BMW 120 E81 d Reviews

BMW 120 2007-2013
Engine l.:
2.0 l
Power:
130 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
7.5 sec
Avg. fuel consumption:
4.9 l
Recommends
Reviews: 1 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (1)

BMW 120 E81 d, 2011y

2020-06-23
Valdymas, ekonomiškumas, interjero kokybė, dizainas.
Kieta važiuoklė, mažai vietos gale ir bagažinėje, brangus remontas, santykinai brangus aptarnavimas.

Jei imt hatch'ą, imt pirmuką. Automobilis nėra brangus, o gauni pilnavertį BMW, interjero kokybė ir medžiagos lygiai tokios pat kaip ir e90 trečiuko (siūlau rinktis geresnės komplektacijos modelius, bazinių modelių interjeras gerokai prastesnis, panešesnis į VW Golf, nei BMW), tokiam mažam automobiliui 177AG/130kW pilnai užtenka ir kasdieniam važinėjimui, ir paspaudimui vingiuotais keliukais, ypač, jei komplektacijoje yra šiek tiek pažeminta sportinė pakaba, automobilis stabilus kelyje smarkiai lyjant (nepagailėkit ant gerų vasarinių padangų), tačiau nepatyrusiam vairuotojui važiuojant greitkeliu problemų gali sukelti sniegas ir ledas. 2011 gamybos pirmuke visa elektronika veikia puikiai, tačiau teko taisyti xenon žibintų aukščio sensorių, nes nupuvo laidai, 3 durų hečbeke už keleivio gale vietos pakanka suaugusiam žmogui, už vairuotojo - vaikui, bagažinė nėra talpi, didesniam lagaminui ar trims pirkinių maišams pakanka, bet dviračio neįgrūsite, labai ekonomiškas 6.7l/100km, važiuojant 40% greitkėlyje 60% mieste, greitkelyje važiuojant 130km/h - iki 5.7l. Žinoma, automobilis nėra patogus, jaučiasi kiekvienas akmenukas, langų valdymo mygtukai ir saugos diržas nepatogiose vietose, CIC infomedijos sistema šių dienų standartais pasenusi, bet įmanoma naudotis tiek medija, tiek navigacija, neblogai veikia ir valdymas balsu anglų/vokiečių kalbomis. Dizainas - skonio reikalas, man asmeniškai 8/10, senas, bet nepasenęs, angel eyes suteikia modernumo. Iš mechaninės pusės - važiuoklė beveik neužmušama, netaupant sankabos ir smagračio juos reikės keisti kas 100k km arba mažiau, didžiausia 2l dyzelinio variklio (N47) problema yra prastai laikančios variklio grandinės, ypač iki 2010 metų gamybos automobiliuose, grandinės ilgaamžiškumo užtikrinimui reikia keisti tepalaus nerečiau kaip kas 10k km, originalios detalės ganėtinai brangios, kaip ir visų BMW, pats paprasčiausias aptarnavimas (tepalai (ne oem), tepalo filtras, kuros filtras, oro filtras) atsieina apie 210€.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2007 - 2013 (2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013)