Audi TT 8N Coupe 1.8T Quattro Reviews
- Engine l.:
- 1.8 l
- Power:
- 165 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 6.4 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.4 l
Reviews (4)
Audi TT 8N Coupe 1.8T Quattro, 2002y
Eksploatuoju automobilį jau beveik penki metai. Tik nusipirkus buvo atliktas "didysis" automobilio aptarnavimas ir daug kas pakeista. Po to rimtesnių gedimų kaip ir neišlindo, teko keisti tik smulkmenas ir gydyti specifines šio automobilio ligas kaip prietaisų skydelio pakeitimas, valytuvų trapecijos išvalymas nuo korozijos (sulėtėja arba visiškai nustoja veikti valytuvai), ksenon žibintų aukščio lygio daviklio remontas, žibintų stiklų poliravimas (nuo senatvės ir aplinkos poveikio praranda skaidrumą).
O daugiau belieka pilti 98 oktano benziną ir mėgautis automobilio teikiamu malonumu.
Galiu paminėti, kad audi TT šiuo metu man nėra kasdienis automobilis, bet pirmus du metus buvo eksploatuojamas kas dien.
Audi TT 8N Coupe 1.8T, 2005y
Dabartinė šio modelio kaina lemia tai, jog tokio tipo sportinis automobilis gali būti prieinamas ir labai mažai kišenėj turintiems žmonėms. Kaip ir kiti minėjo labai lengvai galima išgauti žymiai daugiau galios. Tik dauguma daro klaida čipuoja ir panašiai ir neatsižvelgia į kitus taškus kaip uždegimo ritės, geros žvakės, kokybiškas tepalas, prižiūrėta pakaba ir kita. Ligų kaip ir neturi šis automobilis, tik kaip ir minėjau reikia prižiūrėt ir neapleist. Kainos tikrai nėra kad labai kandžiotūsi, tai mano pirmas automobilis bet kainų dalių tikėjausi žymiai didesnių. Turiu apie pora metų, galia sukelta, su dujom draugauja idealiai (BRC atstovų geras darbas). Ko truktų tai vietos. Patarimai perkant:
Apžiūrėt vairo kolonelę
Uždegimo rites (lengvai ardos)
Sankaba (jei čipuota ir pan.)
Jei rida gana didelė tada dažnai ekraniukas borto kompe juostomis miršta pikseliai tad būna kad rašo 110k km prasukta o borto ekrane pusę vaizdo tik belikę, tai toks orientyras šiek tiek padedantis.
Bent man labai gera garso izoliacija tiek nuo lauko triukšmo tiek susidėjus aparatūra skamba viskas idealiai.
Audi TT 8N Coupe 1.8T, 2005y
Greita, patikima ir judri, su TT važinėti vienas malonumas. Prabangus salonas, sportinė pakaba, labai paklusnus vairas. Mašinos išlaikymas nesudaro jokių rūpesčių, na tikrai nedaugiau nei bet kokia kita mašina ir gerokai gerokai pigiau už daugumą kitų markių sportinius flagmanus, savo grupėje. Susidėvinčios detalės yra standartinės VAG šeimos dalys, o labiau specifinės tik šiai mašinai - genda retai. Iš visų pirmos kartos TT (Tiny Turbo 1999-2005) 165KW varikliai patikimiausi ir galingiausi, be to jie be problemų čipuojais iki 230kw. Pagridiniai šios mašinos gedimai - panelės ekranėlis, kuro siurblys, žvakinės pypkės, O2 matuokliai, na ir aišku važinėjant pagal mašinos galimybes stabdžiai keičiasi daug dažniau nei įprastai. Kuro sąnaudos įpatingai nedžiugina, tačiau mašina irgi ne kablukas. Mieste 13 litrų važiuojant ramiai, važinėjant aštriau 20 litrų. išvažiavus į greitkelį situacija pagerėja 70-90 km/h keliuose 6-7 litrai, 110-130 km/h keliuose 8-9 litrai. Taip kad su ja galima važinėti ir taupiai ir sportiškai pasirinkimas vairuotojo valioje. Vaiko sedynė telpa be problemų ant galinės sedynės, taip kad gali važiuoti abu tėvai ir vienas vaikas. Bagažinės talpa nėra tokia ir maža kaip atrodo, o atsilenkus galines sėdynes ji tampa gana didelė. Aišku tai ne šeimyninė mašina, tai labiau skirta vairavio entuziastams, turintiems galimybes išlaikyti papildomą savaitgalinį automobilį. Tai tikrai ta mašina kai sėdi ir važiuoji bet kur dėl to kad taip norisi.
Audi TT 8N Coupe 1.8T, 2005y
Praėjo jau du metai nuo tos dienos, kai nusipirkau Audi TT. Iki šiol esu ja patenkintas. Važinėju ja kasdien ir negaliu atsidžiaugt. Ji vis dar mane žavi. Automobilio išlaikymas yra brangus, pradedant detalių kainomis, baigiant draudimu. Jei norite turėti pilnai tvarkingą ir standžią Audi TT nusiteikite nuolat ją lepinti. Vietos pakanka tik vairuotojui ir keleiviui. Mašina skirta dviem. Vairuodami šį auto neliksite nepastebėtas praeivių.