Audi TT 8N Coupe 3.2 Quattro DSG Reviews

Audi TT 2005-2006
Engine l.:
3.2 l
Power:
184 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
6.4 sec
Avg. fuel consumption:
10.3 l
Recommends
Reviews: 4 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (4)

Audi TT 8N Coupe 1.8T Quattro, 2002y

2022-04-14
Išorės dizainas - nesenstantis, dar ir šiai dienai, po dvidešimties metų jis atrodo patraukliai. Salono surinkimas ir panaudotos tam medžiagos labai kokybiškos, po dviejų dešimtmečių ir beveik 200000 km ridos mažai kur matosi stipresni nusidėvėjimo požymiai. Kadangi aš eksploatuoju galingesnę 165kw versiją tai tvarkingo automobilio trauka dar ir 2022 metais džiugina. Kaip audi automobilis turi pakankamai neblogą pasukamumą ir tikrai standžią pakabą. Su geromis padangomis ant kelio stovi labai gerai. Variklis 1.8 T 20V vienas iš patvariausių ir patikimiausių VAG koncerno variklių, svarbu tinkamai eksploatuoti ir negailėti eurų aukštos kokybės alyvai bei keisti ją NE REČIAU 7000km intervalu arba vieną kartą per metus.
Tai nedidelis sportinis automobilis todėl vietos jame realiai yra tik dviem suaugusiems žmonėms. Kol vaikas buvo mažas pavykdo įtalpinti ant galinės sėdynės, bet žmogui didesniam nei 1,4 metro gale vietos jau bus per mažai. Kuro sąnaudos mieste ar smagiai važiuojant tikrai nepradžiugins ekonomijos mylėtojų. Bent jau man mieste be 15l/100km benzino išsitekti nepavyksta. Už miesto važiuojant ne nuobodžiu tempu 10l/100km pakanka sočiai. Nuo žiemiškų Lietuvos orų ir gausiai keliuose barstomos druskos mėgsta rūdyti automobilio sparnai bei ypatingai slenksčių galai. Važiuoklės elementai taip pat sėkmingai pasidengia korozijos židiniais. Specifinė automobilio liga, kurią pripažino pats gamintojas yra prietaisų skydelis. Ir kokio velnio jį reikėjo patikėti gaminti italams? Labai dažnai ir labai daugeliui automobilių per laiką sugenda kuro, temperatūros daviklių varikliukai, ne išimtis greičio ir apsukų varikliukai. Su metais pabėga borto kompiuterio ekranėlio pikseliai (ekraniukas pakankamai nesunkiai perlituojamas), kiti skydelio remonto darbai kainuoja žymiai brangiau. Kaip 165kw versijai mano akimis silpnoki ir priekiniai stabdžiai, galėjo būti sumontuoti tokie kaip 3.2 versijoje, manau būtų savo darbą atlikę daug efektyviau.

Eksploatuoju automobilį jau beveik penki metai. Tik nusipirkus buvo atliktas "didysis" automobilio aptarnavimas ir daug kas pakeista. Po to rimtesnių gedimų kaip ir neišlindo, teko keisti tik smulkmenas ir gydyti specifines šio automobilio ligas kaip prietaisų skydelio pakeitimas, valytuvų trapecijos išvalymas nuo korozijos (sulėtėja arba visiškai nustoja veikti valytuvai), ksenon žibintų aukščio lygio daviklio remontas, žibintų stiklų poliravimas (nuo senatvės ir aplinkos poveikio praranda skaidrumą).
O daugiau belieka pilti 98 oktano benziną ir mėgautis automobilio teikiamu malonumu.
Galiu paminėti, kad audi TT šiuo metu man nėra kasdienis automobilis, bet pirmus du metus buvo eksploatuojamas kas dien.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi TT 8N Coupe 1.8T, 2005y

2015-07-04
Greita, manevringa, dujų sąnaudos juokingos, benzino gal ne tiek, nėra brangus išlaikymas šiai dienai,geriausias variantas norintiems kažką daryti su daugiau galios (ypač quattro).
didelių tikrai nėra, smulkmenos, viską atperka vairavimo malonumas

Dabartinė šio modelio kaina lemia tai, jog tokio tipo sportinis automobilis gali būti prieinamas ir labai mažai kišenėj turintiems žmonėms. Kaip ir kiti minėjo labai lengvai galima išgauti žymiai daugiau galios. Tik dauguma daro klaida čipuoja ir panašiai ir neatsižvelgia į kitus taškus kaip uždegimo ritės, geros žvakės, kokybiškas tepalas, prižiūrėta pakaba ir kita. Ligų kaip ir neturi šis automobilis, tik kaip ir minėjau reikia prižiūrėt ir neapleist. Kainos tikrai nėra kad labai kandžiotūsi, tai mano pirmas automobilis bet kainų dalių tikėjausi žymiai didesnių. Turiu apie pora metų, galia sukelta, su dujom draugauja idealiai (BRC atstovų geras darbas). Ko truktų tai vietos. Patarimai perkant:

Apžiūrėt vairo kolonelę
Uždegimo rites (lengvai ardos)
Sankaba (jei čipuota ir pan.)


Jei rida gana didelė tada dažnai ekraniukas borto kompe juostomis miršta pikseliai tad būna kad rašo 110k km prasukta o borto ekrane pusę vaizdo tik belikę, tai toks orientyras šiek tiek padedantis.

Bent man labai gera garso izoliacija tiek nuo lauko triukšmo tiek susidėjus aparatūra skamba viskas idealiai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi TT 8N Coupe 1.8T, 2005y

2013-08-04
Vairavimo malonumas, išskirtinė išvaizada, sportinė mašina
Kuro sanaudos, maža mašina

Greita, patikima ir judri, su TT važinėti vienas malonumas. Prabangus salonas, sportinė pakaba, labai paklusnus vairas. Mašinos išlaikymas nesudaro jokių rūpesčių, na tikrai nedaugiau nei bet kokia kita mašina ir gerokai gerokai pigiau už daugumą kitų markių sportinius flagmanus, savo grupėje. Susidėvinčios detalės yra standartinės VAG šeimos dalys, o labiau specifinės tik šiai mašinai - genda retai. Iš visų pirmos kartos TT (Tiny Turbo 1999-2005) 165KW varikliai patikimiausi ir galingiausi, be to jie be problemų čipuojais iki 230kw. Pagridiniai šios mašinos gedimai - panelės ekranėlis, kuro siurblys, žvakinės pypkės, O2 matuokliai, na ir aišku važinėjant pagal mašinos galimybes stabdžiai keičiasi daug dažniau nei įprastai. Kuro sąnaudos įpatingai nedžiugina, tačiau mašina irgi ne kablukas. Mieste 13 litrų važiuojant ramiai, važinėjant aštriau 20 litrų. išvažiavus į greitkelį situacija pagerėja 70-90 km/h keliuose 6-7 litrai, 110-130 km/h keliuose 8-9 litrai. Taip kad su ja galima važinėti ir taupiai ir sportiškai pasirinkimas vairuotojo valioje. Vaiko sedynė telpa be problemų ant galinės sedynės, taip kad gali važiuoti abu tėvai ir vienas vaikas. Bagažinės talpa nėra tokia ir maža kaip atrodo, o atsilenkus galines sėdynes ji tampa gana didelė. Aišku tai ne šeimyninė mašina, tai labiau skirta vairavio entuziastams, turintiems galimybes išlaikyti papildomą savaitgalinį automobilį. Tai tikrai ta mašina kai sėdi ir važiuoji bet kur dėl to kad taip norisi.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi TT 8N Coupe 1.8T, 2005y

2012-10-26
Išskirtinis.
Brangus išlaikymas, sunkoka įsėsti :)

Praėjo jau du metai nuo tos dienos, kai nusipirkau Audi TT. Iki šiol esu ja patenkintas. Važinėju ja kasdien ir negaliu atsidžiaugt. Ji vis dar mane žavi. Automobilio išlaikymas yra brangus, pradedant detalių kainomis, baigiant draudimu. Jei norite turėti pilnai tvarkingą ir standžią Audi TT nusiteikite nuolat ją lepinti. Vietos pakanka tik vairuotojui ir keleiviui. Mašina skirta dviem. Vairuodami šį auto neliksite nepastebėtas praeivių.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2005 - 2006 (2005, 2006)