Audi A8 D3 3.2 FSI Quattro Tiptr. Reviews
- Engine l.:
- 3.1 l
- Power:
- 191 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.7 sec
- Avg. fuel consumption:
- 10.9 l
Reviews (9)
Audi A8 D3 4.2 Quattro, 2005y
Daug kuro vartoja, realios sanaudos 20l /100km, teplai bega per visur, pavaru deziu pusles nelaiko, pniaumo vaziuokle genda, traukos nelabai jauciasi nors variklio galia didelė...
Audi A8 D3 3.0 TDI L Quattro, 2008y
Masina audi a8 tiesiog puiki. Valdymas, greitejimas, vaziavimas ziema, salono kokybe, pakaba, juo labiau variklis 3 litrai tdi 245 arkliai nu tiesiog technikos stebuklas. Esu patenkintas 95 %. Paaiskinsiu 5 %. Gamintojai sukure nekokius stabdzius. Deja, teko statyti keramika.
Beje pasikeliau arklius iki 315 ir greitejimas tada 6 sek iki simtines km. sunaudojant 13 l.
Turiu jums pasakyti, kad tai pati idomiausia masina, kokia teko tureti, ir jei kada keisiu, tai tik taip pat i audine.
Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro, 2007y
Keturi varantys, su reguliuojama pneumatine pakaba, 335 arkliai, kompiuteris ant ratu. Idealiai vairuojasi, laiko kelia, isibegeja ir stabdo. Sportiniam rezime su smagiu padangu kaukimu isipaiso i staigius posukius esant 100 km/h. Labai minkstai eina per duobes. Per 4 menesius dar nei karto neprakaliau pakabos.
Audi A8 D3 4.2 Quattro, 2005y
Audi a8 masina gera, bet deJA ne musu keliams, ypac jeigu tenka pavazineti zvyrkeliais ar duobetais kiemais, ta galiu tikrai pasakyti. Keiciau viska. Ir tai iskaitant, kad masina iki naudojimo 5 metus stovejo.
Sudetingiausia sitoje masinoje yra pneumatine pakaba. Ja reikia sekti, antraip galit sulaukti problemu. Kai kurios detales kainuoja brangiai, ypac pneumo siurblys, o kitos tikrai pigios. Jei statyti propana, tai is karto, ir tarp kitko, pas visus – kompe ismusa ceki.
Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro, 2007y
Jei norite pirkti, masina tikrai jums suteiks daug teigiamu emociju. Svarbiausia perkant gerai patikrinti su ismananciu zmogum.
Audi A8 D3 3.7 Quattro, 2005y
Tiesa sakant is pradziu galvojau, kad jei automobilis pas gamintoja topinis, tai ir eksploatacijos patikimumas aukstam lygyje. Deja. Pirmuju masinu ligos.
Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro, 2007y
Jei tik leidzia finansai, imkit masina ir megaukites. Tokio komforto ir super ergonomikos nebus nei vienoj kitos sitos markes masinoj. Masina komfortabili, maloniai greiteja, apsukri, puikiai valdoma. Teko bandyt japoniskas, korejietiskas, amerikietiskas – sitai tikrai nera lygiu.
Stabdziu sistemai nera priekaistu, ne karto nera uznese, nepaisant ledo ar balu ant kelio. Siai dienai prisukta 73232 km.
Audi A8 D3 3.0 TDI Quattro, 2006y
Tai išskirtinis automobilis, ne tik nuvykti iš taško A į tašką B, bet tai padaryti komfortiškai. Su juo per du metus prasukau apie 60 tūkstančių, nuo sukinėjimosi miesto gatvelėmis iki keliolikos valandų non-stop už vairo ir manau gan neblogai pažinau šio automobilio charakterį.
Nors tai ir yra didelis automobilis bet sėdint už vairo taip neatrodo. Tai pasijaučia tik tada, kai reikia kur nors siaurai apsisukunėti ar manevruoti. Kažkas forumuose skundėsi, kad sunku parkuotis, bet jai veikia atstumo davikliai ir moki naudotis veidrodėliais tai vienas juokas, tik reikia žinoti, kad tai ne koks mažas miesto automobiliukas, o ilgas limuzinas.
Vidaus apdaila labai kokybiška, LED apšvietimas salono viduje, išlendantis ekranas, labai patogios el.sėdynės (man prireikės kokių 2-3val pirmą kartą įsėdus susirasti sau idealią sėdėjimo pozą, nes čia galimybių yra begalės), gera audio aparatūra ir kelionėje laikas tikrai skrenda, ne tik vairuotojui, bet ir sėdintiems gale.
Quattro - tai mano pirmas automobilis su visai vedamais ratais ir galiu pasakyti, kad tai kažkas iš kito pasaulio. Teko ne kartą važiuoti keliukais, kur sniego tiek, kad jis ant kapoto verčiasi, o šis auto atrodo į tai visai nesuregavo. Jis važiuoja kaip tankas, o dar pridėkime hidropniaumatinę pakabą (paprastai sakant ji gali pakilti ir nusileisti 5cm) su šiuo automobiliu užklimpti neįmanoma (bent jau man nė karto nepavyko). Pabandęs visų vedamų ratų sistemą, žinau, kad mano sekantis auto irgi bus quattro.
Priežiūra. Su šiuo auto supratau gana paprasta dalyką ir kuri man kol kas labai pasiteisino - jį reikia į servisą nuvaryti maždaug kas 3 mėn. profilaktiškai patikrinti. Gal tai ir nėra labai malonus dalūkas, bet aš taip varydamas išvengiau keletos brangių remontų, kai bėda surandama dar tik pradėjus joms atsirasti.
Trūkumai - vienas iš trūkumų yra kuro sąnaudos. Jos labai pasijunta važinėjant mieste, tada kuro bakas greitai tuštėja, bet ir tai apie 700km galima įveikti su juo. Jai už miesto važiuoji tai vidurkis apie 6,6 laikosi (čia važiuojant maždaug 120km/h). Dar vienas nelabai malonus dalykas, kai užvažiuoji į degalinę ir užsipili 80L kuro, tada jauti kaip palengvėjo piniginė.
Apibendrinimas. Tai yra limuzinas ir žmogus perkantis tokį automobilį ir turi nusiteikti, kad detalės brangesnės, kuro sąnaudos didesnės, padangos didelės, draudimas tirkai nėra pigus, bet užtat jūs gaunat labai komfortišką automobilį, su kuriuo galit nuvažiuoti bet kur, o nuvažiavę nesijausti pavargę. Tikrai rekomenduoju
Audi A8 D3 4.0 TDI Quattro, 2003y
4.0l dyzelinis varyklis ishties prastas,dazhnos bedos ypach su turbinom(2),3.0l patwaresni,labai sudetingas priejimas keichiant detales.brangi pakaba.dezhes kaip ir laiko neblogai.galiu rekomenduoti toki auto tik Audi fanui :D