Kol kas dar neilgai ja turiu, laukia ziema, paziuresim kas ir kaip. reikes ant grindu deti papildomus guminius kilimelius, nes jau nujauciu, kas salone desis su musu klimatu..

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III LE 2.5L TD, 1997y

2014-12-10
Jei tik yra poreikis didesnei masinai, tai jinai tas kuro sanaudas tikrai atperka - priveziot galima ka nori - ir keleivius prisisodinti ir krovinius vezti su ja gerai, ir mieste pratilpsi, nera taip, kad mikriukas butu. Ir atrodo masina padoriai, ne koks griozdas, zmoniu negasdina ir kieme ankstam pastatyta, nors aisku su apsisukimais ir isipaisymais i mazas erdves gali but problematiska.
Buvo nedidele problema su sankaba. Sprendziant is nuogirdu, kas yra tokia masina turejes, tai taip suprantu, ne man vienam pasitaike. Na ir rekomenduotina statyti diskus aukstesnius, bent jau ant 16 antraip masina bus zema. Na ir dar - apdaila labai priklauso nuo visokiu navarotu, geriau imti masina prifarsiruota visko maksimaliai, kas dyzeliuose retokai pasitaiko. Mums atrodo pasiseke :) Tiesa, dar tolimos ir artimos sviesos silpnokos. Galima vaziuot su tolimom ir praktiskai nieko neakini. Cia turbut ir bus didziausias minusas, kas ypac aktualu uzmiesciu vaziuojant.

Labai patenkinti sita masina. Labai patogu ilgoms kelionems.
Jeigu ziureti i gabaritus, tai ir kuro sanaudos nedideles.
Aisku, jei kas neplanuojat isnaudoti jos privalumu - ner dideles seimos, ar neveziojat kroviniu, o tik mieste reik pasisukiot, tai cia be abejo masina ne tam skirta ir ekonomisiau k1 galima rast, kokia mazesne, universala paemus kuro tikrai iseis maziau.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III LE 3.3, 2000y

2014-12-04
Salonas labai erdvus, alkunemis sedintys tikrai nesidauzo. Mano ugiui 192 cm sakyciau idealus variantas. Galine "sofa" ir dvi atskiros sedynes issiima nesudetingai, tada turim dvimetrini varianta lygaus grindu pavirsiaus, o tada jau daryk ka nori - galima kaip krovinine masina naudoti, o jei kas megejai, tai kelionems labai gerai, miegmaisi issitiesei ir jokios palapines nereikia lauke salti.
Noretusi klirenso didesnio. Taip pat sakyciau silpnokos priekines sviesos, bet cia aisku galima pasikeisti i ksenona. Tik gaila, kad is karto neapgalvota gaminant - vis papildomi rupesciai ir islaidos.

Labai puiki masina. As apskritai neilipu is amerikietisku masinu jau turbut bus kokia desimt metu. Sita mano turima masina yra europietisko surinkimo.
Galingumo ma asmeniskai pilnai uztenka. Manau standartiskai, nesitikint garvezio tai tikrai pakankamai gerai. Trasoje degalu uztenka mazdaug 10 litru pagal kompo parodymus. -40 proc. duju.
Vaziuojant miestu jau kazkiek jaucias daugiau - 15-16 litru simui kilometru. Kazkaip tik keista, kad jie ne visom variklio variacijoms stato ir mechanines ir automatines pavaru dezes - vienam turiu tik tokia arba kitokia - noretusi laisvesnio pasirinkimo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III Grand Voyager SE 2.5L TD, 1998y

2013-04-21
Labai talpus,pagal gabaritus vidutinis ekonomiskumas,tvirtos konstrukcijos,detaliu kainos aukstokos
Korozija daugiausei liecia galinis dangtis,jei variklis ne krumpleratinis daznos bedos su grandine ir ytempejais

Jei jau nusprendet isigyti sia masina taigeriausei su dantratiniu varikliu praktiskai jis amzinas.Vaziuokle ganetinai patvari,tiksiektiekzemoka pakaba,misko keliais problematiska.Kebulas rudim nelinkes apart galinio dankcio.Su elektronika bedu neturejau.Oseip del komforto tai tikrai amerikonas!!!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III Grand Voyager SE 2.5L TD, 1998y

2013-04-21
Labai talpus,pagal gabaritus vidutinis ekonomiskumas,tvirtos konstrukcijos,detaliu kainos aukstokos
Korozija daugiausei liecia galinis dangtis,jei variklis ne krumpleratinis daznos bedos su grandine ir ytempejais

Jei jau nusprendet isigyti sia masina taigeriausei su dantratiniu varikliu praktiskai jis amzinas.Vaziuokle ganetinai patvari,tiksiektiekzemoka pakaba,misko keliais problematiska.Kebulas rudim nelinkes apart galinio dankcio.Su elektronika bedu neturejau.Oseip del komforto tai tikrai amerikonas!!!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III SE 2.0L, 1999y

2013-03-29
didelis,erdvus,gana ekonomiskas,patvarus...
sedynes siek tiek barska,priekiniu faru stiklai uzgelsta...

Puikus automobilis kainos ir kokybes santykiu...variklis gal kiek ir sipnokas 2.0 bet tvarkingai vazinejant pilnai uztenka,ir kuro sanaudos vaziuojant iki 110 km per valanda 10 litru duju...vaziuokle gana kantri,per keturis metus teko tik pora sarnyru atrestauruoti ir viskas,palyginus su musu keliais tai tikrai nedaug...kas liecia elektronika,tai jos nera per daug,viskas veikia,tik didziausia beda tai valdymo rankeneliu mechanizmai labai sudetingi....

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Chrysler Voyager III LE 2.5L TD, 1995y

2012-10-31
Erdvus, patvarus.
Brangoka eksploatuoti.

Geras darbinis arklys. Puikiai tinka tiek šeimai, tiek statyboms. Labai talpus. Išėmus galines sėdyns galima vežti didelius krovinius (baldus, įrankius, statybines medžiagas). Gerai tinka kelionėms, tačiau vykstant į kitas šalis reikėtų nuvaryti jį meistrams, nes mašina jau metuose. Man prieš du metus atlaikė kelionę į Suomiją. Važiavom penkiese.

Remontuoti tenka kuo toliau tuo dažniau. Ima byrėti važiuoklė, variklio skyriuje randasi naujų garsų. Dažna będa rudenį ir pavasari pavažinėjus per balas ant variklio patenka vandens ir ima cirenti įtempėjo guolis. Detalių kainos nėra mažos, o pakeitus ilgesnėmis reikia po keliu mėnesių keisti kitomis (galinių ratų guoliams nepatariu taupyti)

Patarčiau rinktis geresnių metų , nes jų varikliuose vietoj pag. diržo stovi krumpliaračiai. Pigiau išlaikyti ir patikimiau.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1996 - 1999 (1996, 1997, 1998, 1999)