Audi A4 8E 3.2 FSI Quattro Reviews
- Engine l.:
- 3.1 l
- Power:
- 188 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 6.4 sec
- Avg. fuel consumption:
- 10.6 l
Reviews (18)
Audi A4 8E 1.9 TDI, 2002y
Turiu 4 metus naudoju ,kaip darbinę. Kaimo žmogaus mašina yra Audi, nes viskas pigiai tvarkosi kurą gali iš bačkos pilti be sytuko.Kokybės nulis kaip visose audi , garso izoliacija tragedija ,nebūtų Audi. Laukais ir žvyrkeliais važiuoja minkštai .
Didžiausias minusas interjero kokybė ir garso izoliacija. Variklis ,važiuoklė patikima.
Audi A4 8E 2.5 TDI, 2002y
Turiu 8m dideliu problemu nebuvo,kartais sugrybauja elektronika,bet diagnostika padarai klaidas nutrini ir leki toliau.jei prižiuri laiku keiti tepalus kokybiškus detales kurios visose auto savaime aišku nusidevi jokiu rimtu gedimu nera.jei reikia kam vietos kaip mikriuke toki tegu ir perka
Audi A4 8E Avant 2.0 TDI, 2006y
Šiuo momentu vairuoju Audi a4 b7 avant, 2006 metu, TDI 2.0, 103 KW. Mechanika. S-line komplektacija. Esu visiškai patenkintas. Taip, yra viena kita smulkmenėlė - gale mažokai vietos, na ir reik saugoti važiuoklę. Nors jau puse metu vazineju, ir per zvirkelius ant greicio teko vaziuoti ir i duobes labai skaudziai buvau pakliuves su zemo profilio padangom, ir po situ ivykiu neviena karta tikrinau vaziuokle, ir zinot ka? Gavau tuscia lapa be jokiu problemu. Tik reik kaladeles pakeist, bet cia pas visu masinu po laiko. Nesuprantu zmoniu, kurie sako kad nepatikimas sitas automobilis. Sorry, esu dirbes su automobiliais ir daug pazystu geru mechaniku, tai sita audi su tokiu varikliu yra pakankamai patikimi, tiesiog jei perki, reikia ieskoti normalius variantus, o nelavonus. Ir laiku daryti eksploatavima (tepalai, dirzai ir t.t.) Aisku pravaziavus nemazai kilometru, reiks ir turbina remontuoti ir dar kazka, bet cia kiekvienoj masinoj. Detales sakote brangios ant audines? Kiek duomiuosi iki siol, tai butent tokio variklio pacio paprasciausio detales yra pigiausios. Ir siaip, kurie nesupranta automobiliuose, kuo galingesnis variklis, tuo brangesnis eksploatavimas ir detales, ko paprastesnis (silpnesnis) variklis, tuo pigesnis eksploatavimas. Tiesa, del mechanikos ir automato, automatas pas visu automobiliu bus remontas brangesnis nei pas mechaniku, nes cia automatas, cia jau kaip rusiskai sakoma - navarotas. O siaip visada sakau, kiekviena masina turi minusu ir pliusu, taciau vokiski automobiliai yra patikimiausi pasaulyje. Pries pirkdamas automobili save paklausiau, ko man reikia, o man reikejo automobilio kuris man patiktu, kuris butu nebrangus eksploatavime, mazai kuro valgytu, detales nebrangios butu, nes labai daug su masina vazineju ir patinka keliauti, tai praejau konsultacijau su nevienu automechaniku del Audines A4 b7 ir sake imti pagal mano reikalavimus pati paprasciausia varikli - 2.0 tdi 103 kw, ir butinai mechanika. IR esu patenkintas, pravaziavau daug jau, ir dar niekas neluzta, tik tepalus keiciau.
Audi A4 8E Avant 2.0 TDI, 2008y
Turiu šį automobilį labai trumpai, esu turėjęs senesnę Audi A4 Avant. Dizainas gražus, viduje kokibiškos detalės, eksplotacija visu auto kainuoja,nemanau kad daug kainuoja bent jau kolkas detales.Esu patenkintas ja.
Audi A4 8E Avant 1.9 TDI, 2005y
Auto neatitinka kokybes ir kainos santykio.
Audi A4 8E 1.9 TDI, 2004y
Puikus automobilis su taupiu varikliu.
Audi A4 8E Avant 2.0 TDI, 2007y
Šiaip geras auto
Audi A4 8E 2.5 TDI Multitronic, 2005y
labai smagiai riedantis automobilis automatine pavaru deze labai smagiai veikia tiek ramiu vaziavimu tiek agresyviu,2,5tdi 120kw traukos uztektinai problemos issprestos buvusios 110kw varikliuose.nebloga garso izoliacija siek tiek girdimos padangos variklis nesuprasi kad dyzelis daugiau jokiu pasaliniu garsu.smagus automobilio valdymas del gan standzios pakabos,prastais keliais truputi kietoka.daugesvirte priekine pakaba jei restauruojant nera brangu ir tikrai gerai laiko.vaziuojant 5 suaugusiems zmonems mazai erdves salone.
Audi A4 8E Avant 1.9 TDI, 2003y
Turiu si automobili jau 3 metus ir galiu pasakyti, kad per ta laika yra keiciamos tik eksplotacines detales, tokios kaip: tepalai, stabdziu kaladeles, padangos ir t.t. Kolkas niekas negenda ir laiko tikrai patikimai. Niekada nera pavedes nei vasara, nei ziema.
VARIKLIS: 1.9 TDI PD 96 kw nepaslaptis, kad yra vienas is geriausiu kada nors sukurtu VAG varikliu. Ir turiu su tuo sutikti !!! Trauka gera, ekonomiskas, dinamiskas. Vasara vidurkis trasoje 5,5 litro, ziema - 6,5. Kai auto sverianciam ~ 1500 kg tai labai padorus skaiciai.
INTERJERAS: S-line komplektacijoj medziagu kokybe kaip A4 gamai stebetinai puiki. Panele ir soniniai apmusimai minkstos medziagos, magnetola ir klimato valdymas patogioje vietoje. Grazus ir pakankamai modernus prietaisu skydelis. Labai gera garso izoliacija.
KEBULAS: geras antikorizinis padengimas (nerudija visai). Grazios formos ir dizainas (bent jau man). Gera surinkimo kokybe - nera jokiu dideliu tarpu ar kitokiu nesusipratimu. galiniai posparniai is edziagos - del geresnes garso izoliacijos.
VAZIUOKLE: kiek silpnesne vieta, nes jinai yra ALIUMINE. Visa tai del mazesnio svorio, bet automatiskai trapesne. Jeigu reikia keisti komplektas bent jau lenkiskomis dalimis kainuos ~ 500 EUR, Vokiskomis originaliomis ~ 1000 EUR. Jeigu ypac saugosi - laikys. Jeigu "josi" per duobes manau klausimu nera :)
MANO VERTINIMAS: 8,5/10. Labai patenkintas, dziaugiuosi kiekviena diena. Patarciau pirkti S-Line arba geresne nei standartine komplektacija !!! Tokie dalykai kaip odinis vairas, gera garso aparatura, autopilotas, elektros paketas (raudonos svieseles viduje, apsvietimas po kojom ir po durelem), parktronikai, ergonomines sildomos - elektrines sedynes pavercia si pilka dyzeli maloniu PREMIUM klases automobiliu :))))))
Audi A4 8E 1.6, 2001y
Sveiki. Pats turiu Audi A4 2.0 benziną. Galiu pasakyti, kad automobilis visai nieko. Važiuoja gerai, patogus kelyj, tik kuro sąnaudos ne pačios geriausios, manau dėl visko kalta tik 5 pavarų greičių dėžė. Trūksta 6 pavaros. Pakaba suteikia važiavimui komfortą, bet brangiai atsieina jos taisymas.
Audi A4 8E 2.7 TDI DPF, 2006y
Tikrai labai mazai medziagos butent apie audi a4 b7 2.7TDI/3.0TDI. Taigi noreciau placiau papasakot apie sita agrigata.
Is pradziu noreciau skirti demesi interjerui, butent visi audi universalai po 2005 metu mano manimu yra graziausi universalai pasaulyje, neimanoma lyginti netgi su volvo, bmw ar su kita marke. Viduje ideali garsoizoliacija, turedamas dyzeli pamirsti koks pas tave varyklis dyzelinis ar benzas. Na apie salona nera prasmes kalbeti nes cia priklauso nuo jusu budzeto, galyt paimti paprasta veliura arba alkantaro su navigacija, parktornikais, xseonais, quattro sistema ir kitais privalumais. Palyginus su 3.0TDI, 2.7TDI man pasirode geresnis, tiek del vietos po kapotu, tiek kuro sanaudos skiriasi 1-2litru.
Vazineju su masina 2006metu, kai pirkau kilometrazas buvo virs 250 000km taciau masina gali praeiti nors ir iki 1.000 000 km, reikia tik keisti butent ta mazga kuris sugedo, masynoi comoin rail sistema, su purkstukais neturejau jokiu bedu, piliau baltarusiska kura, purkstukai kiek zinau ant sitos masinos nera brangus. Masinos detales nera brangus palyginus su bmw, merso ar volvo. Prikine ir galine vazuokle aliuminine taciau po 2 metu eksplotacijos man subeldejo priekines vazuokles kaire puse ir restauracija kainavo apie 50eur su darbu buvo padaryta pilna priekine vazuokle. Kas liecia varykli, tai pradejo bildet grandine uzkurant, pakeitus viena itempeja viskas pasidare ok.\
Sita masina tinka tiek jaunimui, tiek zmonems su seima.
Audi A4 8E 1.9 TDI, 2001y
Tai ekonomiškas ir dinamiškas automobilis. Gražus tiek eksterjeras, tiek interjeras. Kėbulas retai paveikiamas korozijos, mat cinkuotas. Šių a4 langų ir klimatroniko mygtukai yra gumuoti ir dažnai nusilupa, o po jais esanti plastmase baltos labai išsiskiria iš tamsaus salono. Važiuoklė sakyčiau patvari, ne vienas turėjęs ši automobilį tai patvirtino. Kad ji aliumininė tai taip, bet esmės tai nekeičia - šarnyrai ir įvorės tai metalinės, tik svirtys, kurios nesidėvi - aliumininės. Nusipirkus automobilį vieną šarnyrą restauravau - 70 lt. Per du metus daugiau važiuoklės neremontavau, kol kas niekas nebarška. Pati važiuoklė gal kietoka, bet juk tai ganėtinai mažas automobilis. Kiek nemalonu garsiai dirbantis variklis, tačiau salono garso izoliacija gera ir viduje to nesigirdi, bet lauke šalia stovint kiek per garsiai. PD varikliai geri, bet jautrūs kuro kokybei, todėl geriau nepilti bet ko, geriau iš kolonėles ar bent jau patikimų šaltinių.
Šiaip esu patenkintas šiuo automobiliu, ateityje pirkčiau naujesnį, bet labai jau besikandžiojanti jų kaina.
Audi A4 8E Avant 2.5 TDI, 2003y
Turiu AUDI A4 universalą, esu labai patenkintas 2,5 TDI varikliu 120kw naujesnis variklis pukiai tarnauja Lt jau metai. Niekad nepajausit malonumo su 1,9 TDI kaip su 2,5 TDI. Manevringas automobilis mieste užtenka 8Litru, užmiesty mišriai važiuodamas telpu į 5L, kas pasiūlys geresni galios ir ekonomiškumo santykį:)Eksplotacija nėra tokia brangi keičiau visus paskirstymo diržus ir viskas atsiėjo viso labo tik 1600Lt su pakeitimu. Daugelis servisu išpučia burbulus su kainom ,bet paieškoję galit susitvrkyt mašiną žymiai pigiau.
Audi A4 8E Avant 2.5 TDI Multitronic, 2004y
Tuoj bus kaip metai vazineju, iki dabar komfortu esu patenkintas ir jei keliu duobetu nebutu tada sakyciau visiems pirkti buten si automobili moterims. Turiu du mazus vaikus, tai gale sedet jiems vietos uztenka, suauge 3 jau sunku. Gerai kad universalas, perveziau triju duru spinta su antresolem vienu kartu. Gerai vaziuoja is vietos ir visiems dulkes bent miesta palieku uostyti. Kiekviena duobele jaucia, negaliu priprasti. Iki tol turejau daug minkstesne pakaba automobilyje.
Audi A4 8E 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 2002y
Vairuoju a4 b6 quattro 132kw automatą virš metų laiko, automobiliu esu patenkintas, interjeras gražus, su varikliu niekada neturėjau problemų, vienintelė bėda mygtukai apsilupa, bet turint geras rankas yra puikių tutorialų kaip juos atnaujinti. Nemažos kuros sąnaudos apie 12 mieste tai tikrai, tiesa sakant išvažiavus į užmiestį maloniai nustepsite sąnaudos vos 6.3 kaip ir parašyta tikrai nedaug. Lyginant su kitais automobiliais savo metų, šioje klaseje jam lygių nėra tiek dizaino tiek kokybės santykiu ir kalbu visiškai subjektyviai, nepaisant to kad vairuoju audi, kadangi teko apturėti ir kitų vokiškų markių automobilių. Dar kas juokinga tai visi sako, oi kokie prasti varikliai 2.5 tdi, važiuoklė nelaiko ar dar kažką buria, nu patikėkit jūs manim, neturėjau niekada su tuo jokių bėdu, ką daugiausiai teko padaryti tai už 20lt pakeisti granatų gumas, kadangi quattro tai tenka žiemą gražiai pasisukinėti, o tada jos suplyšinėja. P.S noriu pridurti, pastebėjau besiformuojančia komentaruose nuomonę, jog daugelis aprašo vieną ar kitą minusą ir jie skiriasi, taigi tai yra tik objektyviai ir gali visai tau nepasikartoti toks gedimas apie kurį kalbama. Todėl rekomenduoju pirkti šį automobilį nuoširdžiai, jeigu turit šiektiek daugiau litų eksplotacijai (ne didelis skirtumas) nepirkčiau 1.9 tdi, kadangi tikrai nepajausit to malonumo ką vairuoti 2.5 ar 3.0 audi automobilį.