Audi A4 B5 Avant 1.8 Quattro Reviews
- Engine l.:
- 1.8 l
- Power:
- 92 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 11.0 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.1 l
Reviews (86)
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI, 1998y
automobilį buvo mano pirmasis, parvežtas iš Vokietijos. priregistravome, pakeitėm išsiplėtimo bakelį, galinius stabdžius, rankinį ir lėkėm į techą, nuo tol buvo keisti tik tepalai, keletas šarnyrų ir taip mašina 4 metus jau važiuoja:). kuro sąnaudos juokingos, taršos mokestis 0.
20€ ant kuro, 4 draugai, šašlykinė ir mėnesį ramiai pro kaimus :D.
rekomenduočiau labiau jauniems vairuotojams, kuriems sunkiau su pinigėliais ar bandantiems sutaupyti, kaip ir minėjau kuro sąnaudos juokingos, dalys po 10€, sėdi ir leki:)
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI Quattro, 1996y
Pamėgtas lietuvos jaunimo vien dėl to kad audi traukia paneles, iš esmės automobilis nieko gero , važiuoklė aliumininė brangus remontas, garso izolecija prasta, mažai vietos , prastos apdailos medžiagos plastmasės, žemo lygio automobilis ,žmonės atsitokėkite audi nėra gera mašina.
Audi A4 B5 1.8, 2000y
Pas mane 1.8 benzinas/dujos vairuoju du metus per tą laiką pravažiavau 68 tūkstančius kilometrų, automobilis nei karto nepavedė, visur atvažiavau, naudojamas tiek darbui kartais jei telpa įrankiai, tiek laisvalaikiu, per du metus nieko nekeičiau tik eksplotacinius dalykus, o tas dalykas buvo tepalai. ,Šiuo metu iš remontų laukia tik važiuokle priekine po dvieju metu trankymo ,kaladeles ir galini stikla perklijuot nes nuo musu tokiu keliu kokybes atsiklijavo
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI, 1998y
Automobilį turiu pusantrų metų, atvažiavo iš vokietijos. Sutvarkėm diskus, kaladėlės, rankinio trosą. Mašina be problemų praėjo tech. Neskaitant rėlių, šarnyrų keitimų, mašina jokių inelvesticijų nereikalavo. Idealus pasirinkimas jaunam vairuotojui. Kuro sąnaudos begalo geros. Prie mašinos dirbti, mokintis lengva. Mašinos rinkos kaina atspindi jos kokybę.
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI Quattro, 1997y
Automobiliu esu patenkintas, turiu jį jau 15 metų. Trauka pakankama normaliam važiavimui, važiuoklė nėra labai minkšta, bet informatyvi ir gerai laiko kelią, gera išvaizda kad ir šiems laikams. Pakeičiau porą kartų kai kurias priekinės pakabos svirtis, stabilizatoriaus traukeles, kartą vairo traukės antgalius, pagrindinį diržą su įtempėjais, galinių svirčių įvores, ratų guolius. Quattro dalis veikia puikiai, ant sniego ar žvyro kelią laiko stabiliai, 4x4 veikia nuolat mechaniškai, visgi neturi difo blokatorių ir užklimpti įmanoma :) Kuro sąnaudos tik apie 6l/100km +- priklauso nuo važiavimo stiliaus ir miesto dalies bendrame kilometraže. 380+ tūks. km ir su varikliu praktiškai nieko nedaryta, tik keisti geri 10w40 tepalai kas 10000km ir sykį diržai. Elektronikos mano komplektacijoje nedaug ir ji veikia gerai, tik turėjau bėdų dėl užsikimšusio akumuliatoriaus skyriaus vandens nutekėjimo latakėlio - buvo užpiltas salonas ir variklio valdymo blokas, po ko reikėjo valyti sukorodavusius ECU kontaktus. Pavarų dėžė iki šiol veikia puikiai, sankaba laiko dar nė sykio nekeista. Apskritai, šio auto remontas nėra sudėtingas ir daugeliu atvejų susitvarkiau pats.
Audi A4 B5 1.9 TDI, 1995y
Turbūt viena geriausiu auto bendrai paėmus ir geriausias kada nors gamintas dyzelinis motoras. Kas sako, kad motoras byra tai labai nusišneka arba jau 1mln km nuvažiavus. Atlieki servisą laiku ir važiuos tą 1mln. Sąnaudos šiltuoju metu mieste 6l/100km. 100km/h laikant trasoj galima 4.5l/100km sutilpt laisvai. Pas mane rida 400000km kuriasi puikiai, dirba kaip laikrodis. 66kW turbina paprasta, kitos kaina 30-40€ geros, o ir pasikeist paprasta. Mechaninės dėžės patvarios, yra skirtingu perdavimu. Važiuoklė priekyje gal ir sudėtingesnė, bet turi savo komfortą ir stabilumą. Kart nuo karto pakeist viena kita svirti nėra baisu, bet užtat važiuoji ne su kibiru. Gale paprasta, skaityk negenda. Kėbulas apart sparnų, kurie kaip žinia keičiasi, nerūdija. Salonas paprastas, bet čia ne limuzinas. Yra odiniu salonu, yra AC, yra šildomos sėdynės ir panašiai tik reik rast geresne komplektacija. Kai kuriems atsiverčia sėdynės galinės, 3m. lentos telpa :D. USA versijos žymei geresnės. Kaina tokia pati kaip kibirų reno megane ar vw polo, tik skiriasi kaip diena ir naktis rinktis jums.
Audi A4 B5 1.9 TDI, 1994y
Senas auto, prisižiūriu ir eksploataciją jokių daug išlaidų nereikalauja. Nusipirkau pigiai investavau ir smagiai važinėju. Visą variklį persirinkau važiuoklę, kėbulą susitvarkau ir kaip bitutė. Nesvarbu kad metuose automobilis, bet tvarkinga ir tarnaus ilgai.
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI, 2001y
Geras auto. Darbinis arkliukas
Audi A4 B5 1.8, 1998y
Geras automobilis, galima vadinti darbiniu arkliuku. Priekinė važiuoklė kainuoja nemažai pinigų, tačiau jei tvarkinga ir tvarkoma laiku, tikrai laiko ir atseina pigiau. Su varikliu bėdų nėra, vedasi iš pirmo pasukimo. Pakankamai ekonomiska (6-10l benzino, 1.8/92kW) ir turi pakankamai galios jei reikia paspausti, remontas gana paprastas ir pigus, bei padaryti geri sprendimai taisymui. Mazai rudyja, nebent priekiniai sparnai linke rudyt. Is isvaizdos gana patraukliai atrodo, kaip tokiu metu masina. Salonas tepus (pas mane toks zalsvai melynas spalvos), taciau kokybiskas, niekas nebilda ir nebarska, garso izoliacija gana gera (nesigirdi ar variklis dirba ant laisvu), nera ko noret is 20+ m senumo masinos, taciau priziurint dar vaziuos ir vaziuos.
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI, 1998y
Pigios ir patvarios dalys, su važiuokle bėdų nėra buvo. Ne daug kuro ima, pats tokią turiu, važiuosiu kol ji važiuos, labai ekonomiška, smagiai rieda, galios galėtų būti daugiau, bet kai įpili kuro ir pamiršti, tai nesikabinėkim, kur nereikia.
Audi A4 B5 1.9 TDI, 1998y
Labai patikimas ir geras automobilis. Eksploatuojant nei karto nebuvo problemų su varikliu. Labai mažos kuro sąnaudos net ir mieste. Važiuoklė "minkšta", bet laiku prižiūrint ir pakeičiant nusidėvėjusias detales, puikiai galima eksploatuoti.
Puikus automobilis.
Audi A4 B5 1.6, 1995y
Pirkau parvaryta iš Norvegijos su 270 k rida ką galiu pasakyti komforto nedaug, labai ekonomiškas kelyje smagus ir patikimas automobilis. Per 2 metus be tepalų kaladžių ir filtrų pakeičiau tik guoli ir 2 šarnyrus priekio sumokėjau už detales ir darbą apie 100 e. Su varikliu jokių problemų neturėjau žiema prie bet kokios temperatūros užsikuria iš pirmo pasukimo. Šita audi labiau darbinis arkliukas jeigu ieškote daug komforto mašina ne jums, degalų ryja ganėtinai nemažai. bet viską atperka mašinos patvarumas ir paprastas bei pigus remontas.
Audi A4 B5 1.9 TDI, 1996y
Turejau 2 metus buvau visai patenkintas auto.
Audi A4 B5 1.6, 1998y
A4 B5 1998 1.6L/74 Kw /Benzinas / sedanas.
Turim jau apie 3 metus ir per tą laiką nereikalavo daug investicijų. Pakaba išvis beveik netvarkyta per tą laiką pakeistos tik vairo traukiančiosios, kas keista, nes visi sako, kad aliumininė daugesvirtė pakaba nepatvari, aišku karts nuo karto vis išlenda koks bildejimas. Variklis šeip patikimas tik pastovios bėdos su vakumais ir jų šlangutėm, atėjus laikui jos visos pradeda trukinėt ir plyšt ko pasekoje pradeda kažkas durniuot. Kaip 74kw variklis silpnas ir neekonomiškas. Pavarų dėžė atrodo labai trumpų pavarų. Salonas gražus patogus tik vargina ilgos kelionės, labiau būtų miesto automobilis, bet ir po miškus galima pasivažinės. bagažinė gan talpi realiai mšina skirta vežiot produktus iš parduotuvės.
Audi A4 B5 1.8, 1994y
Smagu važinėti su gyvu benzu