Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.7T Quattro Reviews

Audi A6 Allroad 2000-2005
Engine l.:
2.7 l
Power:
184 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
7.4 sec
Avg. fuel consumption:
12.8 l
Recommends
Reviews: 7 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (7)

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.7T Quattro Tiptr., 2001y

2015-10-31
Labai patikimas variklis, didelis galingumas. Didele ir talpi bagazine. Labai patogios sedynes su „atmintim“, apskritai visas slonas labai patogus.
Brangus aptarnavimas, Pneumatika nenoriai dirba prie -30, elektronika kaprizinga. Is tikruju del gedimu tikrai reketu apsvarstyti, ar apsimoka. Be to, gal skonio reikalas, bet isvaizda ne itin reprezentatyvi.

Prisukus 19000 km:
Keista pneumatika gale.
Keistas kompresorius

Prisukus 202840 km:
Girotransformatoriaus remontas
Keisti salnikai gale ir tepalu siurblys
Tepalo temperaturos daviklis
Alkuninio veleno padeties daviklis

Prisukus 205000 km:
Priekine pneumatika
Virsutines kairiojo rato svirtys (abi)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.5 TDI Quat.Tiptr., 2003y

2015-06-21
Pravažumas, komfortas, gera garso izoliacija
Remontas nėra brangus, bet ir ne pigus, važinėju žvirkeliais per 20k km nuvarius perpurtyti važiuoklę suėje buvo tik keturi stabilizatoriai ir vairo traukė, manau gan patvaru.

Turėjau A4 quattro, paskui persėdau į A6 paprastą. V6 variklio nevarau į kapus kaip kiti, aš jam net ištikimas, prižiūrėsi, keisi laiku ir turėsi. Dabar persėdau ant allroad. Sąnaudos aišku kiek didokos, bet mašina ir negali girtis mažomis sąnaudomis. Vairuoju jau pusmetį, susidūriau su kompresoriaus gedimu, bet tinka iš BMW, gavau pigiai, vargo nematau. Važiuoklė gan patvari. automatinė dežė veikia sklandžiai, traukia irgi neblogai, visko pakanka. Norint kur sunkiau pravažiuoti pasikeli ir varai. Palyginus kainą ir tai ką gauni manau yra nuostabus derinys!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.7T Quattro Tiptr., 2003y

2015-05-17
Patikimas variklis, puiki dinamika ir valdymas, salone viskas apgalvota ir patogu, daug vietos, erdvu, didele bagazine. Seimos kelionems i uzmiesti pats tas – greitkeliu tiesiog malonumas, bekeles siokias tokias irgi iveikia be problemu.
Reikejo keisti pneumopagalves ties 90000 ir paskui ties 180000 km. Reiketu nepamirsti laikas nuo laiko pneuma pravalyti. Siokios tokios problemos su elektronika. Originalios detales pakankamai atsieina per kisene.

Mazos kuro sanaudos, kaip dyzelis tikrai labai gerai eina, labai patogu pervezinet krovinius, kaip parketine masina visai neblogai iveikia bekeles. Pazymeti verta ir vykusia garso izoliacija. Tik ties 18000 km teko kiek pasikrapstyti su vaziuokle, taciau nieko rimto, smulkmenos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.7T Quattro Tiptr., 2002y

2015-05-15
Automobilis patikimas, dinamiskas, maloniai valdomas. Sedynes, vairo padetis, ivairiu svirteliu ir mygtuku isdestymas – viskas gerai apgalvota, jauciasi, kad del vairuotojo pasistengta. Keleiviai salone irgi puikiai jauciasi, vetos daug ir prieky ir gale, aukstiems zmonems ypac aktualu. Bagazine talpi, gali smarkiai pasikrauti.
Karterio ventiliacijos sistemos voztuvas gali neatlaikyt -30 ar daugiau, is cia didziules alyvos sanaudos. Neitin geri priima detaliu dublikatus, ypac kas liecia elektronika, pvz tepalo temperaturos daviklis. Apie pneumatines pagalves teko girdet atsiliepimu nekokiu, bet paciam dar neteko susidurt. Originalios detales brangios. Siaip pries nuperkant auto reik gerera diagnostika praeiti, manau daug problemu gali buti isvengta, arba nusidereta, kur reikia, jei netingit paskui patys uzsiimti remontais/keitimais.

Apskritai autombilis patikimas, viskas jame apgalvota, reguliariai atliekant technine apziura didesniu problemu kilti neturetu. BET..
1. Jei prakalei skylute pneumoj, ruoskis keisti kompresoriu (tinka nuo MB)
2. Deguonies jutikliai – 150000-200000 km (aciu musiskam benzinui)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.7T Quattro Tiptr., 2001y

2015-03-06
Salonas lbai komfortabilus, isedus nesinori islipti. Tas galioja ir vairuotojui ir keleiviams – visiems patogu, visiems vietos uztenka. Bagazine irgi labai talpi, be to, prikrovus mazina ir susisodinus ekipaza vaziavimui dideles itakos nesudaro, tikrai nesijaucia kad pakrautas vaziuoji. Tas pats galioja ir ilgoms kelionems. Aisku, gabaritai nemazi, parkuotis siaurose galvelese nelabai, ta verta apsvarstyti, jei parkavimas numatomas kiemuose.
Remontuoti tikrai teko nemazai. Pneumopagalves, elektronikos patikimumas vercia abejoti. Ir tokiu atsiliepimu ne vienas, gal cia sitos modifikacijos specifika. Na ir jau minetas gabaritu klausimas, bet cia jau reikia ziureti masina renkantis, kas reikalinga ir kur ta masina paskui teks sprausti. Greitkeliui gabaritai tikrai netrukdo ;)

Pneumopagalves pasidave ties 200000, turbinos tas pats, elektronika ne tik kaprizinga, bet gerokai blogiau!!! Alyvos suryja 4 litrus 150 km. Benzino pompa atsisake ties 250000 km, Priekiniai amortizatoriai isejo is rikiuotes ties 1ooooo km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.7T Quattro Tiptr., 2003y

2015-02-09
Automobilis talpus, nepaprastai stabilus, dinamiskas, komfortabilus. Ziema jame silta, vasara vesu. Uzsiveda be prolemu, teko bandyta ir prie -37. Keturi varantys, pneumatine pakaba (komfortas). Bendrai paemus tikrai geras vidurkis tarp dzipo ir lengvosios masinos. Isvaizda akiai maloni, viduje rasit nemazai “pribambasu”.
Nera minusu pas sita masina. Na bent karta i 30000 kapota pakelkit ir viskas bus tvarkoj!! Tiesa gal kiek edrus kurui kaip pagal metus ir elektronika galetu but stipresne.

Masina prieziuros reikalauja, bet jei nesitiketi nusipirkus daugiau ranku prie jos nekisti, tuomet viskas tvarkoje. Del pneumatikos cia kai kas skundziasi, bet man asmeniskai problemu nekilo, nezinau, gal ten koks brokas pas kai kurias pasitaiko. As bendrai tikrai patenkintas, negaliu skustis nei technine dalim, nei kas liecia patoguma, visokias smulkmenas salone. Bet vel gi del technines dalies – reik neuzleist, bet cia kaip ir su kiekviena masina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A6 Allroad A6 C5 Allroad 2.5 TDI Quat.Tiptr., 2003y

2012-10-05
Pravazumas
Jokių trukumu nepastebejau.

Turiu jau pusantru metu. Pries tai turejau ne allroad. Nieko blogo negaliu pasakyti nei apie A6 bet daug vazineju vieskeliais ir miskais uzmiestyje. Daznai tekdavo remontuot vaziuokle ir ziema bei pavasari ne visur su ja pravaziuodavau.

Draugas pasiule is jo pirkti allroad. Surizikavau ir tikrai nenusivyliau. Pries tai tureta A6 buvo benzininiu varikliu ji man imdavo apie 12-14l benzino. Allroad dyzeline pasiima iki 12l. Trauka kiek mazesne bet nelakstau. Kas del pravazumo, tai dedu dideli pliusa. Mano poreikius pilnai patenkino. Visur pravaziuoju, kabinu priekaba, vazineju per pusnis ir per visokias maklynes ir tikrai galiu pasakyt kad superinis auto.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2000 - 2005 (2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005)