Audi Q7 3.0 TDI DPF Quattro Tiptr. Reviews
- Engine l.:
- 3.0 l
- Power:
- 150 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 9.1 sec
- Avg. fuel consumption:
- 7.2 l
Reviews (11)
Audi Q7 3.0TDI DPF clean dies. Quat. Tip., 2011y
Sveiki, atsižvelgiant į auto dydį, tai automobilis aktyviai šeimai rinkausi pagal šį kriterijų.
Lyginau auto su konkurentais BMW X5 ir Mersedes Gl ,Tojota Lancruiser
Tai Q7 pagal tuos metus geriausias man pasirodė, stilingas ,ekonomiškas automatinė dėžė lb gera, interjeras kokybiškas ir 7vietos labai reikalingos !!!!! Pneumo pakaba nepriekaištinga, komfortiška varikliai geri tik reikalauja priežiūros, keiskit tepalus kas 10000km.
Auto teikia džiaugsmą ir pasitikėjimą savimi !!!! Visi kas su Q7 būkite laimingi ir didžiuokitės prieš tuos mažuosius BMW gaidelius, pavaževęs su Q7 nenorėsi BMW X5
Audi Q7 4.2 TDI Quattro Tiptr., 2008y
Turiu dvi Q7 abi man labai patiko viena mano kita drauges
Audi Q7 4.2 TDI Quattro Tiptr., 2008y
Per penkis eksplotavimo metus absoliuciai skirtingose salygose masina is tiesu tik dziugino. Stebetina, bet is ties nei vieno gedimo, per visu 100000, kuriuos teko prisukti.
Turbodyzelis 4.2 - sedevras, o ne motoras.
Emiau kaip universalu automobili visiems gyvenimo atvejams ir galiu pasakyti, kad tikrai neapsirikau. Aisku, miestui sita masina tikrai kiek didoka, taciau tikroms bekelems, tai nera ka ir galvoti.
Kazkada buvau emes svarstyti keisti masina, bet ties svarstymai prie nieko neprivede - nieko kito geresnio nesugalvojau, toliau su sita ir vazineju.
Audi Q7 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2006y
Per 42 metus kiek sedziu uz vairo, teko vairuot visokias masina,s tiek savom reikmem, tiek profesionaliai, visus modelius, kiek teko isbandyt, sunku butu ir atsimint. Pries tris metus paemiau Q7.. masina super! Pas mane tai jau antra tokia pati masina. Pirma Q7 emiau is italijos. Buvo prisukta 130000 km (plius 100000 nusukta) - privazinejau pats 120000, pardaviau.
Paemiau sviezesne su aiskia kilometrazo istorija, nes emiau is pazistamo, bet gaminta buvo nezinau kur.
Audi Q7 4.2 FSI Quattro Tiptr., 2006y
Pirkau ta masina 2013, uzteko kantrybes su ja tik kokiems pusantru metu. Per ta taika vis islysdavo kokie smulkus gedimai.Davikliai, klimatas, lemputes, valytuvai, machanizmai ir t.t.
Is pradziu per daug nenervino, nes gedimai ne esminiai, bet kai jau tiek pastoviai kartojasi tai tas tai anas, tai ima daest.
Dar ir "smulkus" tekejimas variklio, kurio nesugebejo man niekas sutvarkyt, nors pas mane sandarinimo ziedas tarp variklio ir radiatoriaus. Mojau ranka i ta tekejima, vazinejau neimdamas i galva, tik dapylinejau tepalo, kai daviklis cypt imdavo. Prisukau 58000 km.
Siaip masina labai dinamiska, gerai laiko kelia, 1500-2000 km be poilsio galima pravaziuos su vidutiniu greiciu 140 km/h.
Aisku, jei keliai nekokie tai ratai R20 kvadratiniai gali pasidaryt.
Ziena per slidu kelia nemeto, keturi varantys gelbeja.
Audi Q7 3.0 TDI DPF Quattro Tiptr., 2010y
Masina puiki. Gera vaziuokle. Pleumatine pakaba nepavede nei karto nei ziema nei vasara.
Tris kartus vaziavau i ilgas keliones 5000 ten-atgal., 4 zmones, pilna bagazine, greiti spaudziau iki 1590 km/h, daugiau nespaudziau tik todel, kad bijojau.
Vidutines sanaudos iseina apie 10 litru.
Visumoj as masina patenkintas, nepaisant gedimu aprasytu, man viskas tinka.
Audi Q7 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2006y
Pirkau masina 2014, prisukusia 149000 km. Rida nenusukta, tikrinta ne karta ivairiais metodais.
Pirkau is zmogaus, kuris nusimano masinose ir remonte, taigi galima sakyt pasiseke nusipirkti priziureta. Kebulas, vaziuokle, praktiskai kaip naujos.
Ka teko keisti per mano prisuktus 149 000-166 000:
Priekinius ir galinius valytuvus, akumuliatoriu, tepalu filtra ir tepala, kur filtra, variklio oro filtra, salono oro filtra, priekines stabdziu kaladeles, priekinis stiklas, galine pakaba.
Audi Q7 4.2 FSI Quattro Tiptr., 2009y
Is pradziu isigijau pirma automobili q7 3.0. Turiu pasakyti, kad tokiam svoriui beveik trys tonos, tai buvo silpnokas.
KAi atsirado galimybe, pasikeiciau su dziaugsmu i 4.2 - galingesne ir dabar gelyje jauciu tikra malonuma.
Prisukta 160000 km. Eksploatacija ivairi - ir siauros kiemu gatveles, tai tenka per bordiurus palaipioti, ir trasos gauna ismegint ir i kaimo bekele savaitgaliais isriedu.
Audi Q7 3.6 FSI Quattro Tiptr., 2007y
Teko si ta taisyt. Imobilaizerio antena taip ir napataisiau, nors kreipiausi i dyleri, keiciau stikla su antenom, nepadejo. Del to rakta emiau tik vairuotojo durelems.
Keiciau abs bloka. Supuvo siurblys, gerai kad galima gauti nemažai detaliu naudotu, tai kastai remonto padorus.
Audi Q7 6.0 V12 TDI Quattro Tiptr., 2009y
Automobili naudoju trys metai , pirktas ne naujas , su 100000 kilometrazu is vokietijos. Kazkokiu dideliu bedu neturejau ,taciau idealus iki paskutinio siulelio irgi nera.Kaina ir tai ka uz ja gauni visai atitinka vienas kita,galingas,"saziningai" surinktas interjeras ir panasiai , viskas gerai, kuro sanaudos nera mazos , negalima galvot kad tai dyzelinis variklis ir jis nors ir v12 bet naudos nedaug, mieste 16-20 (vilnius) ant kelio 12-14. Elektronika nera ideali, tikrai atsiranda kazkokiu lempuciu,signalu, ispejanciu kad kazkas kazkur negerai, asmeniskai del elektros smulkiu nesklandumu lankiausi servise ne karta ir ne du.Valdymas jo neblogas,lyginant su kitais tokio tipo automobiliais manau vienas is geresniu. Eksplotuoti automobili tikrai nepigu visais atzvilgiais . Reziume, turint pinigu tikrai variantas geras, turi savo zavesio vairuojant.
Audi Q7 6.0 V12 TDI Quattro Tiptr., 2009y
Audi kai zinia puikiausias automobilis zvelgiant i kitus konkurentus kaip BMW ir pan. rek pabrest kad sio Q7 kuro sanaudos nera labai dideles kaip tokio turio varikliui tik 17 litru dyzelino mano stiliaus vaziavimu :) V12 motoriukas yra pakankamai patvarus ir turi galio per akis ..