Audi Q7 3.6 FSI Quattro Reviews

Audi Q7 2007-2008
Engine l.:
3.6 l
Power:
206 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
8.5 sec
Avg. fuel consumption:
12.7 l
Recommends
Reviews: 9 -2
Average score: 4.5
Write review

Reviews (11)

Audi Q7 3.0TDI DPF clean dies. Quat. Tip., 2011y

2022-06-04
Talpus, galingas, solidus gera garso izoliacija, komfortiška pakaba ir kiti pliusai !!!!!
Ekonomija, galinių durų kampai neapsaugoti nuo purvo, apatinės slenksčio gumos pastovus atšokimas. Kiti smulkūs trūkumai....kaip ir visų markių auto

Sveiki, atsižvelgiant į auto dydį, tai automobilis aktyviai šeimai rinkausi pagal šį kriterijų.
Lyginau auto su konkurentais BMW X5 ir Mersedes Gl ,Tojota Lancruiser
Tai Q7 pagal tuos metus geriausias man pasirodė, stilingas ,ekonomiškas automatinė dėžė lb gera, interjeras kokybiškas ir 7vietos labai reikalingos !!!!! Pneumo pakaba nepriekaištinga, komfortiška varikliai geri tik reikalauja priežiūros, keiskit tepalus kas 10000km.
Auto teikia džiaugsmą ir pasitikėjimą savimi !!!! Visi kas su Q7 būkite laimingi ir didžiuokitės prieš tuos mažuosius BMW gaidelius, pavaževęs su Q7 nenorėsi BMW X5

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 4.2 TDI Quattro Tiptr., 2008y

2018-02-17
geras automobilis erdvus talpus ir turi gera pravarzuma ir palaikymo sistema super! Sanaudos geros 176kw apie 10l/100km Dezes 3.0 176kw kiek klausausi dar negirdejau nusiskundimu....Pats irgi vazineju kaip ir viskas ok
Nepatinka kad rankiniio cilindriukai per silpni joms,o daugiau kaip ir paprasta gera masina

Turiu dvi Q7 abi man labai patiko viena mano kita drauges

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 4.2 TDI Quattro Tiptr., 2008y

2015-11-04
Komfortiskas, labai erdvus salonas ir bagazine. patikima masina. tiek vairavimo, stabilumo klausimu, tiek pasitikejimo, kad istrauks is kokio griovio ar pusnies, Dar nebuvau niekur rimciau uzstriges. Aisku nereikia perspaust ir testuot masinos pelynuose, bet jei iki kokio kaimo pazliugusiu keliu ar per supustyma reikia pervaziuoti, tai tokiems eilinems masinoms problemiskiems reikalams sitas automobilis puikiai tinka. Taip pat malonu, kad gedimu nepasitaiko, islaidu ir nervu taupymas, ne kitaip.
Gedimu nebuvo visiskai. Keiciu tepalus ir tiek ziniu.

Per penkis eksplotavimo metus absoliuciai skirtingose salygose masina is tiesu tik dziugino. Stebetina, bet is ties nei vieno gedimo, per visu 100000, kuriuos teko prisukti.
Turbodyzelis 4.2 - sedevras, o ne motoras.
Emiau kaip universalu automobili visiems gyvenimo atvejams ir galiu pasakyti, kad tikrai neapsirikau. Aisku, miestui sita masina tikrai kiek didoka, taciau tikroms bekelems, tai nera ka ir galvoti.
Kazkada buvau emes svarstyti keisti masina, bet ties svarstymai prie nieko neprivede - nieko kito geresnio nesugalvojau, toliau su sita ir vazineju.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2006y

2015-10-21
Isibegeja masina pasakiskai, tiesiog reaktyvine, jai lygiu trasoje tiesiog nera. Puikiai laiko kelia. Stabdymas - sustoja tieisog kaip ikalta - paciam net tenka nustebti. Pora kartu teko zioplai neapgalvojus posuki esant plikledziui per greitai ismesti, jau galvojau viskas, isskrisiu.. Bet ipaise puikiai - isgelbejo kurso stabilizatorius - labai puikus dalykas. Ziemos pradzioj ir plikledziu ar apsnigtu keliu aikstelej uzmetu tycia - kad geriau pajausti automobili, ir siaip, kad gyvenime (trasoj) geriau jaustis...
Bekele vaziuot labai retai tenka, bet susidaro ispudis, kad sita masina neskirta tokias vaziavimui. Sito automobilio kelias - tai greitkelis ir geras asfaltas. Didesniu problemu nekilo, siaip masinai 5 balai su pliusu.

Per 42 metus kiek sedziu uz vairo, teko vairuot visokias masina,s tiek savom reikmem, tiek profesionaliai, visus modelius, kiek teko isbandyt, sunku butu ir atsimint. Pries tris metus paemiau Q7.. masina super! Pas mane tai jau antra tokia pati masina. Pirma Q7 emiau is italijos. Buvo prisukta 130000 km (plius 100000 nusukta) - privazinejau pats 120000, pardaviau.
Paemiau sviezesne su aiskia kilometrazo istorija, nes emiau is pazistamo, bet gaminta buvo nezinau kur.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 4.2 FSI Quattro Tiptr., 2006y

2015-10-02
Dinamiska ir arsi masina. Vaziuojant ilgus atstumus uz vairo sedet nepabosta. Quatro technologija realiai veikia!
Jei jusu masina pradejo kiek teketi ar pradejo lyst kokie smulkus nesklansumai, nevazinekit po servisus, negaiskit laiko - parduokit masina. Viena problema visada seka kita. Keleiviu kondicionierius problematiskas. Ir visi auksciau pamineti nekslandumai - tokio amziaus masinai tirkai taip neturi buti.

Pirkau ta masina 2013, uzteko kantrybes su ja tik kokiems pusantru metu. Per ta taika vis islysdavo kokie smulkus gedimai.Davikliai, klimatas, lemputes, valytuvai, machanizmai ir t.t.
Is pradziu per daug nenervino, nes gedimai ne esminiai, bet kai jau tiek pastoviai kartojasi tai tas tai anas, tai ima daest.
Dar ir "smulkus" tekejimas variklio, kurio nesugebejo man niekas sutvarkyt, nors pas mane sandarinimo ziedas tarp variklio ir radiatoriaus. Mojau ranka i ta tekejima, vazinejau neimdamas i galva, tik dapylinejau tepalo, kai daviklis cypt imdavo. Prisukau 58000 km.
Siaip masina labai dinamiska, gerai laiko kelia, 1500-2000 km be poilsio galima pravaziuos su vidutiniu greiciu 140 km/h.
Aisku, jei keliai nekokie tai ratai R20 kvadratiniai gali pasidaryt.
Ziena per slidu kelia nemeto, keturi varantys gelbeja.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 3.0 TDI DPF Quattro Tiptr., 2010y

2015-09-17
Kelia laiko puikiai, labai patikimas posukiuose, ypac staigesniuose, jei nepriletini, tiek kiek realiai priklausytu (nu pasitaiko..)
Pirkau 2011 salone. Nuvaziavau 5 km, ziuriu odometro skaiciai per puse nesviecia - grizau, pagal garantini pakeite skydeli per savaite. Po poros menesiu teko buvo problemu su vairuotojo duru rankenele, velgi pagal garantini keite, nezinau kame reikalas, bet pakeite visose duryse. Po keitimo vel eme strigti - vel keite. Antroj pavaroj kai numeti greicio iki minimumo ir tada ant gazo - girdis dauzymas kazmoks. Atsirado svilpimas su triuksmu variklyje - vel kazkoki metaliuka keite garantiniam. Labai placios priekines atramos, darant posukius nera apzvalgos, vos pesciojo nekliudziau karta. Kartais uzvedant, ekranas neisijungia - tenka gesint ir kurt is naujo.

Masina puiki. Gera vaziuokle. Pleumatine pakaba nepavede nei karto nei ziema nei vasara.
Tris kartus vaziavau i ilgas keliones 5000 ten-atgal., 4 zmones, pilna bagazine, greiti spaudziau iki 1590 km/h, daugiau nespaudziau tik todel, kad bijojau.
Vidutines sanaudos iseina apie 10 litru.
Visumoj as masina patenkintas, nepaisant gedimu aprasytu, man viskas tinka.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2006y

2015-05-06
Puikiai valdoma esant dideliam greiciui. Tikrai nedidelis posukio kampas kaip tokiems gabaritams. Tiesa tiek gabaritai gerai jauciasi. Nesijaucia smulus kelio nelygumai ar vezes. Prestizinis brendas ir atpazystamumaskelyje. Patogus, ergonomiskas salonas ir bagazine.
Labai bloga garso izoliacija, kaip automobilius c-klases. Remontas sudetingas, reik ieskot geru diagnostikos specialistu. Dyzelinis variklis barska kaip traktorius, salone jaucias nedidele vibracija. Turbinu, forsunku patikimumas neitin zavi.

Pirkau masina 2014, prisukusia 149000 km. Rida nenusukta, tikrinta ne karta ivairiais metodais.
Pirkau is zmogaus, kuris nusimano masinose ir remonte, taigi galima sakyt pasiseke nusipirkti priziureta. Kebulas, vaziuokle, praktiskai kaip naujos.
Ka teko keisti per mano prisuktus 149 000-166 000:
Priekinius ir galinius valytuvus, akumuliatoriu, tepalu filtra ir tepala, kur filtra, variklio oro filtra, salono oro filtra, priekines stabdziu kaladeles, priekinis stiklas, galine pakaba.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 4.2 FSI Quattro Tiptr., 2009y

2015-03-19
Automobilis patvarus, komfortiskas. Pinai pakrovus jegos tikrai uztenka, ir ilgose kelionese tiek vairuotojas, tiek keleiviai komfortiskai jauciasi, nepavargsta. TA pigiau nei merso, bet brangiau nei BMV. Po garantinio laikotarpio ramiai galima vezti i paprasta servisa, aisku jei meistrai su galva ir su rankom. Vienu zodziu atsiliepimai teigiami, masina super!
Kas is problemu - priekinio stiklo plovimo sistema nepernesa nekokybisko skyscio. Per keturis metus ekspoatavimo teko keisti ventiliatoriu klomato sistemoje. Problemos su dazais po galiniais numeriais - sluoksniuojasi. Du kartus keiciau pneumopakabos padeties davikli, per daug nenervina, bet panele tampa gelsvai zalsva. Pirmuju versiju optika kiek nuvilia esant blogam orui.

Is pradziu isigijau pirma automobili q7 3.0. Turiu pasakyti, kad tokiam svoriui beveik trys tonos, tai buvo silpnokas.
KAi atsirado galimybe, pasikeiciau su dziaugsmu i 4.2 - galingesne ir dabar gelyje jauciu tikra malonuma.
Prisukta 160000 km. Eksploatacija ivairi - ir siauros kiemu gatveles, tai tenka per bordiurus palaipioti, ir trasos gauna ismegint ir i kaimo bekele savaitgaliais isriedu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 3.6 FSI Quattro Tiptr., 2007y

2015-01-23
Gera bagazine. Didelis salonas, antra sedyniu eile labai daug vietos turi ir pacios sedynes labai patogios. , nors komplektacija ir nera pati turtingiausia. Gera keturiu zonu klmato kontrole, salone labai silta. Labai grazus prietaisu skydelis. Nors ir be pneumatikos, bet pakaba labai patogi.
Drenažiniai kanalai priekiniuose duru sparnuose uzsikemsa ir puva abs blokas, saugikliu blokai ir variklis. Labai išsiklibina galinės sėdynės, nesupratau iki galo, kuri ten detalė, servise sakė, kad kainuos brangiai keisti, tai kol kas palieku taip kaip yra. Labai girgžda panoraminis dangtis. Visu sedyniu oda nekokybiska. Nusitrina mygtukai konsolės, bet cia kaip suprantu visu vw problema.

Teko si ta taisyt. Imobilaizerio antena taip ir napataisiau, nors kreipiausi i dyleri, keiciau stikla su antenom, nepadejo. Del to rakta emiau tik vairuotojo durelems.
Keiciau abs bloka. Supuvo siurblys, gerai kad galima gauti nemažai detaliu naudotu, tai kastai remonto padorus.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 6.0 V12 TDI Quattro Tiptr., 2009y

2013-07-23
Komfortas,galia,valdymas.
smulkmenos islendancios eksplotacijos eigoje.

Automobili naudoju trys metai , pirktas ne naujas , su 100000 kilometrazu is vokietijos. Kazkokiu dideliu bedu neturejau ,taciau idealus iki paskutinio siulelio irgi nera.Kaina ir tai ka uz ja gauni visai atitinka vienas kita,galingas,"saziningai" surinktas interjeras ir panasiai , viskas gerai, kuro sanaudos nera mazos , negalima galvot kad tai dyzelinis variklis ir jis nors ir v12 bet naudos nedaug, mieste 16-20 (vilnius) ant kelio 12-14. Elektronika nera ideali, tikrai atsiranda kazkokiu lempuciu,signalu, ispejanciu kad kazkas kazkur negerai, asmeniskai del elektros smulkiu nesklandumu lankiausi servise ne karta ir ne du.Valdymas jo neblogas,lyginant su kitais tokio tipo automobiliais manau vienas is geresniu. Eksplotuoti automobili tikrai nepigu visais atzvilgiais . Reziume, turint pinigu tikrai variantas geras, turi savo zavesio vairuojant.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi Q7 6.0 V12 TDI Quattro Tiptr., 2009y

2013-07-22
geras pravazusmas , puikus komfortas , gera kokybe apdailos detaliu
brangus draudimas

Audi kai zinia puikiausias automobilis zvelgiant i kitus konkurentus kaip BMW ir pan. rek pabrest kad sio Q7 kuro sanaudos nera labai dideles kaip tokio turio varikliui tik 17 litru dyzelino mano stiliaus vaziavimu :) V12 motoriukas yra pakankamai patvarus ir turi galio per akis ..

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2007 - 2008 (2007, 2008)