Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TDI Quattro Tiptr. Reviews
- Engine l.:
- 3.0 l
- Power:
- 176 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 7.4 sec
- Avg. fuel consumption:
- 7.5 l
Reviews (6)
Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008y
Labai apgalvotas automobilis. Tikrai vertas tos didesnes kainos. Visi sprendimai sitame auto tikrai auksto lygio. Vyke keturi varantys, esant tokiems “tvartiniams” gabaritams, i posukius isipaiso prie 120 km/h be jokiu problemu. Variklis 3,2 FSI tiesiog pasaka. Greitkely nuo 120 iki 160 greiteja be jokiu problemu, mieste isvis mazai kas aplenks. Salonas tikrai vienas geresniu sitoje klaseje – patogus, grazus, dziugina kokybiskos medziagos.
Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2009y
Pas mane tai jau trecias allroad’as. Pries tai buvo du ant seno korpuso, su varikliu 2.5 tdi. Abu pravaziavo po 250 tukst km. keiciau tik kaladeles, tepalus ir dirzus, daugiau niekas nedaryta. Masina tikrai verta demesio. Iki tol turejau X5 dyzeli, byrejo vaziuokle ir sunkiai isigreitedavo. Allroad’as tai ko reikia, rieda kaip reikiant ir visokiom bekelem tikrai jam nera lygiu. Naujiems kaina tikrai didoka, bet masina-bomba, esant galimybei - rekomenduoju.
Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008y
Turiu sita auto nuo 2015 vasario, pirkau jau pravaziavusia 90000 km. siai dienai esu prisukes iki 120000 km, 30000 km per 8 menesius. Tenkina galima sakyti viskas.
Apie viska is eiles.
Dizainas ir interjeras: pamacius sita auto ir sedant i salona, dabar 2015 metais, net nepastebi, kad sitas modelis ne naujas. Ir dizainas, ir apdailos kokybe puiki, nenusibosta, nevargina akiu. Toj masinoj norisi gyventi, ne tai, kad vazineti.
Apie komforta: as megstu vazideti ir daznai vazineju didelius atstumus, tai su seima, tai darbo reikalais tarp miestu. Turiu pasakyti, kad 1000 km su sita masina yra juokas. Tiesa, vasineju su 255/45/18 – kietoka, bet su 17 ziurisi nuobodziai ir senoviskai.
Valdymas: tai cia apskritai kazkas tokio. Lygiu keliu galima salyti masina isilieja i asfalta ir eina kaip begiais. Sumetyt masina su pneumatikos padetim “dinamic” praktiskai nera galimybiu. Vairas pakankamai “astrus”, kas sutaupo laiko sprendimui del staigaus posukio – operatyvus vairo atsakas tai kompensuoja, nors tokiu eksperimentu aisku nerekomenduociau.
Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008y
Automobilis tiesiog super. Komplektacija ir surinkimo kokybe tikrai gera. Sita masina reikia pajausti. Supratimas, kodel uz ja tiek praso ateina kai i ja isedi ir pravaziuoji pora tukst km.
Dar teko bandyti ML350 2012m. ir X6 3.5i 2012m – pas juos savi pliusai, bet po ju sedus i allroad suprantu kokia tai sauni masina. Sedanas su bekeles automobilio galimybemis. Pneumatine pakaba tiesiog dziugina komfortu musu keliuose. Per visa eksplotacijos laika per 50000 km pakeiciau numeriu pasvietimo lemputes, ksenono lempas, akumuliatoriu ir galines stabdziu kaladeles. Priekines kaladeles vis dar originalios!
Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 2.7 TDI Quattro Tiptr., 2008y
Pasidalinsiu savo ispudziais vairuojant sita auto. Bendrai paemus automobilis aisku sukelia daugybe teigiamu emociju. Ypac kai sedi uz vairo automobilio, kuris nelieka be aplinkiniu demesio.
Man sita auto yra sakyciau aukso viduriukas, rekomenduoju sita grazia, galinga, universalia masina.
Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2009y
Gera, bet ne itin patikima masina. Per tris metus naudojimo sukisau labai daug pinigu uz remonta. Ir cia jau po garantijos. Buvo parejus pneumatika, zibintai, kondicionierius, apie vaziuokle isvis tyliu. Uz tokia kaina zmogus tikrai tikiesi patikimesnes masinos, nes jau kaip ir suinvestavai nemazai uz pirkima, o cia dar pradeda listi visokie smulkus ir nelabai smulkus gedimai.