Audi 100 C3 Avant 2.2 Reviews
- Engine l.:
- 2.2 l
- Power:
- 101 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- -
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (18)
Audi 100 C3 2.0 D, 1988y
Automobilis vertas pagarbos ir konstruktoriams ir gamintojams
Audi 100 C3 2.3 CS Quattro, 1986y
Nebloga
Audi 100 C3 2.0 D, 1989y
Amžinas auto
Audi 100 C3 1.8, 1984y
Mano audi 2l dyzelis avantas, su ja važiuoju jau 15 metų. Suvėžinau tris važiuokles, kadangi ekspoatuojama Kaune, dabar oriniai amortikai visi .Siek tiek rudziu atsirado,visgi 1984.Vaziuoja dideliais atstimais,rida gali siekti puse milijono,variklis jau tepalus ryja,galvoju viska persi
Vaziuoju jau 15 metu su audi 2l disel avant manau viena seniausiu kaune is tos serijos,jei pirkciau nauja laikyciau lauke o sita garaze,daug ji man nusipelne.Praktiskai isgyveno visas kauno duobes,del to vaziuoke buvo remontuojama ne karta,o kebulas neblogas.Suteikia dideli malonuma vairuoti,,ypac ziema ant ledo.Ziema sugeba neblogai vaziuoti ruchlos poligono hipodrome.Taip ,kad taip eksploatuodamas stebiuosi jos istverme.Rankini ziema naudoju kiekviename slydesniame posukyje,trosai kartais truksta,bet kas keisciausia galinio tilto ivores dar originalas.Na stabdziu disku ir kaladeliu pakeista nesuskaicuojamai.
Audi 100 C3 1.8, 1988y
Automobilis pralenkias savo laiką. Turima audi su 2,3e varikliu , visiškai bazinės komplektacijos pirmoji įleistaranke. Duju sanaudos 11L , benzino 9-10L. Mašina turiu nesenai, pirkau išlaikyta neturi nei vienos žymesnės rūdelės. Masina visada tvarkausi pats, detales pigios tiek nauju tiek naudotu gauti nesunku. Iš specifiniu gedimu verta paminėti hidraulini stabdžių stiprintuva ( visiška nesamonė, pakeičiau į vakuminį nes viskas tinka nuo audi 80 b2) , daugiau dideliu gedimu nebuvo tik einamas remontas kaip: kaladeles, pagr diržai, vaziuokle. Kadangi masina sena teko pakeisti visas priek vaziuokles gumas nes del amziaus buvo visai pažirusios.
Automobilis tirkai aukštas ir su gerom padangom važiuoja kur FWD eiline mašina neilystu.
Istiesu pirkinys tikrai nustebino, masina tiesiog pagaminta TEISINGAI. Rekomenduoju nežiurėti i pagaminimo metus ir geriau atkreipt demesi i masinos realia bukle, islaikytu audi 100 c3 dar galima rasti.
Audi 100 C3 2.0 CC, 1986y
Labai erdvus, stabilus, nerūdijantis, pigus pagal remontą automobilis
Audi 100 C3 2.5 TDI, 1990y
Motorai neužmušami. pagrindinė liga yra pavarų dėžės sinchronizatoriai, kaip kažkas jau minėjo, pirma ir antra pavaros jungiasi su traškėjimu, bet sekundę, kitą ilgiau užlaikius ant sankabos, persijungia viskas ok, aišku galima sužaist ir tokį variantą, pvz iš vietos, jungt 3 ir tada 1, tokiu atveju su 3 pavara sustabdomas pirminis velenas, ir viskas jungiasi be jokio garso :) apie 500000km jau ir purkštukai "pamyžlena", mėlsvas dyzelio dūmelis per išmetimą, bet tai netragedija. žiemą, mišriu režimu, su šviesom, pečiuku, ir "ūkininko" dyzeliu apie 6l vidurkis 100km :)
Audi 100 C3 2.5 TDI, 1990y
Audi 100 c3 avant 2.5 tdi
Nusipirkau šį auto ir kol kas nesigailiu. Talpus (telpa keli dviračiai ir pan.), važiuoja minkštai, gera dinamika ir ekonomija (5.5-6l), spaudžiant dugna paims kiek daugiau. Aišku trauka priklauso nuo kokio stovio tą tdi nusiperki, prieš tai apžiūrėjau kelis tai dinamikos nebuvo ir nieko nevažiavo. Vienintele rimtesnė bėda, kad 1 ir 2 bėgis jungiasi su garsu. Keist reikės arba kulysa arba skerst dėžę, dar rankos nedaėjo prie šio remonto. Varikliai patvarūs, važiuoklė laiko gerai. Interjeras bent jau man patinka, galima rast praktiskai su visais būtiniausiais patogumais. Kėbulas cinkuotas, pūva praktiškai tik ten kur buvo mušta. Nedaug kas supranta, bet klasika yra klasika, tokių mašinų nebegamina ir nebegamins.
Audi 100 C3 2.0 TD, 1989y
Nusipirkau si auto mazdaug pries 2 metus, nedaug investavau technikine praejo pati.
Kebulas patvarus, rekomenduociau pirkt su lietomis rankenomis nes maziau problemu bus su durelemis ziema :)
Pas mane 2.0 turbininis 5 cilindru variklis savo 74kw tikrai laiko nes vazioja tikrai smagei bei energingai :D
Sanaudos irgi nesikandzioja apie 6 ltr 100km na zinoma jai vazinet ramei...
Isvaizda sito auto nelabai, pasenus bet kam reikalingas patikimas auto sitas tikrai toks yra.
Vaziokle patvari per 2 metus nieko nekeiciau nors vazineju kaimo keliais, laiko tikrai gerai.
Vietos pakanka, jai rimtai man tai net per daug :D
2.0l dizelinis variklis yra dar senesnes laidos tai jame imontuotas mechaninis kuro siurblys, jokios elektronikos jokiu galvos skausmu. :)
Audi 100 C3 1.8 E, 1988y
Savo vairavimo karjera pradejau nuo Audi 80(vadinamos bulkos).Isvazinejau apie 3 metus.Kadangi atsibodo investuot pinigus y remontus,nusprendziau parduot.Antras automobilis buvo Audi 100 c3 1.8 benzinas (4 begiu).Galiu pasakyt tikrai neblogas automobilis.Kainos dideles tikrai nera.detales pigios ir pliusas tas ,kad detaliu pilni srotai.Prie variklio remonto dar nieko nedares pakolkas.Vaziuokle laiko gerai,elektronikos mazai,tai nera kam ir gest,kuro sanados patenkinamos(simtui km apie 7-8l suvartoja pas mane.Dar geras dalykas,kad bagazine talpi,vietos joje tikrai pakankamai.Zodziu esu patenkintas savo masinyte
Audi 100 C3 2.0, 1986y
Šaunus mašiniukas pas mus šeimoje jis jau 10 metu, o remonto neprašo daug. Kuro sąnaudos mažos palyginus su dauguma kitu automobiliu, o pati mašina yra patogi erdvi ir minkšta kalija:)
Audi 100 C3 2.0 CC, 1986y
gana gerai yvertinau nes tai masina uz 1000lt. ko is jos tiketis galima :) pas mane yra su el klima kuri veikia gerai. kuro ima 17Ltr duju. bet as ir vazineju neramei, vaziuokei per metus dar nieko nedareu ir manau nereikes
Audi 100 C3 2.0 E, 1990y
AUDI 100 važinėju 7 metus, pravažiavau apie 130000. Nors automobiliui jau 23 metai, jis vis dar puikiai atrodo ir gerai važiuoja. Nesuklysiu pasakęs, jog tai yra vienas patvariausių ir patikimiausių to meto atomobilių.
Patikimumas:
Per šiuos 7 metus vienintelį kartą teko sustoti kelyje, kuomet sugedo paskirstytojas (atpuvo fiškutės laideliai). Gal buvo galima ir tvarkyti, tačiau nusipirkau kitą dėvėtą už 80 Lt. Daugiau per šį laiką teko keisti priekinius amortizatorius, salenblokus, traukių antgalius, priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, galines kaladėles, paskirstymo diržą su vandens pompa ir įtempėju. Bet tai daugiau profilaktiniai remontai ir dalys, kurios dėvisi ir kurias laiks nuo laiko keisti privalu. Remontai tikrai nebrangūs. Per metus remontui paskiriu 300-500 Lt.
Kuro sąnaudos:
Važinėju dujomis. Kuro sąnaudos labiausiai priklauso nuo metų laiko. Vasarą užtenka 10-11 litrų dujų. Žiemą - 12-13 litrų dujų + benzinas užkūrimui bei važiavimui, kol variklis bent kiek pašyla. Beje ant dujų variklio apsukos labai banguoja ant laisvų sūkių.
Vaikiškos ligos:
Atsiklijavo ir nukrito stogo apmušimas (medžiaga), užstrigo spidometras bei nesisuko kilometrai, atlūžo žaliuzės nuo saulės laikiklis, perdegė spidometro apšvietimo lemputės. Smulkmenos, tačiau truputį erzina.
Bet kuriuo atveju, automobilis pagal savo amžių puikus ir komfortabilus. Dizainas, nors ir pasenęs, tačiau savitas ir gražus.
Jeigu visos mašinos būtų kaip AUDI 100, automobilių ir detalių gamintojai bei servisai jau senai būtų banktrutavę... :)
Audi 100 C3 Avant 2.2 Turbo Quattro, 1990y
Turejau tokiu nemazai ,fainiausia iasku audi 200 4x4 - turbo - tikrai faina masinele ,lyginant su 2.3 simtine . Tik sanaudos daro savo ,jei daugiau vazineji geriau nauja iranga duju det po pusmecio atsiperka .. O dar seniau turejau simtine 89m turbo ,bet jau dujos buvo imestos - ir irangai gal tik metai buvo - kai saltuko nebuvo vasara na 16 -18 duju pakakdavo - tik ziema gera atejo -15-20- sunku bus patiketi su 40 litru duju 120km - 150 padarydavau mieste .. tai primeciau ,kad benzinu geriau lakstyti ... ka noriu tuo pasakyti kiek pas meistrus vaziavau visi gal iranga sena ,kiti sako turbo ka tu nori ... o masina superine taip .
Audi 100 C3 Avant 2.2 Turbo Quattro, 1988y
Labai komfortabili, maloni masina, vizualiai gal ir neatspindi savo visu privalumu, taciau isedus nustebina puikus iterjieras (ileistarankes) kaip kazkas ir minejo yra keleta nedadielku kaip po truputi atsilupantis stogas ir vairo stiprintuvo problemos, bet velgi automobiliui 24 metai ir tokie gedimai nublanksta patvarumo ir ilgaamziskumo atzvilgiu. Vairo stiprintuvas prasosi restauracijos, bei kaikurios iterjiero detales parodo jog yra paveiktos amziaus, bet primenu, visgi 24 metai ;) Ekonomiskumo atzvilgiu liudnos misios jei vaziuojant benzinu, kitaip tariant prabangos etalonas :D
Reta kuri tokiu metu masina gali lygiuotis su siuo vokieciu sedevru :)